Jump to content

vaskap

Χρήστης Forum
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About vaskap

  • Birthday 01/22/1958

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.kapnas.gr
  • ICQ
    9388373

Profile Information

  • Φύλο
    Male
  • Περιοχή
    Thessaloniki
  1. Το "σταύρωμα" των radial ελαστικών απαγορεύεται. "Σταύρωμα" γινόταν μόνο στα "ναυλον" ελαστικά (με λινά μόνο) τα οποία δεν παράγονται (πρακτικά) εδώ και πολλά χρόνια. Τα radial εκ κατασκευής έχουν προκαθορισμένη πλευρά τοποθέτησης στο αυτοκίνητο. Επίσης εδώ και μιά δεκαετία περίπου όλα (σχεδόν) τα ελαστικά radial έχουν πέλμα ασύμμετρης σxεδίασης, με συνέπεια την προκαθορισμένη φορά περιστροφής τους. Τέλος οι νέες γόμες (με silicon carbide κτλ) έχουν κυρίως πρόβλημα γήρανσης (σκληραίνουν) από το ηλιακό φώς (κυρίως) και όχι φθοράς λόγω χιλιομετρικής διάνυσης.... (Φυσικά αυτό δεν ισχύει για ταξιτζήδες, πωλητές και κοντράκηδες....) Πολύ ποιο ωφέλιμο είναι κάθε χρόνο να γίνεται ζυγοστάθμιση και ευθυγράμμιση των τροχών, καθώς η αντιμετάθεση των ελαστικών σε ένα αυτοκίνητο με μέση χιλιομετρική διάνυση προκαλεί περισσότερα προβλήματα από όσα λύνει. Βλέπε και εδώ... http://www.snowclub.gr/forums/index.php?s=...st&p=192886
  2. Why fit new or less worn tyres on the rear? Whether you have front or rear wheel drive, we recommend that you use newer tyres for the rear set, for extra safety in unforeseen or difficult situations (emergency braking, tight bends etc) particularly on wet surfaces. Numerous tests have shown that it is easier to control the front wheels than those at the rear. Front tyres generally wear quicker than those fitted at the rear, particularly on front wheel drive cars, which are currently in the majority. New tyres fitted in front : - The behavior of the car will change, because the front / rear balance will be reversed. The driver, used to a car with less grip at the front, will therefore be taken unawares. - On a slippery road, the rear will lose traction before the front of the vehicle. The driver will have no chance of controlling the rear, and will be tempted to accelerate further, which will amplify the spin effect. Only an experienced driver will be able to recover from this dangerous situation... New tyres fitted at the back : - The handling of the vehicle will be similar to that known by the driver before the tyre change, because the traction balance will be the same. - Rear traction will be better, and the driver will be able to control and steer their vehicle without a problem by decelerating and turning the steering wheel in the direction of the bend. That's why Michelin advises you to reduce the risks you take by fitting new or less worn tyres at the rear of the vehicle for: - better grip on bends - extra safety. http://www.michelin.co.uk/michelinuk/en/ca...0314172074.html http://www.michelinman.com/tire-care/tire-basics/
  3. Η Λαίδη παραδίδει μαθήματα σεβασμού των πελατών της ...... Ανενημέρωτη την βρίσκω την Λαίδη ...... ΕΦΗΜΕΡΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ Αρ. Φύλλου 262 / ΤΕΥΧΟΣ ΠΡΩΤΟ / 23 Δεκεμβρίου 2008 ΝΟΜΟΣ ΥΠ' ΑΡΙΘΜ. 3730 «Προστασία ανηλίκων από τον καπνό και τα αλκοολούχα ποτά και άλλες διατάξεις» ................ Αρθρο 3 Απαγόρευση χρήσης προϊόντων καπνού 1. Εκτός από όσες απαγορευτικές ή περιοριστικές διατάξεις ισχύουν και εφαρμόζονται ήδη, απαγορεύεται πλήρως, από 1ης Ιουλίου 2009, το κάπνισμα και η κατανάλωση προϊόντων καπνού στους ακόλουθους χώρους: 1. σε όλους τους δημόσιους ή ιδιωτικούς χώρους, κλειστούς ή στεγασμένους, που χρησιμοποιούνται για την παροχή εργασίας, εξαιρουμένων των χώρων που ειδικά θα προβλεφθούν για τους καπνιστές από την κατά περίπτωση αρμόδια αρχή ή όργανο, σύμφωνα με τους όρους που καθορίζονται με απόφαση του Υπουργού Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, που θα εκδοθεί μέχρι την έναρξη ισχύος του παρόντος άρθρου, καθώς και των χώρων που χρησιμοποιούνται για την παρασκευή προϊόντων καπνού, 2. σε όλα τα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος, ιδίως τα καταστήματα παρασκευής και προσφοράς φαγητών, ποτών, γλυκισμάτων, κάθε είδους παρασκευασμάτων γάλακτος, μικτών καταστημάτων και κέντρων διασκέδασης κατά την έννοια των διατάξεων των άρθρων 5, 37, 38, 39, 40 και 41 της υπ' αριθμ. Α1β/8577/1983 Υγειονομικής Διάταξης (ΦΕΚ 526 Β'), εξαιρουμένων των εξωτερικών τους χώρων, 3. στους παντός είδους κλειστούς χώρους αναμονής, 4. στα αεροδρόμια, εξαιρουμένων των χώρων που ειδικά θα προσδιοριστούν για τους καπνιστές, 5. στους σταθμούς μεταφορικών μέσων και επιβατικών σταθμών λιμένων, 6. στα παντός είδους κυλικεία, 7. στα παντός είδους μέσα μαζικής μεταφοράς συμπεριλαμβανομένων των επιβατηγών δημόσιας χρήσης αυτοκινήτων, με μετρητή (ταξί) και αγοραίων. Με απόφαση του Υπουργού Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης δύναται να υπάγονται και άλλοι χώροι στην απαγόρευση του παρόντος άρθρου. ........................ Μάλλον θα χρειαστεί να ξοδέψει πολλά χρήματα..... ΝΟΜΟΣ ΥΠ' ΑΡΙΘΜ. 3730 «Προστασία ανηλίκων από τον καπνό και τα αλκοολούχα ποτά και άλλες διατάξεις» Αρθρο 3 Απαγόρευση χρήσης προϊόντων καπνού .............. 2. Μετά τη θέση σε ισχύ της απαγόρευσης της προηγούμενης παραγράφου, στους κλειστούς ή στεγασμένους χώρους των καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος της περίπτωσης β' της παραγράφου 1 του παρόντος άρθρου, δύνανται να διαμορφωθούν χώροι καπνιζόντων που διαχωρίζονται από την υπόλοιπη αίθουσα και έχουν ειδικές εγκαταστάσεις εξαερισμού. .......... 3. Ειδικά τα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος εμβαδού έως 70 τ.μ., της περίπτωσης β' της παραγράφου 1 του παρόντος άρθρου, χαρακτηρίζονται με απόφαση του ιδιοκτήτη τους, που θα ενσωματώνεται στην άδεια λειτουργίας τους, ως καταστήματα αποκλειστικά για καπνίζοντες ή μη καπνίζοντες. .......... «Υπουργική Απόφαση σε εφαρμογή του Aρθ. 3 του Ν.3730/ 2008 για την προστασία ανηλίκων από τον καπνό και το αλκοόλ.» (ΦΕΚ 1286/Β/30.06.2009) ............... Τα καταστήματα τα οποία, δεν έχουν λάβει τον χαρακτηρισμό ως καταστήματα καπνιζόντων, με την ανωτέρω διαδικασία υπόκεινται στην πλήρη απαγόρευση καπνίσματος, από την 1η Ιουλίου 2009............. Ο δικηγόρος μάλλον έχει εντριφήσει στην νομολογία του Ουζμπεκιστάν ..... ΝΟΜΟΣ ΥΠ' ΑΡΙΘΜ. 3730 «Προστασία ανηλίκων από τον καπνό και τα αλκοολούχα ποτά και άλλες διατάξεις» Αρθρο 6. Διοικητικές κυρώσεις 1. Σε κάθε υπεύθυνο διαχείρισης και λειτουργίας των ιδιωτικών χώρων της πρώτης παραγράφου του άρθρου 3 που παραβιάζει τις διατάξεις του άρθρου 3, σε κάθε υπεύθυνο διαχείρισης και λειτουργίας κέντρου διασκέδασης και αμιγούς μπαρ που επιτρέπει ή ανέχεται την παραβίαση του άρθρου 4 ή παραβιάζει ο ίδιος το άρθρο 4, καθώς και σε όποιον πωλεί προϊόντα καπνού σε ανηλίκους ή παραβιάζει τις διατάξεις των περιπτώσεων β', γ', δ', ε' της παραγράφου 1 του άρθρου 2 ή παραβιάζει τις διατάξεις των παραγράφων 2, 3, 4 και 5 του άρθρου 2 επιβάλλεται πρόστιμο. Το ύψος του προστίμου είναι έως 1.000 ευρώ για κάθε παράβαση και επιβάλλεται ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης, το μέγεθος και τον κύκλο εργασιών της επιχείρησης και τα μέτρα που έχει λάβει ο κάθε υπεύθυνος διαχείρισης και λειτουργίας της για την αποφυγή της παράβασης. Σε περίπτωση υποτροπής, επιβάλλεται για κάθε παράβαση πρόστιμο έως 2.000 ευρώ, βάσει των ίδιων κριτηρίων. Σε περίπτωση τρίτης παράβασης, με απόφαση της αρμόδιας Αρχής απαγορεύεται προσωρινά για διάστημα έως τριών (3) μηνών η πώληση προϊόντων καπνού ή αλκοολούχων ποτών και, εάν η επιχείρηση δεν πωλεί προϊόντα καπνού ή αλκοόλ, επιβάλλεται πρόστιμο από 2.000 έως 20.000 ευρώ. Σε περίπτωση τέταρτης και κάθε επόμενης παράβασης, με απόφαση της αρμόδιας Αρχής, που χορήγησε τη σχετική άδεια, ανακαλείται προσωρινά ή και οριστικά η άδεια λειτουργίας της επιχείρησης. Τυχόν κυρώσεις που προβλέπονται από άλλους νόμους δεν θίγονται από τις διατάξεις της παραγράφου αυτής. 2. Στους παραβάτες των διατάξεων της περίπτωσης στ' της παραγράφου 1 του άρθρου 2 και σε όσους καπνίζουν ή καταναλώνουν προϊόντα καπνού κατά παράβαση των διατάξεων του άρθρου 3 επιβάλλεται πρόστιμο, το ύψος του οποίου, για κάθε παράβαση, κυμαίνεται από 50 έως 500 ευρώ και προσδιορίζεται και επιβάλλεται με απόφαση του Τομέα Ελέγχου Καπνού και Αλκοόλ του Σώματος Επιθεωρητών Υπηρεσιών Υγείας και Πρόνοιας (ΣΕΥΥΠ), ανάλογα με τη σοβαρότητα και το βαθμό επανάληψης της παράβασης. Αυτά ..... Για τον νόμο στο http://www.nosmoke.gr/index.php/thenewlaw Για την υπουργική απόφαση στο http://www.nosmoke.gr/index.php/thenewlaw/116
  4. Χτες (Κυ 18) ήμουν στα Πηγάδια. Στο Lift Bar που είναι στη βάση του ΧΚ (εκεί που ξεκινούν τα καρεκλακια και το συρόμενο) δεν κάπνιζε ΚΑΝΕΝΑΣ Μπράβο λοιπόν στην διεύθυνση του bar Τα bar του ξενοδοχείου και του ξενώνα δεν τα επισκεύτηκα και δεν ξέρω φυσικά τι γινόταν... Για την Πα 18 ένας φίλος που το επισκεύτηκε, μου μετέφερε ότι υπήρχαν άτομα που κάπνιζαν μέσα στο bar. Τα αξιομνημόνευτο όμως είναι ότι τα άτομα αυτά πιθανότατα είχαν σχέση με το ΧΚ....
  5. Μήπως οι παραπάνω απόψεις είναι ισοπεδωτικές και επικίνδυνες ? Οι ευθύνες του καθενός μέρους είναι συγκεκριμένες και διακριτές.... Στον επιχειρηματία ανατέθηκε ένα σοβαρό τμήμα της επιβολής του νόμου.... Δες και αυτό
  6. Δυστυχώς τα πράγματα είναι πολύ χειρότερα από ότι τα περιγράφεις.... Εδώ καπνίζει ο πατέρας και η μάνα δίπλα στα παιδιά τους μέσα στο ίδιο δωμάτιο :-( Καπνίζει ακόμη και η έγγυος γυναίκα.... :-(( Και ξέρεις γιατί? Επειδή οι καπνιστές δυστυχώς είναι ΕΞΑΡΤΗΜΕΝΑ άτομα (από το τσιγάρο). Και η πολιτεία δεν αντιδρά καθόλου κηρύσοντας το τσιγάρο εξαρτησιογόνο ουσία και βοηθώντας τους καπνιστές να απεξαρτηθούν από αυτό, αλλά αντίθετα εκμεταλλεύεται την αδυναμία αυτών των ανθρώπων φορολογώντας τους (δες στον προϋπολογισμό της χώρας το μέγεθος των εσόδων από την φορολογία των τσιγάρων....) Παραπέρα... Σκέψου τήν ολική δαπάνη των νοικοκοιριών που σχετίζεται με το κάπνισμα (άμεσα και έμμεσα) και πόσοι και ποιοί ωφελούνται..... Επιπλέον... Δεν θα βρείς πουθενά ποιό είναι το κοινωνικό οικονομικό κόστος από την καταστροφή της υγείας των πολιτών λόγω του καπνίσματος.... Ακόμη.... Παρατήρησες ότι τα τσιγάρα είναι το μοναδικό βιομηχανικό προϊόν που καταναλώνεται από ανθρώπους και δεν γράφει τα χημικά πρόσθετα? ΥΓ1. Προς άρση παρεξήγησης και εγώ ήμουν εξαρτημένος από το τσιγάρο για 25 χρόνια.... (είχα φτάσει να καπνίζω 3 πακέτα την ημέρα και να ανάβω το ένα τσιγάρο με την καύτρα του άλλου). ΥΓ2. Είναι αυτονόητο οτι και τα εξαρτημένα άτομα αντιμετωπίζουν τις συνέπειες των πράξεων τους...
  7. ΝΤΟΥΜΑΝΙΑ στο Πισοδέρι. ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ των υπευθύνων. Από 5 έως και 7 Ιαν ημουν στο Πισοδέρι. Στο bar και στο εστιατόριο από την καπνίλα των τσιγάρων δάκρυζαν τα μάτια. Το όλο σκηνικό θύμιζε ΤΕΚΕ. Το χειρότερο είναι ότι κανένας υπεύθυνος δεν έκανε το παραμικρό για να σταματήσει αυτή η ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ κατάσταση. Δεν υπήρχε ούτε μια πινακίδα που να απαγορεύει το καπνισμα, ενώ δεν γινόταν η παραμικρή παρατήρηση στους καπνίζοντες...... Και όλα αυτά ενώ τουλάχιστον το 1/4 των θαμώνων στο bar και στο εστιατόριο ήταν μικρά ΠΑΙΔΙΑ Κύριοι υπεύθυνοι του bar και του εστιατόριου δείξτε κοινωνική υπευθυνότητα και θυμηθείτε ότι το "νόμιμο" δεν είναι υποχρεωτικά και ηθικό.... ΥΓ Τα παραπάνω σε αντίθεση με το σαλε στα Πηγαδια που το επισκεφτηκα πριν 2 εβδομάδες όπου δεν καπνιζε κανένας.....
  8. Θα σου προτεινα να διαβάσεις τα άρθρα της Michlelin και τις ADAC.... Fitting winter tyres on all four wheels http://www.michelin.co.uk/michelinuk/en/ca...0319171413.html Why fit cold weather tyres http://www.michelin.co.uk/michelinuk/en/ca...0314172071.html Fragen rund um den Winterreifen? http://www1.adac.de/Tests/Reifentests/Wint...79#atcm:8-69278
  9. Εβαλα στο Punto μου πριν 3 εβδομαδες τα Vredestein Snowtrack3. Οι πρώτες εντυπώσεις μου είναι παρα πολύ καλές. Στο βρεμένο έχουν πολύ καλύτερο κράτημα από τα καλοκαιρινά μου Goodyear, ενώ στο στεγνό πρακτικά είναι ίδια (τα Goodyear όμως είναι 2 ετών). Αν και πήγα 2 φορές στα 3-5 Πηγαδια, δεν πατησα ακόμη χιόνι οπότε η άποψη μου δεν είναι οριστική.... Κατά τα άλλα ζεσταίνονται γρήγορα και μου ενέπνευσαν εμπιστοσύνη. Αν ξερεις γερμανικά υπάρχουν οι δοκιμές της ADAC (γερμανική ΕΛΠΑ) http://www1.adac.de/Tests/Reifentests/Wint...urcePageID=8762 (Αν δεν ξέρεις, με τη μεταφραση της GoogleBar θα τα καταφέρεις...) Update 1. Στις 5-7/1 εκανα Θεσ/νίκη-Πισοδερι με θερμοκρασίες γύρω ατο 0 και λίγο κατω από αυτό. Οι εντυπώσεις μου θετικότατες. Πασχουν ελάχιστα σε ελκτική πρόσφυση (την στιγμή της προσπέρασης) Update 2: Στις 30,31/1 ανέβηκα στα Πηγάδια με παγο στο δρόμο (8 το πρωι) και λίγο χιόνι στο παρκινκ. Είχαν πολύ καλή συμπεριφορά. Μετά από 2.500km είμαι ευχαριστημένος με την αγορά τους. Update 3 FINAL: Είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από την αγορά τους Τα συνιστώ ανεπιφύλακτα
×
×
  • Create New...