-
Content Count
15,402 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
359
ΜΙΚ last won the day on June 16
ΜΙΚ had the most liked content!
Community Reputation
17,478 ExcellentAbout ΜΙΚ
- Birthday 10/11/1977
Contact Methods
-
AIM
MIK
-
MSN
MIK
-
Website URL
http://www.valdisere.com
-
Yahoo
MIK
Profile Information
-
Φύλο
Male
-
Περιοχή
Ψηλά
-
Ενδιαφέροντα
Σκι, πτήση, o μπακλαβάς γωνία
-
Διασφαλίζουμε την ομαλή λειτουργία του Χιονοδρομικού Κέντρου Παρνασσού και την ανάπτυξη νέων δραστηριοτήτων, για να έχουμε επισκεψιμότητα όλον τον χρόνο. Αυτός ήταν ο στόχος της ετήσιας συνάντησης μας, που θα επαναλαμβάνεται πλέον ανά τρίμηνο για να παρακολουθούμε στενά τις λύσεις που εφαρμόζουμε και τα βήματα προόδου που γίνονται. Eπισκεψιμότητα όλο το χρόνο με κλειστά λιφτ Απρίλη-Δεκέμβρη?
-
https://hradf.com/prosklisi-ypovolis-ekdilosis-endiaferontos-gia-tin-axiopoiisi-toy-ethnikoy-chionodromikoy-kentroy-vasilitsas/ Βασιλίτσα. Προκύρηξη ενδιαφέροντος για 25 χρόνια παραχώρηση. Δυο έτη εμπειρία λειτουργία ή συντήρηση χιονοδρομικών εγκαταστάσεων ή/και διετία 100 ξενοδοχειακές κλίνες διαχείριση και 1.000.000 euro NPV. Δεν θα έπρεπε να γράφει να έχει αναπτύξει/ιδιοκτησία/σχεδιασμό/διαχείριση χιονοδρομικό των 50+χλμ? Ο ΕΟΣ Μαινάλου σε συνεργασία με οποιοδήποτε μεσαίου μεγέθους ξενοδοχείο κατεβαίνει? Ολγα Κεφαλογιάννη, Κωστής Χατζηδάκης αρμόδιοι?
-
Μα είναι συγκλονιστικό ότι ο κόσμος ΘΕΛΕΙ να ανέβει στα βουνά με κάθε ευκαιρία. Μπράβο στα Καλάβρυτα για το event αλλά κάτι πρέπει να γίνει και για τις υπόλοιπες 364 ημέρες του χρόνου.
-
Έκτακτο ανακοινωθέν. Οι πιθανότητες να έχουμε Ηρακλή να δουλεύει 01/01/2025 είναι 0% Οι πιθανότητες να έχουμε νέο ή παλιό Ηρακλή να δουλεύει 01/01/2026 είναι πολύ κοντά στο 0%. Οι πιθανότητες να έχουμε νέο ή παλιό Ηρακλή να δουλεύει 01/01/2027 είναι κατω από 50%. Οι πιθανότητες να έχουμε νέο ή παλιό Ηρακλή να δουλεύει 01/01/2028 είναι λιγο πάνω από 50%. Η νέα απόφαση των ΕΤΑΔ είναι την 01/01/2025 να υπάρχουν σοβαρά προβλήματα συντήρησης και να παραμείνει ο ακατάλληλος εξοπλισμός με την υποστελέχωση με δεδομένες τις συχνές βλάβες ή την αδυναμία λειτουργίας για τους αναβατήρες 10,14, Δια, Σαχάρα, Οδυσσέα, ΑΟΦΣ. Αποφασίστηκε να παραμείνουν τα δομικά προβλήματα συντήρησης και προετοιμασίας/εκπαίδευσης/στελέχωσης για την λειτουργία των αναβατήρων Αφροδίτη, Βάκχο, Περικλή και Αίολο. Ο στόχος είναι οι βλάβες να είναι στα ίδια επίπεδα με πέρσι. Αποφασίστηκε να μην υπάρξει η προτεινόμενη αλλαγή στον τρόπο λειτουργίας του Συνδετικού και της 6 με αποτέλεσμα η μεταφορική δυνατότητα του Συνδετικού να παραμείνει στα 220 άτομα/ώρα Κλείσαν για διακοπές, νέα από Σεπτέμβρη Όλγα Κεφαλογιάννη - ΕΤΑΔ Α.Ε. Καλό καλοκαίρι σε όλους αλλά ειδικά σε όσους άτυχους σαν εμένα δεν έχουν τα χρήματα ή/και δεν μπορούν να πάνε στην εκδρομή του εξωτερικού.
-
Ο Παρνασσός θέλει 4-5 μηχανικάρες ακόμα με εμπειρία σε τέτοιες σύνθετες μηχανολογικές εκαταστάσεις. Αν δεν έχεις εμπειρία σε λιφτ θες κάνα εξάμηνο (δηλαδή χειμώνα) να γίνεις μηχανικάρα. Μετά από κάποιο σημείο δεν έχει νόημα το ΕΜΠ, η έμπειρη μηχανικάρα είναι και από ΤΕΙ . Αντίστοιχης γνώσης και εμπειρίας στις ανεμογεννήτριες, στη βιομηχανία και στα καράβια εκτός έδρας μπορεί και να αμοίβονται πάνω από 5.000 ευρώ το μήνα για project μικρής διάρκειας πχ 6 μήνες και πάνω από 3.000 ευρώ το μήνα για κανονικη πρόσληψη. Ο Περιστέρης δίνει πάνω από 5.000 ΕΜΠ αλλά με αποδεδειγμένη εμπειρία. Ξέρω και Παρνασσό και Καλάβρυτα στελεχάρες που έφυγαν (ή μένουν για το φιλότιμο) με πολύ πολυ λιγότερα. "Σιγά μη ξαναδουλέψω για τα ΕΤΑΔ" Από όσο ξέρω το μεγάλο πρόβλημα ήταν η παγοποίηση. Ήθελέ πολλές ώρες (μέρες) να ξεπαγώσεις τον σταθμό
-
Oι αποσυμπλεκόμενοι έχουν το πλεονέκτημα ότι μπορείς να κρατάς το συρματόσχοινο να τρέχει όσο χιονίζει και να αποφεύγεις τις παγοποιήσεις (αν είσαι κανονικό χιονοδρομικό) Οι fixed grip μεγάλης δυναμικής έχουν το μειονέκτημα ότι είναι πολύ συχνά τα φορεία και έρχονται με σχετικά μεγάλη ταχύτητα με αποτέλεσμα τα συχνά σταματήματα. Έχουν λίγο χρόνο να ετοιμαστούνε οι επόμενοι. 100.000.000 ευρώ ρίξαμε στα Ελληνικά Χιονοδρομικά. Δεν βάλαμε ούτε ένα fixed grip καρεκλάκι μεγάλης δυναμικής.
-
Μειώνει πολύ την ταχύτητά του αλλά για να φτάσει η καρέκλα στην ώρα της εκεί που τρέχει το σύρμα η ταχύτητα είναι ανάλογα της ταχύτητας του συρματίσχοινο. Αν πάει με 4 αποσυμπλέκει σε 1 και η επόμενη καρέκλα έρχεται σε 6 δευτερόλεπτα, αν πάει με 6 αποσυμπλέκει σε 1,5 και η επόμενη καρέκλα έρχεται σε 4 δευτερόλεπτα. Η αποσύμπλεξη και η σύμπλεξη δεν απέχουν πάνω από 2-3 μέτρα από το σημείο που κάθεσαι ή σηκώνεσαι. Δεν θυμάστε Ηρακλή στο γρήγορο και κάτω και πάνω γινόντουσαν όλα γρήγορα. Θέλει καλό στήσιμο επιβίβασης-αποβίβασης. Στην κορφή του Βάκχου έχει τοίχο μπροστά, όποτε το είχαν βάλει στο γρήγορο γινόταν μπάχαλο με 6 να στρίβουν. Δεν είναι πολιτικό το σχόλιο. Έχει πολυ μεγαλύτερα προβλήματα η χώρα, είμαι σίγουρος ότι όλοι οι πρωθυπουργοί έχουν ενημερωθεί για χιλιάδες πράγματα που αν δεν αντιμετωπιστούν θα γίνει κάτι κακό και δεν τα αντιμετώπισαν. Το σύστημα υγείας πχ έχει πολύ πιο σημαντικά προβλήματα που τα ήξεραν όλοι οι πρωθυπουργοί.
-
Kαι βέβαια υπήρξε και στους προηγούμενους τρεις Υπουργούς Τουρισμού και τρεις Υπουργούς Οικονομικών απόλυτη ενημέρωση για το ότι αναβαλλόταν η συντήρηση του αναβατήρα. Για 5 χρόνια έκαναν τσιγγουνιές 10-50-100.000 ευρώ το χρόνο. Φυσικά το 50-100 είναι κόστος "Εθνικού Προμηθευτή", το κόστος θα μπορούσε να είναι προς το 10. Το Υπουργικό συμβούλιο είναι άλλο πράγμα. Δεν γνωρίζω να ασχολήθηκε με το θέμα, προφορικά έχει ενημερωθεί ο Πρωθυπουργός τρεις φορές. Αν έχει ασχοληθεί δεν γνωρίζω. Έχει δουλέψει στο παρελθόν με 6m/sec αλλά δεν ξέρω αν κρατήθηκε όλη μέρα. Σίγουρα ξέρω ότι μετά από κάποια στιγμή δεν το δούλευαν με 6m/sec γιατί ήταν πολύ συχνές οι πτώσεις σε επιβίβαση/αποβίβαση και τα σταματήματα. Πραγματικά οι τελευταίες 3-4 ανακοινώσεις και έγγραφα που έχουν βγει από ΕΤΑΔ, Βουλή και Υπουργείου Τουρισμού είναι ντροπή και προσβολή για την νοημοσύνη μας. Οι 9 από 12 κολώνες ας πούμε θα κάνουν πολύ πιο ασφαλή τη χιονοδρομία στα Κελλάρια. Έχει πέσει ποτέ κανείς σε κολώνα του Ηρακλη?????? Να πω σε κολώνα του Αιόλου άντε να το δεχτώ, του Ηρακλή? Μη το κουράζουμε. Οι εδώ και 20 χρόνια αλχημείες στην συντήρηση του Ηρακλή οδήγησαν στο να έχει πολλά σημεία που δεν ήταν ακριβώς όπως τα specs. Οι "Εθνικοί Προμηθευτές" χρέωναν ότι ήθελαν μιας και ήταν μονοπώλιο μέχρι που το 2018 ο Τερζάκης και μετά ο Βλαστός (Διοικητές ΕΤΑΔ) άρχισαν τις τσιγγουνιές. Ο προπερσινός Υπουργός Τουρισμού έβγαλε τον νόμο που χωρίς λόγο έκλεινε τον Ηρακλή και η υπέρλαμπρη νέα Υπουργός Τουρισμού έβγαλε νόμο που ο Ηρακλής θα δούλευε κανονικά. Στο ενδιάμεσο και μέχρι σήμερα κανείς δεν εγκρίνει τα λίγες εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ που θέλει για να δουλέψει με την δικαιολογία ότι θα μπει ο νέος. Μέχρι να μπει ο νέος υποστηρίζουμε τον ορεινό τουρισμό και τον τουρισμό 4 εποχών με 3-4 σεζόν χωρίς Ηρακλή. ΟΜΕΡΤΑ
-
Αν η Ελλάδα είχε μονο 1 παραλία με 4 ξενοδοχεία, ναι θα πρέπει να έχει προσωπική εμπλοκή ο Υπουργος. Ας μην μιλαγε για 4 εποχές. 100% ήξεραν ολοι οι Υπουργοί για τον Ηρακλή. Μπραβο στο Ελληνικο δημόσιο για την κουλτουρα του. Ας συνεχίσει έτσι, μην κάνει την παραμικρή προσπάθεια για αλλαγές. Δεν έχει καταλάβει κανένας, μην αγχώνεσαι.
-
Να ξέρουμε ποιοι φταίνε που δεν χαιρόμαστε σκι. Γιατί το χειμώνα θα φωνάζουμε σε αυτούς που δεν φταίνε. Δημοκρατία έχουμε, νόμους έχουμε, μακρυά τα πολιτικά και οι προτροπές σε παράνομες πράξεις από εμένα. Μονο σκι ξέρω, σκι αγαπάω, Παρνασσό αγαπάω.
-
Ε ναι αφού κάναμε όλα τα λάθη του κόσμου, ας κάτσουμε 3 -4 χρόνια χωρίς Ηρακλή να στανιαρουμε, μη ξοδεύουμε τσάμπα. Δεκαχιλιαρα ήταν ο Ηρακλής κάθε χρόνο, Κικιλιας ήταν υπουργός τοτε και ισως φταίει και λίγο ο Θεοχάρης Καλές ουρές σε ολους
-
Κλειστός Ηρακλής και του χρόνου 24-25. Όλγα Κεφαλογιαννη την λένε. Μικρες ελπίδες να είναι έτοιμος ο νέος 2025-2026, πάμε για 2026-2027 πιθανοτατα
-
Επέμβαση για κήλη και σκι
ΜΙΚ replied to Sp's topic in Υγεία, Φυσική Κατάσταση & Ξηρή Προπόνηση (Dry-Land Training)
Θερμές ευχές για περαστικά παιχταρά. Ότι σου πει ο γιατρός σου (και όχι κάθε περίεργος στο ιντερνετ) -
Ότι αφιέρωνε πάντα. Όσο μικρότερη ζημιά μπορεί και μεταφορά των υποχρεώσεων στον επόμενο. Χωρίς τεχνητό οι ευχές όλων μας στον Ύψιστο. Μην εύχεσαι πολύ γιατί η χιονοστιβάδα θα ρίξει και την νέα Στύγα. Για παγοποιήσεις και ξεχιονίσματα μόνο ο ηρωισμός του προσωπικού θα μας σώσει. Σεμνά θέλουμε να το ρίχνει.
-
Με 1.200 άτομα την ώρα τη Στύγα και 1.500 τον Αχιλλέα, κλειστό Ηρακλή και Παρνασσό "σβηστό" δεν νομίζω να περίμενες να μην έχει ουρές Σαββατοκύριακο. 20.000.000 ευρώ για 2.700 άτομα την ώρα. Και φυσικά ΟΜΕΡΤΑΑΑΑΑΑΑΑ