Έλυσες πολύ περισσότερες από τις απορίες μου-δεν φανταζόμουν ότι φαίνεται το Breithorn!Σ'ευχαριστώ πραγματικά Κώστα.
& 1 μικρή διευκρίνιση.Οι φωτογραφίες με τις Άλπεις είναι στις 8 Μάη,όταν γύριζα δλδ από Ισπανία
(ενώ Παρνασσός-Βαρδούσια 3 Μάη).Πράγματι το snow level φαίνεται αρκετά χαμηλότερο στις
Άλπεις (γύρω στα 2000μέτρα ίσως).