Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
Sign in to follow this  
skier

Report Βίγλα Πισοδερίου 06-01-2004

Recommended Posts

Χθες Θεοφάνεια βρέθηκα στη Βίγλα(Πισοδέρι) σε μια εκδρομή που αποφασίστηκε στο πι και φι το απόγευμα της Δευτέρας. Η κατάσταση στο χιονοδρομικό ήταν αρκετά δύσκολη με θερμοκρασία στη βάση -11 με -12. Επικρατόυσε χαμηλή ορατότητα και συνεχής χιονόπτωση. Το χιόνι στη βάση ήταν αρκετό. Το καρεκλάκι απαρχαιωμένο και αργό ενώ υπήρχαν κλαδιά δέντρων στη διαδρομή που ακουμπούσαν τα σκι και τα πόδια μας!!! Στην κορυφή μας περίμενε μια ευχάριστη έκπληξη, δηλαδή ο ήλιος και η απεριόριστη θέα προς τα δυτικά! Μετά από μερικές κατεβασιές στην κεντρική και την περιφερειακή πίστα με ομίχλη, δοκίμασα και την καινούρια πίστα που καταλήγει 200 μέτρα έξω από το χωριό του Πισοδερίου αλλά με ηλιοφάνεια από εκείνη τη μεριά του βουνού. Επαναφορά στην κορυφή με το ατέλειωτο καρεκλάκι (2 χλμ!) και ξανά στο καταφύγιο.

Τα συμπεράσματά μου:

1. Φοβερό, ανυπόφορο κρύο σε συνδυασμό με ομίχλη και χιονόπτωση, δεν μπόρεσα να κάνω σκι πάνω από 2 ώρες.

2. Συμπαθητική η περιφερειακή πίστα, όπως την ήξερα, και αρκετά καλή η κεντρική δίπλα στο καρεκλάκι. Πάρα πολύ ευχάριστη έκπληξη η πίστα κορυφή-Πισοδέρι με πανέμορφη διαδρομή, την έκανα με ηλιοφάνεια κι όλας, αλλά δυστυχώς με λιγότερο χιόνι, πολλές πέτρες (πολλές όμως!!!) και ορισμένα στενά σημεία. Πέτρες αρκετές υπήρχαν και στις άλλες πίστες, ιδίως στα σημεία που είχε περισσότερη κλίση. Η ποιότητα πάντως του χιονιού ήταν ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ! Σίγουρα χρειάζεται περισσότερο χιόνι για να μην υπάρχουν οι πέτρες αλλά πιστεύω ότι είναι και θέμα των υπευθύνων του χιονοδρομικού να κάνουν κάτι γι' αυτό, διότι οι περισσότεροι από χθες χρειαζόμαστε καινούρια πέδιλα με τις χαρακιές που τα κάναμε.

Share this post


Link to post
Share on other sites

skier μήπως θα μπορούσες να μας πει κα΄τι παραπάνω για την καινούργια πίστα που βγάζει στο πισοδέρι.Δηλαδή πόσο εύκολή είναι ,τι πλάτος(μεγαλύτερο ή μικρότερο της κεντρικής) και ότι άλλο εσύ νομίζεις.

Ευχαριστώ Δημήτρης

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δημήτρη η πίστα μου άφησε πολύ καλές εντυπώσεις:

 

1. Πανέμορφη διαδρομή ανάμεσα σε δάσος και με θέα προς τα απέναντι βουνά των συνόρων.

2. Καταλήγει πολύ κοντά στο χωριό του Πισοδερίου(φαντάζομαι ότι αν μένεις εκεί μπορείς να πας με τα σκι μέχρι την πόρτα του ξενώνα)

3. Το πλάτος της είναι αρκετά ικανοποιητικό, γενικά η κλίση της είναι περίπου σαν της κεντρικής, εκτός από κάποια σημεία που είναι κάπως πιο απότομα (καθαρά κόκκινα δηλαδή) αλλά σε εκείνα ακριβώς τα σημεία στενεύει λίγο, χωρίς όμως να δημιουργεί δυσκολίες το στένεμα.

4. Το μήκος της είναι αρκετά μεγάλο (σκέψου ότι το λιφτ που σε ανεβάζει είναι το μεγαλύτερο στην Ελλάδα) και σε ικανοποιεί απόλυτα.

5. Το μελανό σημείο ήταν οι πέτρες, ειδικά στα κατώτερα σημεία όπου δυστυχώς έκανα αρκετές χαρακιές στα πέδιλα και μάλιστα με μικρή ταχύτητα, αφου υπήρχαν πέτρες σε όλο το πλάτος της πίστας και με απότομη σχετικά κλίση. Γενικότερα όμως από εκείνη την πλευρά του βουνού η χιονόπτωση δείχνει πολύ φτωχότερη από την γνωστή μπροστινή πλευρά(Τη Δευτέρα χιόνιζε στις παλιές πίστες ενώ στην κορυφή και στην πίστα Πισοδερίου είχε ήλιο!!!) Βεβαίως οι πέτρες ήταν πρόβλημα ακόμα και στις μπροστινές πίστες, όπου το χιόνι ήταν πολύ περισσότερο, ιδίως στην περιφερειακή στα κόκκινα σημεία της.

6. Ξέχασα να σου πω ακόμα ότι ήταν τέλεια στρωμένη η πίστα και στα σημεία που είχε αρκετό χιόνι ήταν πραγματικά εξαιρετική η ποιότητα χιονιού(καμία σχέση με στρώσιμο Αριστοτέλη στα Πηγάδια!)

 

Ελπίζω να σε βοήθησα

Δημήτρης (έχουμε γνωριστεί στη συνάντηση στην παραλία το φθινόπωρο!)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δημήτρη η πίστα μου άφησε πολύ καλές εντυπώσεις:

 

1. Πανέμορφη διαδρομή ανάμεσα σε δάσος και με θέα προς τα απέναντι βουνά των συνόρων.

2. Καταλήγει πολύ κοντά στο χωριό του Πισοδερίου(φαντάζομαι ότι αν μένεις εκεί μπορείς να πας με τα σκι μέχρι την πόρτα του ξενώνα)

3. Το πλάτος της είναι αρκετά ικανοποιητικό, γενικά η κλίση της είναι περίπου σαν της κεντρικής, εκτός από κάποια σημεία που είναι κάπως πιο απότομα (καθαρά κόκκινα δηλαδή) αλλά σε εκείνα ακριβώς τα σημεία στενεύει λίγο, χωρίς όμως να δημιουργεί δυσκολίες το στένεμα.

4. Το μήκος της είναι αρκετά μεγάλο (σκέψου ότι το λιφτ που σε ανεβάζει είναι το μεγαλύτερο στην Ελλάδα) και σε ικανοποιεί απόλυτα.

5. Το μελανό σημείο ήταν οι πέτρες, ειδικά στα κατώτερα σημεία όπου δυστυχώς έκανα αρκετές χαρακιές στα πέδιλα και μάλιστα με μικρή ταχύτητα, αφου υπήρχαν πέτρες σε όλο το πλάτος της πίστας και με απότομη σχετικά κλίση. Γενικότερα όμως από εκείνη την πλευρά του βουνού η χιονόπτωση δείχνει πολύ φτωχότερη από την γνωστή μπροστινή πλευρά(Τη Δευτέρα χιόνιζε στις παλιές πίστες ενώ στην κορυφή και στην πίστα Πισοδερίου είχε ήλιο!!!) Βεβαίως οι πέτρες ήταν πρόβλημα ακόμα και στις μπροστινές πίστες, όπου το χιόνι ήταν πολύ περισσότερο, ιδίως στην περιφερειακή στα κόκκινα σημεία της.

6. Ξέχασα να σου πω ακόμα ότι ήταν τέλεια στρωμένη η πίστα και στα σημεία που είχε αρκετό χιόνι ήταν πραγματικά εξαιρετική η ποιότητα χιονιού(καμία σχέση με στρώσιμο Αριστοτέλη στα Πηγάδια!)

7. Τελεύταιο πλεονέκτημα είναι ότι δεν είχε καθόλου κόσμο. Ήμασταν 2 άτομα σε μια πίστα όλη δικιά μας!!!

 

Ελπίζω να σε βοήθησα

Δημήτρης (έχουμε γνωριστεί στη συνάντηση στην παραλία το φθινόπωρο!)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σωστα Δημητρη :shock:

Νομιζω, πως ηταν ενα Σαββατο απογευμα σ'ενα καφε της παραλιας.

Ειμασταν εγω, εσυ, ο Δημητρης, ο Αρης, ο Γιωργος, ο Χαρης, ο Βαγγελης, κ.α.

Χρηστος

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευχαριστώ Δημήτρη για τις πληροφορίες και σύμφωνα μ αυτά που είπες τότε το Πισοδέρι γίνεται μια από τις καλύτερες επιλογές για δυήμερο αφου διαθέτει δύο πολύ καλές πίστες και είναι από τα πιο όμορφα χιονοδρομικά της Ελλάδος.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

  • Today's Birthdays

    1. Casavant77
      Casavant77
      (42 years old)
    2. frodo512
      frodo512
      (55 years old)
    3. vbessas88
      vbessas88
      (38 years old)
  • ONLINE

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,150
    • Total Posts
      460,796
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,729
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    prsilo
    Joined
×
×
  • Create New...