-
Content Count
144 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
0 NeutralProfile Information
-
Περιοχή
Greece
Recent Profile Visitors
1,940 profile views
-
χα χα χα ρε παιδια τα εχετε δει τα καλυβια που εχουν και ορειβατικο συλλογο, κωμικοτραγικο. ακομα: -ο δρομος ειναι παλια ιστορια, δεν νομιζω οταν φτιαχτηκε να ειχε τουριστικο σκοπο. Ολοι σχεδον που κινουμαστε στην περιοχη τον εχουμε χρησιμοποιησει καποια φορα για κατα τα αλλα ηπιες δραστηριοτητες. -Η περιοχη που χτιζουν ειναι εντος δρυμου (εστω και οριακα) @ μακης δεκτος ο προβληματισμος και ειδικα οταν εμπλεκεται στις καταγγελιες και δημοσιογραφος με γνωστη (αν)ηθικη ομως: εδω το προβλημα δεν ειναι πως χτιστηκαν τα προηγουμενα καταφυγια. Το προβλημα ειναι πως χτιζεται ενα καταφυγιο το 2009, χωρις αδεια, απο πιο συλλογο;;;;;;
-
εγω προτιμω αυτο YouTube Video ->Original Video name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="320" height="265"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="320" height="265"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">
-
τα γραφωμενα μου καμια σχεση δεν εχουν με ιατρικη, πανπανου απλα με τρομαζει η ιδεα του κρατους τιμωρου... αλλα και τις "σταθμισμενης" ασφαλισης συμφωνα με τους παραγοντες κινδυνου, γιατι παραγοντας κινδυνου ειναι και το καπνισμα και μια οικογενης δυσλιποπρωτειναιμια δυστυχως! και αυτα δυστυχως συμβαινουν ηδη σε πιο "φιλελευθερες" χωρες. και στελνουν και το λογαριασμο για το αποτυχημενο search and rescue στον χαροκαμενο πατερα που ο γιος του την πατησε 100 μετρα εκτος πιστας... αυτες ειναι οι αντιρρησεις μου... Γιατι πριν τα βαλουν οι ασφαλιστικες εταιριες με τους διαβητικους, τα βαλανε με τους καπνιστες (που εναι πιο κοινωνικα αποδεκτο) αυτα τωρα αυτο με τις εξετασεις τι το ηθελες; αγχωθηκα....
-
ναι αμε, πλυσιμο με κρυο νερο, καταπολεμηση της δυσκοιλιοτητας, καμια καταπραυντικη αλοιφουλα, κανα χειρουργο
-
ετσι... συμφωνω απολυτως επισης προτεινω 300 ευρω το μηνα επιπλεον εισφορα προς το ασφαλιστικο τους ταμειο για ολους τους παχυσαρκους. προτεινω φορο στην βενζινη 1 ευρω ανα λιτρο υπερ του υπουργειου υγειας (τα αυτοκινητα στην ελλαδα στοιχιζουν πολυ περισσοτερο στις υπηρεσιες υγειας απο το καπνισμα). να απαγορευτει και η ορειβασια γιατι δεν θελω να πληρωνω επιχειρησεις διασωσης για ανοητους που ανεβαινουν στα βουνα μεσα στο καταχειμωνο! για να μην πιασω τωρα και τους σακχαροδιαβητικους, δυσλιποπρωτειναιμικους, θαλασσαιμικους κλπ κλπ και ποσο επιβαρυνουν κι αυτοι το συστημα υγειας... τσ τσ τσ επικινδυνα πραγματα
-
επανερχομαι και φετος με την γνωστη ερωτηση - προταση: ειναι κανενας για inline; ειναι και πολυ καλη προπονηση για το σκι λενε...
-
το νταινασταρ το δοκιμασα στη γαλλια φετος: πολυ σκληρο για εκτος πολυ φαρδυ για εντος ισως για καποιον πολυ γκαζιαρη... δεν ξερω... εμενα παντως δεν με ενθουσιασε
-
και το σνοουμπορντ απαγορευεται σε μερικα κεντρα στην αλλη πλευρα του ατλαντικου... τεσπα (προς ΧΚΠ) γιατι δεν τον αφηνετε να κανει μονο σαχαρα... εαν κανει πουθενα αλλου παρτε του την καρτα...
-
ναι ναι αν θελεις σου πουλαω τα δικα μου 9ς 04-05 165εκ για 200 ευρω, οταν ανεβω στην θεσσαλονικη (καποιο απο τα επομενα σκ)
-
καμια σχεση οσον αφορα και στο ροσι με το ατομικ πολυ πιο δυσκολο πεδιλο το ροσι
-
thnks loui ειναι μια διαδικασια που πρεπει να την υποστω ξανα απο οτι φαινεται
-
ορθιος και μαλιστα καλυτερα σε εναν "ανηφορο" για να κολλανε οι αστραγαλοι πισω. (ετσι λενε οι ειδικοι). αυτο που με δυσκολευει στην ολη διαδικασια ειναι η τοποθετηση του φουσκωμενου liner στην μποτα.
-
ok θα δοκιμασω στις ADRENALINE που ουτως η αλλως θελαν ξανα φουρνισμα (δεν ειχα βαλει toe cap ο εξυπνος και δεν ανοιξαν ποτε στα δαχτυλα) ευχαριστω α μπαι δε γουει εχεις δοκιμασει ποτε να ζεστανεις με πιστολακι; εχει κανενα νοημα;
-
εγω φετος καταλαβα οτι οι πατοι δεν ειναι ευκολη ιστορια... πηρα τους step in+ snow conformable τους ζεστανα και λιγο για να φτιαξω την καμαρα, αλλα το αποτελεσμα με απογοητευσε στις xwave 10 που τους εβαλα. Ενιωθα οτι το φιτ εγινε χειροτερο και εφυγαν επιτοπου προς λουη: μηπως επρεπε να ξαναζεστανω και το παπουτσακι γιατι αν ειναι ετσι σκεφτομαι να τους δωσω αλλη μια ευκαιρια στις adrenaline... οπου ειναι και τα μεγαλα προβληματα... δυσκολο πραγμα τα mods παρεπιπτοντος κατι C pads που ειχα βαλει στις xwave περσι, δουλεψαν θαυμασια... στα υπ οψιν για οσους εχουν στενους αστραγαλους
-
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ !!!!!!! ΧΕΙΜΩΝΑΣ !!!!!!!!
