Παιδια καλησπερα... Δυστυχως ειμαι για δευτερη φορα μεσα σε ενα χρονο παθων απο ριξη χιαστου! Εκανα την εγχειρηση την Πεμπτη 17 Μαρτιου.. Ολα καλα μεχριστιγμης και ευτυχως χωρις πονους...
εχω ομως την εξης απορια: Επειδη μαζι με το χιαστο μου εραψε και τους μηνισκους, αυτη τη φορα η αποθεραπεια ειναι διαφορετικη απο περσι.. Μου ειπε ο γιατρος να μην φορτιζω το χειρουργημενο ποδι.. γι αυτο αναγκαζομαι και περτπαταω κουτσο με τις πατεριτσες πραγμα πολυ κουραστικο..
Μπορει να μου πει καποιος αν μετα απο εγχειρηση χιαστου- μηνισκου μπορεις να ανεβεις/κατεβεις σκαλοπατια..? Περσι που ειχα κανει μονο χιαστο μου ειχαν δειξει πως να το κανω...
Μπορει καποιος να επιβεβαιωσει αν ειναι ετσι τα πραγματα οσον αφορα το περπατημα και το ανεβασμα σκαλιων?
Ευχαριστω εκ των προτερων και περαστικα στους ομοιοπαθεις!!!!