Jump to content

xtreme ng

Χρήστης Forum
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

13 Good

About xtreme ng

  • Birthday 09/12/1991

Profile Information

  • Φύλο
    Male
  1. Πάντως, όπως εξελίσσεται η κατάσταση, στον άξονα Κελλάρια-Φτερόλακκα είναι σίγουρα πιο χρήσιμες (λειτουργικώς) οι τηλεκαμπίνες απ'ότι ας πούμε στο Βάκχο όπου υπάρχει μεγαλύτερη αναλογία (1-3 έως και 1-1). Ανεξάρτητα αν είναι ανοιχτή η πίστα του Ερμή, πάντως, δεν δικαιολογείται να μην λειτουργεί συχνά ο Δίας (όταν έχει χιόνι εννοείται. Είναι συρόμενο και μόνο 300 μετράκια, πόση δουλειά θέλει...? Και πλέον έχει βασικό ρόλο στις προσβάσεις (+Οδυσσέας γιοκ φέτος, να δούμε του χρόνου).
  2. Ο Ερμής θα έπρεπε να έχει τουλάχιστον ίση μίξη καμπινών με την 6 (1-4), αν όχι περισσότερες. Πολύ συχνά η 6 (πίστα) είναι χιονοδρομίσιμη ενώ ο Ερμής (πίστα) όχι, άρα η επιστροφή Κελλάρια θέλει καμπίνα. Υπάρχει και το ερωτηματικό του Δία.
  3. Μπράβο παιδιά, σήμερα όντως είχε τέλειες καιρικές συνθήκες για σκι! Η παραπάνω φωτο είχε ανέβει σε προηγούμενη σελίδα. Δεξιά είναι η 6 και αριστερά ο Ερμής. Από ό,τι καταλαβαίνω και τα δύο λιφτ ανεβαίνουν, κοιτώντας προς την κορυφή, από τα αριστερά, αποβιβάζουν τα καρεκλάκια στα αριστερά και οι καμπίνες αποβιβάζουν/επιβιβάζουν στα δεξιά (κοιτώντας πάντα προς κορυφή). Υπάρχει κάποιος τρόπος επιβίβασης στα καρεκλάκια στην κορυφή? Επίσης, υπάρχει πρόβλεψη αποβίβασης από τα καρεκλάκια στους κάτω σταθμούς? Φαντάζομαι κυλιόμενους διαδρόμους στις βάσεις δεν βάλανε.
  4. Συμφωνώ απολύτως. Προ'υ'πόθεση είναι η λειτουργία των λιφτ-πιστών στο μέγιστο δυνατό, που ξέρουμε τι απαιτεί από άποψη κόστους, χιονοδρομικών γνώσεων, κατάλληλων ατόμων κτλπ. Αλλά αυτό εναπόκειται στο διαχειριστή. Απλά νομίζω ότι εφόσον υπάρχει τέτοια πρόθεση, οι νέες εγκαταστάσεις έχουν πολλές δυνατότητες (ανεξάρτητα αν με τα ίδια χρήματα θα μπορούσαν να γίνουν πιο πολλά, λειτουργικώς, στο βουνό).
  5. Όσον αφορά την ενιαία πίστα συμφωνώ. Αλλά επειδή κάτω δεν κατεβαίνουν καρέκλες, η μίξη των δύο λιφτ είναι διαφορετική, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να λειτουργήσουν σαν απλό αποσυμπλεκόμενο με ενδιάμεσο, γιατί κάποια φορεία (ορισμένες καμπίνες και όλες οι καρέκλες) επιστρέφουν πάνω από τη μέση. Αυτό δημιουργεί σύνθετο πρόβλημα με αναμονές στο μεσαίο σταθμό (πιθανώς δεν μπορεί να αξιοποιηθεί η μέγιστη ταχύτητα/δυνατότητα της εγκατάστασης γιατί τα φορεία δεν φεύγουν γραμμικά). Αυτά σαν σκέψεις. Ίσως έπρεπε να μπει μια γόνδολα με ενδιάμεσο (χωρίς καρέκλες), να πηγαίνουν πάνω κάτω όλα και με κακό καιρό (κλειστός Βάκχος) μέχρι τη μέση, ή σαν Combi με ενδιάμεσο να πηγαίνουν πάλι πάνω κάτω όλα (και τα καρεκλάκια). Πάντως το βουνό πλέον έχει υπερεγκαταστάσεις και με την ξεχωριστή λειτουργία σε όλες τις παλιές γραμμές με αποσυμπλεκόμενα διπλασιάζουμε το σκι και την άνεση!!! (μέγιστη δυναμικότητα των 8θέσιων καμπίνων/6θέσιων από Doppel προσεγγίζει 2500-3000 ανά ώρα, δηλαδή τουλάχιστον διπλάσια από τα παλιά). Κανονάκια μένουν και είμαστε κομπλέ!! ΥΓ: Αντίστοιχο σύστημα (και Combi, και με ενδιάμεσο και με διαφορετική σύνθεση σε κάθε σκέλος) δεν έχω δει πουθενά στο εξωτερικό....ούτε όπου έχω πάει ούτε σε ότι έχω δει στο PC.
  6. Καλησπέρα στην παρέα! Θα ήθελα να ρωτήσω, όποιον γνωρίζει, πως λειτουργούν φέτος Αφροδίτη-Βάκχος? Ως ξεχωριστά λιφτ, μαζί (με τις γνωστές αναλογίες) και αν έχει καθιερωθεί κάποιο πρότυπο (ή επιλέγεται κάθε μέρα άλλο ανάλογα τις συνθήκες)? ΥΓ: Ο τελευταίος μήνας δείχνει το πλεονέκτημα της ύπαρξης τεχνητής χιόνωσης (πολύ κρύο, λίγο χιόνι) και ο Παρνασσός όπως ξέρουμε το χιόνι που πατιέται το κρατάει καλά. Ας ελπίσουμε σε χιονοπτώσεις στο άμεσο μέλλον και σε κανονάκια στο απώτερο!
  7. Καλημέρα. Για το ΧΚ Παρνασσού θα έχει καθημερινά δρομολόγια skibus φέτος?
  8. Υπάρχει καμία εξέλιξη στο θέμα του νέου αναβατήρα??
  9. Για μένα το Serfaus-Fiss-Ladis είναι το κορυφαίο στις Άλπεις! Είναι πανέμορφο, μεγάλο, έχει τρία χωριά δίπλα-δίπλα, άριστη σύνδεση μεταξύ των πιστών και των χωριών και σχετικά εύκολη πρόσβαση από Μόναχο! Επίσης είναι σε μεγάλο υψόμετρο και με μεγάλη υψομετρική διαφορά (1200-2800 μ.) http://www.serfaus-f.../winterpanorama
  10. Επίσης στο Καιμακτσαλάν, αν δεν κάνω λάθος, υπάρχει χωματόδρομος από το παρκιν του ΧΚ που φτάνει στην κορυφή στα 2500 μέτρα.
  11. http://en.wikipedia.org/wiki/Geography_of_Lesotho Το Lesotho είναι ορεινή χώρα και έχει το αντίστοιχο γεώγραφικό πλάτος πχ με το Κάιρο στο βόρειο ημισφαίριο (αλλά στο νότιο εννοείται), περίπου 30 μοίρες. Βρίσκεται σε μια οροσειρά. Το χαμηλότερο υψόμετρο ολόκληρης της χώρας είναι τα 1400μ και το μέγιστο τα 3482μ (το 80% της χώρας είναι πάνω από τα 1800μ!!). Για αυτό το λόγο έχει πολύ πιο δροσερό και υγρό κλίμα από γύρω περιοχές της νότιας Αφρικής (η Αφρική γενικά είναι ένα τεράστιο οροπέδιο με μεγάλα υψόμετρα και βούνα κοντά στις ακτές, αυτό προκαλεί μεγάλες μεταβολές στο κλειστό εσωτερικό που ανάλογα με την κίνηση των χαμηλών και την εποχή είναι έρημος, τροπικό δάσος ή σαβάνα με ξηρές και υγρές περιόδους)! Στη wiki λέει ότι η θερμοκρασία φτάνει -20 C στα βουνά του Lesotho!!! Το κλίμα χαρακτηρίζεται ηπειρωτικό, ενώ βασικό στοιχείο της οικονομίας είναι το νερό από τα ποτάμια και η ενέργεια από υδροηλεκτρικά φράγματα. Παραταύτα, δυστυχώς οι πλειοψηφία των πολιτών είναι πάμφτωχοι... :(
  12. Λογική σειρά πάντως! Το αστείο βέβαια είναι ότι συνειδητοποιούμε πως στην Ελλάδα υπάρχει μόνο μία εταιρεία που ασχολείται με εξοπλισμούς χιονοδρομικών κέντρων!
  13. Ωραία παιδιά!! Αναμένουμε με ενδιαφέρον τα νέα από πάνω! PS:Δυστυχώς βρίσκομαι εκτός Ελλάδας μέχρι τέλη Ιουλίου, οπότε κάθε αναφορά είναι πολύτιμη!!
  14. Παιδιά κανένα νέο από το ΧΚ? Έχει ακουστεί τίποτα σχετικά με νέα καρέκλα και τεχνητό χιόνι στο τελείωμα της Πισοδερίου?
  15. Παιδιά καλησπέρα! Να ρωτήσω κάτι λίγο άσχετο. Έχει μετρήσει κανείς πόσα λεπτά διαρκεί η ανάβαση με τη Στύγα?
×
×
  • Create New...