Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
Sign in to follow this  
icedsun

snowclub chat

Recommended Posts

den tha itan orea na anigame ena chat room sto mirc?

einai poly eukolo :wink:

#snowclub

oreo den akougete?

tha mporouse kapios na mou stilei kapies plirofories gia ton silogo?

euxaristw

Share this post


Link to post
Share on other sites
den tha itan orea na anigame ena chat room sto mirc?

einai poly eukolo  :wink:  

#snowclub  

oreo den akougete?

tha mporouse kapios na mou stilei kapies plirofories gia ton silogo?

euxaristw

τι είδους πληροφορίες ζητάς,μήπως και μπορώ να σε βοηθήσω;

Share this post


Link to post
Share on other sites
den tha itan orea na anigame ena chat room sto mirc?

einai poly eukolo  :wink:  

#snowclub  

oreo den akougete?

tha mporouse kapios na mou stilei kapies plirofories gia ton silogo?

euxaristw

ΤΗΕΛΩ ΝΑ ΑΛΛΑΚΣΩ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΧΡΗΣΤΗ ΜΠΟΡΩ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
pou 8es na allakseis onoma xristi?sto irc?

 

Οχι, θα ηθελα να αλλαξω το username μου εδώ, στο forum. Απ` όσο ξέρω αυτό μπορεί να το κάνει ο Διαχειριστής του forum.

 

Μήπος ξέρετε ποιος (ή ποιοι) είναι να του στείλω ένα pm;

 

Ευχαριστώ.

Share this post


Link to post
Share on other sites
pou 8es na allakseis onoma xristi?sto irc?

 

Οχι, θα ηθελα να αλλαξω το username μου εδώ, στο forum. Απ` όσο ξέρω αυτό μπορεί να το κάνει ο Διαχειριστής του forum.

 

Μήπος ξέρετε ποιος (ή ποιοι) είναι να του στείλω ένα pm;

 

Ευχαριστώ.

στείλε ένα μήνυμα στον geonic , αυτός είναι.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πήρα το φτυάρι κ ξεθάβω θέματα λοιπόν,μιας κ χιόνι δν παίζει...

Το #Snowclub στο GrNet IRC υπάρχει ακόμη..Με μηδέν επισκέπτες βέβαια.. :)


Share this post


Link to post
Share on other sites

Πήρα το φτυάρι κ ξεθάβω θέματα λοιπόν,μιας κ χιόνι δν παίζει...

 

Μου θυμιζεις τον εαυτο μου πριν κανα 2 χρονια.. :lol:

 

Οταν ενηλικωθεις :lol: σε βλεπω να πηγαινεις προς modeτετοιοκατασταση... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μου θυμιζεις τον εαυτο μου πριν κανα 2 χρονια.. ;)

 

Οταν ενηλικωθεις :lol: σε βλεπω να πηγαινεις προς modeτετοιοκατασταση... :lol:

Χέχε,λές,ε?

Ελπίζω το πρώτο να έχει περισσότερο αριθμητική-νομική εννοια αυτεξουσιότητας κ όχι ωριμότητας :)


Share this post


Link to post
Share on other sites

Ελπίζω το πρώτο να έχει περισσότερο αριθμητική-νομική εννοια αυτεξουσιότητας κ όχι ωριμότητας :lol:

 

 

 

 

 

.....και είναι ένα παιδί........16 ετών................μόνο που τα συνομίληκα του, παίζουν Fifa 2011 :huh::blink: , στο bits&bytes της γειτονιάς, και αυτός εδώ, γράφει σε forum, και νομίζεις ότι πρόκειται για 30άρη!!! :):) , με πολλά ενδιαφέροντα, τρομερές γνώσεις, απίστευτο λεξιλόγιο, και μυαλό που στροφάρει σα πλυντήριο Siemens...... :D .......

 

 

Μπράβο ρε Δημήτρη......(είσαι κρυφή ελπίδα/στήριγμα της ελληνικής νεολαίας)......

 

 

Μακάρι τα παιδιά σήμερα να είχαν τις αξίες τις δικιές σου..............αφήνοντας πίσω το Frapuccino Caramel....!!! :blink:

 

 

Ο παλιός (! B););) )


...great things are done when men and mountains meet....

Share this post


Link to post
Share on other sites

...Και φοβερα ορθογραφος!! ;)

 

Γεια σου Δημητρη! Με το καλο και moderator!

 

Φιλικα

 

ΜακηςΜ

Share this post


Link to post
Share on other sites
.....και είναι ένα παιδί........16 ετών................μόνο που τα συνομίληκα του, παίζουν Fifa 2011

, στο bits&bytes της γειτονιάς, και αυτός εδώ, γράφει σε forum, και νομίζεις ότι πρόκειται για 30άρη!!! , με πολλά ενδιαφέροντα, τρομερές γνώσεις, απίστευτο λεξιλόγιο, και μυαλό που στροφάρει σα πλυντήριο Siemens...... ;) .......

Μπράβο ρε Δημήτρη......(είσαι κρυφή ελπίδα/στήριγμα της ελληνικής νεολαίας)......

Μακάρι τα παιδιά σήμερα να είχαν τις αξίες τις δικιές σου..............αφήνοντας πίσω το Frapuccino Caramel....!!! :blink:

Ο παλιός

;) Απλα δεν μου βγαίνει κάτι να πώ.. :blink:

..Αλλα στη ζωή πάντα κρινόμαστε εκ του αποτελέσματος..Κ εκεί θα δείξει ;)

Σ'ευχαριστώ πραγματικά για τα καλά σου λόγια όπως κ να έχει..Για τη δική σου "εφηβική" ηλικία δεν γνωρίζω,αλλα εδω εκ του αποτελέσματος είναι που φαίνεται ;) ..

Υ.Γ: Όντως..Γενιά των Starbucks,του Frapuccino Caramel..Ρασμπερυ 4ever .. B)

 

 

 

...Και φοβερα ορθογραφος!!

 

Γεια σου Δημητρη! Με το καλο και moderator!

:lol:

Θυμήθηκα ενα παλιόοο πμ περι ορθογραφίας :)

Να'σαι καλά :)

 

 

 

ΥΓ: Παντζαριάστηκα πάλι :huh:

 

 

Έτσι Απλά,

Δημήτρης :D


Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

  • Today's Birthdays

    1. Casavant77
      Casavant77
      (42 years old)
    2. frodo512
      frodo512
      (55 years old)
    3. vbessas88
      vbessas88
      (38 years old)
  • ONLINE

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,150
    • Total Posts
      460,796
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,729
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    prsilo
    Joined
×
×
  • Create New...