Jump to content

NikosKan

Χρήστης Forum
  • Content Count

    149
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

NikosKan last won the day on September 21 2013

NikosKan had the most liked content!

Community Reputation

226 Excellent

About NikosKan

  • Birthday 07/01/1982

Profile Information

  • Φύλο
    Male
  • Περιοχή
    ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
  1. Κύριε Κανελ... λυπάμαι πολύ που ταλαιπωρηθήκατε σήμερα το πρωί και ειδικά με ένα μικρό παιδί. Η εταιρία μας έχοντας ως πάγια τακτική την ενημέρωση των ακυρώσεων δρομολογίων την προηγούμενη ημέρα , όσον το δυνατόν νωρίτερα , σας έστειλε SMS στις 20.01 εχθές ότι το δρομολόγιο ακυρώθηκε. Το SMS εστάλη από πλατφόρμα αποστολής μαζικών SMS και ήρθε αναφορά ότι το παραλάβατε κανονικά, όπως και οι υπόλοιποι πελάτες που είχαν κάνει κράτηση. Είμαστε στην διάθεσή σας για ότι χρειαστείτε προκειμένου να ελέγξουμε για ποιο λόγο πιθανόν δεν ενημερωθήκατε με αποτέλεσμα να ταλαιπωρηθείτε. Ευχαριστώ,
  2. Όταν η εταιρεία μας ξεκίνησε το Δρομολόγιο πριν 2 χρόνια , δεν ξεκίνησε για να ανταγωνιστεί τον Κλαουδάτο αλλά για να καλύψει το κενό του Non Stop που δεν υπήρχε. Καθόλη την διάρκεια αυτής της περιόδου το πλάνο αυτό δεν άλλαξε. Όταν αυτό αλλάξει τότε το δρομολόγιο θα πραγματοποιείται με άλλο πλάνο και με διαφορετική εμπορική πολιτική , τιμολογιακή πολιτική και όρους. Για αυτό και υπάρχει αυτό το πλάνο στις ακυρώσεις δρομολογίων , στην τιμολογιακή πολιτική. Αναγνωρίζω όμως ότι αυτή η πολιτική δεν μας δίνει την δυνατότητα να εκτελείται το δρομολόγιο σε περιόδους χαμηλής ζήτησης καθώς έχοντας το μικρότερο μερίοδο αγοράς και ακυρώνοντας η αγορά στρέφεται σε άλλες επιλογές. Αυτή τη στιγμή όμως δεν έχω την δυνατότητα διαθεσιμότητας στόλου οχημάτων ικανού ώστε να δω τον Κλαουδάτο ως ανταγνωιστή καθώς όλα τα οχήματα που έχουμε είναι σε μόνιμες δουλειές. Όποτε θέλεις είμαι στην διάθεσή σου να συζητήσουμε την άποψη σου από κοντά καθότι φαίνεται ότι έχεις.
  3. Ευχαριστώ για την ενημέρωση! Η πολιτική μας για την φετινή σαιζόν είναι ότι με βάση τον αριθμό των ατόμων έχουν κάνει κράτηση μέχρι τις 20.00 αποφασίζουμε να θα γίνει το δρομολόγιο της αυριανής ημέρας. Ο λόγος που πάρθηκε αυτή η απόφαση έχει να κάνει καθαρά και μόνο με την δική σας διευκόλυνση ώστε να μην ακυρώνεται το δρομολόγιο τελευταία στιγμή. Είναι γεγονός ότι αν αυτήν την απόφαση την παίρναμε στις 22.00 τότε το 40% των δρομολογίων που έχουν ακυρωθεί θα γινόταν κανονικά οπότε ίσως την επόμενη σαιζόν να υπάρχει άλλο πλάνο. Θα δούμε. Ευχαριστούμε πάντως για την παρατήρηση και τα θετικά σχόλια.
  4. Η εταιρεία μας ζητάει άτομο για πρόσληψη με πλήρη απασχόληση και εργασία για 14 με 15 ημέρες μηνιαίως από 15/01/2015 έως 31/03/2015 για συνοδό στο Ski Bus Παρνασσού. Αναλυτική περιγραφή της θέσης εργασίας θα βρείτε απο αύριο 07/01/2015 στην σελίδα μας : http://www.kantzos.gr/escortscvv.aspx . Παραλαβή αιτήσεων έως 12/01/2015. Ευχαριστώ.
  5. Η εταιρεία μας ζητάει άτομο για πρόσληψη με πλήρη απασχόληση και εργασία για 14 με 15 ημέρες μηνιαίως από 15/01/2015 έως 31/03/2015 για συνοδό στο Ski Bus Παρνασσού. Αναλυτική περιγραφή της θέσης εργασίας θα βρείτε απο αύριο 07/01/2015 στην σελίδα μας : http://www.kantzos.gr/escortscvv.aspx . Παραλαβή αιτήσεων έως 12/01/2015. Ευχαριστώ.
  6. Bansko Ski Opening 13/12 and x-treme club @ Bansko 12/12 - 15/12: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10153013978655739.1073741852.43738880738&type=1
  7. Καλησπέρα σε όλους. Φέτος με βάση την γενικότερη κατάσταση αποφασίσαμε οι τιμές να παραμείνουν σταθερές με βάση την προηγούμενη χιονοδρομική σαιζόν. Όντως πέρυσι η έκπτωση για τα μέλη του Snow Club ήταν 5 ευρώ ενώ φέτος είναι 3 ευρώ, θεωρώ όμως ότι αυτό αντισταθμίζεται από το γεγονός ότι η εταιρεία μας φέτος προσφέρει μόνο 3 κατηγορίες εκπτώσεων. Μια για τα μέλη μας ( όπου είναι λογικό να παρέχουμε την μεγαλύτερη έκπτωση), μια στα μέλη σας - ενεργά με την επίδειξη κάρτας μέλους και μια για Online κρατήσεις. Εν κατακλείδι θεωρώ ανταποδοτικό της συνεργασίας μας ότι είστε οι μόνοι στους οποίους παρέχουμε έκπτωση καθώς δεν προβλέπετε να τρέξουμε εκπτώσεις μέσω deal sites ή άλλες επιχειρήσεις, παρά μόνο με το Σαλέ Κελάρια εφόσον μας παρέχουν ανταποδοτικά έκπτωση στις τιμές στο σαλέ για φαγητό. Με γνώμονα λοιπόν τον περιορισμένο αριθμό εκπτώσεων που παρέχουμε σε συγκεκριμένες ομάδες συνεργατών μας καταλήξαμε σε αυτές τις εκπτώσεις. Καλή σαιζόν σε όλους σας με υγεία και χιόνια.
  8. Κάρτα Lift* Χιονοδρομικού Κέντρου : -20% Kantzos Members Club : -5€ Κάτοχοι κάρτας μέλους Snow Club : -3€ Έκπτωση για online κρατήσεις : -2€ Πληροφορίες: 1.Οι εκπτώσεις - προσφορές δεν συνδυάζονται και μπορεί να γίνει χρήση μόνο μιας! *Η έκπτωση γίνεται μόνο τα ΣαββατοΚύριακα και δεν μπορεί να συνδυαστεί με καμία άλλη έκπτωση ή προσφορά!
  9. Δημοσιεύτηκε η τιμολογιακή πολιτική για την σαιζόν 2014 - 2015 όσον αφορά το Ski Bus Παρνασσού! Καλή σαιζόν σε όλους. Τιμοκατάλογος για Μεταφορά:Καθημερινές* : 12 ευρώ ΣαββατοΚύριακα* : 15 ευρώ Αργίες - Εορτές* : 15 ευρώ Από Λειβαδιά : 8 ευρώ Από Αράχωβα : 5 ευρώ Ενοικίαση Εξοπλισμού:Καθημερινές Set Ski: 9 ευρώ Καθημερινές Set Snowboard : 12 ευρώ ΣαββατοΚύριακα Set Ski : 12 ευρώ ΣαββατοΚύριακα Set Snowboard : 15 ευρώ Πληροφορίες: 1.Κατά τη διάρκεια της διαδρομής προσφέρουμε στους επιβάτες μας κρουασάν και εμφιαλωμένο μικρό νερό δωρεάν 2.Η ενοικίαση του Εξοπλισμού γίνεται στο Σαλέ Κελάρια 1950 στο Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού *Οι τιμές αφορούν αναχώρηση από Αθήνα
  10. Ανακοινώθηκαν τα προγράμματα για τις Νεανικές - Φοιτητικές εκδρομές στο Μπάνσκο για την έναρξη της Χειμερινής σαιζόν στο Μπάνσκο: Μπάνσκο 3 ημέρες από 57 ευρώ Μπάνσκο 4 ημέρες από 68 ευρώ Μπάνσκο 5 ημέρες από 105 ευρώ Περισσότερες λεπτομέρειες στο www.x-tremeclub.gr
  11. Καλησπέρα. Μπορείτε να βρείτε όλες τις πληροφορίες που θέλετε εδώ: Ώρες Αναχώρησης & Σημεία: http://www.kantzos.gr/pdf/departurepointsskibusparnassos.pdf Τιμοκατάλογος: http://www.kantzos.gr/pdf/snowbusparnassos2013pricelist.pdf Kantzos Members Club: http://www.kantzos.gr/membersclub.aspx ( Χωρίς Χρέωση)
  12. Η καταχώρηση e-mail είναι δύσκολη καθώς πολλές φορές το e-mail είναι δύσκολο και δεν καταχωρείται σωστά. Σαν διαδικασία πάντως είναι πολύ εύκολη να ζητάμε e-mail.
  13. Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με την ερώτηση σου. Οι αποδείξεις απο εμάς εκδίδονται κανονικά που σημαίνει ότι δεν υπάρχει φορολογική παράβαση ή υπόκρυψη εισοδήματος. Μπορεί όμως ο επιβάτης να μην έχει ανάγκη να περάσει την απόδειξη στην φορολογική του δήλωση καθώς ήδη έχει συμπληρώσει το ποσό που απαιτείται ή απλά να μην εκπίπτει ως έξοδο. Για αυτό το λόγο και αυτή η διαδικασία. Η απόδειξη υπάρχει στο ηλεκτρονικό αρχείο οπότε θελήσει ένας επιβάτης απλά τη ζητάει και την στέλνουμε. Είναι μια διαδικασία σαν τα αεροπορικά εισιτήρια.
  14. Καλημέρα! Η διαδικασία αποστολή των αποδείξεων για το 2014 είναι η εξής: Στοιχεία για την έκδοση Απόδειξης Παροχής υπηρεσιών Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι από 01/01/2014 οι αποδείξεις παροχής υπηρεσιών για μεταφορά προσώπων είναι αθεώρητες και η εταιρία μας εκδίδει τις αποδείξεις σας ηλεκτρονικά για εξοικονόμηση χαρτιού και οικονομίας. Για να σας σταλεί η απόδειξή σας με e-mail παρακαλώ ακολουθήστε τις οδηγίες: 1. Αποστείλετε e-mail στο logistirio@kantzos.gr αναγράφοντας: Α) Τον αριθμό της κράτησή σας ( θα τον βρείτε στο voucher που σας δίνουμε ) Β) Την διεύθυνσή σας και συγκεκριμένα: Οδός, Αριθμός, Περιοχή, Τ.Κ 2. Εναλλακτικά μπορείτε να εκτυπώσετε μόνοι σας την απόδειξή σας κάνοντας χρήση της online διαχείριση κράτησης στο www.kantzos.gr 3. Εναλλακτικά επικοινωνήστε μαζί μας μέσω online chat support στο www.kantzos.gr και την ενότητα Ski & Snow Bus ώστε να σας την στείλουμε ως συνημμένο μέσω αυτής της υπηρεσίας
  15. Λυπάμαι αλλά δεν συμφωνώ. Χρησιμοποιείται χαρακτηρισμούς για συνεργαζόμενες επιχειρήσεις ενώ είστε εκπρόσωπος του Χ/Κ χωρίς να έχετε εξετάσει ένα θέμα ενδελεχώς. Τι σημασία εάν σήμερα είμαι εγώ και αύριο ένας άλλος. Λάθη γίνονται και μάλιστα το Χ/Κ κάνει μεγαλύτερα.Αντιθέτως αυτές οι εταιρίες έμαθαν από τους πελάτες τους ότι δεν χορηγεί πλέον το Χ/Κ την έκπτωση τις καθημερινές και δεν σας χαρακτήρισαν ως Χ/Κ για αυτό το γεγονός αλλά ανέφεραν το γεγονός ως λάθος !
×
×
  • Create New...