Jump to content
Sign in to follow this  
ΣΤΧ

Επιστολή Εστουχ Πρός Χιονοδρομικά 2019/20

Recommended Posts

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΑΣ

 

 

Προς : Διοίκηση Χιονοδρομικού Κέντρου …………...

 

Αξιότιμες κυρίες και κύριοι,

Mε την παρούσα επιστολή, θα θέλαμε να σας δηλώσουμε την ειλικρινή επιθυμία μας για την έναρξη και συνέχεια ενός καλόπιστου και γόνιμου διαλόγου μεταξύ του Χ.Κ. σας και ημών, δηλαδή ενός μη κερδοσκοπικού φορέα που εκπροσωπεί τους Έλληνες Ερασιτέχνες Χιονοδρόμους, καθώς και τη διάθεσή μας να συμβάλλουμε με όποιο τρόπο μπορούμε και κρίνετε σκόπιμο στο έργο σας, σε ό,τι αφορά την ασφαλή, εύρυθμη και βιώσιμη λειτουργία του Χιονοδρομικού Κέντρου που εκπροσωπείτε ή διαχειρίζεστε.

Είμαστε ένας μη κερδοσκοπικός Σύλλογος, ο Ελληνικός Σύλλογος Τουριστικής Χιονοδρομίας, με μέλη του τουρίστες χιονοδρόμους. Η ιστοσελίδα www.snowclub.grείναι ο διαδικτυακός χώρος του Συλλόγου μας. Από το 2003 έχουμε πάνω από 6.000 εγγραφές στο forum, από τις οποίες περίπου 600 ως εγγεγραμμένα μέλη στον Σύλλογο. Αντίστοιχα, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του Συλλόγου μας έχουν εγγραφεί και τα ακολουθούν χιλιάδες ενδιαφερόμενοι, μέλη ή μη του Συλλόγου. Σκοπός του Ε.Σ.Τ.Χ. είναι η προβολή, προάσπιση και προώθηση των συμφερόντων των φίλων χιονοδρόμων σε όλους τους τομείς και προς όλες τις κατευθύνσεις με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας, της ενημέρωσης, αλλά και της ασφάλειας, της χιονοδρομίας στην Ελλάδα.

(http://www.snowclub.gr/forums/index.php?showtopic=12654).

Όπως μπορείτε εύκολα να διαπιστώσετε, στον διαδικτυακό μας χώρο υπάρχει διαρκής και ενδιαφέρουσα συζήτηση για όλα τα ελληνικά Χ.Κ (και για πολλά σχετικά θέματα), όπου αναδεικνύονται όλες οι απόψεις για την πληρέστερη δυνατή ενημέρωση των Eλλήνων χιονοδρόμων και φυσικά αναδεικνύονται όλα τα δελτία τύπου και νέα του κάθε Χ.Κ. Έχει γίνει σημαντική και ανιδιοτελής προσπάθεια για την πολύπλευρη ενημέρωση του Έλληνα χιονοδρόμου, για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα ελληνικά χιονοδρομικά όπως το οξύ πρόβλημα βιωσιμότητας κυρίως λόγω μικρής σαιζόν και μεγάλης ανισορροπίας προσέλευσης μεταξύ σ/κ και μεσοβδόμαδων, η πρόσβαση σε αυτά, η έλλειψη χιονοδρομικής παιδείας στον Έλληνα ορεινό τουρίστα κ.λπ.

Είναι ορατή μια βελτίωση του επιπέδου του δημόσιου διαλόγου περί των ελληνικών Χ.Κ., στο μοναδικό μη κερδοσκοπικό forumσχετικά με την Ελληνική Τουριστική Χιονοδρομία. Αξιοσημείωτο είναι, ότι δεν υπάρχει καμία δημόσια υπηρεσία που να “παρατηρεί”, να καταγράφει στοιχεία της λειτουργίας των Χ.Κ. σε πανελλήνιο επίπεδο ως ένα είδος “παρατηρητήριο ελληνικών ΧΚ”, να εκπαιδεύει-προστατεύει-καθοδηγεί τον ορεινό τουρίστα και να προωθεί τον Ελληνικό Χιονοδρομικό Τουρισμό, ως μια ενδιαφέρουσα συνιστώσα του Ελληνικού Τουρισμού, με πολλές όμως αναξιοποίητες δυνατότητες.

Για την πληρέστερη και αντικειμενικότερη δυνατή ενημέρωση του πελάτη σας, του Έλληνα χιονοδρόμου ή γενικότερα του ορεινού επισκέπτη, θεωρούμε ότι είναι ζωτικής σημασία και η δική σας συμμετοχή σε αυτό το διάλογο, προκειμένου να ακουστούν με αμεσότητα, εγκυρότητα και επιχειρήματα οι απόψεις σας για τα προβλήματα του Χ.Κ. σας και να προβληθούν οι ενέργειες στις οποίες έχετε προβεί για την αντιμετώπιση τους, αλλά και τα θετικά στοιχεία αυτού.Για τους παραπάνω λόγους και ενόψει της νέας χιονοδρομικής περιόδου 2019-20, παρακαλούμε θερμά να μας ενημερώσετε, προκειμένου και εμείς να ενημερώσουμε τα μέλη μας, για τα παρακάτω:

 

1. Ποια θεωρείτε τα τρία βασικά πλεονεκτήματα του Χ.Κ.; Τι ενέργειες έχουν γίνει ή έχουν προγραμματιστεί προς την κατεύθυνση ανάδειξής τους;

2. Ποια θεωρείτε τα τρία πιο σημαντικά προβλήματα στην λειτουργία και ανάπτυξη του ΧΚ; Τι ενέργειες έχουν γίνει ή έχουν προγραμματιστεί προς την κατεύθυνση αντιμετώπισης τους;

3. Απολογισμός προηγούμενης περιόδου (ημέρες λειτουργίας ανά αναβατήρα, προσελεύσεις χιονοδρόμων και επισκεπτών).

4. Προγραμματισμός εργασιών συντήρησης – επισκευών - αναβαθμίσεων εγκαταστάσεων και παροχής υπηρεσιών (αναβατήρων/πιστών/κτιρίων/οδικού δικτύου) καλοκαιρινής περιόδου 2019.

5. Προβλεπόμενη τιμολογιακή πολιτική για την ερχόμενη χιονοδρομική περίοδο 2019-20.

6. Προβλεπόμενο Σχέδιο Λειτουργίας ΧΚ π.χ. ωράριο, ημέρες λειτουργίας αναβατήρα.

 

Γνωρίζουμε ότι δεν υπάρχουν μαγικές λύσεις, καθώς και τα αντικειμενικά προβλήματα και σε καμία περίπτωση δεν επιθυμούμε τον καταγγελτικό, άγονο λόγο ή την απλή επισήμανση προβλημάτων χωρίς υποβολή τεκμηριωμένων προτάσεων προς αναζήτηση λύσεων ρεαλιστικών και αμφότερα επωφελών, αφού πρωτίστως προάγουμε την ελληνική χιονοδρομία με όσα μέσα διαθέτουμε και μπορούμε.

Επιθυμούμε, ως βασικοί καταναλωτές του τουριστικού προϊόντος που παρέχετε, να είμαστε μέρος της λύσης και όχι μέρος του προβλήματος, θεωρώντας ότι υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης των παρεχομένων υπηρεσιών αξιοποιώντας υφιστάμενους-διαθέσιμους πόρους μέσα από την καλύτερη οργάνωση και επικοινωνία όλων των εμπλεκομένων στην λειτουργία ενός ΧΚ παραγόντων, όπως της διοίκησης και των πελατών του.

Κατανοούμε ότι υπάρχουν σημαντικές δυσκολίες στο έργο σας και είμαστε πρόθυμοι να καταθέσουμε υπεύθυνες και τεκμηριωμένες απόψεις αν επιθυμείτε και εσείς έναν ουσιαστικό και εποικοδομητικό διάλογο.

Θεωρούμε ότι η επίλυση των προς συζήτηση θεμάτων απαιτεί καταρχήν ειλικρινή ανιδιοτελή βούληση, ορθολογικό μακροχρόνιο σχεδιασμό, τεχνογνωσία και στην συνέχεια οικονομική στήριξη.

Αναμένοντας την ανταπόκριση σας,

 

Με εκτίμηση,

Για τον ΕΣΤΧ

Ο Γραμματέας Ο Πρόεδρος

Λουκάς Ψαρρός Πέτρος Τσαντίλας

 

Αθήνα, 24-6-2019

  • Like 8

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...