Το Σκ που μας πέρασε βρέθηκα στο πισοδέρι.Το Σάββατο το χιόνι ήταν αρκετό και πατημένο αλλά μερικα σημεία υπήρχαν πετρες και ήθελε προσοχή.απο τις 5 το απόγευμα του Σαββάτου μέχρι και την Κυρια΄κη που έφυγα έριχνε χίονι συνέχεια.
Κυριακή πρωί οι πίστες είχαν +20 πόντους χιόνι τουλάχιστον το οπόιο δεν το πάτησαν οπότε όλες οι πίστες ήταν η χαρά του Snowboard.Το μόνο άσχημο ήταν ο δυνατός αέρας και η τοπική ομίχλη.