Jump to content

ΜΙΚ

Μέλος ΕΣΤΟΥΧ
  • Content Count

    14,069
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    255

ΜΙΚ last won the day on January 8

ΜΙΚ had the most liked content!

Community Reputation

16,259 Excellent

About ΜΙΚ

  • Birthday 10/11/1977

Contact Methods

  • AIM
    MIK
  • MSN
    MIK
  • Website URL
    http://www.valdisere.com
  • Yahoo
    MIK

Profile Information

  • Φύλο
    Male
  • Περιοχή
    Ψηλά
  • Ενδιαφέροντα
    Σκι, πτήση, o μπακλαβάς γωνία

Recent Profile Visitors

15,875 profile views
  1. Ας το βάλω και εδώ για τα Καλάβρυτα που το έχω έτοιμο. Καλά δεν θέλω να φανταστώ να έχουν πάει 100 στο Μαίναλο και να μη δουλεύει το πάνω. Θα κλείσουν όλα τα χιονοδρομικά άμεσα. Παρνασσός κλάφτα χαράλαμπε 2000 άτομα αν δουλεύει 17/17 αλλά αν δουλεύει μόνο Βάκχος-Αίολος 300 και πολλοί είναι .Ένας να πέσει στην κορφή να σταματήσει βγάζει 100 άτομα ουρά κάτω!!!! Η πρόταση είναι 500εισητήρια max μέρες που θα είναι βέβαιοι ότι θα έχουν 7/7. Με Στύγα ή άγκυρα κλειστή 350 και με μόνο το κάτω ανοιχτό 200. Και εδώ έρχεται το θέμα της ετοιμότητας των αναβατήρων μετά από χιονόπτωση και της ενημέρωσης των πελατών. Φυσικά φέτος δεν μπορούμε να έχουμε καμία απαίτηση να είναι "υπερμάχιμο" το χιονοδρομικό και να ξεπαγώνει όπως τα προηγούμενα χρόνια. Όμως πρέπει να έχουμε την απαίτηση να ενημερώνει όσο πιο σύντομα το γνωρίζει για το ότι το ανακοινωμένο πρόγραμμα της προηγούμενης ημέρας έχει αβεβαιότητες ή έχει αλλάξει. Προφανώς με τον καιρό δεν τα βάζεις αλλά όλα τα παρακάτω είναι ανεξάρτητα από τον αέρα. Αν φυσάει, φυσάει τέλος. Ο πελάτης πρέπει να έχει την πληροφόρηση για την ετοιμότητα και να λάβει το ρίσκο του μόνο για τον καιρό. Μόνο για ετοιμότητα αναβατήρων ισχύουν. Μέχρι τώρα είχαμε τα περίφημα πράσινο, πορτοκαλί και κόκκινο. Φυσικά σχεδόν μια στις δύο ημέρες τα πορτοκαλί δεν άνοιξαν ποτέ. Μπορούμε όλοι να καταλάβουμε την δυσφήμιση την χιονοδρομίας αν 500 άτομα είναι στον Αχιλλέα ουρά και το ΧΚΚ δεν πρέπει να το επιτρέψει. Ανα πάσα στιγμή κάποιο στέλεχος του χιονοδρομικού έχει αυτήν την πληροφορία σωστή. Το πρόβλημα που είναι πανεύκολο να λυθεί είναι ότι αυτή η πληροφορία αποκρύπτεται για τον πελάτη. Πάντα αλλά ειδικά με Covid αυτή η πληροφορία πρέπει άμεσα να είναι διαθέσιμη στον πελάτη. Η λύση είναι να υπάρχει ένας υπεύθυνος για την από τις 05.00 έως 22.00 ενημέρωση του site. Ένα μήνυμα από το βουνό σε ένα κινητό και με το κινητό ο υπεύθυνος μπορεί να αλλάξει την πληροφορία. Η μάχη είναι όσο πιο νωρίς ο πελάτης να επιλέξει αν θα ακυρώσει την επίσκεψη. Τουλάχιστον 10 φορές κάθε χρόνο στέλεχος του χιονοδρομικού να ξέρει στις 21.59 ή στις 5.01 ότι δεν υπάρχει η παραμικρή ελπίδα να ανοίξει η Στύγα.
  2. Μακάρι να είχαμε για 10 ώρες την δυνατότητα να συζητάμε με την διεύθυνση του ΧΚΚ και υπάρχουν μερικά θέματα που πιθανότατα δεν έχουν συζητηθεί και πιθανότατα οι δικές μου απόψεις δεν είναι οι σωστές. 1. Ο Χαρδαλιάς είναι πιθανό να μας επιτρέψει σύντομα να πάμε για σκι. Με αφορμή το άλλο thread για όλα τα χιονοδρομικά νομίζω δεν είναι άσχημη ιδέα να δούμε τις ιδιαιτερότητες των Καλαβρύτων και να πούμε μερικές ιδέες για ασφάλεια όσων αφορά τον Covid. Η πρόταση είναι 500εισητήρια max μέρες που θα είναι βέβαιοι ότι θα έχουν 7/7. Με Στύγα ή άγκυρα κλειστή 350 και με μόνο το κάτω ανοιχτό 200. Και εδώ έρχεται το θέμα της ετοιμότητας των αναβατήρων μετά από χιονόπτωση και της ενημέρωσης των πελατών. Φυσικά φέτος δεν μπορούμε να έχουμε καμία απαίτηση να είναι "υπερμάχιμο" το χιονοδρομικό και να ξεπαγώνει όπως τα προηγούμενα χρόνια. Όμως πρέπει να έχουμε την απαίτηση να ενημερώνει όσο πιο σύντομα το γνωρίζει για το ότι το ανακοινωμένο πρόγραμμα της προηγούμενης ημέρας έχει αβεβαιότητες ή έχει αλλάξει. Προφανώς με τον καιρό δεν τα βάζεις αλλά όλα τα παρακάτω είναι ανεξάρτητα από τον αέρα. Αν φυσάει, φυσάει τέλος. Ο πελάτης πρέπει να έχει την πληροφόρηση για την ετοιμότητα και να λάβει το ρίσκο του μόνο για τον καιρό. Μόνο για ετοιμότητα αναβατήρων ισχύουν. Μέχρι τώρα είχαμε τα περίφημα πράσινο, πορτοκαλί και κόκκινο. Φυσικά σχεδόν μια στις δύο ημέρες τα πορτοκαλί δεν άνοιξαν ποτέ. Μπορούμε όλοι να καταλάβουμε την δυσφήμιση την χιονοδρομίας αν 500 άτομα είναι στον Αχιλλέα ουρά και το ΧΚΚ δεν πρέπει να το επιτρέψει. Η πληροφόρηση που πιστεύω είναι χρήσιμη είναι η εξής: α) Ο αναβατήρας είναι έτοιμος για λειτουργία. Οι συνθήκες στο βουνό και η πρόγνωση του καιρού δεν δείχνουν κάτι επίφοβο β) Ο αναβατήρας είναι έτοιμος για λειτουργία. Οι συνθήκες στο βουνό και η πρόγνωση του καιρού δείχνουν ότι ίσως χρειαστεί κάποια προετοιμασία και αυτό θα είναι εφικτό τις πρώτες πρωινές ώρες. γ) Ο αναβατήρας χρειάζεται συγκεκρημένη προετοιμασία. Οι συνθήκες στο βουνό και η πρόγνωση του καιρού δείχνουν ότι αυτό θα είναι εφικτό τις πρώτες πρωινές ώρες. δ) Ο αναβατήρας χρειάζεται προετοιμασία η οποία δεν μπορεί να εκτιμηθεί. Οι συνθήκες στο βουνό και η πρόγνωση του καιρού δείχνουν ότι αυτό θα είναι εφικτό τις πρώτες πρωινές ώρες.. ε) Ο αναβατήρας χρειάζεται προετοιμασία η οποία δεν μπορεί να εκτιμηθεί. Οι συνθήκες στο βουνό και η πρόγνωση του καιρού δείχνουν ότι ίσως επιδεινωθεί η κατάσταση. Θα γίνουν προσπάθειες να δωθεί κατά την διάρκεια της ημέρας στ) Ο αναβατήρας χρειάζεται αρκετή προετοιμασία η οποία δεν μπορεί να εκτιμηθεί. Οι συνθήκες στο βουνό και η πρόγνωση του καιρού δείχνουν ότι δύσκολα θα επιτευχθεί η λειτουργία του κατά τη διάρκεια της ημέρας. Ανα πάσα στιγμή κάποιο στέλεχος του χιονοδρομικού έχει αυτήν την πληροφορία σωστή. Το πρόβλημα που είναι πανεύκολο να λυθεί είναι ότι αυτή η πληροφορία αποκρύπτεται για τον πελάτη. Πάντα αλλά ειδικά με Covid αυτή η πληροφορία πρέπει άμεσα να είναι διαθέσιμη στον πελάτη. Η λύση είναι να υπάρχει ένας υπεύθυνος για την από τις 05.00 έως 22.00 ενημέρωση του site. Ένα μήνυμα από το βουνό σε ένα κινητό και με το κινητό ο υπεύθυνος μπορεί να αλλάξει την πληροφορία. Η μάχη είναι όσο πιο νωρίς ο πελάτης να επιλέξει αν θα ακυρώσει την επίσκεψη. Τουλάχιστον 10 φορές κάθε χρόνο στέλεχος του χιονοδρομικού να ξέρει στις 21.59 ή στις 5.01 ότι δεν υπάρχει η παραμικρή ελπίδα να ανοίξει η Στύγα. Αυτή η πληροφορία δεν μεταφέρθηκε σε κανέναν χιονοδρόμο με αποτέλεσμα την πλήρη απογοήτευση. Και όπως έχει δείξει η πράξη για επίσκεψη που ήταν απογοήτευση το χιονοδρομικό χάνει πολλές επισκέψεις. Αντίθετα η αξιοπιστία είναι αυτή που θα κάνει τους απογοητευμένους "πάλι πήγα και ήταν κλειστή η Στύγα ενώ έλεγαν θα δουλέψει" χιονοδρόμους να πηγαίνουν πιο συχνά. Σημαντικότατο είναι το χιονοδρομικό να τεκμηριώσει τον αέρα που οδηγεί Στύγα και Άρτεμη να είναι κλειστά. Και για τους δύο αναβατήρες είναι γνωστό να μην φυσάει και να είναι κλειστοί λόγω αέρα καθημερινές και να φυσάει και να είναι ανοιχτοί Σαββατοκύριακο. Πρέπει όπωσδήποτε να υπάρχουν ανεμόμετρα και στις δύο κορφές και να κοινοποιούνται τα νούμερα στους χιονοδρόμους. Ο πελάτης δεν πρέπει να έχει άλλο ρίσκο εκτός από τον καιρό και όχι τις διαθέσεις του χιονοδρομικού. Τέλος τα γνωστά θέματα ασφάλειας που λύνονται αλλά πάλι ξανασυμβαίνουν είναι σανίδια που έφυγαν να κατεβαίνουν την πίστα, το πέρασμα από Θέτις στο πάρκο που κόβει κάθετα την πίστα και πολλοι το περνάνε με μεγάλη ταχύτητα χωρίς σήμανση, να απαγορευτεί η άνοδος στην Στύγα χωρίς δάσκαλο σε εμφανέστατα αρχάριους χιονοδρόμους και να υπάρχει επιτήρηση των πιστών για ανεγκέφαλους χιονοδρόμους με συστάσεις και ποινές. 2. Όσον αφορά το σχεδιαζόμενο master plan του χιονοδρομικού μερικά θέματα που ίσως είναι χρήσιμο να υπάρχουν απόψεις. Ο αναβατήρας Άρτεμης R ίσως είναι καλό είναι που δεν είναι αποσυμπλεκόμενος στην λογική της εξοικονόμησης χρημάτων και εάν είναι πιο εύκολος στην αποπαγοποίηση. To πιο σημαντικό όμως θα είναι το τερματικό του να είναι σε σημείο που δεν θα επηρεάζεται από αέρα, δεν θα έχει παγοποίηση και θα δίνει πρόσβαση σε όσο το δυνατών περισσότερες πλαγιές. Το τρίτο έρχεται σε αντίθεση με τα δύο πρώτα, απλά πρέπει να εξεταστεί πολύ προσεκτικά το τερματικό ώστε να μην κλείνει. Η διαφορά της Άρτεμης που πήγε 50 μέτρα παραπάνω είναι περίπου 10-20 ημέρες λειτουργία το χρόνο. Επίσης πρέπει ταυτόχρονα να έχει λυθεί το μόνιμα πρόβλημα της πρόσβασης με ρατράκ στο σημείο όταν χιονίζει με αέρα (σχεδόν πάντα). Τουλάχιστον 10-20 μέρες τον χρόνο δεν είναι εφικτό να φτάσει ρατράκ στην κορφή της Άρτεμης και το ίδιο θα συμβαίνει και στον νέο αναβατήρα. Παράλληλα πρέπει να εξεταστούν και οι όροι που θα λειτουργεί για επισκέπτες. Πιθανότατα το τετραθέσιο να είναι άδικο κόστος και ένα συρόμενο στην ίδια διαδρομή μαζί εξοικονόμηση χρημάτων που θα οδηγήσει σε δυνατότητα για άλλα δυο συρόμενα που είναι απαραίτητα και αναλύονται παρακάτω να είναι ιδανικά. Ο αναβατήρας Στύγα πρέπει να μπει μόνο καμπίνες. Η προσωπική μου άποψη είναι ότι ο κάθε Έλληνας πολίτης πρέπει να έχει δικαίωμα να ανέβει σε ένα από τα πιο όμορφα μέρη της Ελλάδας να θαυμάσει τη θέα. Είναι πολύ ανορθόδοξο να ανεβαίνει ο κόσμος στη Βαθιά Λάκκα να βλέπει μια λάκκα και να μην ανεβαίνει στην κορφή να βλέπει όλη την Ελλάδα. Και έσοδα θα έχει το χιονοδρομικό και χιονοδρόμους θα κερδίσει και ο Έλληνας θα δει το βουνό. Θα είναι έγκλημα να μπουν μόνο καρέκλες. Το τερματικό του και το μοντέλο του πρέπει να επιλεχθεί με μοναδικό μέλημα την αντοχή στον αέρα και την αποπαγοποίηση. 100 ειδικοί θα πουν 100 διαφορετικές προτάσεις. Προσωπική άποψη υποχρεωτικά διπλό σύρμα (τεχνολογία funivor ή tricable) και τερματικό πλήρως εγκιβωτισμένο. Ας διαλέξουμε αν θέλουμε νέα λιφτ για να μοιάζουν ωραία στα εγκαίνια με λιακάδα ή να δουλεύουν. To μεγάλο πρόβλημα που αντιμετωπίζει το χιονοδρομικό είναι οι καιρός και πως με κακό καιρό θα ικανοποιήσει τον μέσο χιονοδρόμο. Όλοι αναγνωρίζουν ότι ο Αχιλλέας έχει πολύ περιορισμένο πεδίο και κλίσεις για κάποιον που έχει φτάσει σε επίπεδο 4 στο σκι. Ομίχλη και αέρας είναι οι εχθροί μας. Περίπου 30-40 μέρες το χρόνο η Στύγα και η Άρτεμις είναι κλειστές και θα είναι κλειστές με τα νέα λιφτ . Πολλές ακόμα ημέρες έχουν ομίχλη που είναι αδύνατο να χαρείς σκι. Μάλιστα με ομίχλη ούτε στον Αχιλλέα και τη Δάφνη μπορείς να χαρείς σκι. Πρέπει πριν από την Άρτεμης R και πριν από την νεα Στύγα και πριν τον νέο Αχιλλέα να μπει ο πιο φτηνός και απλός αναβατήρας που θα προτείνει ο κατασκευαστής στην θέση Ειρήνη 2. H τελική θέση πρέπει να ξεκινάει από την θέση της ένωσης του κάτω κομματιού της Αρμονίας με την εκτός πίστας διαδρομή παράλληλα με την Ειρήνη. Σε αυτή τη διαδρομή έχει χιόνι μιας και έχει αρκετή κλίση (τα ίσια σημεία στον Ξερόκαμπο δεν κρατάνε χιόνι), προσφέρει καταβάσεις εντός και εκτός πίστας για αρχάριους μέσους και καλούς σκιερ με καλή ορατότητα λόγω δέντρων και πιθανότατα θα είναι ανοιχτή λίγο λιγότερες μέρες με όσες είναι ανοιχτή η Δάφνη. Παράλληλα υπάρχει η ανάγκη να εξυπηρετηθεί και η πίστα της Στύγας με κακό καιρό. Με ένα συρόμενο το οποίο να είναι προσβάσιμο από την Θέτις και τα baby προς την πίστα της Στύγας το οποίο να καταλήγει σε υψόμετρο περίπου 2200 μέτρων πάνω από το καταφύγιο μπορεί να γίνει εκμεταλλεύσιμο το 70% της πίστας της Στύγας ακόμα και με ισχυρούς ανέμους. Όσον αφορά τις λεπτομέρειες του χωροταξικού προφανώς και υπάρχουν πιο ειδικοί για λεπτομέρειες αλλά ο Αχιλλέας καλό είναι να τερματίζει κοντά στο πέτρινο κτίριο. Εκεί να γίνει η περιοχή καφετέριας, ελκήθρου κλπ όπου εύκολα μπορούν να διαχωριστούν οι χιονοδρομικές διαδρομές στο σημείο που βάζεις τα πέδιλα δεξιά και αριστερά. Σίγουρα όμως ο Αχιλλές πρέπει να έχει πρόσβαση στην Αρμονία, στην Άλκηστη, στην Φαίδρα και στο νέο λιφτ που αναφέρω παραπάνω χωρίς σπρώξιμο. Θα είναι τεράστιο λάθος να μην υπάρχει πρόσβαση χωρίς σπρώξιμο σε αυτές τις πίστες όπως σήμερα. Αν ο Αχιλλέας τερματίζει στην θέση του υφιστάμενου και δεν εγκατασταθεί αναβατήρας που να οδηγεί 30 μέτρα πιο ψηλά το χιονοδρομικό χάνει τις 3 κατάλληλες για αρχαρίους, παντώς καιρού και φυσικά πανέμορφες πίστες. Συνοπτικά υπάρχει η αίσθηση ότι όπως και ο Παρνασσός πολλά από τα σημεία του σχεδιασμού έχουν σαν προοπτική ένα ιδανικό καιρό. Στον ρεαλιστικό όμως κόσμο τα προβλήματα με αυτόν τον σχεδιασμό είναι πολλά. Αν το πρόβλημα είναι το οικονομικό η προτεραιότητα πρέπει να είναι τα συρόμενα παντώς καιρού, Στύγα 2 και Άρτεμις 2 καθώς κάλλιστα μπορούν να εξοικονομηθούν χρήματα από την καρέκλα. 3. Αν υλοποιηθεί το σχέδιο παραμένουν τα μόνιμα προβλήματα που για λόγους που είναι καθαρά γραφειοκρατικοί και τοπικιστικοί. Δεν έχουν λυθεί και ακόμα και τα νέα λιφτ να μπουν θα παραμείνει προβληματικό το ΧΚΚ όπως ακριβώς συνέβη με το ΧΚΠ. Πραγματικά με λίγο μυαλό και λίγο λογική μπορούν να λυθούν άμεσα. Τεχνητό χιόνι. Προτεραιότητα ίσως έπρεπε να ήταν πριν τα νέα λιφτ αλλά σίγουρα είναι πρώτο από όλα. Μαζί με ανεμοφράκτες και πλαστικoύς τάπητες στις ράχες και στα ισιώματα (tufglide) θα αυξήσουν τη σεζόν κατά πολύ. Μπάτζετ λειτουργίας που θα επιτρέψει βέλτιστη λειτουργία του χιονοδρομικού. Προφανώς πρέπει να συνεισφέρει η γύρω περιοχή είτε να ανήκει σε όσους επωφελούνται από την γύρω περιοχή (μη Δημοτική σίγουρα) ή να επιστραφεί από το κράτος κάποιο από τα έσοδα των φόρων της γύρω περιοχής που υπάρχουν χάρη στο χιονοδρομικό. Προφανώς και είναι απαραίτητη η επέκταση και σίγουρα αν συνεργαστούν Δασαρχεία, Υπουργεία, Δήμοι μπορεί να βρεθεί η λύση για εκμετάλλευση κάποιων από τις πολλές περιοχές που προσφέρονται. Προσέλκυση των υφιστάμενων χιονοδρόμων (αύξηση των ημερών σκι που κάνουν) και δημιουργία νέων με διαφήμιση, αξιόπιστη λειτουργία, ασφάλεια, λευκές εβδομάδες κλπκλπ. Υπάρχουν δεκάδες χιλιάδες Έλληνες Χιονοδρόμοι που δεν ανεβαίνουν ούτε μια καθημερινή. Από μια να ανέβει ο καθένας αμέσως τα έσοδα του χιονοδρομικού πολλαπλασιάζονται. Τέλος όσο δεν υπάρχει η δυνατότητα ski in ski out πάντα το χιονοδρομικό ίσως γίνει καλό αλλά δεν θα είναι πλήρες χιονοδρομικό και στόχος διακοπών. Στον Ξερόκαμπο ξενοδοχείο ή σύνδεση με Καλάβρυτα.
  3. Καλή χρονιά βρε. Σουρεάλ καταστάσεις μέσα Γενάρη και δεν έχουμε γράψει ούτε ένα post για τα Καλάβρυτα.
  4. Στα 2250 χειμώνα, απόγευμα με 2-3 ώρες μέρας μόνο να μένουν, με σύννεφο, αέρα, αποπροσανατολισμένος και σε πανικό οι πιθανότητες για τραγωδία ήταν παραπάνω από το ανεκτό. Δεν διαφωνώ με όσα λες αλλά δεν παίζεις ούτε με 0,01% να γίνει τραγωδία. Πας. Kαλόοοο. Όλα είναι θέμα παιδείας. Ας συμφωνήσουμε όλοι ότι με κάποιο μαγικό τρόπο πρέπει να τονωθεί/γίνει αναγκαστική/εφαροστεί η παιδεία βουνού.
  5. Oπουδήποτε και να κινδυνεύεις στον πλανήτη γη θα τηλεφωνήσεις σε αυτό που ελπίζεις όιτι θα σε σώσει πρώτο. Μην διστάσετε να τηλεφωνήσετε σε κανένα χιονοδρομικό, beach bar, καφετέρια, καταφύγιο, ψαρά, λιμενικό, τον Πέτσα κλκλπ οποιονδήποτε εάν κινδυνεύει η ζωή σας. Σε οποιοδήποτε περιβάλλον και αν σας τηλεφωνήσουν τρέχετε απευθείας να σώσετε ανθρώπινη ζωή. Του σώζουμε τη ζωή και μετά συζητάμε. Σε όλα τα Ελληνικά Χιονοδρομικά ξέρω ότι εργάζονται άνθρωποι που θα τρέξουν να σε σώσουν. Ερωτήσεις θα γίνουν μετά. Θερμή παράκληση εκφράσεις και θέσεις "άστους εκεί" να μην έχουν ιδιαίτερη θέση στην γενική μας αντιμετώπιση του βουνού και της θάλασσας. Σώσε πρώτα και άστον μετά. Κενό νομοθεσίας σαφέστατο η διάσωση στην Ελλάδα και δύσκολη εξίσωση. Να πληρώσω στον Παρνασσό ορειβατικό αν χτυπήσω με λιακάδα το πόδι μου αλλά είναι δωρεάν αν τρακάρω χωρίς ζώνη? Για την ασφάλεια στο ΒΟΥΝΟ έχουμε γράψει αρκετά "Το κινητό πάντα με μπαταρία και 112.112.112. Δυο κάρτες μέσα και δυο μπαταρίες..... Μονο εάν είσαι 100% βέβαιος ότι έχει ενημερωθεί και τρίτος ο οποίος είναι σε θέση να ενημερώσει τις αρχές ." https://www.snowclub.gr/forums/forum/41-χιονοδρομία-και-ασφάλεια/ Σε όλους πάντως προτείνω εκπαίδευση, το σύστημα "κάνε την κότα". Κάτι μου λέει ότι ούτε ένα είχαν, ούτε το άλλο έκαναν.
  6. Πολύ μου αρέσει να πέφτω έξω στις προγνώσεις μου. Τα Καλάβρυτα, το Πήλιο και το Μαίναλο έχουν βάσιμες ελπίδες ακόμα και από ραδίκια να είναι σε χιονοδρομίσιμη κατάσταση από βδομάδα. Aθήνα: Βάσιμες ελπίδες για χιονοπόλεμο Εκάλη και νιφάδες Ψυχικό
  7. Κάπου πήρε το μάτι μου ότι το Καιμάκ είναι με μπόλικο χιόνι. Κελλάρια όχι απλά έβρεξε, καρεκλοπόδαρα. Είχε πιάσει τόσο χιόνι που δεν το έλιωσε όλο. Γενικά με τα Κελλάρια δεν βγάζεις άκρη, αυτή η γούβα έχει τον τέλειο προσανατολισμό και πιάνει και δεν λιώνει.
  8. Παίξανε και χάσανε όλα τα χιονοδρομικά εκτός από Καιμάκ και Κελλάρια Παρνασσό. Aπό ραδίκια θέλει πολύ χιόνι για να ξαναγίνει χιονοδρομικό και βλέπω παντού ραδίκια. Όχι άλλα ραδικίαααααα. Πολύ κρύο και κακοκαιρίες χωρίς πολύ νερό . Το πολύ χιόνι θα πάει μόνο Εύβοια Πάρνηθα. Φοβάμαι πως μέχρι τα τέλη του μήνα μόνο Παρνασσός και Καιμάκ θα μπορούν να παρακαλάν τον Χαρδαλιά να ανοίξουν. Πάρνηθα λογικά θα κάνουμε τα πρώτα μας τσουλήματα οι Αθήναίοι και με την σημερινή εικόνα θα δει νιφάδες ακόμα και το κέντρο της Αθήνας και θα παίξουμε χιονοπόλεμο στο Μαρούσι. Φυσικά η πρόγνωση μπορεί να αλλάξει πολύ προς το χειρότερο και απλά να δει νιφάδες το Μαρούσι και χιονοπόλεμο να παίξουμε από Εκάλη και πάνω.
  9. Ψυχραιμια. Και για την Αθήνα και για τα χιονοδρομικά μας ακόμα δεν έχουμε σαφή εικόνα και πάρα πολλά από τα σενάρια δεν μας αρέσουν καθόλου. Ψιλογεμάτο το ποτήρι και ο Παρνασσός και το Καιμάκ "άντεξαν" και περνάμε σε σαφώς κρύα προς το ξεπαγιάζω περίοδο με διάρκεια. Που θα κάτσει η μπίλια για το πόσο χιόνι θα πέσει και που μάλλον αύριο θα το ξέρουε, σε κάθε περίπτωση μετράμε τρεις σίγουρες κακοκαιρίες με θερμοκρασίες για χιόνι στα πιο πολλά χκ μας. Και στην Πάρνηθα...
  10. Καταρχάς να δούμε τι χιόνι θα μείνει στις πίστες μέχρι αύριο. Παρνασσός και Καιμάκ δείχνουν να αντέχουν σχετικά. Στη συνέχεια έχουμε την κακοκαιρία της Παρασκευής που θα βάλει κάποια αξιόλογα χιόνια, αλλά δύσκολα από ραδίκια να το μετατρέψει σε χιονοδρομίσιμη πίστα. Την Κυριακή είμαστε ακόμα σε μη σαφή πρόγνωση αλλά σαφώς και η τάση είναι να φάμε υπέροχο ξερόκρυο στα χιονοδρομικά άντε 5 πόντους σε μερικά και να πέσει ωραίο χιόνι Εύβοια, Πάρνηθα και Βόρεια Προάστεια της Αθήνας. Πιθανότατα με 6 στον Χαρδαλιά οι Αθηναίοι να κάνουμε σκι (δυο στροφές στις πέτρες) Πάρνηθα. Μπορεί να αλλάξουν πολύ από Παρασκευή και μετά αύριο θα ξέρουμε.
  11. Φοβάμαι πως όλα τα χιονοδρομικά μας την Τρίτη θα φάνε μια καταπληκτική σε ποιότητα και ποσότητα βροχή. Άντε το Καιμάκ να τη γλυτώσει. Αν δεν είχαμε lockdown θα είχε η γιαγιά μου πατήνια, διαλέξτε για τι κλάψετε. Μετά τις 15 του μήνα το επόμενο χιονοφόρο σκηνικό που πάει να κάτσει αλλά δεν είμαι ιδαίτερα αισιόδοξος ότι και θα λήξει τπ lockdown και θα φτάνει το χιόνι που θα πέσιε να ξανακάνει τα χιονοδρομικά χιονοδρομήσιμα πριν τα τέλη του μήνα. Ελλάδα με περίπου 20 πίστες με αρκετό χιόνι για σκι Χριστούγεννα. ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΕΤΑΙνα προπονηθούν οι αθλητές για τους ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ. 06 Ιανουαρίου η πρόγνωση είναι σαφέστατη ότι δεν θα μείνει χιόνι ούτε για προπόνηση σε αυτό που πετάνε τα χοντρά με το χερούλι. ΑΝΟΙΓΕΙ Η ΒΑΣΙΛΙΤΣΑ ΓΙΑ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ . Εκεί που τελειώνει η λογική αρχίζει ο στρατός και η χιονοδρομία στην Ελλάδα
  12. Δεν έχω εικόνα από Φαλακρό αλλά δύσκολο να αντέξει. Όλυμπος ναι, με λίγη τύχη και το Καιμάκ θα είναι πολύ καλό. Καλό τσούλημα φίλε, ελπίζω να βρεις καλές στροφές. Δεν έχουμε την παραμικρή ιδέα τι χιόνι θα πέσει και με τι θερμοκρασίες μετά τις 13 του μήνα. Μην ακούτε τίποτα. Δεν είμαι ιδαίτερα αισιόδοξος για την εικόνα που θα έχουν τα χκ μας στα τέλη του μήνα αλλά Δευτέρα θα ξέρουμε πιο πολλά.
  13. Σωστά τα λες φίλε. Δυστυχώς λόγω οικογένειας δεν έχω πάει πιο Βόρεια την τελευταία εξαετία από το Πήλιο και δεν έχω άποψη. Έχω προσκαλέσει πολλές να γραφτούν και να "πολεμηθούν" τα προβλήματα όλων των χκ. Για το Πήλιο πχ έχω προτείνει στο Προεδρείο δράσεις που απορρίθφηκαν. Για Καλάβρυτα τα ίδια. Το πρόβλημα του Παρνασσού είναι ότι έπεσαν 32 μύρια (τα μισά περιττά) και ξέχασαν να έχουν 100-500.000 ευρώ μεγαλύτερο μπάτζετ κάθε χρόνο. Το δεύτερο πρόβλημα είναι ότι είναι άσχετοι Δημίσιοι Υπάληλοι και "βυσματικοί" προσωρινοί πολλά από τα υψηλόβαθμα και μεσαία στελέχη. Κανένας δεν έχει ασχοληθεί με την ασφάλεια σοβαρά, μόνο πασαλείμματα. Χοντρός και Οικονόμου (για μένα, μπορεί να κάνω λάθος) έχουν κάνει τουλάχιστον 100 κινήσεις που είναι λάθος. Ο Σύλλογος δεν τους έχει πει ούτε λέξη για καμία από αυτές. Όλοι τα έχουν λάβει γραπτά και τα 100 (Σύλλογος, Οικονόμου, Χοντρός) Το facebook πιστεύω είναι μόνο για γέλιο.
  14. Για τα περσινά εγκλήματα του Παρνασσού πάντως δεν έκανε τίποτα παρόλο που τους συνάντησε. Ίσα ίσα τους είπε και μπράβο. Φυσικά το επιχείρημα "ο κόσμος καίγεται"¨είναι αποδεκτό αλλά μόλις τελειώσει η φωτιά δεν θα πάμε για σκι?
  15. Πωπω, πολύ καιρό είχα να νιώσω ότι κάποιοι πραγματικά δεν θέλουν να συζητήσουν κάτι. Θα συζητήσουμε καμιά φορά για τα προβλήματα των χιονοδρομικών μας σαν Σύλλογος ή δεν το αγγίζει το Προεδρείο το θέμα?
×
×
  • Create New...