Jump to content
  • Upcoming Events

No upcoming events found
Sign in to follow this  
nikosssss

Πρώτο Post - Αγορά Εξοπλισμού

Recommended Posts

Καλησπερίζω την παρέα μιας και γράφω πρώτη φορά στο forum ενώ το παρακολουθώ περίπου ένα χρόνο.Ο λόγος που γράφω είναι ποιό πολύ για να ενταχθώ στη παρέα και να παρουσιάσω κάποια χαρακτηριστικά μου για να με βοηθήσετε να κάνω επιτέλους την πρώτη αγορά εξοπλισμού...

Καταρχήν να πω οτι δεν είμαι αρχάριος καθώς κάνω σκί απο το 11 και είμαι 23.Είμαι και ήμουνα πάντα αυτοδίδακτος και αυτό ίσως να με έχει στερίσει σε τεχνική ίσως και όχι.Εχω προσπαθήσει και συνεχίζω μέσω διάφορων site που διαβάζω και απο διάφορα video στο youtube που βλέπω να παίρνω γνώσεις και να αφομιώνω τεχνικές.Απο ωρολογίες αρχίζω να μαθαίνω τώρα σιγά σιγά καθώς μέχρι τώρα το μόνο που με ενδιέφερε ήταν να ανεβαίνω στο βουνό και να προσπαθώ μόνος μου να καλυτερεύσω την τεχνική μου.Επειδή όμως βλέπω οτι το συγκεκριμένο χόμπι αρχίζει να μου γίνεται τρόπος ζωής, θέλω να μάθω για αυτό και να ασχοληθώ ποιο εξονυχιστικά.

Το ύψος μου είναι 1,83 και είμαι 73 κιλά.Θα ήθελα να αρχίζω σιγά σιγά μέσω συζητήσεων να μαθαίνω για τον εξοπλισμό και να καταλήξω κάποια στιγμή αφού έχω ακόμα πολύ χρόνο μπροστά μου μέχρι τον επόμενο χειμώνα να κατασταλάξω σε μια αγορά.Ακούω για πέδιλα με rocker, twin tips, reverse camper και διάφορα άλλα τέτοια.Παρόλο που ξέρω τι είναι το καθένα δε ξέρω αν τελικά χρησιμεύουν πουθενά ή είναι καθαρά θέμα marketing.Πέδιλα με μικρή ακτίνα, σκληρά μαλακά, για freeride, freestyle και πολλά άλλα...Κάνω σκι περίπου 10 χρόνια όπως σας είπα και πάντα έκανα σε πίστα.Ο καιμός μου όμως ήταν πάντα να ξεκινήσω να μπαίνω στο απάτητο.Εντός πίστας δεν έχω κανένα πρόβλημα και πιστεύω οτι και απο τεχνική είμαι πολύ καλά.Κάποιες φορές προσπαθώ να καρβάρω κιόλας αλλά μέχρι ένα σημείο καθώς σας αυτοδίδακτος δεν μου βγαίνει τόσο εύκολα.