leonidastria 4,307 Report post Posted February 2, 2018 Δωστε οδηγιες βημα προς βημα πως επιτυγχανεις το να βλεπεις το καναλι για μηνα ή για χρονο πριν αρψισουν οι ολουμπιακοι αγωνες !!! Please Quote Κράτιστον κτημάτων ευβουλία. Σοφοκλής Share this post Link to post Share on other sites
savo 138 Report post Posted February 3, 2018 (edited) 5 € είναι τον μήνα για ΕΝΑΝ μήνα. 30€ είναι η ετήσια συνδρομή οπότε έτσι βγαίνει στα 2,5€. ,Με τους κωδικούς φίλου βλέπω κ εγώ χωρίς περιορισμούς. Μπορεί κ άλλοι. Αρα Πάμε στα 15€ τον χρόνο εάν κάποιος θέλει να το μοιραστεί με άλλον. Δεν παίζει στον browser των LG smart τηλεοράσεων. edit: Μόλις διάβασα ότι για τον μήνα Φεβρουάριο λόγω Ολυμπιακών Αγώνων τρέχει προσφορά στο 1 € ο μήνας αυτός. https://www.eurosport.com/all-sports/eurosport-player-terms-and-conditions_sto6507048/story.shtml Edited February 3, 2018 by savo 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Δημητρης Αργος 138 Report post Posted February 3, 2018 Παιδιά , επειδή βλέπω πόσους καίει το θέμα, μήπως να κάναμε μια μαζική διαμαρτυρία στην Cosmote ως σύλλογος ; Αυτοί θεωρούν ότι βλέπουμε μόνο μπάλα, ε ,λοιπόν δεν είναι έτσι ! Όσο για την προσφορά, είναι 1 ευρώ για τον πρώτο μήνα, μετά ανεβαίνει και νομίζω ισχύει για κατοίκους Μ.Βρετανίας. Πάντως είναι ενδεικτικό του τί ζούμε σε αυτή τη χώρα το ότι ούτε ένα συνδρομητικό δεν λειτουργεί σωστά... Quote Share this post Link to post Share on other sites
savo 138 Report post Posted February 3, 2018 Ο ΟΤΕ παλεύει να το πάρει πίσω ξέχωρα απο τα discovery. Και έχω.την εντύπωση ότι το πακέτο θα χαιρετήσει σύντομα και την γόβα. Στάλθηκε από το HUAWEI VNS-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
ilias-zak 1,749 Report post Posted February 4, 2018 Αν δε κανω λαθος οι χειμερινοι ολυμπιακοι θα μεταδοθουν και απο τα κρατικά κανάλια. Quote Share this post Link to post Share on other sites
xmen 1,197 Report post Posted February 4, 2018 Αν δε κανω λαθος οι χειμερινοι ολυμπιακοι θα μεταδοθουν και απο τα κρατικά κανάλια. Λυπάμαι που θα το πω, δεν τους κόβω να ενδιαφέρονται για χειμερινά αθλήματα πολλά χρόνια τώρα, αλήθεια ποιός θυμάται την ΕΡΤ να δείχνει την κατάβαση του Κίτζμπουελ κάπου στις αρχές του '80...!! Θα δείξουν το καλλιτεχνικό πατινάζ αυτό είναι σίγουρο! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Koumparos 5,439 Report post Posted February 4, 2018 Ο αγώνας έχει διακοπεί λόγω πτώσης μίας αμερικανίδας αθλήτριας. Μόλις έμαθα ότι χθες μία άλλη αθλήτρια είχε πτώση με ρίξη χιαστών και κάταγμα κνήμης και περόνης!!!!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
xmen 1,197 Report post Posted February 4, 2018 Ο αγώνας έχει διακοπεί λόγω πτώσης μίας αμερικανίδας αθλήτριας. Μόλις έμαθα ότι χθες μία άλλη αθλήτρια είχε πτώση με ρίξη χιαστών και κάταγμα κνήμης και περόνης!!!!!! Και που να δεις την πτώση της.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
snowfire 1,292 Report post Posted March 3, 2018 Φίλοι έχει ξεκινήσει το παγκόσμιο Κύπελλο Ήδη τωρα δείχνει το esp1 GS ανδρών kranjska gora και το δεύτερο σκέλος στις 13:00.Επίσης σε λιγάκι ξεκινάει το SG γυναικών Crans Montana esp1 4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
snowfire 1,292 Report post Posted March 4, 2018 Τωρα αλπικο συνθετο γυναικων Crans Montana, στις 13:00 slalom ανδρων KransjkaGora και 14:30 δευτερο σκελος γυναικων.Ολα esp1 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
leonidastria 4,307 Report post Posted March 4, 2018 (edited) Παρα τα οποια μικρα λαθακια του,ο Hirscher τα διορθωνε αμεσως !Ειναι μεγαλο ταλεντο και αυτο μαζι με την επιμονη του ,τον κανει μεγαλο αθλητη !!! Edited March 4, 2018 by leonidastria 3 Quote Κράτιστον κτημάτων ευβουλία. Σοφοκλής Share this post Link to post Share on other sites
snowfire 1,292 Report post Posted March 8, 2018 Για αυτο το ΠΣΚ εχουμε: ΠΑΡ 11:15 GS γυναικων στο Oftershwang Γερμανια και 14:45 το δευτερο σκελος. ΣΑΒ 10:15 SL γυναικων και 13:30 το δευτερο 11:30 Downhill ανδρων στο Kvitfjell Νορβηγια. ΚΥΡ 11:15 SG ανδρων. Ολα στο ESP1 Και παμε για το τελειωμα την αλλη εβδομαδα στο Are στη Σουηδια... 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Koumparos 5,439 Report post Posted March 9, 2018 Άρε Στάθη, με σώζεις. Δεν κάνω που δεν κάνω σκι, τουλάχιστον να δω κανέναν αγώνα.. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Δημητρης Αργος 138 Report post Posted March 9, 2018 Κι επίσημα η Mikaela Overall Winner για δεύτερη χρονιά in a row (ελληνιστί: στη σειρά). Αυτή κι ο Kircher είναι για την Atomic ό,τι οι Federer και Nadal για την Nike... 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
snowfire 1,292 Report post Posted March 13, 2018 Φθασαμε στο τελος...τελευταιοι αγωνες στο Are της Σουηδιας και το προγραμμα εχει ως εξης για οσους εχουμε το χρονο να παρακολουθησουμε το κλεισιμο της σεζον ΤΕΤ: Downhill 11:00 men 12:45 ladies ΠΕΜ: SG 11:15 ladies 12:45 men[esp2] ΠΑΡ: Team event 16;45 ΣΑΤ: GS men 10:30 και 13:30 SL ladies 11;30 και 14:15 ΚΥΡ: GS ladies 10;30 και 13:45 SL men 11:30 και 14:15 9 Quote Share this post Link to post Share on other sites
snowfire 1,292 Report post Posted March 19, 2018 OVERALL: HIRSCHER Marcel AUT 1620 SHIFFRIN Mikaela USA 1773 DOWNHILL: FEUZ Beat SUI 682 GOGGIA Sofia ITA 509 SUPER G: JANSRUD Kjetil NOR 400 WEIRATHER Tina LIE 461 GIANT SLALOM: HIRSCHER Marcel AUT 720 REBENSBURG Viktoria GER 582 SLALOM: HIRSCHER Marcel AUT 874 SHIFFRIN Mikaela USA 980 COMBINED: FILL Peter ITA 140 HOLDENER Wendy SUI 150 και του χρονου... 8 Quote Share this post Link to post Share on other sites
xmen 1,197 Report post Posted October 27, 2018 Με αφορμή την έναρξη της φετινής αγωνιστικής περιόδου λείπει από το φόρουμ η ενημέρωση που είχαμε από αυτό το νήμα ή και με μικρά pop-ups που υπενθυμίζουν τις ώρες έναρξης του κάθε αγωνίσματος. Quote Share this post Link to post Share on other sites