Χρόνια πολλά κ καλή χρονιά. Γνωρίζει μήπως κανείς γιατί το δορυφορικό πιάτο πιάνει άλλους δορυφόρους εκτός από τον eutelsalt 3; Με αποτέλεσμα να είμαι χωρίς καθόλου ελληνικά κανάλια. Να σημειώσω ότι τον έπιανε και δούλευε κανονικά κ ένας τεχνικός είπε ότι θέλει αναβάθμιση ο αποκωδικοποιητής. Οποιαδήποτε βοήθεια θα ήταν χρήσιμη. Ευχαριστώ εκ των προτέρων...