Jump to content

τεο4

Χρήστης Forum
  • Content Count

    1
  • Joined

  • Last visited

 Content Type 

Profiles

Forums

Calendar

Κατηγορίες Περιεχομένων

Νέα

Ανακοινώσεις - Events

Gallery

Everything posted by τεο4

  1. Χαιρετω και εγω με την σειρα μου ολους τους ταλαιπωρημενους απο την ρηξη χιαστου..εγω ειμαι στην 38 ημερα..εχω κανει 21 φυσιοθεραπειες και βλεπω μεγαλη βελτιωση μερα με την μερα στο περπατημα..εκτος απο την πληρη εκταση που θελω λιγο ακομη...Το μονο διλημμα μου ειναι οτι ο γιατρος που με χειρουργησε μου προτεινε να παω θαλασσα και να κανω καποιες ασκησεις ενω ο φυσιοθεραπευτης μου πιστευει οτι θα πρεπει να μπω στο νερο στους 3 μηνες απο το χειρουργειο...Ποιον να ακουσω???
×
×
  • Create New...