Jump to content

tsako1mango

Χρήστης Forum
  • Content Count

    1
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral
  1. Καλησπέρα και από εμένα σε όλους. Καταρχάς να ευχαριστήσω τόσο τη Γιώτα (από αυτήν έχω διαβάσει τα περισσότερα post) όσο και όλους τους υπόλοιπους που παραθέτουν τις δικές τους εμπειρίες και απόψεις και με έχουν βοηθήσει πάρα πόλυ να μάθω κάποια περισσότερα πραγματα στο κομμάτι που λέγεται πρόσθιος χιαστός. Αν και δεν ασχολόυμαι με το ski,βρήκα και εγώ το site απο το google. Είμαι και εγώ ένας απο τους ''τυχερούς '' που απεκόμισα μια ρίξη πρόσθιου χιαστού παίζοντας ποδοσφαιρο.(ειμαι 33 ετών,αλλα θα ήθελα να συνεχίσω να αθλούμαι γι αυτο και αλλωστε μπαίνω σε αυτή τη διαδικασία της επέμβασης). Έχω χτυπήσει απο Νοέμβρη μήνα και αρχικά πηγαίνοντας σε ορθοπεδικό μου έιχε διαγνωσθει οτι έχω μαλλον υποστέι ζημιά στον πλάγιο σύνδεσμο.Η αλήθεια είναι οτι δεν έχω καποια έντονη αστάθεια ακόμα και τώρα,και είχα αντιμετωπίσει το πρόβλημα αρχικά με φ/θ .Βέβαια με τη πάροδο του χρόνου είδα οτι καποιες ενοχλήσεις υπήρχαν και το Δεκεμβρη έκανα μαγνητική που τελικα έδειξε το πραγματικό προβλημα.Έφτασε καπου τωρα το πλήρωμα του χρόνου να μπω και εγω στη διαδικασία της επέμβασης.Η επιλογή του γιατρού ειναι το δυσκολότερο κομμάτι απο οτι βλέπω. Έχω επισκεφθεί καποιους και εχω πάρει καποιες γνώμες,αλλά θα ήμουν πολυ ευγνωμων αν θα μπορούσατε μεσω pm να μου συστήσετε καποιους απο δικια σας εμπειρία η γνωστων σας. Ευχαριστω εκ των προτερων.και sorry αν σας κούρασα.
×
×
  • Create New...