ΜΙΚ 17,605 Report post Posted February 11, 2024 https://www.facebook.com/groups/snowclub.group/permalink/1563989344389179/?mibextid=uJjRxr Είναι η ευκαιρία της σχολής του να αποδείξει ότι είναι σχολή σκι και του χιονοδρομικού να αποδείξει ότι δεν είναι επικίνδυνη καφετέρια με αναβατήρες. 1 Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
isid33 352 Report post Posted February 13, 2024 Αξιότιμοι κύριοι Ύστερα από το περιστατικό με την «πτώση» του snowboard που σημειώθηκε στο Χιονοδρομικό Κέντρο Καλαβρύτων, https://www.facebook.com/groups/snowclub.group/permalink/1563989344389179/?mibextid=uJjRxr https://www.snowclub.gr/forums/topic/22477-περιστατικό-χιονοδρομικό-κέντρο-καλαβρύτων-canikisuu/?tab=comments#comment-467568 σας στέλνουμε και εγγράφως την ανησυχία μας. Θα θέλαμε να θέσουμε και πάλι τα σημαντικά θέματα ασφάλειας τα οποία προκύπτουν από την παιδεία των χιονοδρόμων και την ασφάλεια που παρέχει το χιονοδρομικό. Αυτό που μας κάνει ιδιαίτερη εντύπωση είναι η συμπεριφορά των ίδιων των χιονοδρόμων (και μάλιστα δασκάλων σκι) και τα σχόλια τα οποία οι ίδιοι έκαναν. Στο βίντεο αλλά και στο διαδίκτυο έκαναν σαφές ότι δεν αναγνωρίζουν το πόσο επικίνδυνο είναι το περιστατικό. Παράλληλα σε όλους προκαλεί απορία πως, στον ολοκαίνουργιο αναβατήρα επιτρέπεται να αναχωρήσει από το σταθμό καμπίνα χωρίς να έχει ελεγχθεί η ασφαλή τοποθέτηση του εξοπλισμού. Υπενθυμίζουμε τα παρόμοια περιστατικά τα προηγούμενα χρόνια με σοβαρούς τραυματισμούς χιονοδρόμων, σε περιπτώσεις όπου «σανίδια» ξέφυγαν κατά λάθος από τους αναβάτες τους. Σε αυτή την περίπτωση δεν υπάρχει κανένα «κατά λάθος». Σας καλούμε, να αποτελέσει αφορμή αυτό το περιστατικό, για μια ουσιαστική αλλαγή της αντιμετώπισης του χιονοδρομικού, των σχολών και όλων των χιονοδρόμων. Για ακόμη μια φορά αναγνωρίζουμε, πως η «χιονοδρομική παιδεία» είναι μεγάλο μέρος του προβλήματος και το βίντεο, που οι ίδιοι οι χιονοδρόμοι ανέβασαν, αποτελεί τρανή απόδειξη. Ας γίνει το γεγονός αυτό η αφορμή για μία ουσιαστική αρχή…. Η ασφάλεια, η χιονοδρομική παιδεία και η τήρηση των κανόνων να γίνει προτεραιότητα χιονοδρομικών, σχολών και χιονοδρόμων. Στη διάθεσή σας για κάθε συζήτηση που θα οδηγήσει σε αυτόν τον κοινό σκοπό. Παρακαλούμε για τις ενέργειές σας. 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Odie 869 Report post Posted February 13, 2024 ok Quote τοιχο-τοιχο Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted February 14, 2024 Εδώ γράφουμε σε ανοιχτό forum Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
blacksnow 287 Report post Posted February 14, 2024 Ok Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikolas_A 123 Report post Posted February 14, 2024 Πάντως την Δευτέρα 29/1 ήμασταν στα Κελάρια με τη Σχολή Βοηθών Εκπαιδευτών Ορειβατικού Σκι της ΕΟΟΑ, τουλάχιστον τρία σανίδια έφυγαν από καμπίνες από τον ισχυρό αέρα, το ένα καρφώθηκε περίπου πέντε μέτρα μακρυά μου. Όταν ήμασταν στην καμπίνα, ανοίγαμε το παράθυρο και κρατάγαμε τα πέδιλά μας, δεν είδα πέδιλο να φεύγει αλλά έδειχναν έτοιμα... 1 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites