Jump to content

beez

Χρήστης Forum
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral
  1. δεν βλέπω λογο να συνεχίστει η αντιπαράθεση,απλώς αναρωτιέμαι σου έχει τύχει και μιλάς απο εμπειρία?η απλώς μιλάς έτσι γενικά?
  2. αγαπητε φιλε αν διαβάσεις το ποστ σου ξανά θα δεις ποιος λεει μαλ@κίες και ποιος γλύφει το χιονοδρομικό. ειναι απαράδεκτο να κόβεται το σκοινι υπο οποιεσδήποτε συνθήκες, πόσο μαλλον στην περίπτωση του μαινάλου που τα περισότερα σκοινάκια ειναι σε κακή κατάσταση, καμμένα απο τον ηλίο και με κομπούς. Επίσης φαίνεται οτι τα σκοινάκια ειναι διαφορετικά απο πιάτο σε πιάτο, που δεν συνηγόρει προς μια άποψη που εκφράστηκε παραπάνω οτι αλλάχθηκαν όλα λόγο ελλατωματικής παραλαβής. Δεν ειμαι ειδικός αλλα πιστεύω οτι τα συγκεκριμένα σκοινια λογο της αποστολής που καλούνται να αναλάβουν θα πρεπεί να ειναι πολύκλονα με συγκεκριμένες προδιαγραφές αντοχής, απο οτι εχω παρατηρήσει στα καλάβρυτα πρέπει να υπάρχει ενα εξωτερικό ελαστικό περίβλημα για να τα προστατεύει απο φθορά,ήλιο,παγωνιά κτλπ. (οποιος έχει ασχοληθεί με kite surf ξερει πόσο σημαντικες ειναι η προδιαγραφές στα σκοινιά του αετού και πόσο αυστηρές). να μην μιλήσουμε και για τις 2-3 περιπτώσεις που το πιάτο ειναι σπασμένο..... δεν είμαι αρχάριος, αλλα επίσης ειναι τελείος αστοχο να εξισώνεις την πιθανότητα να πέσει και να χάσεις το πιατο, που συνήθως γινεται με αυτή τη σειρά, με το να κοπεί το σκοινί και να φύγεις απότομα πίσω, στοιχειώδεις γνώσεις φυσικής πιστεύω εξηγούν τη διαφόρα. το θέμα με το αιμα το ανέφερα γιατι μου έκανε εντύπωση και πάντα με επιφύλαξη, αν και στην κατάσταση που ειναι το μαίναλο πιο πιθανό ειναι να ηταν άνθρωπος που έφαγε τα μούτρα του παρά αρκούδα όπως αναφέρεις.. δεν ξέρω και πολλές αρκούδες να κυνηγάνε σε κλίση άνω των 45 μοιρών και παγωμένο έδαφος κάτω...λες να ήταν αρκούδα 4χ4...λολ δεν μπορώ να καταταλάβω γιατι προστατεύεις το χιονοδρομικό ..σίγουρα πάντως δεν τους βοηθάς να γίνουν καλύτεροι. Για μένα στο συγκεκριμένο αναβατήρα θα έπρεπε να αλλαχτούν όλα τα σκοινιά άμεσα ωστε να μην κινδυνεύει ο κοσμος. κανεις η δεν κάνεις snowboard πιστεύω μπορεις να κατανοήσεις την επικινδυνότητα του να φύγει κάποιος απότομα πίσω με το ενα πόδι στο σανίδι.... δεν ξέρω σε τι κατάσταση ήταν το χιονοδρομικό πριν, αλλα μου δίνετε η εντύπωση οτι το μόνο που έκανε ο κλαουδάτος ηταν να κολήσει το χάρτη με το όνομα του πάνω στο παλιό χάρτη του χιονοδρομικού...
  3. gia deite edo http://www.snowshack.com/buredsksnhe.html
  4. NA ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ Χ.Κ. ΜΑΙΝΑΛΟΥ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 13/03 ΚΑΙ ΕΝΩ ΑΝΕΒΑΙΝΑ ΣΤΟΝ ΑΕΤΟ (ΤΟ ΠΙΑΤΑΚΙ ΠΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ) ΚΟΠΗΚΕ ΤΟ ΣΚΟΙΝΙ ΤΟΥ ΠΙΑΤΟΥ ΚΑΙ ΒΡΕΘΗΚΑ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ. ΗΜΟΥΝ ΤΥΧΕΡΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΤΥΧΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΚΟΠΗΚΕ ΣΤΑ 3/4 ΤΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΟΜΑΤΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΚΛΙΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ (ΠΑΓΟΜΕΝΟ ΧΙΟΝΙ) ΘΑ ΕΙΧΑ ΠΑΡΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ. ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ SNOWBOARD, ETYXE TH ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΝΑ ΕΧΩ ΔΕΣΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΠΟΔΙΑ ΣΤΗ ΣΑΝΙΔΑ ΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΗΘΕΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΦΗΝΕΙΣ ΤΟ ΠΙΣΩ ΕΞΩ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΥΣΤΑΘΕΙΑ, ΑΝ ΕΙΧΑ ΜΟΝΟ ΤΟ ΕΝΑ ΠΟΔΙ ΜΕΣΑ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΧΑ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΣΟΒΑΡΑ. ΟΤΑΝ ΚΑΤΕΒΗΚΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΛΙΦΤ ΚΑΙ ΠΑΡΕΔΩΣΑ ΤΟ ΧΕΡΟΥΛΙ ΠΙΣΩ ΣΤΟ ΛΙΦΤΑ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΗΤΑΝ "ΤΑ ΞΕΡΩ ΡΕ ΦΙΛΕ ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΩΡΑ..ΚΑΙ ΕΓΩ ΧΤΥΠΗΣΑ (ΤΟΝ ΕΙΧΕ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΕΝΑ ΧΕΡΟΥΛΙ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ). ΘΕΩΡΩ ΤΟ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΟ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΗΡΕΙ ΤΟΥΣ ΣΤΟΙΧΟΙΩΔΕΙΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΕΣ Η ΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΠΙΑΤΑΚΙ ΠΟΥ ΠΕΡΝΟΥΜΕ ΕΧΕΙ ΕΜΦΑΝΗΣ ΦΘΟΡΕΣ Η ΕΧΕΙ ΕΠΙΔΙΟΡΘΩΘΕΙ ΠΡΟΧΕΙΡΑ ΜΕ ΕΝΑ ΚΟΜΠΟ. ΕΝΩ ΣΕ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΛΕΙΠΟΥΝ ΚΑΙ 2-3 ΧΕΡΟΥΛΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΑΒΑΤΗΡΑ,ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΕ ΑΥΤΑ ΒΑΡΙΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΤΑ ΕΠΙΔΙΟΡΘΩΣΟΥΝ Η ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΓΚΟΜΙΔΗ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΜΕΡΑΣ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΝΥΠΟΨΙΑΣΤΟΥΣ ΦΟΥΚΑΡΑΔΕΣ?? ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΟ Η ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΥΠΗΡΧΑΝ ΔΙΑΣΠΑΡΤΕΣ ΚΥΛΙΔΕΣ ΠΟΥ ΜΟΙΑΖΑΝΕ ΜΕ ΑΙΜΑ ΣΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΜΕΡΙΑ ΤΟΥ ΑΝΑΒΑΤΗΡΑ..ΑΡΑΓΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΕΠΙΣΗΣ ΑΤΥΧΟΣ? ΚΑΙ ΡΩΤΑΩ ΤΟ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΟ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ? ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΟΒΑΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΟΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΟΥΝ??? ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΡΑΓΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΡΧΗ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΛΕΓΧΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΑ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΑΝΑΒΑΤΗΡΑΣ ΕΧΕΙ ΕΛΕΓΧΘΕΙ? ΓΙΑΤΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΟΤΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΕΧΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΚΛΙΣΗ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΚΟΠΕΙ ΤΟ ΣΚΟΙΝΙ ΕΝΩ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙΣ, ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΟΤΑΝ ΕΝΑ ΑΤΟΜΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΠΑΡΑΣΥΡΕΙ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΠΟΜΕΝΟΥΣ. ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΕΙΤΕ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΝΑΒΑΤΗΡΑ ΕΛΕΓΞΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΙΑΤΟΥ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑ ΤΑ ΠΙΑΤΑΚΙΑ ΜΕ ΦΑΓΩΜΕΝΑ ΣΚΟΙΝΙΑ Η ΜΕ ΠΡΟΧΕΙΡΟΥΣ ΚΟΜΠΟΥΣ, ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΝΤΟΧΗΣ. ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΠΑΕΙ, ΔΗΛΑΔΗ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑ 2 ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΑ Η ΧΕΛΩΝΑ ΟΧΙ ΑΠΛΩΣ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝ, ΑΝ ΕΞΑΙΡΕΣΟΥΜΕ ΔΥΟ ΠΥΛΩΝΕΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΝΑΒΑΤΗΡΑΣ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ?? ΤΟ ΔΕ SNOWBOARD PARK ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΑΣΤΕΙΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΕ ΣΤΑ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΑ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΥΠΕΥΘΗΝΩΝ, ΣΤΟ ΔΕ ΜΑΙΝΑΛΟ ΒΕΒΑΙΑ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΤΟΥ ΣΕΛΙΔΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΙΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΧΑΡΤΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΙ.... ΣΥΓΝΩΜΗ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ..ΑΛΛΑ ΑΙΣΘΑΝΘΗΚΑ ΟΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΦΩΝΑΞΩ...
  5. http://www.burton.com/red/gear/prod...?productID=5005 Θυγατρική της Burton, φορεμένο μια φόρα,χρώμα jet black πιστεύω κάνει και για ποδηλασία στα 70 ευρώ
  6. πως σου φαίνεται τώρα?
  7. σχεδόν "αχρησιμοποιτη", φαίνονται ακόμα τα σημάδια από τα αυτοκόλλητα. την έχω βάλει στην πιστα 2 φορες. στα 480 euro μαζί με stomp pad burton διάφανο επίσης bindings Mission OLS 2004 και αυτά "χρισιμοποιημένα" 2 φορες... limited edition μοντέλο με το "capstrap" της burton http://www.lumitykki.net/artikkelikuvat_te...nmissionols.jpg
×
×
  • Create New...