Jump to content

ΜΙΚ

Μέλος ΕΣΤΟΥΧ
  • Content Count

    15,505
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    366

ΜΙΚ last won the day on May 4

ΜΙΚ had the most liked content!

Community Reputation

17,566 Excellent

2 Followers

About ΜΙΚ

  • Birthday 10/11/1977

Contact Methods

  • AIM
    MIK
  • MSN
    MIK
  • Website URL
    http://www.valdisere.com
  • Yahoo
    MIK

Profile Information

  • Φύλο
    Male
  • Περιοχή
    Ψηλά
  • Ενδιαφέροντα
    Σκι, πτήση, o μπακλαβάς γωνία

Recent Profile Visitors

18,151 profile views
  1. Η ταπεινή μου άποψη Βασιλίτσα Sold. Ποπκορν και καλή απόλαυση σε όλους για τις γενικότητες στα όρια της αλήθειας/παραπληροφόρησης που ηδη γράφουν copy paste τα site. Για 40 χρόνια στην εταιρία UCERT η Βασιλίτσα και επισήμως "έναντι ετήσιας μεταβλητής αμοιβής που αναμένεται να ξεπεράσει τα 7 εκατ. ευρώ σε βάθος 40 ετών". Τα ερωτήματα πολλά, οι προσδοκίες πολλές, η αγωνία όλων μεγάλη. Θερμές ευχές για καλή επιτυχία στην εταιρία που τόλμησε να πάρει ένα διαμάντι για 200.000ευρώ το χρόνο για να του ρίξει 20.000.000 και να το κάνει...??? Θα προσπαθήσω επιγραμματικά να περιγράψω την ωμή εικόνα τεχνικοεπιχειρηματικά που έχουν να δουν τα ματάκια μας: -Η γενική αναλογία κλίμακας μεγέθους οικονομικής εκμετάλλευσης μιας "προνομιούχου" κλίνης ανά 1.000 άτομα δυναμικότητα αναβατήρα, είναι παγκοσμίως αποδεκτή σαν αρχική βάση για να ξεκινήσει οποιοδήποτε project. ΔΕΝ την έχει. -Η Σμίξη χωρίς σύνδεση με τελεφερίκ πολύ οριακά είναι προνομιακός προορισμός και το νούμερο αυτό θα πρέπει να αυξηθεί πολύ. Η Σαμαρίνα αντίστοιχα. Περιβαλλοντικά δεν έχουν εγκριθεί πάνω από 50-200 κλίνες ski in ski out. Είναι πολύ πιθανό να τα καταφέρει και να δούμε πεντάστερα δίπλα σε (η φαντασία ελεύθερη) λιφτ. -ΠΡΙΝ το πρώτο ευρώ επένδυσης σε λιφτ, θα χρειαστεί το τεχνητό και η διαμόρφωση πιστών για να εξασφαλιστεί το snowsure το οποίο για την Βασιλίτσα τραπεζικά δεν είναι κάτω από τα 1800 μέτρα. Υπολογίστε συνολικά 2-5.000.000 για τεχνητό και απαραίτητες επενδύσεις ρατράκ/χιονοστιβάδες/διαφήμιση κλπκλπ -Περιβαλλοντικα ή αδειοδότηση για το χιονοδρομικό όπως θα έπρεπε να γίνει (30χλμ πίστες, 12 λιφτ) ευτυχώς υπάρχει. Είναι πολύ πιθανό να εκδοθούν και άδειες για το χιονοδρομικό των ονείρων μας (50+χλμ πίστες όλο πάνω από τα 1800). -Με 20.000.000ευρώ σε γενικές γραμμές παίρνεις λιφτ του 1,5 χλμ. 2 αποσυμπλεκόμενα ή 12 συρόμενα. Διαλέξτε συνταγή, βάλτε φαντασία. -Μέχρι να γίνει το Καλαμπάκα - Γρεβενά είμαστε 5+ ώρες από Αθήνα, μόλις γίνει υπολογίστε μια ώρα λιγότερο. Αυθημερών δύσκολο, σκ εύκολο. Διεθνές αεροδρόμιο και μεγάλες πόλεις (Θεσσαλονίκη - Γιάννενα) σε αξιοπρεπέστατες αποστάσεις για χιονοδρομικό. ΑΛΛΑ το κομμάτι Γρεβενά Βασιλίτσα θα είναι πάντα μια ώρα και πάντα πρόβλημα. -Το σημαντικό σημείο θα είναι η επιλογή και η συνεργασία εταιρίας από το εξωτερικό που έχει χιονοδρομικό για την τεχνικοοικονομική υποστήριξη. Οι πληροφορίες μέχρι σήμερα δεν αναφέρουν κάποια πράξη. Παράλληλα ακόμα και με την πιο έμπειρη εταιρία χιονοδρομικών η "Ελληνική πραγματικότητα" θα είναι εχθρός των ουσιαστικών συνεργασιών. Για ακόμα μια φορά κινδυνεύουμε να γίνουμε απλός πελάτης των κατασκευαστών και των μελετητών της χιονοδρομίας. -Μεγάλο ρόλο θα παίξουν οι επιχορηγήσεις και οι επιδοτήσεις που θα καταφέρει να πάρει ο επενδυτής οι οποίες αν γίνουν με λογική Καλαβρύτων ή Παρνασσού θα οδηγήσουν σε απλά υπέρογκα έξοδα λειτουργίας και υπολειτουργία/κακή λειτουργία του χιονοδρομικού. -Υφιστάμενα λιφτ και υφιστάμενα ρατράκ ξεχάστε τα, σα να μην υπάρχουν μεσοπρόθεσμα. Σχεδόν όλα για πέταμα, μερικά από αυτά ίσως αντέξουν μια πενταετία μέχρι να χρειαστούν νέα. -Δύο Νομοί, δύο Περιφέρειες, δύο Δήμοι. Ίσως το μεγαλύτερο μειονέκτημα του χιονοδρομικού. Ελπίζω να μη χαθούν χρόνια και να μην υπάρχουν "προβλήματα" από την πλευρά των Ιωαννίνων, όπου ο τοπικός επιχειρηματίας δεν κέρδισε τον διαγωνισμό. -Δεν υπάρχει ορεινός τουρισμός χωρίς εναέρια διάσωση και γενικά διάσωση. Παρακαλάτε να μην πάνε πολλοί πριν αποκτήσουμε ή κάνει κάτι τοπικά.
  2. Nαι. Ο ένας εργάζεται για το ΧΚΠ και καλύπτει το ΧΚΠ, λέγοντας αρλούμπες στα όρια του ψέματος για το μηνιάτικο. Οι υπόλοιποι δεν έχουν ευθύνη αλλά κάποιοι παρόλο που γνωρίζουν τα πάντα και έχουν πρόσβαση σε Υπουργούς δεν λένε τι πραγματικά συμβαίνει. Μάλιστα αντί να γράψουν για τα ψέματα της Υπουργού, συνεχίζουν την ομερτά. Αντί να προειδοποιήσουν σιωπούν. Μακάρι να κάνουν κάτι χρήσιμο αλλά μέχρι τώρα δεν γνωρίζω να έχουν κάνει κάτι καλό. Αν έχουν κάνει πρώτος θα πω μπράβο.
  3. εεεεε, από καιρό και οι δύο μέρες ξεκινάνε λιακάδα και έχουν τάση για μπούκωμα και καταιγίδα μέσα στη μέρα. Η Κυριακή έχει ελπίδα για πούδρα αλλά πρέπει να πετύχουν το πάτημα για να χαρείς πίστα. Αύριο αν πατήσουν σωστά πιστες σούπερ. Οικογένεια στον Παρνασσό θα σου έλεγα να ρωτήσεις τον Σπύρο αν είναι ασφαλές να ανεβάσεις για τις πίστες και αν έχεις κάνα γνωστό στα λιφτ αν θα είναι ασφαλή τα λιφτ. Σαλέ καλό είναι να δούμε το πόρισμα της πυροσβεστικής πριν μπείτε για την πυρασφάλεια. Εγώ θα τους ανεβάσω αύριο νωρίς νωρίς, αλλά είναι μεγάλα παιδιά, θα τους φοράω πανοπλία και δεν θα τα αφήσω λεπτό από κοντά μου. Νταξ σε σχέση με τα καράβια για Κυκλάδες πχ είναι σχετικά ασφαλής ο Παρνασσός Σαββατοκύριακο. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στο ΔΣ του Συλλόγου και σε όσα παιδιά γράψανε σε αυτό το thread. Πολύ ουσιαστικές κουβέντες από πολλούς σε μια πολύ δύσκολη και παράλογη εποχή, όπου η πληροφορία είναι χαμένη στην υπερπληροφορία και στην παραπληροφορία. Οι 5 τελευταίες σελίδες του thread είναι θησαυρός. Όσο και να κοστίζει αυτό το forum θα μείνει ανοιχτό.
  4. Γιατί ο Παρνασσός έχει στείλει τους σοβαρούς χιονοδρόμους που αγαπάνε το σκι "επίτηδες" στις Άλπεις και στη Βουλγαρία ή σπίτι τους. Πόσες φόλες, πόσους κλειστούς Ηρακλήδες και πόσα ψέματα να αντέξει όποιος θέλει να κάνει σκι?
  5. Πολύ ωραίο σκι. Χαμογέλα και συνέχισε να χαμογελάς. Την επόμενη φορά που θα κάνεις σκι κάνε μάθημα και μετά όσο πιο πολλά επενδύσεις σε μαθήματα πιο πολύ θα χαμογελάς
  6. Πράγματι είναι μεγάλο το ποσοστό ατυχημάτων στις αποβιβάσεις. Και ο Παρνασσός και τα Καλάβρυτα δεν μπορούν καν να δουλέψουν στο γρήγορο τα λιφτ επειδή δεν έχουν καλές αποβιβάσεις. Τα εξαπλά και τα οχταπλά καρεκλάκια παντού αρχιζουν να γίνονται "καταραμένα" και όλα τα χιονοδρομικά δίνουν μάχη να φτιάξουν πολύ άνετες αποβιβάσεις με μήκος - πλάτος και μικρή κλίση. Ο λόγος που δεν βγαίνει το σκι είναι επειδή η δέστρα είναι ρυθμισμένη να αντιδρά σε κρούση. Ο "μετρητής" ξέρει ότι το ανθρώπινο πόδι αντέχει την τάδε δύναμη οπότε θα βγεί το πέδιλο πριν σπάσει το πόδι. Σε μικρές ταχύτητες η δύναμη έρχεται σιγά σιγά (πχ μπλεγμένα πέδιλα) χωρίς απότομη κρούση όπως σε μια τούμπα. Η ενέργεια και η ορμή είναι ανάλογες του τετραγώνου και γραμμικά της ταχύτητας οπότε με μικρές ταχύτητες δεν πιάνει η κρούση σαν μεγεθος τις ρυθμίσεις της δέστρας. Εξαπλά και οχταπλά καρεκλάκια στο γρήγορο με πάνω από 2-3 αρχάριους σκιερ ή snowboarder είναι ατύχημα στάνταρ.
  7. Kαι ποιανού είναι ευθύνη? Εξωγήινων? Της διοίκησης, ιδιοκτησίας του χιονοδρομικού είναι 100% η ευθύνη και για τα δύο θέματα.
  8. Περαστικά κούκλα. Θα γινεις καλά, θα γίνεις καλά, θα γίνει καλά, θα λιώσεις ξανά στο σκι, θα λιώσεις ξανά στο σκι, θα λιώσεις ξανά στο σκι. Ότι πει ο γιατρός (και σίγουρα όχι ο κάθε π@π@ρας mik στο Internet) Θετική σκέψη, όλα μάχη εγκεφάλου είναι, υπομονή και θα νικήσεις σίγουρα
  9. Εδώ και μια βδομάδα πήρε φωτιά ο Παρνασσός και ξεχάσαμε τελείως τα Καλάβρυτα!!! Τι νέα? Γράφω και εδώ την άποψή μου και την αλήθεια όπως την βλέπουν τα ματάκια μου Για 100η φορά να γράψω ότι τα Καλάβρυτα έχουν γίνει ένα καταπληκτικό μέρος να λιώσεις στο σκι. Με τα νέα λιφτ μετατράπηκε σε πολύ γρήγορο πεδίο με πολλά χιλιόμετρα σε μια μέρα. Δουλεύει ασύγκριτα καλύτερα σε σχέση με παλιά. Ανοίγουν σχεδόν πάντα αν το επιτρέπει ο καιρός και πατάνε σωστά και και και. Μπράβο σε όσους προσπαθούν και κουράζονται και κρυώνουν και και και για να χαρούμε εμείς σκι. Άνοιξαν Στύγα σήμερα ουάω!! Είναι ψέμα όμως ταυτόχρονα να μην αναφέρεις ότι πέταξαν σχεδόν όλα στα σκουπίδια 20.000.000 ευρώ, οι συνθήκες ασφάλειας είναι επιπέδου επαρχιακών Ελληνικών δρόμων χωρίς αλκοτεστ, εκεί που έχουν χιόνι δεν έχουν λιφτ και εκεί που έχουν λιφτ δεν πιάνει πολύ χιόνι και και και που τα έχουμε πει αναλυτικά.
  10. H ανασκόπηση μιας καταπληκτικής χρονιάς από άποψη χιονιού σε 5 post!! Kάθε χρονιά αναρωτιόμαστε πόσο πιο χαμηλά θα πέσει ο Παρνασσός. Κάποια στιγμή άνοιγε το μισό καθημερινές. Πιστέρ ανύπαρκτοι. Πάτημα τραγωδία. Μετά έκλεισαν τον Ηρακλή. Μετά χάλασε ο Αίολος. Να δω τι διάολο θα φανταστούν του χρόνου να είναι ακόμα χειρότερα τα πράγματα. Σε αγαπάμε Παρνσσούλη. Καλά κουράγια σε όλους τους εργαζόμενους που αγαπάνε το βουνό. Πιο κάτω δε πάει. Βέβαια η φαντασία των ΕΤΑΔ κάθε χρόνο μας ξεπερνάει. Μιλήστε και πείτε την αλήθεια. Όσο ακόμα και τα γραπτά σας είναι σαν τα παρακάτω και τους καλύπτετε δεν υπάρχει σωτηρία....
  11. Aνεμοδαρμένο 20ποντο. Επειδή δεν έχει σχεδόν καθόλου βάση από κάτω και επειδή δεν σημαδεύουν τις "άφθονες" πέτρες πολύ αμφιβάλλω αν την Δευτέρα θα μπορείς να κάνεις εκτός του Περικλή. Αν ρίξουν δουλειά και φέρουν χιόνι ίσως πάει άλλο ένα σκ αλλά με τις θερμοκρασίες που βλέπω, ανέβα σα να μην υπάρχει αύριο. Σήμερα ήταν τραγελαφική η κατάσταση μια άντε δυο πιστέρ να τρέχουν να σημαδέψουν καμιά δεκαριά ξέρες που υπήρχαν. Λογικά αύριο θα είναι πολύ καλύτερη η κατάσταση. Άραγε θα ρίξουν δουλειά ή είναι μόνο πάρτυ?
  12. To ρέμα/Φιντελ/Secret spot λες. Καθόλου δεν τον έχουμε ξεχάσει. Το forum έχει σβήσει, όλα είναι facebook instagramm πια Ο Ηρακλής 2028 και αν, το χιονοδρομικό πουλιέται και το μαθαίνουν πρώτοι στις Κάννες και δεν ακούς τίποτα....ομερτά
  13. To ρέμα/Φιντελ/Secret spot λες. Καθόλου δεν τον έχουμε ξεχάσει. Το forum έχει σβήσει, όλα είναι facebook instagramm πια
  14. Συμφωνώ και για μένα ήταν μαγικό τέλειο απίθανο. Δυο μαγικές μέρες σκι πέρασα. Από το ρολόι όμως έχει μεγάλη διαφορά.
  15. Κατάλαβες γιατί δεν δουλεύει ρολόι...Σε 5 έπρεπε να σε ανεβαζει. https://www.kalavrytanews.com/2024/10/blog-post_248.html Τουλάχιστον αντέχει τον αέρα και το χιονοδρομικό απέδειξε ότι αν επιτρέπει ο αέρας ανοίγει. Κάτι κουφά κλειστή με ομίχλη δεν τα σχολιάζω προσβάλλουν την νοημοσύνη μας και δεν δουλευει ρολόι.
×
×
  • Create New...