το θεμα ειναι που θα βρω τετοια εποχη καλη σαλομον στο νουμερο μου???
σκευτομουν μηπως παρω ενα καλουτσικο σετακι της burton μποτα και δεστρα (boot moto,binding freestyle)
με ενα 300 ευρο και τα δυο απο ενα μαγαζακι εδω κοντα.
ρωτησα το πρωι και στην ελληνικη φλογα (salomon) που ειναι ο αντιπροσωπος και μου ειπαν μονο για το μοντελο malamute στο νουμερο μου και δεστρες κατι οτι να ναι!
θα ηθελα παρα πολυ την dialogue boot της salomon και την chief δεστρα στο νουμερο μου αλλα που τετοια τυχη στο τελος της σεζον....