Jump to content

kostastrekk

Χρήστης Forum
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral
  1. Έλυσες πολύ περισσότερες από τις απορίες μου-δεν φανταζόμουν ότι φαίνεται το Breithorn!Σ'ευχαριστώ πραγματικά Κώστα. & 1 μικρή διευκρίνιση.Οι φωτογραφίες με τις Άλπεις είναι στις 8 Μάη,όταν γύριζα δλδ από Ισπανία (ενώ Παρνασσός-Βαρδούσια 3 Μάη).Πράγματι το snow level φαίνεται αρκετά χαμηλότερο στις Άλπεις (γύρω στα 2000μέτρα ίσως).
  2. Παρνασσός.. & η ανταπόκριση στο Μιλάνο..Μόντε Ρόζα?(Κώστα βοήθα!) τέλος, 1 γενική άποψη Άλπεων κατά μήκος των συνόρων Γαλλίας-Ιταλίας..
  3. & μερικές δικές μου όταν πήγαινα Ισπανία το Μάιο του 2005,απ'την κλειδαρότρυπα της Αλιτάριας... 3 Μάη με τα Βαρδούσια ακόμα φορτωμένα...
  4. Καταπληκτικες φωτογραφιες Κωστα!Μια μικρη διορθωση μονο,εκει που λεει Χατζη γραψε Τριγγια..
×
×
  • Create New...