yannisnm 734 Report post Posted November 9, 2018 (edited) Μετά από 10 χρόνια στους Δολομίτες με μικρό διάλειμμα στον κατάπληκτικο giannis50 η μικρή παρέα μας φέτος αποφάσισε να πάμε Via Lattea. Κλείστηκε διαμέρισμα στο Sauze d'Oulx 600 maximum για 4 άτομα (6 maximum αλλά στριμωχτα άρα καλύτερα 4).Από Βενετία για αποφόρτιση στο καράβι και επίσκεψη σε κάποιο διαμαντάκι πόλη της Ιταλίας. . 23/2 έως 2/3/2019. Ανοίγω λοιπόν το ποστ για συζήτηση και αργότερα περιγραφή του ταξιδιού. Οψόμεθα και υγεία να έχουμε Edited November 9, 2018 by yannisnm 9 Quote Share this post Link to post Share on other sites
yannisnm 734 Report post Posted November 9, 2018 (edited) Μου πηδηξε το ποστ το Bug του forum αλλά τελικά εάν γίνει edit περνάει κανονικά Edited November 9, 2018 by yannisnm Quote Share this post Link to post Share on other sites
yannisnm 734 Report post Posted November 9, 2018 Το πρόβλημα δημιουργήθηκε στο ποστ με το σύμβολο του ευρώ. Quote Share this post Link to post Share on other sites
yannisnm 734 Report post Posted November 13, 2018 Κοιτάω ξανακοιτάω τίποτε ακόμη για δρομολόγια Ιταλίας το Φεβρουάριο.... Ξυπνάτε εκεί στην ΑΝΕΚ Quote Share this post Link to post Share on other sites
mil 8,739 Report post Posted November 14, 2018 Κοιτάω ξανακοιτάω τίποτε ακόμη για δρομολόγια Ιταλίας το Φεβρουάριο.... Ξυπνάτε εκεί στην ΑΝΕΚ Για ξαναδές. Εδώ και κάποιες μέρες, έβγαλαν τα δρομολόγια της νέας χρονιάς 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
yannisnm 734 Report post Posted November 14, 2018 Για ξαναδές. Εδώ και κάποιες μέρες, έβγαλαν τα δρομολόγια της νέας χρονιάς Μπαινω στα δρομολόγια και έχει μεχρι 31/12/2018 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
gianis50 1,869 Report post Posted November 14, 2018 καποιο μηνυμα για early booking μου εστειλε χθες η minoan lines...για κοιταξτε! Quote μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους Share this post Link to post Share on other sites
mil 8,739 Report post Posted November 14, 2018 Μπαινω στα δρομολόγια και έχει μεχρι 31/12/2018 Έχουν βγάλει και τον Ιανουάριο (που με ενδιέφερε εμένα και έκανα κράτηση). Αλλά όχι από Φεβρουάριο και μετά..... 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
yannisnm 734 Report post Posted November 14, 2018 καποιο μηνυμα για early booking μου εστειλε χθες η minoan lines...για κοιταξτε! Γιάννο η Minoan έβγαλε αλλά θεμε Βενετία Quote Share this post Link to post Share on other sites
yannisnm 734 Report post Posted November 23, 2018 Άνοιξε το early booking. ΟΡΜΑΜΕΕΕΕΕ 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
yannisnm 734 Report post Posted November 23, 2018 (edited) 4 άτομα καμπίνα με ιχ 893 ευρώ με επιστροφή Βενετία. 224 ευρω/άτομο. Δεν νομίζω αεροπορικό να βγαίνει φθηνότερο, εάν υπολογίσεις ενοικίαση, κόστος για Αθήνα, πάρκινγκ, κλπ Edited November 24, 2018 by yannisnm 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
gianis50 1,869 Report post Posted November 23, 2018 Άνοιξε το early booking. ΟΡΜΑΜΕΕΕΕΕ Ορμηξα Γιαννη υστερα απο το post σου.....οποτε δικαιουσε μπυρα στο trofana υστερα απο την οικονομια που εκανα !! 1 Quote μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους Share this post Link to post Share on other sites
yannisnm 734 Report post Posted January 2, 2019 Σήμερα πληρώθηκαν τα ναύλα του πλοίου. Μπήκαμε σε αντίστροφη μέτρηση... ️ 4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
amiklon 328 Report post Posted January 4, 2019 Σήμερα πληρώθηκαν τα ναύλα του πλοίου. Μπήκαμε σε αντίστροφη μέτρηση... ️ εχεις παρει το asterion II της ανεκ ποτε.για βενετια? και αν ναι.μπορεις να μου πεις λιγα λογια για το πλοιο σε σχεση με της minoan ή τα superfast? ευχαριστω.(λεω να το παρω για cortina τον φερβρουαριο και να μην παω μεσω αγκονας-πολλα χιλιομετρα και δεν αντεχω πια) 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
gianis50 1,869 Report post Posted January 4, 2019 εχεις παρει το asterion II της ανεκ ποτε.για βενετια? και αν ναι.μπορεις να μου πεις λιγα λογια για το πλοιο σε σχεση με της minoan ή τα superfast? ευχαριστω.(λεω να το παρω για cortina τον φερβρουαριο και να μην παω μεσω αγκονας-πολλα χιλιομετρα και δεν αντεχω πια) αυτα ειναι γουστα...αλλα εγω δεν θα εστελνα ουτε γραμμα ...( σε σχεση με τα πλοια την ancona) 1 Quote μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους Share this post Link to post Share on other sites
yannisnm 734 Report post Posted January 4, 2019 (edited) εχεις παρει το asterion II της ανεκ ποτε.για βενετια? και αν ναι.μπορεις να μου πεις λιγα λογια για το πλοιο σε σχεση με της minoan ή τα superfast? ευχαριστω.(λεω να το παρω για cortina τον φερβρουαριο και να μην παω μεσω αγκονας-πολλα χιλιομετρα και δεν αντεχω πια) Λοιπόν, παλιά πηγαίναμε από Ancona. Πλέον ΟΧΙγια δολομίτες κυρίως. Η Ancona εκτός από τα άπειρα πλέον χιλιόμετρα βγαίνεις από 14:30 έως και 17:00,ανάλογα με τις συνθήκες. Εκτός από το ότι χάνεις όλο το Σάββατο, εάν αργήσει λίγο το πλοίο σε πιάνουν οι ομίχλες μετά την Μπολόνια και λες τον δεσπότη Παναγιώτη. Πλέον για δολομίτες κυρίως αλλά και γι αλλού ΜΟΝΟ ΒΕΝΕΤΙΑ. Βγαίνεις Σάββατο γύρω στις 7:00 το πρωί και 10:30 κάνεις σκι, άρα 7 ημέρες σκι για δολομίτες. Για άλλες περιοχές εάν δεν θες να πας γρήγορα για σκι κάνεις μια ωραία εκδρομή σε μια πόλη και μετά βουρ για ξενοδοχείο. Και το κυριότερο 26 ώρες στο βαπόρι ΞΕΚΟΥΡΑΑΑΑΖΕΣΑΙ βγάζεις όλους τους μλκς από το μυαλό σου. Αυτά. Εμείς, γέροντες πια ΜΟΝΟ ΒΕΝΕΤΙΑ. Το καράβι ΑΣΤΕΡΙΩΝ είναι μικρότερο αλλά αξιοπρεπές. Δεν έχει τις πολυτέλειες των πλοίων της ΑΝCONA Edited January 4, 2019 by yannisnm Quote Share this post Link to post Share on other sites
amiklon 328 Report post Posted January 4, 2019 εγραψα για το asterion μιας και αυτο μονο παει απευθειας βενετια απο οτι καταλαβα,τα αλλα πας μεσω ανκονας.Και εγω για την ωρα που φτανεις σκεφτομαι να παω βενετια. Στα δυο τελευταια ταξιδια μου μεσω ανκονας, εφτασα saalbach 3 το βραδυ, και φετος selva 1 το βραδυ.πτωμα απο κουραση , δεν αντεχω πια. .Οποτε λες να παρω της ανεκ ή της μινοαν αυτα που πανε αρχικα ανκονα και συνεχιζουν βενετια ε? ειναι πιο καλα απο το αστεριον ε? 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
yannisnm 734 Report post Posted January 4, 2019 Αυτά της minoan δεν εξυπηρετούν νομίζω για Σάββατο με Σάββατο και κάνουν πιο πολλές ώρες και νομίζω πάνε Τεργέστη όχι Βενετία. Η ΑΝΕΚ a άλλες μέρες έχει μεγάλο της superfast. αλλά Σάββατο σε Σάββατο μόνο Asterion. Μια χαρά είναι. Τα τελευταία 10 χρόνια πλην 4 ταξιδιών όλα με ανεκ Βενετία. Μια χαρά... Και σκι 7 ημέρες και ξεκούραση Quote Share this post Link to post Share on other sites
gianis50 1,869 Report post Posted January 5, 2019 H δυνατοτητα να κανεις σκι στις 10 εφ οσον σε βγαζει το καραβι στις 7 ειναι λογος προτημησης η Βενετια. αιτιολογοντας την αρνητικη μου αποψη για Βενετια (παντα υποκειμενικα) 2 βραδυα διανυκτερευση στο καραβι ειναι προβλημα για εμενα (δεν νοικιαζω καμπινα γιατι ταξιδευω μονος μου...και δεν επιθυμω να κοιμαμαι με αλλους 3 ξενους που μπορει να ροχαλιζουν-παραμιλανε-κλανουν -υπνοβατουν κτλ Δεν πηγαινω Δολομιτες....πηγαινω δυτικοτερα. 26 ωρες στο καραβι χωρις παρεα ειναι αιωνας Τωρα η ομιχλη στην verona ειναι θεμα τυχης..μπορει ναι μπορει και οχι.... και θα σας αναφερω και μια προσωπικη περιπετεια(η οποια βεβαια δεν ειναι κανονας ...ειναι εξαιρεση...αλλα εγω τον ηπια. Εχω φθασει 7 η ωρα το πρωι στον προλιμενα της Βενετιας και λογω ομιχλης δεν ερχεται η πιλοτινα να μας βαλει στο λιμανι...αποτελεσμα ....12 ωρες καραβοφαναρο εξω απο την βενετια......και αν δεν ηταν μεσα στο πλοιο 2 ελληνικα σχολεια που πηραν τηλεφωνο την Αθηνα και εκαναν παραπονα....θα κοιμομουν και τριτο βραδυ στο καραβι...τελικα μας βγαλανε στις 7 το απογευμα.Σας ευχομαι καλο ταξειδι και να πανε ολα καλα....την τεταρτη 10/1 το απογευμα θα βγαινω στην Ανκονα 4 Quote μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους Share this post Link to post Share on other sites
yannisnm 734 Report post Posted January 5, 2019 Γιάννο από τις 10 τελευταίες φορές μόνο 1 βγήκαμε αργότερα από τις 7-8 και πήγαμε βολτούλα Μπασανο ντελ γκραπα. Πράγματι μόνος είναι δύσκολα, για Βενετία. Βέβαια Λες ότι είσαι καρδιοπαθης ή κάτι άλλο και σε βάζουν μόνο σου. Το ζητάει φίλος μου. Με παρέα δεν παίζεται το ταξίδι. Από Ανκονα έχεις 700 km 8-9 ώρες ταξίδι νομίζω για τοβαντιλ. Σκοτωμος να φθάσεις μεσάνυχτα σχεδόν. Είμαι πολύ κουρασμένος φίλε για τέτοιο ταξίδι. Aπο Βενετία 234 χλμ. Πάρε βιβλία και άραξε για Βενετία. 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
amiklon 328 Report post Posted January 5, 2019 απλα με τα καραβια πια, το φτανεις το μεσημερι-απογευμα Ανκονα, ειναι σχετικο.Στο τελευταιο ταξιδι με μινοαν, αντι για 14,30 βγηκαμε στο λιμανι τελικα στις 18,00 ...μου ειπαν οτι με ανεκ ειναι καπως καλυτερα τα δρομολογια ,αλλα οι τιμες για 2κλινη εξωτερικη +ιχ με μινοαν ειναι καπου 450-550 (αναλογα τους ποντους που εχεις) , ενω η ανεκ δεν εχει τετοια προσφορα. (καπου 850 μου το εβγαλε η ανεκ) ειναι νομιζω (και το σκεφτομαι) προτιμοτερο να φτασεις παρασκευη και οχι σαββατο ανκονα,να κοιμηθεις στον δρομο (που υπαρχουν πολλα ξενοδοχεια με 70-80 το δικλινο) και να πας την αλλη μερα στο χιονοδρομικο.Τουλαχιστον ετσι δεν θα σε ανχωσει το τι ωρα θα φτασει το καραβι στην Ανκονα. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
yannisnm 734 Report post Posted January 5, 2019 Οι τιμές είναι παρόμοιες. Λίγο φθηνότερα η μινοαν. 850 μου φαίνονται πολλά. 830 μου έβγαζε ανεκ 4 άτομα κ ιχ για Βενετία, προ της έκπτωσης των πόντων της κάρτας. Για πάρε στο τηλεφωνικό booking της ανεκ και παζαρεψε το. Πες διάφορα και ότι η μινοαν έτσι, έχω κάρτα κλπκλπ. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
amiklon 328 Report post Posted January 5, 2019 αυτες ειναι οι τιμες. Πηρα πριν λιγες μερες ανεκ και τους ειπα και την αληθεια. Οτι ειμαι χρονια στην μινοαν και θελω να παω σε αυτους.Δυστυχως η καρτα μελους της ανεκ, δεν σου δινει κανενα προνομιο για το πρωτο ταξιδι (στα εισιτηρια) ενω της εκανα την ερωτηση, αν ηταν το δευτερο μου ταξιδι τι συνολικη εκτπωση θα ειχα (με 2 ατομα εξωτερικη + ιχ) 100-120 ευρω λιγοτερο θα ηταν, δηλαδη κανενα 700-750. Η διαφορα παραμενει μεγαλη με μινοαν (420 πληρωσα τον δεκεμβριο.Αλλα ενω ελεγα οτι θα παω Δεκενβριο και μετα μονο βουλγαρια, γλυκαθηκα και θελω να ξαναπαω τελη φεβρουαριου . χα χα. λεω να το κανω 2 φορες Αλπεις φετος) Απορω πως δεν εχουν καποιο προωθητικο στην ακεν , ωστε να παιρνουν πελατες (που θελουν να πανε πρωτη φορα με αυτους) απο την μινοαν. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
yannisnm 734 Report post Posted January 6, 2019 Τι να σου πω. Εγώ την μινοαν την έκοψα λόγω συμπεριφοράς μετά γκριμαλντι. Προσπαθώ να την αποφύγω. Μόνο εάν δεν γίνεται αλλιώς πάω. Με πήρε ο ύπνος στο σαλόνι και ήρθε και με ξύπνησε ο άλλος γιατί λέει απαγορεύεται. Ουστ ρε... 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
mil 8,739 Report post Posted January 6, 2019 Τις καλές εποχές τα καράβια πήγαιναν γρήγορα και έφταναν Ανκόνα μετά από 19 ωρες ταξιδιού το επόμενο μεσημέρι. Μετά άρχισαν οι οικονομίες και το δρομολόγιο έγινε 23 ώρες και η άφιξη στην Ανκόνα έγινε περί τις 18.00 το απόγευμα, ωρα που δεν βολεύει. Εδώ και έναν χρόνο τα δρομολόγια ξανά άλλαξαν και έχουν κάποια επιλεκτικά να φτάνουν νωρίς, όπως αυτά που αναχωρούν Παρασκευή και φτάνουν Ανκόνα Σάββατο γύρω στις 14.00-15.00. Όποτε οποίος σκέφτεται καράβι αυτό είναι ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ. ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ούτε σε ωρα ούτε σε προορισμό. Φέτος 14.20 ήμουν στον δρόμο, όπως και πέρσι αν και είχα παρκάρει στο κάτω αμπάρι. Και το καραβι δεν ήταν άδειο. Σάββατο βραδυ κοιμάσαι στον προορισμό σου, όπως έχω κάνει 7-8 φορές. Μπορώ να πω ότι πολύ πιο συχνές αντιξοότητες έχω συναντήσει με το αεροπλάνο. 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites