Μια Καλησπερα και απο μενα!
Κρατωντας αυτο ο τελευταιο για ''περαστικα σε οσους σταθηκαν λιγοτερο τυχεροι'' να πω ενα ευχαριστω, καθως συμβαινει να μαι και γω μια απο τους παθοντες του θεματος με προσφατη διαγνωση ρηξης στον προσθιο χιαστο του αρ. γονατος.Ετσι, αρχισα να ψαχνω διαφορα σχετικα αρθρα στο διαδικτυο και οσο περισσοτερη γνωση αποκτουσα τοσο περισσοτερο με κυριευε ο φοβος.Ωστοσο ειναι παρηγορο σιγουρα το γεγονος πως και αλλοι επαθαν κτ αντιστοιχο και ενθαρρυντικο το οτι το ξεπερασαν, εννοωντας ολο το πακετο απο τη στιγμη που συνειδητοπειεις μεχρι και το χειρουργειο...Η περιπτωση μου ειναι αυτη ενος ανθρωπου που του αρεσουν τα ταξιδια και ο αθλητισμος.Ομως, δεν ειχα συμμαχο την πειρα και βρεθηκα με το συγκεκριμενο προβλημα.Τι γινεται ομως που τον Αυγουστο παντρευομαι και μαλιστα ο γαμος μου θα γινει στην επαρχια, εχω και τις διαφορες ετοιμασιες,αφου τωρα θα αρχιζαν και οι προβες νυφικου κτλ?"Στερνη μου γνωση να σε ειχα πρωτα που λεει και η μητερα μου''
Λοιπον, αν καποιος μπορει να συμβουλεψει σχετικα, εννοειται εχω απευθυνθει σε γιατρο μου ειπαν για χειρουργικη αποκατασταση και εχω κανει και την μαγνητικη που επιβεβαιωνει τη ρηξη , επιπλεον εχω οστικο οιδημα και ρωγμωδες καταγμα στην περονη...Μου ειπαν πως πρεπει να ξεκουραστω 1 μηνα και το χειρουργειο το βλεπουμε και απο φθινοπωρο.Πως ομως να ηρεμησω με την ανασφαλεια των ετοιμασιων και αραγε θα ειμαι ενταξει την ημερα του γαμου για να μπορω να χορευω κιολας?Δεν ξεκινησα φυσιοθεραπεια, αφου οπως μου συστησαν θα πρεπει να υποχωρησει το οιδημα, μετα συντηρητικα κανω τις φυσιοθεραπειες και αν δεν εχω ασταθεια ολα καλα, θα γινει κα ο γαμος και απο φθινοπωρο το χειρουργειο.Ο γαμος ειναι 25 Αυγουστου...Αρκει μια επιγονατιδα για εκεινη την ημερα?δεν εχω παρατηρησει ακομη ασταθεια, αλλα δεν το παταω κιολας αφου δεν πρεπει σε αυτο το σταδιο.Ειμαι με τη χρηση πατεριτσας κτλ....