Jump to content

Vrilissiotis

Χρήστης Forum
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral
  1. Παιδια καλησπερα... Δυστυχως ειμαι για δευτερη φορα μεσα σε ενα χρονο παθων απο ριξη χιαστου! Εκανα την εγχειρηση την Πεμπτη 17 Μαρτιου.. Ολα καλα μεχριστιγμης και ευτυχως χωρις πονους... εχω ομως την εξης απορια: Επειδη μαζι με το χιαστο μου εραψε και τους μηνισκους, αυτη τη φορα η αποθεραπεια ειναι διαφορετικη απο περσι.. Μου ειπε ο γιατρος να μην φορτιζω το χειρουργημενο ποδι.. γι αυτο αναγκαζομαι και περτπαταω κουτσο με τις πατεριτσες πραγμα πολυ κουραστικο.. Μπορει να μου πει καποιος αν μετα απο εγχειρηση χιαστου- μηνισκου μπορεις να ανεβεις/κατεβεις σκαλοπατια..? Περσι που ειχα κανει μονο χιαστο μου ειχαν δειξει πως να το κανω... Μπορει καποιος να επιβεβαιωσει αν ειναι ετσι τα πραγματα οσον αφορα το περπατημα και το ανεβασμα σκαλιων? Ευχαριστω εκ των προτερων και περαστικα στους ομοιοπαθεις!!!!
  2. Καλησπερα παιδια.. Δυστυχως ειμαι και εγω παθων.. Παιζω ποδοσφαιρο και επαθα ολικη ριξη προσθιου χιαστου.. Εχει απο τον Νοεμβριο που το επαθα αλλα δεν εχω κανει ακομα εγχειριση λογω φοιτητικων υποχρεωσεων.. Θα την κανω μολις τελειωσω την εξεταστικη μου το Φεβρουαριο.. Βεβαια εχω ρωτησει αρκετα ατομα για γαιτρους και σε καποια φαση ειχα πανω απο 10 ονοματα απο γιατρους.. Ολοι τους συστημενοι.. Εχω καταληξει σε 3 γιατρους και θα ηθελα οποιος ξερει να μου πει αν εχει παει/ακουσει κατι για τους συγκεκριμενους.. Αν εμεινε ευχαριστημενος..κτλ.. Οι γιατροι ειναι: 1) Τσουκας (Ειναι στην ευρωκλινικη) 2) Πισκοπακης (Ιατρικο Κεντρο) 3) Αποστολοπουλος (Ιατρικο Κεντρο) Ευχαριστω εκ των προτερων
×
×
  • Create New...