Aeras 138 Report post Posted January 22, 2010 (edited) Προς: το ΔΣ του Ελληνικού Συλλόγου Τουριστικής Χιονοδρομίας Επειδή το θέμα του τσιγάρου στα Σαλέ, είναι για εμένα αλλά και για πολλά άλλα μέλη του συλλόγου ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα των χιονοδρομικών μας, προτείνω και ζητάω ως «Ελληνικός Σύλλογος Τουριστικής Χιονοδρομίας» να στείλουμε επιστολή διαμαρτυριας στο αρμόδιο για το θέμα αυτό Υπουργείο Υγείας, τονίζοντας ότι πρόκειται για χώρους που παραβρίσκονται πολλά ανήλικα παιδιά και να ζητήσουμε να υπάρξει άμεσα η παρέμβαση τους για την εφαρμογή του νόμου. Μισκος Πέτρος Χιονοδρόμος, μέλος του Ελληνικού Συλλόγου Τουριστικής Χιονοδρομίας. Edited January 22, 2010 by Aeras Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted January 22, 2010 Πέτρο είμαστε σίγουροι οτι δεν εφαρμόζεται ο νόμος ; Quote Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted January 22, 2010 ουτε στον Παρνασσο εφαρμόζεται (και μαλιστα απο μελη του συλλογου ) Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
Aeras 138 Report post Posted January 22, 2010 Πέτρο είμαστε σίγουροι οτι δεν εφαρμόζεται ο νόμος ; ειναι 1000% παράνομα ολα τα Σαλε που αφήνουν το καπνισμα μεσα σε αυτα. Quote Share this post Link to post Share on other sites
viva_ski 2,572 Report post Posted January 22, 2010 Συμφωνώ και επαυξάνω! επιτέλους πρέπει να κάνουμε κάτι ένα γράμμα νομίζω είναι μια αρχή έχω βαρεθεί να εισπνέω τον καρκίνο παντού και να πρέπει να απολογούμαι που δεν θέλω! δεν είναι μόνο για τα παιδιά! (αν και το ότι πρέπει να τα προστατέψουμε είναι νομίζω αδιαπραγμάτευτο) Βιβή Χρυσοχόου Quote Social Media Professional - Creative Social Media Sitter Share this post Link to post Share on other sites
vperle 1,172 Report post Posted January 22, 2010 Η γνωμη μου ειναι οτι ο Συλλογος, μετα την αποστολη της προηγουμενης επιστολης προς το ΧΚ και τον επιχειρηματια ,μπορει την ιδια επιστολη να την στειλει και στο ΥΠ. Υγειας ,( Σώμα Επιθεωρητών Υπηρεσιών Υγείας και Πρόνοιας (ΣΕΥΥΠ),και πιθανως και στο Υπουργο και Υφυπουργο του Υπουργειου Τουρισμου αναφεροντας οτι εχει σταλει στο ΧΚ χωρις να εχει απαντηθει. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted January 22, 2010 Συμφωνω με τους προλαλησαντες. Να προσθεσω και μια, αντε δυο ιδεες; α) Πετρο την επομενη φορα που θα ανεβεις Καιμακ, τραβηξε μερικες 'αναμνηστικες' φωτογραφιες (εχοντας την μηχανη να δειχνει και την ημερομηνια. Τα προσωπα των φουμαδορων μπορουμε να τα αλλοιωσουμε ψηφιακα για να μην τους παραβιασουμε τα προσωπικα δεδομενα. Μια εικονα, χιλιες λεξεις... αν καταφερεις δε και βγαλεις και γονεις με τα παιδια τους... β) Μπορεις να βρεις ποια ειναι η αρμοδια εισαγγελια, ονομα εισαγγελεως και διευθυνση, ωστε να τους στειλουμε και μια κοπια; Μπορει, αν εχουν κουρασθει στην εκτελεση των καθηκοντων τους με τα μπλοκα. να θελουν να παρουν καθαρο αερα με μια επισκεψη στο Καιμακ... Συνηθως, αν ανακατευθει το ονομα τους, ξαφνικα τους πιανει μια ευσυνηδεισια... Αν και καπνιστης, η προτεραιοτητα μου ειναι αυτη του Ελληνα πολιτη. Ειναι απαραδεκτο να μην εφαρμοζονται οι υπαρχοντες νομοι, με το 'ετσι θελω' και το 'ελα καημενε...'. Επισης, πιστευω οτι ειναι πιο δικαιο να ικανοποιηθει η απαιτηση των μη καπνιστων σαν βαση, και ας παν οι καπνιστες να βρουν(με) το δικιο τους για τις προβλεψεις που εχει ο νομος για τους χωρους καπνιστων που ειναι στην διακριση του επιχειρηματια. Φιλικα ΜακηςΜ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Aeras 138 Report post Posted January 25, 2010 Δεν ξέρω τι γίνετε στα άλλα χιονοδρομικά, στο Καιμακ πάντως το πράμα πάει από το κακό στο χειρότερο. Από το ΔΣ, υπάρχει καμία εξέλιξη για το θέμα ? προχωράει ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted January 25, 2010 Πέτρο, από αύριο θα ασχοληθούμε, εκ νέου, με το θέμα. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Myrto78 0 Report post Posted January 25, 2010 Καλή πρωτοβουλία. Πρέπει επιτέλους να σταματήσει αυτή η καφρίλα... Quote Share this post Link to post Share on other sites
snowhow 1,451 Report post Posted January 26, 2010 Αισθανομαι δυσαρεστα , οταν ενα δικαιο αιτημα γινεται εμμονη-απαιτηση προς το Δ.Σ . Προστατευουμε τα δικαιωματα μας , διεκδικουμε βελτιωσεις χωρις να μεταβαλομαστε σε Ελεγκτικο-Κατασταλτικο οργανισμο. Οι Δημοσιοι Επιθεωρητες , η Αστυνομια , η Εισαγγελια εχει αυτο το δημοσιο ρολο. Ο ΕΣΤΟΥΧ δεν ειναι ουτε HEALTH SECURITY ουτε ΧΙΟΝΟ-ΧΩΡΟΦΥΛΑΚΗ. Σκεφτειτε ενα Συλλογο που συνεχως διαμαρτυρεται.....μπορει να ειναι χρησιμος ...μπορει και ανυποφορος. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted January 26, 2010 Θάνο, χωρίς να διαφωνώ με αυτό που έγραψες, να ξεκαθαρίσω οτι ο Πέτρος σε καμία περίπτωση δεν έγινε ενοχλητικός ή απαίτησε κάτι από το Δ.Σ. Είμαστε σε επικοινωνία μαζί του για να κάνουμε ότι μπορούμε και να βοηθήσουμε όσο γίνεται. Πάντως, όταν βλέπουμε οτι το συγκεκριμένο πρόβλημα δεν το ακουμπάει κανείς αρμόδιος και καμία υπηρεσία, τί μπορούμε να περιμένουμε από έναν χιονοδρομικό σύλλογο ή ακόμη κι από έναν μεμονωμένο πολίτη ; Quote Share this post Link to post Share on other sites
fotski 19 Report post Posted January 26, 2010 τί μπορούμε να περιμένουμε από έναν χιονοδρομικό σύλλογο ή ακόμη κι από έναν μεμονωμένο πολίτη ; Να κάνει την αρχή και να μην μείνει με σταυρωμένα χέρια. Quote http://www.fitnesslogic.gr Share this post Link to post Share on other sites
SPR 1 Report post Posted January 26, 2010 οταν ρωτησα στο 1142 -που πηρα για το Καρπενησι τηλ.- τι τυχη εχουνε οι καταγγελλίες, μου ειπανε οτι διαβιβαζονται στο σωμα επιθεωρητων δημ. διοικησης αλλά τα προστιμα δεν επιβαλλονται...γιατί λεει λέιπει καποια ¨νομοθετική " ρυθμιση.. αυτά, για ενημερωση.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted January 27, 2010 Να κάνει την αρχή και να μην μείνει με σταυρωμένα χέριαΔεν μιλάμε γι' αυτό. Αυτό γίνεται σε αρκετές περιπτώσεις. Μιλάμε για κάτι περισσότερο. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted January 27, 2010 χθες στο σαλε του Παπαργυρόπουλου (ΧΚΠ) εμεις τρώγαμε και ενας κύριος κάπνιζε ανενόχλητος διπλα μας. δεν του εκανα παρατήρηση αλλα το επισήμανα στον υπεύθυνο της αίθουσας ρωτώντας αν όντως απαγορεύεται το καπνισμα στο σαλε. μου το επιβεβαίωσε και μου ειπε ότι θα επισήμανε το θεμα στον συγκεκριμένο. περιμενα να δω τι θα γινει…δεν του ειπε τιποτα απλώς ακούστηκε από τα μεγάφωνα η ανακοίνωση περι απαγόρευσης την οποια προφανώς ο καπνίζον την αγνόησε. τα σαλε βλεπεις δεν θελουν να χασουν και τους πελατες, οποτε η εφαρμογή του νομου παει περίπατο … Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
Aeras 138 Report post Posted January 27, 2010 χθες στο σαλε του Παπαργυρόπουλου (ΧΚΠ) εμεις τρώγαμε και ενας κύριος κάπνιζε ανενόχλητος διπλα μας. δεν του εκανα παρατήρηση αλλα το επισήμανα στον υπεύθυνο της αίθουσας ρωτώντας αν όντως απαγορεύεται το καπνισμα στο σαλε. μου το επιβεβαίωσε και μου ειπε ότι θα επισήμανε το θεμα στον συγκεκριμένο. περιμενα να δω τι θα γινει…δεν του ειπε τιποτα απλώς ακούστηκε από τα μεγάφωνα η ανακοίνωση περι απαγόρευσης την οποια προφανώς ο καπνίζον την αγνόησε. τα σαλε βλεπεις δεν θελουν να χασουν και τους πελατες, οποτε η εφαρμογή του νομου παει περίπατο … Αυτό Ολγα ειναι κατι λίγο καλυτερο απο το να το επιτρεπεις εντελως και να μην μπορεις να πεις κουβέντα. οταν φωναξε το μεγαφωνο, τοτε ειναι η πιο καταληλη στιγμή για του τα χωσεις του Κάφρου. Αν βαλουν εστω μόνο τα σηματα οτι απαγορευεται, τοτε αμεσως ολοι εμεις που δεν καπνιζουμε εχουμε ενα λόγο παραπανω, για αυτό και ο νομοθέτης υποχρεωνει να εχουν σηματα απαγορευσεις. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kostasbmw 989 Report post Posted January 27, 2010 τα σαλε βλεπεις δεν θελουν να χασουν και τους πελατες, οποτε η εφαρμογή του νομου παει περίπατο … και συ πελατης εισαι ολγα Quote Share this post Link to post Share on other sites
damianos 819 Report post Posted January 27, 2010 Σήμερα ανέβηκα για σκι στα πηγάδια. Δυστυχώς βιαστήκαμε να τους συγχαρούμε για τη συμμόρφωση του σαλέ σχετικά με την απαγόρευση του καπνίσματος. Η κατάσταση ήταν τραγική και ακριβολογώ. Αναγκάστηκα να παραμείνω μέσα για 20 περίπου λεπτά, όσο χρειάστηκε για να αγοράσω ένα τόστ και κυριολεκτικά δε μπορούσα να αναπνεύσω. Υπήρχαν και 15-20 στρατιώτες σκιέρ, που κι αυτοί κάπνιζαν αρειμανίως. Φυσικά διαμαρτυρήθηκα, αλλά η απάντηση ήταν "Έξω κάνει κρύο". Αυτά. Quote Στην τέχνη, αλλά κυρίως στη ζωή χρειάζεται έμπνευση! Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted January 27, 2010 Πετρο σηματα υπαρχουν στο σαλε του ΧΚΠ. Και ανακοινωσεις γινονται ανα τεταρτο. Τωρα τι και παως θα χωσεις στον Καφρο... Σκηνη ΕΞΩ απο το σαλε που απολαμβανω το τσιγαρακι μου και με βλεπει ΚΑΠΝΙΣΤΗΣ... Γιατι εξω; Ενεκα ο νομος... ΕΜΕΝΑ δεν θα μου απαγορεψει κανενας νομος να καπνισω... Γιατι ρε φιλε, ποιος εισαι εσυ και δεν σου απαγορευει κανενας νομος; Ας ερθουν να μου το πουν και θα τους γ@μ..σω την μανα και το σοι... Δεν πηγα να του το πω... η μανα μου ειναι 82 ετων... ...ο επομενος... Quote Share this post Link to post Share on other sites
SPR 1 Report post Posted January 27, 2010 δυστυχως κυκλοφορουν πολλοι τετοιοι στην Ελλάδα...καπνιζω όπου γουσταρω...παρκαρω όπου γουσταρω...πεταω τα σκουπίδια όπου γουσταρω...κ.ο.κ. η ατιμωρησία θα μας καταστρεψει...αμα ειχε πληρωσει όμως ο παλικαρας 50 Ε προστιμο, δεν θα ταλεγε αυτα...μοκο θακανε... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest afrodite Report post Posted January 28, 2010 Πετρο σηματα υπαρχουν στο σαλε του ΧΚΠ. Και ανακοινωσεις γινονται ανα τεταρτο. Τωρα τι και παως θα χωσεις στον Καφρο... Σκηνη ΕΞΩ απο το σαλε που απολαμβανω το τσιγαρακι μου και με βλεπει ΚΑΠΝΙΣΤΗΣ... Γιατι εξω; Ενεκα ο νομος... ΕΜΕΝΑ δεν θα μου απαγορεψει κανενας νομος να καπνισω... Γιατι ρε φιλε, ποιος εισαι εσυ και δεν σου απαγορευει κανενας νομος; Ας ερθουν να μου το πουν και θα τους γ@μ..σω την μανα και το σοι... Δεν πηγα να του το πω... η μανα μου ειναι 82 ετων... ...ο επομενος... A ρε Μακη με το χιουμορ σου....Πεθανα στα γελια Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vanzel 1,536 Report post Posted February 2, 2010 Κοιτάξτε να δείτε όταν θέλουμε τα πράγματα είνια απλά.Στο σαλέ του Πηλίου που απαγορευτηκε το κάπνισμα και καλά έκανε ο άνθρωπος έφτιαξε ειδικό χώρο με σόμπες κλεισμένο έξω από το σαλέ για τους καπνιστές.Απλό και θεμιτό.Γτ να υπάρχει ρατσισμός και γκρίνια;Δεν καταλαβαίνω...Και στον Παρνασσό μια χαρά δουλευει νομίζω το σύστημα..Κάτω επιτρέπεται το κάπνισμα.Στον πάνω όροφο όχι.Και αυτό απλό.Το ίδιο και στα Καλάβρυτα.Και στο κάτω σαλέ και στον Τέο που έκανε 2 χωριστούς χώρους γα καπνίζοντες και μη.Μάλλον θέλουμε να γκριανιάξουμε νομίζω,παρά να λύσουμε τα προβλήματά μας....Οι έξυπνοι επιχειρηματίς τα λύνουν μια χαρα ικανοποιώντας και τους μεν και τους δε. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest afrodite Report post Posted February 3, 2010 Κοιτάξτε να δείτε όταν θέλουμε τα πράγματα είνια απλά.Στο σαλέ του Πηλίου που απαγορευτηκε το κάπνισμα και καλά έκανε ο άνθρωπος έφτιαξε ειδικό χώρο με σόμπες κλεισμένο έξω από το σαλέ για τους καπνιστές.Απλό και θεμιτό.Γτ να υπάρχει ρατσισμός και γκρίνια;Δεν καταλαβαίνω...Και στον Παρνασσό μια χαρά δουλευει νομίζω το σύστημα..Κάτω επιτρέπεται το κάπνισμα.Στον πάνω όροφο όχι.Και αυτό απλό.Το ίδιο και στα Καλάβρυτα.Και στο κάτω σαλέ και στον Τέο που έκανε 2 χωριστούς χώρους γα καπνίζοντες και μη.Μάλλον θέλουμε να γκριανιάξουμε νομίζω,παρά να λύσουμε τα προβλήματά μας....Οι έξυπνοι επιχειρηματίς τα λύνουν μια χαρα ικανοποιώντας και τους μεν και τους δε. Μην εισαι και τόσο σίγουρος. Μια χαρα καπνιζουν και ας βγαινουν οι ανακοινωσεις καθε 5 λεπτα. Εκει ημουν το Σαββατο και τα ειδα. Τους εκανε παρατηηση σερβιτορος και αυτοι λεγανε "ενταξη ρε φιλαρακι μας το πες, τραβα κανε τη δουλεια σου τωρα!" Τι αλλο να κανει και αυτος Μονο μια κυρια με το που πηγε να το αναψει ακουσε την ανακοινωση και το εσβισε αμεσως. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sp 480 Report post Posted February 3, 2010 Γτ να υπάρχει ρατσισμός και γκρίνια;Δεν καταλαβαίνω Τι ρατσισμός;Είναι άλλοι ράτσα οι καπνιστές από τους μη καπνιστές;Η λέξη "ρατσισμός" έχει χάσει πλέον την έννοια της... Quote Photography Share this post Link to post Share on other sites