kapten 57 Report post Posted April 6, 2011 ναι προσπαθούσαν να καταλαβουν τι γράφετε... δε μιλάτε σε κανα τηλεφωνο μεταξυ σας... 26920....... συμπλήρωσε τον αριθμό και θα πάρω Quote Snow Report Forum http://forum.snowreport.gr/ Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted April 6, 2011 πολλη επιθετικότητα βγάζεις χρηστο .....λιγο ποιο κουλ θα ειναι καλύτερα για ολους .. έτσι και αλλιώς τα χιονια τελείωσαν ζήτω το καλοκαίρι Quote ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
kapten 57 Report post Posted April 6, 2011 πολλη επιθετικότητα βγάζεις χρηστο .....λιγο ποιο κουλ θα ειναι καλύτερα για ολους .. έτσι και αλλιώς τα χιονια τελείωσαν ζήτω το καλοκαίρι τώρα ποιος κάνει επίθεση φαίνεται θα τα πούμε από κοντά πολύ σύντομα, και τα περι επιθετικότητας Quote Snow Report Forum http://forum.snowreport.gr/ Share this post Link to post Share on other sites
Gavis 1,078 Report post Posted April 6, 2011 τώρα ποιος κάνει επίθεση φαίνεταιθα τα πούμε από κοντά πολύ σύντομα, και τα περι επιθετικότητας Μαζι σου χρηστο...........θα πεσει ξυλο......γουσταρω!!!!! Quote o τρελος του χωριου...... Share this post Link to post Share on other sites
kapten 57 Report post Posted April 6, 2011 θα φέρω και το λάβαρο της επανάστασης Quote Snow Report Forum http://forum.snowreport.gr/ Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted April 6, 2011 πισω μοντινειτορ .....αερα ...πιάσε γιαννη το φουρνόφτυαρο και δω στου Quote ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
Gavis 1,078 Report post Posted April 6, 2011 θα φέρω και το λάβαρο της επανάστασης δεν θα αργησεις.......υποθετω....... Quote o τρελος του χωριου...... Share this post Link to post Share on other sites
mil 8,739 Report post Posted April 6, 2011 θα φέρω και το λάβαρο της επανάστασης Σήμερα το βραδάκι έχει συνάντηση. Θα χαρούμε να μας τα πεις από κοντά λοιπόν. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Melo 36 Report post Posted April 6, 2011 θα φέρω και το λάβαρο της επανάστασης Αυτά τα χρώματα δεν είχε και το μπουφάν σου, όταν συναντηθήκαμε στο καλάβρυτο Quote Ότι δεν μας σκοτώνει… μας κάνει πιο δυνατούς !!! vs Share this post Link to post Share on other sites
kapten 57 Report post Posted April 6, 2011 Σήμερα το βραδάκι έχει συνάντηση. Θα χαρούμε να μας τα πεις από κοντά λοιπόν. περίπου εσύ πιοο φορούσες? αυτο με την γραβάτα? Quote Snow Report Forum http://forum.snowreport.gr/ Share this post Link to post Share on other sites
kapten 57 Report post Posted April 6, 2011 Σήμερα το βραδάκι έχει συνάντηση. Θα χαρούμε να μας τα πεις από κοντά λοιπόν. τα έχω πει σε πολλούς, σε σένα mil δεν τα έχω πει αν τα καταφέρω θα έρθω Quote Snow Report Forum http://forum.snowreport.gr/ Share this post Link to post Share on other sites
kapten 57 Report post Posted April 6, 2011 πισω μοντινειτορ .....αερα ...πιάσε γιαννη το φουρνόφτυαρο και δω στου δεν κατάλαβες καλά, εναντίον σου είμαστε θα σε φάμε λάχανο Quote Snow Report Forum http://forum.snowreport.gr/ Share this post Link to post Share on other sites
Melo 36 Report post Posted April 6, 2011 περίπουεσύ πιοο φορούσες? αυτο με την γραβάτα? Όχι ρε, αυτό το φορούσε ο Leopas, εγώ φορούσα αυτό με τα γαλόνια του Υπολοχαγού ! Quote Ότι δεν μας σκοτώνει… μας κάνει πιο δυνατούς !!! vs Share this post Link to post Share on other sites
kapten 57 Report post Posted April 6, 2011 Όχι ρε, αυτό το φορούσε ο Leopas, εγώ φορούσα αυτό με τα γαλόνια του Υπολοχαγού ! ευκαιρία να σου τα ξηλώσω την γλίτωσες μια φόρα στα βουνά που σε πήραμε, την άλλη θα σε πετάξω στα βράχια πράσινο ανθρωπάκι Quote Snow Report Forum http://forum.snowreport.gr/ Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted April 6, 2011 (edited) δεν κατάλαβες καλά, εναντίον σου είμαστε θα σε φάμε λάχανο δηλαδη !!!!!! υπαρχει και προδότης ???? καμουμφλαρισμενος με αλευρι ,για να μην ξεχωρίζει απο τα χιονια ,,,οξωω!! ρε !! οξωωω!!!! Edited April 6, 2011 by PRESIDENT Quote ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
kapten 57 Report post Posted April 6, 2011 δηλαδη !!!!!! υπαρχει και προδότης ???? καμουμφλαρισμενος με αλευρι ,για να μην ξεχωρίζει απο τα χιονια ,,,οξωω!! ρε !! οξωωω!!!! ε τι νόμιζες ετσι θα το άφηνα το θέμα, η αντικατασκοπεία έχει κάνει δουλειά και δεν είδες τίποτα ακόμα Quote Snow Report Forum http://forum.snowreport.gr/ Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted April 6, 2011 φυσικα υπαρχη και κατασκοπία ,,ολη μερα εδω εισαι ..μονο που δεν σε καναμε μελος ακομα Quote ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
Gavis 1,078 Report post Posted April 6, 2011 ε τι νόμιζες ετσι θα το άφηνα το θέμα, η αντικατασκοπεία έχει κάνει δουλειά και δεν είδες τίποτα ακόμα Εγω με τον Χρηστο ειμστε "φιλαρακια" δεν γνωριζω τιποτα για προδοσιες,κατασκοπειες κτλ Quote o τρελος του χωριου...... Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted April 6, 2011 Εγω με τον Χρηστο ειμστε "φιλαρακια" δεν γνωριζω τιποτα για προδοσιες,κατασκοπειες κτλ μα καλα ....ειπε κανενας ..για ονοματα !! να σε ξεφουσκώσει η βαρκα Quote ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
Gavis 1,078 Report post Posted April 6, 2011 μα καλα ....ειπε κανενας ..για ονοματα !! να σε ξεφουσκώσει η βαρκα Το σκαφακι τα σπαειιιιιιιιιιιικαι την κυριακη θα φερει και ψαρακια Quote o τρελος του χωριου...... Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted April 6, 2011 Το σκαφακι τα σπαειιιιιιιιιιιικαι την κυριακη θα φερει και ψαρακια ωραια !! θα τα περιμενουμε μαζι με το τηγάνι Quote ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
koukos 362 Report post Posted April 7, 2011 ωραια !! θα τα περιμενουμε μαζι με το τηγάνι Μαζί και με το τσίπουρο! Quote Share this post Link to post Share on other sites
kapten 57 Report post Posted April 7, 2011 φυσικα υπαρχη και κατασκοπία ,,ολη μερα εδω εισαι ..μονο που δεν σε καναμε μελος ακομα δεν πρόκειται να πάθω τέτοιο κακό Quote Snow Report Forum http://forum.snowreport.gr/ Share this post Link to post Share on other sites
kapten 57 Report post Posted April 7, 2011 Μαζί και με το τσίπουρο! παντα την κατάλληλη ώρα, παραπάνω γράφουν τρεις και πετάγεται κι ο κούκος είναι αυτό που λέμε τρεις κι ο κούκος Quote Snow Report Forum http://forum.snowreport.gr/ Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted April 7, 2011 δεν πρόκειται να πάθω τέτοιο κακό χρηστο φιλε μου εκτίθεσαι στο ξαναλέω συνεχώς ,και γινεσαι ρομπα δεν εισαι πια ο απλος καπτεν εισαι εκπρόσωπος χκκ ,,,,,,,,, Quote ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites