To σκέφτομαι και για Zermatt...Βλέπω όμως ότι τα αεροπορικά μου βγαίνουν πιο φθηνά για Ζυρίχη και όχι για Μιλάνο (!) από Θεσσαλονίκη. Nα πάρω τραίνο όμως από που συμφέρει;
Ερώτηση...Το να μείνεις στο Täsch και να πηγαινοέρχεσαι κάθε μέρα στο Zermatt με το τραίνο είναι καλή λύση; (λόγω χαμηλότερου κόστους διαμονής) ή θέλω κράξιμο;
Ναι Μιλάνο είναι λογικότερη λύση από ότι βλέπω...Δυστυχώς δε μπορώ να δω για τα τρένα γιατί μου βγάζει "have selected a date after the end of the timetable period (14.12.08 - 12.12.09)" (για Μάρτιο ψάχνω)... Τα 44 ελβετικά είναι για Μιλάνο -> Saas Fee ; (πολύ λίγα μου φαίνονται). Γενικά έχει καθημερινά δρομολόγια και πολλές ώρες;
Επειδή σκέφτομαι κι εγώ φέτος για Saas Fee...τι θα γίνει με το φωτορεπορτάζ;
Επίσης, τι προτείνετε για τρόπο μετάβασης; Μιλάνο, Ζυρίχη; Και μετά τι; Τρένο; Τι κόστος περίπου να υπολογίζω για τα μεταφορικά (εκτός αεροπλάνου);