Jump to content

Andreas1980

Χρήστης Forum
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral
  1. Το Σκ που μας πέρασε βρέθηκα στο πισοδέρι.Το Σάββατο το χιόνι ήταν αρκετό και πατημένο αλλά μερικα σημεία υπήρχαν πετρες και ήθελε προσοχή.απο τις 5 το απόγευμα του Σαββάτου μέχρι και την Κυρια΄κη που έφυγα έριχνε χίονι συνέχεια. Κυριακή πρωί οι πίστες είχαν +20 πόντους χιόνι τουλάχιστον το οπόιο δεν το πάτησαν οπότε όλες οι πίστες ήταν η χαρά του Snowboard.Το μόνο άσχημο ήταν ο δυνατός αέρας και η τοπική ομίχλη.
  2. Μετά από αρκετό ψάξιμο ήρθε η ώρα για την αγορά μπότας. Αφού έχω δοκιμάσει αρκετά μοντέλα επέλεξα την Nitro prophecy.Ηταν η μοναδική που μου έδωσε το πάτημα που έψαχνα. Οι απόψεις σας παρακαλώ για την μπότα αυτη;
  3. Πάντος από το σπίτι μου στην Παναγίτσα το βουνό δεν το έβλεπα από τα σύννεφα.Επάνω δεν ξέρω τι παίζει.Το άλλο Σκ αν ανέβω στο χιονοδρομικό θα σας ενημερώσω
  4. Το Σαββατοκύριακο που είμουν στους Καιμακτσαλάν τό βράδυ έριχνε ψιλό χιόνι χαμηλά που έμεινα με θερμοκρασία 3 βαθμούς.Λογικά θα χιόνιζε και στο χιονοδρομικό
  5. Την Κυριακή 1 Οκτωβρίου ανάβηκα εκδρομή στο χιονοδρομικό του Καιμακτσαλάν και κουβέντιασα για λίγο με τον φύλακα στο σαλέ ο οποίος μου είπε ότι στην κορυφή του βουνού εχει ήδη 5 πόντουσ χιόνι.Καθώς επίσης ότι το χιονοδρομικό θα ανοίξει 1 Δεκεμβρίου και θα λειτουργεί κανονικά. Αντε να δούμε :roll:
×
×
  • Create New...