Jump to content

kangoogr

Χρήστης Forum
  • Content Count

    121
  • Joined

  • Last visited

 Content Type 

Profiles

Forums

Calendar

Κατηγορίες Περιεχομένων

Νέα

Ανακοινώσεις - Events

Gallery

Everything posted by kangoogr

  1. Καλημέρα. Και το Μαίναλο το κράτησε..λένε..
  2. Έστω εκδρομούλα και τέλος. Αν δεν κάτσει σκι βολτούλα. Στο καιμακ έχω κάνει ski με πολύ αέρα και γενικότερα δεν είπα πως μου φαίνεται τπτ άσχημο. Αντιθέτως... Απλά μίλησα για τις υπάρχουσες ποσότητες χιονιού για Ελλάδα πως μόνο εκεί έχει σχετικά αρκετό και στο Πισοδέρι για τώρα που μιλάμε.. Και πιστέυω προσωπικά πως κάθε χιονοδρομικό έχει την δικιά του ομορφιά..και ιδιαιτερότητες..
  3. Και όμως όσες φορές πήγα έτσι δωμάτιο δεν βρήκα..σχεδόν ποτέ... Και Ράνια με τέτοιους καιρούς αν έχεις απαιτήσεις για καλο σκι μόνο καιμακ, πισοδέρι ή εξωτερικό...
  4. Με χιόνια ή απλά βοριάδες? Εκτίμηση γιατί δυσκολο για ακριβή πρόβλεψη όπως καταλαβαίνω.
  5. Γενικά θα ξαναδούμε χείμώνα για φέτος?? Μακροπρόθεσμα βλέπετε κάτι?
  6. Μόλις μίλησα με κάτω και μου είπαν τα εξής(από το τηλέφωνο της ενημέρωσης του κέντρου τα έμαθα): Στο πλατώ το χιόνι το έχει φάει η ζέστη, Ο αρκτούρος κρατάει αλλά έχει ξεχιονίσει σε διάφορα σημεία και η βορινή και περιφεριακή κρατάνε αλλά το χιόνι είναι σούπα. Έβαλε λίγο χθες το βράδυ αλλά έχει νοτιάδες και ζέστη από ότι μου είπε. Τι κάνουμε λοιπόν? Τα ακυρώνουμε τα δωμάτια και αναμένουμε μπας και αλλάξει κάτι?? **Παρασκευή δύσκολο να ακυρώσεις κρατήσεις δωματίων..
  7. Καλημέρα. Τα ακυρώνουμε τα δωμάτια ή κάτι γίνεται??
  8. Για Μαίναλο αυτό το Σ/Κ τι βλέπεις?
  9. Καλημέρα.. Ζόρικα τα πράγματα..Κρατάτε μας ενήμερους μην έρθουμε μόνο για βόλτα κάτω... Και είναι και φωτιά οι τιμές στα δωμάτια.. *Αν είναι έτσιο η Βορινή φαντάζομαι χαμηλότερα τι θα παίζει...
  10. Ωραία τα videakia αλλά με τον καιρό τι γίνεται κάτω δεν μας λέτε τίποτα... Fidelio where are u??
  11. Αν δεν βαλει ας κρατήσει τουλάχιστον αυτό που έχει. Κοντινοί κάτοικοι τα φώτα σας...
  12. Γαμώτο..Τι λένε οι προβλέψεις για εβδομαδα?
  13. Για Μαίναλο Σ/Κ πως την βλέπετε την κατάσταση??
  14. Καλημέρα.Πως Βλέπετε κρατάει το χίονι για το Σ/Κ που έρχετε??? Κάτι για βροχές και ζέστες λένε. Να κλείσουμε δωμάτια ή να περιμένουμε?? Fidelio και λοιποί κοντινοί τις γνώμες σας παρακαλώ. Ευχαριστώ
  15. Μπορεί να ρωτάο βλακεία αλλά.. Ποιο κλιπ εννοιες τελευταίο?? Στην μύτη ή στην γάμπα?
  16. Καλημέρα. Τι βλέπετε για Κυριακή κάτω και πως πάτε απο βενζίνες?? Και που περίπου είναι αυτό το διοαβόητο πέρασμα?
  17. Κράτας μας ενήμερους Fidelio μην τραβιόμαστε τσάμπα και μας φεύγουν και ένα κάρο λεφτά...(αν μπορείς και έχεις διάθεση φυσικά). Αν και το meteo να δείς δίνει 14 το Σάβαττο και χιόνι με 1 βαθμό την Κυριακή για μέγιστες.
  18. Πως πάει ο καιρός κάτω?? Βροχερός?? Θα το χαλάσει το χιονάκι??
  19. Όντως Μπράβο στο παληκάρι. Τι πρόσεξα και εγώ πόσο κεφάτα και συνειδητά έκανε την δουλεία του. Κάνα οικονομικό ξενόδοχείο για διαμονή στην περιοχή??
  20. Δεν έχουν χώρο για να αφήσω να τρέχουν τα νερά και δεν έχω άλλη λύση..από το σκούπισμα...
  21. Δίκιο έχεις απλά καμιά φορά ανάμεσα σε εσωτερικο μποτάκι και μπότα υπάρχει υγρασία για αυτο και το βγάζω. Αλλά θα ακολουθήσω την/τις συμβουλές σου ως ειδήμωνα/guru/expert στο είδος.. .
  22. Φυσιολογικά έχοντας βγάλει το εσωτερικό μποτάκι εννοείς φανταζομαι. Κανα διήμερο σε θερμοκρασία δωματίου για στέγνωμα καλά είναι?
  23. Βγάζω το εσωτερικό μποτάκι και το αφήνω να στεγνώσει καλά για κάποιες μέρες.(Μπορείς να χρησιμοποιήσεις στεγνωτήρα μαλλιών??) Αυτό ισχύει?? Η χαλάει η φόρμα?
×
×
  • Create New...