Jump to content

elenak

Χρήστης Forum
  • Content Count

    1
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Profile Information

  • Φύλο
    Female
  • Περιοχή
    Ιωάννινα
  1. καλησπέρα στην όμορφη παρέα σας. χρειάζομαι κ εγώ μια χείρα βοηθείας... θέλω να αγοράσω εξοπλισμό (τα πάντα όλα....) και ψάχνω τι είναι καλύτερο για εμένα αλλά έχω μπερδευτεί.... έχω διαβάσει όλα τα σχετικά θέματα αλλά συνεχίζω να έχω απορίες!!!! κάνω επτά χρόνια σκι (περίπου 10 φορές το χρόνο), είμαι 1.73cm και 60 kg κάνω μόνο στις πίστες τι σκληρότητα μπότες να πάρω?70 με 80 είναι καλά? οι rossignol και οι head μου αρέσουν αρκετά και τι πέδιλα?επίσης κάτι rossignol αντρικά που έχει ένας φίλος μου και μου τα είχε δανείσει με έκαναν να πετάω χι χι... ευχαριστώ προκαταβολικά!!
×
×
  • Create New...