Aris 0 Report post Posted December 29, 2003 Κατ αρχας να ευχηθω στον Σπυρο (porfyrio) περαστικα και γρηγορη επανοδο στις πιστες. Αλλο ενα Σαββατοκυριακο με τα μελη του Συλλογου να κατακτουν τα βουνα ..αυτην την φορα δυστυχως ειμασταν διασπασμενοι αλλα εστω κι ετσι περασαμε καταπληκτικα. Στα περισσοτερα που ανεφερε ο ΜΙΚ δε θα διαφωνησω. Θελω να επισημανω ομως οτι παντα οτι καθε αρχη και δυσκολη. Θελω να σκεφτομαι παντα θετικα και ευελπιστω οτι καποια πραγματα θα διορθωθουν στην πορεια. 3-5 Πηγαδια Κατ αρχας σχετικα με το στρωσιμο των πιστων ειναι κατι που παντα μου δυσαρεστουσε στο συγκεκριμενο χιονιδρομικο.Ομως οι κλισεις του δεν βοηθουν τα ρατρακ.Επισης το πολυ πληθος συμβαλει στο να γινεται ο Αριστοτελης χωραφι απο ενα σημειο κι επειτα. Πιστευω οτι και οι ανθρωποι εκει ξερουν το προβλημα και θα βρουν καποια λυση. Ομως κατα τα αλλα δεν μπορουμε να απαιτουμε απο την διευθυνση του χιονοδρομικου να κανει τα παντα και αμεσα γιατι αυτο θα απαιτουσε επενδυση πολυ μεγαλη που ειναι δυσκολο να γινει χωρις να εξασφαλιστουν καποια κονδυλια απο την κυβερνηση. Αλλωστε γνωριζω ποσο δαπανηρη ηταν η επενδυση για την τεχνητη χιονωση που ειναι τεραστιο βημα για τα Ελληνικα δεδομενα. Ελατοχωρι Ενα υπεροχο χιονορομικο σαν φυσικη ομορφια και πολυ συμπαθητικη πιστα. Πραγματικα αξιεπαινη η προσπαθεια που γινεται απο τους ανθρώπους εκει και καλοριζικο τα πανω πιατακι που βοηθαει αρκετα στην αποσυμφορηση. Συμφωνω με τον ΜΙΚ στην σωστη δουλεια που κανανε οι ανθρωποι στα lifts και με την ακρως επαγγελματικη συμπεριφορα τους.Θα ηθελα σε ολα τα ΧΚ να λειτουργουν ετσι οι υπαλληλοι. Και εμενα μου εκανε απιστευτη εντυπωση που μολις βγηκαν καπου πετρες εγινε αμεσα σημανση με κονταρια Το Σαλε αρκετα πληρες σε προιοντα και καλη εξυπηρετηση Συμπερασματικα πολλα ειναι αυτα που μπορουν να βελτιωθουνε συντομα αλλα σαν συλλογος μπορουμε μελλοντικα να πιεσουμε στην κατευθυνση να ασχοληθει η εκαστοτε κυβερνηση με την αναβαθμηση των χιονοδρομικων και οχι να αφηνει καποια ατομα να προσπαθουν με μονο οπλο την τρελα που κουβαλανε. Αρης Σωτηράς Θεσσαλονικη Quote http://thermi.meteothes.gr/ Share this post Link to post Share on other sites
dathanas 0 Report post Posted December 29, 2003 Συμφωνώ με τον Άρη και το ΜΙκ για όσα είπαν και για τα δύο χιονοδρομικά κέντρα. Μπράβο στο Ελατοχώρι και το διευθυντή του που κάνουν πολύ καλή δουλειά και γιατί πρέπει να είναι το μόνο χιονοδρομικό στην Ελλάδα με σοβαρή σήμανση των πιστών παρόλο που το χ.κ είναι μέσα στα δέντρα τα οποία από μόνα τους οριοθετούν τις πίστες. Μια παρατήρηση μόνο για το Ελατοχώρι . Λόγω της ευκολίας των πιστών μαζεύει πάρα πολύ κόσμο αρχάριο οι οποίοι πηγαίνουν σαν τρελλοί χωρις κανέναν έλεγχο της πορείας τους θέτοντας σε κίνδυνο την σωματική ακεραιότητα των υπολοίπων.Φυσικά αυτό ωφείλεται και στο γεγονός ότι προφανώς στην χώρα μας το να μάθεις με δάσκαλο του σκι θεωρείται ξεφτίλα και χάσιμο χρημάτων από τους περισσότερους.Δεν μπορούν να συνειδητοποιήσουν ότι με το δάσκαλό και πιο γρήγορα θα μάθεις αλλά και πιο σωστά και με μεγαλύτερη ασφάλεια. Quote Share this post Link to post Share on other sites
CHRISTOS 1 Report post Posted December 29, 2003 Αρη το 'πειασες το καρφακι του Δημητρη :?: :oops: :oops: :oops: "κόσμο αρχάριο οι οποίοι πηγαίνουν σαν τρελλοί χωρις κανέναν έλεγχο της πορείας" αλλα και το " να μάθεις με δάσκαλο του σκι θεωρείται ξεφτίλα και χάσιμο χρημάτων από τους περισσότερους." Ενταξει Δημητρη εχεις τους 2 πρωτους σου μαθητες :? :? Πες μας ποσο, που και ποτε αρχιζουμε :roll: Ταπεινα :oops: :oops: :!: :!: :!: Ο μαθητης σου Νο 1 ( ο Νο 2 ειναι ο Αρης) Χρηστος Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest Report post Posted December 30, 2003 Βρεθήκαμε στο Ελατοχώρι ο Δημήτρης (cookman) , ο Τηλέμαχος (TiLT), και εγώ (GiannisV) χθες την Δευτέρα. Για τον Δημήτρη το χιονοδρομικό ήταν εξαιρετικά οικείο (γνώριζε ΟΛΟ τον κόσμο, καλός πελάτης μάλλον). Εγώ πήγα για πρώτη φορά και ομολογώ οτι εντυπωσιάστηκα. Νομίζω ότι είναι ΤΟ χιονοδρομικό της χώρας που θα βοηθήσει αυτόν που θέλει να μάθει σκι ( ή να βελτιώσει τις ικανότητές του). Εξαιρετικοί οι άνθρωποι του χιονοδρομικού, που ξέρουν πολύ καλά τη δουλεία τους. Οι πίστες ΑΨΟΓΑ στρωμένες (κατά πάσα πιθανότητα από ανθρώπους που είναι σκιέρ και το πονάνε το αντικείμενο). Βέβαια οι σκληροπυρηνικοί του σπορ ίσως δυσανασχετήσουν λίγο με τις σχετικά εύκολες πίστες αλλά .... υπάρχουν πάντα πάρα πολλές οπτικές γωνίες να δεις ένα θέμα. Μπράβο λοιπόν στο εν λόγω χιονοδρομικό και στους ανθρώπους του. Από εδώ και στο εξής θα αποτελεί προτεραιότητα στις επιλογές μου. GiannisV Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest Report post Posted December 30, 2003 ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΑ MAIL ΓΙΑ ΤΟ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΟ ΕΛΑΤΟΧΩΡΙΟΥ ΚΑΙ ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟ ΕΛΑΤΟΧΩΡΙ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΒΟΗΘΟΥΝ ΤΟΥΣ ΣΚΙΕΡ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΣΚΙ΄. ΤΑ ΔΥΝΑΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ, Η ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ( ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ Ο ΟΛΥΜΠΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ Η ΘΑΛΛΑΣΣΑ), ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΚΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΔΕΝΤΡΑ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣ ΤΑ ΑΪΔΟΝΙΑ, Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΣΑΦΩΣ ΟΙ ΧΑΜΗΛΕΣ ΤΙΜΕΣ ΠΟΥ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΧΑΜΗΛΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ. ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΜΕ ΠΕΡΙΣΥ ΤΟ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΑΙ ΜΕΙΝΑΜΕ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΕΝΟΙ. ΟΙ ΠΙΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΝΟΥΣ ΣΚΙΕΡ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΕΝ ΛΟΓΩ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΟ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ. ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΔΗΘΕΝ. ΜΕ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΕΙΧΝΕΙ Ο ΕΝΑΣ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΜΟΡΦΩΣΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΕΠΕΡΑΣΤΕΙ Η ΑΠΕΙΡΙΑ ΤΩΝ ΣΚΙΕΡ. ΚΑΛΕΣ ΚΑΤΑΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
vipersx 0 Report post Posted December 30, 2003 θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες για τα εν λόγω χιονοδρομικά!περάσαμε καταπληκτικά και στα Πηγάδια το Σάββατο και στο Ελατοχώρι την Κυριακή αλλά και στο Σέλι την Παρασκευή, αν και ήταν η πρώτη μέρα λειτουργίας του! να πω λιγάκι για τα πηγάδια επειδή είναι ένα χιονοδρομικό το οποίο γνωρίζω πολύ καλά, έχει τύχει να πετύχω τον Αριστοτέλη πολύ καλά πατημένο πολλές φορές! απλώς επειδή οι κλίσεις του χιονοδρομικού είναι πολύ μεγάλες όταν έχει αρκετό κόσμο το χιονοδρομικό -δηλ τα σ/κ- ο περισσότερος κόσμος πηγαίνει από τον Αριοστοτέλη, αρχάριοι και μη, κοντράρουνε όλοι πολύ με τα σκι (λόγω της μεγάλης κλίσης) με αποτέλεσμα η πίστα μετά απο κάποια ώρα να γίνεται χωράφι με bumbs. νομίζω ότι πρέπει να αγοράσουν καινούρια ρατράκ αλλά μην τα θέλουμε και όλα δικά μας ρε παιδιά, έκαναν τρομερή επένδυση με την τεχνητή χιόνωση και τα κανόνια! καλή χρονιά σε όλους Θωμάς, Βέροια Quote i'm mad about ski!!! Vipersx Το email που έχεις στο λογαριασμό σου δεν υπάρχει, άλλαξέ το. Ο Διαχειριστής Share this post Link to post Share on other sites
TiLT 0 Report post Posted December 30, 2003 Επιτρέψτε μου να συμφωνήσω με τον Γιάννη (Βογιατζή) για όσα έγραψε για το Ελατοχώρι! Για να εξηγήσουμε όμως ενα μέρος του ενθουσιασμού του θα πρέπει να σας αναφέρω οτι εκανε σκι με τα πεδιλά μου :!: Ευχαριστώ την παρέα για μια υπέροχη μέρα στο ελατοχώρι :!: Υ.Γ. Γιάννη η προσφορά ισχύει, με 500 ευρο και τα ατομικ σου τα μπαντιτ είναι δικα σου :!: Quote μπορώ και χωρίς ... Share this post Link to post Share on other sites