Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
Psyxologos

Κουβέντα να γίνεται...

Recommended Posts

ναι προσπαθούσαν να καταλαβουν τι γράφετε...

 

δε μιλάτε σε κανα τηλεφωνο μεταξυ σας...

26920....... συμπλήρωσε τον αριθμό και θα πάρω


Snow Report Forum http://forum.snowreport.gr/

Share this post


Link to post
Share on other sites

πολλη επιθετικότητα βγάζεις χρηστο .....λιγο ποιο κουλ θα ειναι καλύτερα για ολους ..

 

έτσι και αλλιώς τα χιονια τελείωσαν ζήτω το καλοκαίρι


ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ

:evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites
πολλη επιθετικότητα βγάζεις χρηστο .....λιγο ποιο κουλ θα ειναι καλύτερα για ολους ..

 

έτσι και αλλιώς τα χιονια τελείωσαν ζήτω το καλοκαίρι

τώρα ποιος κάνει επίθεση φαίνεται

θα τα πούμε από κοντά πολύ σύντομα, και τα περι επιθετικότητας


Snow Report Forum http://forum.snowreport.gr/

Share this post


Link to post
Share on other sites
τώρα ποιος κάνει επίθεση φαίνεται

θα τα πούμε από κοντά πολύ σύντομα, και τα περι επιθετικότητας

 

Μαζι σου χρηστο...........θα πεσει ξυλο......γουσταρω!!!!!


o τρελος του χωριου......

Share this post


Link to post
Share on other sites

πισω μοντινειτορ ;) .....αερα ...πιάσε γιαννη το φουρνόφτυαρο και δω στου


ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ

:evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites
θα φέρω και το λάβαρο της επανάστασης

 

 

δεν θα αργησεις.......υποθετω....... ;)


o τρελος του χωριου......

Share this post


Link to post
Share on other sites
θα φέρω και το λάβαρο της επανάστασης

Σήμερα το βραδάκι έχει συνάντηση. Θα χαρούμε να μας τα πεις από κοντά λοιπόν.


53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites
θα φέρω και το λάβαρο της επανάστασης

 

gay-pride-flag.jpg

 

Αυτά τα χρώματα δεν είχε και το μπουφάν σου, όταν συναντηθήκαμε στο καλάβρυτο :(;)


meleski.gifΌτι δεν μας σκοτώνει… μας κάνει πιο δυνατούς !!!

m9xe5oa0.jpg vs atomicsl9nk1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Σήμερα το βραδάκι έχει συνάντηση. Θα χαρούμε να μας τα πεις από κοντά λοιπόν.

περίπου

εσύ πιοο φορούσες? αυτο με την γραβάτα?


Snow Report Forum http://forum.snowreport.gr/

Share this post


Link to post
Share on other sites
Σήμερα το βραδάκι έχει συνάντηση. Θα χαρούμε να μας τα πεις από κοντά λοιπόν.

τα έχω πει σε πολλούς, σε σένα mil δεν τα έχω πει αν τα καταφέρω θα έρθω


Snow Report Forum http://forum.snowreport.gr/

Share this post


Link to post
Share on other sites
πισω μοντινειτορ ;) .....αερα ...πιάσε γιαννη το φουρνόφτυαρο και δω στου

δεν κατάλαβες καλά, εναντίον σου είμαστε θα σε φάμε λάχανο


Snow Report Forum http://forum.snowreport.gr/

Share this post


Link to post
Share on other sites
περίπου

εσύ πιοο φορούσες? αυτο με την γραβάτα?

 

Όχι ρε, αυτό το φορούσε ο Leopas, εγώ φορούσα αυτό με τα γαλόνια του Υπολοχαγού ! ;)


meleski.gifΌτι δεν μας σκοτώνει… μας κάνει πιο δυνατούς !!!

m9xe5oa0.jpg vs atomicsl9nk1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Όχι ρε, αυτό το φορούσε ο Leopas, εγώ φορούσα αυτό με τα γαλόνια του Υπολοχαγού ! ;)

ευκαιρία να σου τα ξηλώσω :(

την γλίτωσες μια φόρα στα βουνά που σε πήραμε, την άλλη θα σε πετάξω στα βράχια πράσινο ανθρωπάκι


Snow Report Forum http://forum.snowreport.gr/

Share this post


Link to post
Share on other sites
δεν κατάλαβες καλά, εναντίον σου είμαστε θα σε φάμε λάχανο

 

 

δηλαδη !!!!!!

 

υπαρχει και προδότης ????;)

 

καμουμφλαρισμενος :( με αλευρι ,για να μην ξεχωρίζει απο τα χιονια

 

 

 

,,,οξωω!! ρε !! οξωωω!!!! :unsure:

Edited by PRESIDENT

ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ

:evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites
δηλαδη !!!!!!

 

υπαρχει και προδότης ????;)

 

καμουμφλαρισμενος :( με αλευρι ,για να μην ξεχωρίζει απο τα χιονια

 

 

 

,,,οξωω!! ρε !! οξωωω!!!! :unsure:

ε τι νόμιζες ετσι θα το άφηνα το θέμα, η αντικατασκοπεία έχει κάνει δουλειά

και δεν είδες τίποτα ακόμα


Snow Report Forum http://forum.snowreport.gr/

Share this post


Link to post
Share on other sites

φυσικα υπαρχη και κατασκοπία ,,ολη μερα εδω εισαι ..μονο που δεν σε καναμε μελος ακομα


ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ

:evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ε τι νόμιζες ετσι θα το άφηνα το θέμα, η αντικατασκοπεία έχει κάνει δουλειά

και δεν είδες τίποτα ακόμα

 

 

 

Εγω με τον Χρηστο ειμστε "φιλαρακια" δεν γνωριζω τιποτα για προδοσιες,κατασκοπειες κτλ


o τρελος του χωριου......

Share this post


Link to post
Share on other sites
Εγω με τον Χρηστο ειμστε "φιλαρακια" δεν γνωριζω τιποτα για προδοσιες,κατασκοπειες κτλ

 

 

μα καλα ....ειπε κανενας ..για ονοματα !! :unsure:

 

να σε ξεφουσκώσει η βαρκα :lol:


ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ

:evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites
μα καλα ....ειπε κανενας ..για ονοματα !! :unsure:

 

να σε ξεφουσκώσει η βαρκα :lol:

 

Το σκαφακι τα σπαειιιιιιιιιιιικαι την κυριακη θα φερει και ψαρακια :lol::lol:


o τρελος του χωριου......

Share this post


Link to post
Share on other sites
Το σκαφακι τα σπαειιιιιιιιιιιικαι την κυριακη θα φερει και ψαρακια :unsure::lol:

 

ωραια !!

 

:lol: θα τα περιμενουμε μαζι με το τηγάνι


ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ

:evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ωραια !!

 

:unsure: θα τα περιμενουμε μαζι με το τηγάνι

Μαζί και με το τσίπουρο! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
φυσικα υπαρχη και κατασκοπία ,,ολη μερα εδω εισαι ..μονο που δεν σε καναμε μελος ακομα

δεν πρόκειται να πάθω τέτοιο κακό


Snow Report Forum http://forum.snowreport.gr/

Share this post


Link to post
Share on other sites
Μαζί και με το τσίπουρο! :unsure:

παντα την κατάλληλη ώρα, παραπάνω γράφουν τρεις και πετάγεται κι ο κούκος είναι αυτό που λέμε τρεις κι ο κούκος :lol:


Snow Report Forum http://forum.snowreport.gr/

Share this post


Link to post
Share on other sites
δεν πρόκειται να πάθω τέτοιο κακό

 

χρηστο φιλε μου εκτίθεσαι στο ξαναλέω συνεχώς ,και γινεσαι ρομπα

 

δεν εισαι πια ο απλος καπτεν

εισαι εκπρόσωπος χκκ ,,,,,,,,,


ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ

:evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...