Guest Report post Posted December 28, 2003 kalispera paidia. sixaritiria gia to site sas. Epeidi den mporo na pigaino gia ski me autokinito, xerete kapoia praktoreia poy na organonoyn metafora me poylman apo thesaloniki pros ta xionodromika; (seli, 3-5 pigadia k.t.l); Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted December 28, 2003 Στην κεντρική σελίδα του www.snowreport.gr στην κορυφή διάλεξε την επιλογή North ski bus Δυστυχώς όντας Αθηναίος (Αλί, αλί και τρισαλί :!: ) δεν έχω προσωπική άποψη επί του συγκεκριμένου πρακτορείου. Μαρία έχεις γνωρίσει τα παιδιά του συλλόγου στην Θεσσαλονίκη; Ίσως να έβρισκες την ιδέα του να πηγαίνεις για σκι με παρέα σε αυτοκίνητο αντί για αγνώστους στο πούλμαν πιο ενδιαφέρουσα :!: Ως μέλος του Snowclub, δεν θα απολαμβάνεις μόνο τις διάφορες προσφορές και προνομία, αλλά και την παρουσία μιας μεγάλης παρέας ανθρώπων με το ίδιο πάθος με εσένα Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
CHRISTOS 1 Report post Posted December 28, 2003 Πολυ σωστα Χρηστο!!! Σημερα ειμασταν στο Ελατοχωρι (αρκετα ατομα του Συλλογου) και ηρθαμε σε επαφη με τη Δοιηκηση του Χ/Κ (οι οποιοι ηταν καταπληκτηκοι ανθρωποι ολοι τους). Μαρια αν εισαι απο Θεσ/νικη νομιζω οτι ειναι μια πολυ καλη ιδεα να βρεθουμε να τα πουμε καποια στιγμη. Εμεις παμε καθε Σ/Κ και φυσικα υπαρχουν ατομα που πανε και τις καθημερινες. Αν θες στειλε ενα post στον Αρη για λεπτομεριες, καποιας συναντησης του συλλογου εδω στη Θεσ/νικη :!: Φιλικα Χρηστος Quote Share this post Link to post Share on other sites
Spiderman 2 Report post Posted December 29, 2003 ggggg Quote With great mountains, comes great skiing! Share this post Link to post Share on other sites
Spiderman 2 Report post Posted December 29, 2003 Sorry για το προηγούμενο παιδια..... και γω ήμουν στο Ελατοχώρι χθες ρε μάγκες....ωραία δεν ήταν ?Πάρα πολύς κόσμος όμως ε?Παρόλα αυτά φχαριστηθηκα σκι και ειδικά οι επεκτάσεις στις πιστες καλή κίνηση. Πρεπει να βρεθεί ένας τρόπος να επικοινωνησουμε μιας και απ΄οτι φαίνεται φέτος κάθε Κυριακή θα είμαι εκει.(με εξαίρεση 4-5 προγραμματισμένες εκδρομές για άλλα χιονοδρομικά). Φιλικά Γρηγόρης Quote With great mountains, comes great skiing! Share this post Link to post Share on other sites
dathanas 0 Report post Posted December 29, 2003 Ενα πρακτορείο είναι το Τζίμας travel που ανεβαίνει κάθε ΣΚ σε πολλά από τα χιονοδρομικά της Β.ελλάδος. Πάντως μπορείς όπως είπε και ο χρίστος να ανεβαίνεις με πολλά από τα μέλη του συλόγου που σίγουρα θα ανεβα΄νει κάποιος κάθε Σαββατοκύριακο. Quote Share this post Link to post Share on other sites
CHRISTOS 1 Report post Posted December 29, 2003 Γρηγορη ειναι δυνατον να εισαι στο Ελατοχωρι και να μην ερθεις σε επαφη μαζι μας :?: Κριμα θα ηταν ωραια "φαση" να τα πουμε και απο κοντα. Δεν πειραζει ομως πιστευω να τα πουμε καποια φορα ή στο Πηλιο (μια που εισαι απο Λαρισα) ή Ελατοχωρι ή Καρπενησι ή... Να παιρνας καλα οπου κι αν πας Χρηστος Quote Share this post Link to post Share on other sites