DimisZ.. 0 Report post Posted December 27, 2008 (edited) ΠΟΛΥ ΧΙΟΝΙ ΣΗΜΕΡΑ ΒΑΣΙΛΙΤΣΑ..!! Ξεκίνησα από Μαυραναίους που είχε αρχίσει να χιονίζει από το βράδυ!! Μετά από 2-3klm η αστυνομία σταματούσε όλα τα αμάξια και τους ζητούσε να βάλουν αλυσίδες από εκεί και πάνω αλλιώς έπρεπε να γυρίσουν πίσω(αν δεν είχαν αλυσίδες μαζί τους).. Η χιονόπτωση συνεχίζονταν μέχρι το Χιονοδρομικό Κέντρο....στο ΧΚΒ χιόνιζε όλη μέρα και ανά διαστήματα πάρα πολύ πυκνά!! Λειτουργούσαν Τριθέσιο και Ελιμεία.. ενώ το διπλό έμεινε κλειστό λόγο των ισχυρών ανέμων τους οποίους καταλαβαίναμε φτάνοντας στο τέρμα τις Ελιμείας!! Οι πίστες πατήθηκαν χθες βράδυ και σήμερα το πρωί όμως μετά της 12,30-13,00 η Ελιμεία είχε 20-30cm χιόνι... Τέλος το λίφτ σταμάτησε για 15 λεπτά λόγο προβλήματος κατά της 15,00...και μετά συνέχισαν κανονικά.. Αν συνεχίσει με την ίδια ένταση όπως σήμερα το φρέσκο χιόνι θα ξεπεράσει σύγουρα τα 50-60cm Ο δρόμος προς το ΧΚΒ εκχιονίζεται συνέχεια όμως η χιονοπτώσεις είναι πυκνές και ο δρόμος ξανά γεμίζει χιόνι με μια μέση ταχύτητα η διαδρομή Γρεβενά-Βασιλίτσα με αυτές τις συνθήκες γίνεται σε 1ώρα και 30 λεπτά.. ΟΠΟΙΟΙ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΣΤΟ ΧΚΒ ΑΥΡΙΟ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ, ΕΝΝΟΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΑΛΥΣΙΔΕΣ.. Μαυραναίοι..8,30 το πρωί(5cm και χιόνιζε το πρωί) Πρίν το πολυνέρι (5-10cm και χιόνιζε το πρωί) Πολυνέρι μέχρι Σμίξη (το ίδιο χίονι περίπου) Απο τη σμίξη μέχρι το τριπό (είχε 15-20cm το πρωί) Στην ελιμεία το χιόνι ήταν πυκνό από το πρωί!! και είχε είδη πούδρες στην πίστα!! Edited December 27, 2008 by DimisZ.. Quote Just Do It Snowboard Season 2οο9 Share this post Link to post Share on other sites