Jump to content

atomicara

Χρήστης Forum
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral
  1. Μπορεις να παρεις καλιστα και το περσινο sx9 το οποιο υπαρχει στο 166 με radius 16μ!!!
  2. perna apo to magazi stin araxova tis atomic!athina ligo diskolo.... Πέρνα από το μαγαζί στην Αράχωβα της atomic!Αθήνα λίγο δύσκολο.... Η γραφή ελληνικών με λατινικούς χαρακτήρες αντιβαίνει στους κανονισμούς του forum.
  3. Καλα βρε παιδια,ειδατε στο snowreport,η γνωμη των επισκεπτων,θεμα ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ..τι γινετε???Τα σοδομα και τα γομορα!!!Μιλαμε για πολυ κραξιμο!!!!!!!!Τελικα δεν ειναι ολοι ενθουσιασμενοι με το Χ.Κ.Π......
  4. atomicara

    Αγορά ski

    Ολα τα πεδιλα ειναι καλα...!Τωρα αφου εχεις σπιτι στην Αραχωβα καλο ειναι να περασεις ολα τα μαγαζια που ειναι στον κεντρικο δρομο και ειμαι σιγουρος οτι θα καταλαβεις πανω-κατω τι γινετε!!Εγω προσωπικα κανω με Ατοmic metron 10!!Απεχτα πεδιλα!!
  5. atomicara

    ΚΛΟΠΗ ΣΚΙ

    Ναι βρε παιδια.....Συμφωνο με τον sakisbabskos!!!Μια foto θα ηταν πολυ κατατοπιστικη!!!!
  6. atomicara

    ΚΛΟΠΗ ΣΚΙ

    Μηπως θα επρεπε να αυξηθει λιγο περισσοτερο το securiti...??Λεω εγω τωρα....!Μεγα προβλημα!Περισι χαθηκαν atomic B5 στον παρνασσο και δεν βρεθηκε τιποτα!!!Μακαρι να βρεθουν τα πεδιλα του παλικαριου...!!!
  7. atomicara

    ΑΓΟΡΑ SKI

    ΒΑΣΙΛΗ ΓΕΙΑ ΣΟΥ! ΕΛΑ ΑΡΑΧΩΒΑ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΚΑΙ ΠΕΡΝΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!!!!! ΡΩΤΑ'ΤΑ 1ΠΡΟΣ1 ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΘΑ ΕΦΝΙΔΙΑΣΤΕΙΣ!!!!! ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΠΕΔΙΛΑ!!!
×
×
  • Create New...