vaggelis 2,070 Report post Posted April 9, 2025 1 hour ago, korn said: Όλα τα χρονια ο Σύλλογος πλήρωνε κοντα στα 1000€ το χρόνο για το φόρουμ. Φέτος μίλησα με την Hostmein και κατάφερα μια καλύτερη τιμή έτσι του χρόνου θα πληρώσουμε 465€ ΑΛΛΑ θα έχει περιορισμένους χρηστες που θα μπορούν να γράψουν ταυτόχρονα Στο φόρουμ γράφουν το πολύ 20 άτομα οι περισσότεροι απ αυτούς δεν είναι μελη και πλέον το ρολο του φόρουμ το έχει πάρει η σελίδα η Αλήθεια για τα χιονοδρομικά κέντρα στο facebook Πρέπει ο σύλλογος να πληρώνει αυτό το κόστος ? Όσο για τα αλλα που λες έλα να δηλώσεις υποψηφιότητα στις εκλογές και θα καταλάβεις Ευχαριστώ για την προτροπή να δηλώσω υποψηφιότητα αλλά δεν πιστεύω ότι στα 78 μου μπορώ να αγωνιστώ περισσότερο για την ελληνική χιονοδρομία ,παραμένω σε ένα σύλλογο μόνο για να αποτελώ ένα αριθμό μέλους προς ενίσχυση ότι αυτό σημαίνει Τα έσοδα είμαι βέβαιος ότι μπορούν να καλύψουν τα €1000 έχοντας στα υπόψιν ότι υπάρχουν σπόνσορες που συμμετέχουν και προσφέρουν και στα μέλη. αλλα ας υποθέσουμε ότι καταργείται το forum που είναι η μόνη προσφορά του συλλόγου ,ο οποίος έχει απαξιωθεί από συμπεριφορές των ανθρώπων που χρησιμοποιούν το forum και τον σύλλογο για ,ας πούμε αυτοπροβολή ,αυτές οι συμπεριφορές οδήγησαν την διάλυση του συλλόγου στην Θεσσαλονίκη αλλά ας το αφήσουμε αυτό η εκδρομές είναι το βασικό στοιχείο για να γνωρίσεις την χιονοδρομία , ας δούμε το επίτευγμα του Κλαουδάτου με το Pierra Creta θα το θεωρήσω την μεγαλύτερη προσφορά στη ελληνική χιονοδρομία και όχι μόνο ,καθώς πόλοι ορειβατικοί σύλλογοι έγιναν χιονοδρομικοί και προσφέρουν, δεν θέλω να υποτιμήσω τον σύλλογο μας ,αλλά η προσφορά μας είναι να δώσουμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε τα ξακουστά χιονοδρομικά των Άλπεων (αιώνια παγωμένα βουνά που έλεγαν στην διαφήμιση , εάν την θυμάστε ) τα ελληνικά τα πήγαμε μόνοι για να μην ταλαιπωρώ περισσότερο μην φέρετε το forum για ψήφιση προς κατάργηση θα είναι απόφαση μειοψηφίας, και το επόμενο θα είναι γιατί να είμαι στο Snowclub και όχι μόνο στο snow report …. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Odie 869 Report post Posted April 9, 2025 (edited) 48 minutes ago, vaggelis said: Τα έσοδα είμαι βέβαιος ότι μπορούν να καλύψουν τα €1000 έχοντας στα υπόψιν ότι υπάρχουν σπόνσορες που συμμετέχουν και προσφέρουν και στα μέλη. Σπόνσορες : όταν καταλάβουν ότι πληρώνουν και τους βλέπουν 20 άτομα τι θα γινει ? Γιατί αυτά δεν τα ξέρουν Όταν τελειώσουν τα χρήματα τι θα κάνει ο σύλλογος? * Ο Κλαουδατος μας έχει ένα χρόνο μέσα 48 minutes ago, vaggelis said: αλλα ας υποθέσουμε ότι καταργείται το forum που είναι η μόνη προσφορά του συλλόγου ,ο οποίος έχει απαξιωθεί από συμπεριφορές των ανθρώπων που χρησιμοποιούν το forum και τον σύλλογο για ,ας πούμε αυτοπροβολή ,αυτές οι συμπεριφορές οδήγησαν την διάλυση του συλλόγου στην Θεσσαλονίκη αλλά ας το αφήσουμε αυτό η εκδρομές είναι το βασικό στοιχείο για να γνωρίσεις την χιονοδρομία , για να μην ταλαιπωρώ περισσότερο μην φέρετε το forum για ψήφιση προς κατάργηση θα είναι απόφαση μειοψηφίας, και το επόμενο θα είναι γιατί να είμαι στο Snowclub και όχι μόνο στο snow report …. Δεν είπα να καταργηθούν οι εκδρομές αντίθετα πιστεύω πως αν φτιαχτεί μια επιτροπή -ομάδα εκδρομών- η οποία θα είναι ανεξάρτητη από το ΔΣ θα μπορέσει να ''τρέξει'' καλύτερα τις εκδρομές με έναν σωστό προγραμματισμό 3ετη στόχο και παραπάνω όσο αντέχουν / θέλουν Θα είναι απόφαση ΓΣ αν περάσει γι αυτό ρωτάω εκτος Αθηνών θέλει να έρθει κάποιος/οι να βρούμε τον τρόπο. 48 minutes ago, vaggelis said: Ευχαριστώ για την προτροπή να δηλώσω υποψηφιότητα αλλά δεν πιστεύω ότι στα 78 μου μπορώ να αγωνιστώ περισσότερο για την ελληνική χιονοδρομία ,παραμένω σε ένα σύλλογο μόνο για να αποτελώ ένα αριθμό μέλους προς ενίσχυση ότι αυτό σημαίνει μικρός είσαι ακόμα έλα Edited April 9, 2025 by korn 1 Quote τοιχο-τοιχο Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted April 11, 2025 Όσο και να κοστίζει πρέπει το forum θα μείνει ανοιχτό. Μόνο για τις απόψεις που γράφτηκαν τις τελευταίες ημέρες στο thread του Παρνασσού 450 το χρόνο τα δίνω. Βαγγέλη είσαι πολύ μικρός έλα 1 Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Odie 869 Report post Posted April 11, 2025 9 minutes ago, ΜΙΚ said: Όσο και να κοστίζει πρέπει το forum θα μείνει ανοιχτό. Μόνο για τις απόψεις που γράφτηκαν τις τελευταίες ημέρες στο thread του Παρνασσού 450 το χρόνο τα δίνω. Βαγγέλη είσαι πολύ μικρός έλα Εύγε ΜΙΚ αφού αναλαμβάνεις το κόστος του φόρουμ την παίρνω πίσω την πρόταση μου δεν χρειάζεται να κλείσει το φόρουμ ΜΙΚ Σ'ευχαριστουμε 1 Quote τοιχο-τοιχο Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted April 12, 2025 13 hours ago, korn said: Εύγε ΜΙΚ αφού αναλαμβάνεις το κόστος του φόρουμ την παίρνω πίσω την πρόταση μου δεν χρειάζεται να κλείσει το φόρουμ ΜΙΚ Σ'ευχαριστουμε Θα προτιμούσα να μείνουν και 50 μέλη να το μοιραστούμε. 1 Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
vaggelis 2,070 Report post Posted April 12, 2025 Με το να μην υπάρχει το forum ο σύλλογος θα απαλλαγεί από το τεράστιο ποσό των χιλίων ευρώ και θα περιοριστεί επικοινωνιακά προφανώς στο fb με μηδενικό κόστος αλλά και χωρίς συνδρομητικά μέλη , είναι αναμενόμενο η μη πληρωμή συνδρομής για ένα σύλλογο του fb . 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Maria Bisti 173 Report post Posted April 13, 2025 On 4/9/2025 at 2:34 PM, vaggelis said: Δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να κλείσει το forum , και ο σύλλογος να πρέπει να παραπέσει στο fb , θα είναι κάτι σαν το snow report!!! το ΔΣ ακολουθεί ότι λέει ο κανονισμός του συλλόγου , το ΔΣ θα εγκρίνει ή όχι τις αποφάσεις της ομάδας εκδρομών και δεν θα φέρει την ευθύνη την ευθύνη ποιος θα την έχει Όλα τα άτομα του ΔΣ θα ασχολούνται με τα προβλήματα της ελληνικής χιονοδρομίας , δηλαδή θα ασχολείται με την επίλυση των προβλημάτων των ελληνικών χιονοδρομικών, η θα υπάρχουν καταγεγραμμένα προβλήματα τα οποία ο συλλογισμός αναλαμβάνει να λύσει ; Θα σας πρότεινα να σταλεί ένα ερωτηματολόγιο σαν όλα τα μέλη του συλλόγου για να έχετε καλύτερη εικόνα απόψεων των μελών Καλή επιτυχία σε όποιες αποφάσεις πάρετε Θα πρότεινα να βάλεις υποψηφιότητα στο νέο ΔΣ. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Maria Bisti 173 Report post Posted April 13, 2025 Μια και η ΓΓ ορίστηκε για τις 18/05,όπως είπε και ο Κορνήλιος, προτείνω 1 - 15/05 να κάνουμε μία διαδικτυακή συνάντηση, για να μας δωθεί η ευκαιρία να συζητήσουμε τις προτάσεις και απόψεις που ήδη έχουν κατατεθεί μέχρι τώρα εδώ. Θα είναι μία προετοιμασία για την τελική συζήτηση που θα γίνει στην ΓΓ. Τα θέματα είναι σοβαρά και κατά την ταπεινή μου ΄'αποψη. δεν μπορούν να αντιμετωπιστούν με 2-3 μηνύματα που ανταλλάσσονται εδώ μέσα. Χρειάζεται χρόνος και ο κάθε ένας να σκεφτεί την θέση που θα υποστηρίξει. Το κέθε μέλος βλέπει το θέμα από διαφορετική οπτική γωνία και θεωρώ απαραίτητο να ακουστεί η γνώμη του. Φυσικά , εφ όσον συμφωνέίτε , θα βγει και αντίστοιχη ανακοίνωση στο Forum και ας έρθουν όσοι πραγματικά ενδιαφέρονται και μπορούν την δεδομένη στιγμή να διαθέσουν χρόνο. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Maria Bisti 173 Report post Posted April 13, 2025 On 4/9/2025 at 2:55 PM, korn said: Όλα τα χρονια ο Σύλλογος πλήρωνε κοντα στα 1000€ το χρόνο για το φόρουμ. Φέτος μίλησα με την Hostmein και κατάφερα μια καλύτερη τιμή έτσι του χρόνου θα πληρώσουμε 465€ ΑΛΛΑ θα έχει περιορισμένους χρηστες που θα μπορούν να γράψουν ταυτόχρονα Στο φόρουμ γράφουν το πολύ 20 άτομα οι περισσότεροι απ αυτούς δεν είναι μελη και πλέον το ρολο του φόρουμ το έχει πάρει η σελίδα η Αλήθεια για τα χιονοδρομικά κέντρα στο facebook Πρέπει ο σύλλογος να πληρώνει αυτό το κόστος ? Όσο για τα αλλα που λες έλα να δηλώσεις υποψηφιότητα στις εκλογές και θα καταλάβεις Αυτά ακριβώς που γράφει ο Κορνήλιος. προτείνω να τα ανεβάσει ως ανακοίνωση στο Forum, ώστε να τα δουν και αυτοί που γράφουν χωρίς να δίνουν έστω τα 25€/χρόνο. Μην ξεχνάτε όμως πως ο Σύλλογος τους έχει δώσει αυτό το δικαίωμα!!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
vaggelis 2,070 Report post Posted April 16, 2025 (edited) Στο forum του συλλόγου όταν γράφεις δεν υπάρχει αναγνωρισιμότητα που έχεις όταν το γράφεις στο fb , στα φόρουμ δεν υπάρχουν celebrities ,δεν γενικεύω υπάρχουν και ομάδες στο fb ( αλλά όχι σύλλογοι) που έχουν καταφέρει να έχουν ενδιαφέρον , ομάδες που είναι κλειστές και δεν μπορείς να τις προσεγγίσεις εάν δεν γνωρίζεις καλά το θέμα που τους ενδιαφέρει . Από ότι καταλαβαίνω η ομάδα του Snowclub στο fb είναι κοσμική, από τη καλή πλευρά του ,για να μην παρεξηγηθώ, εκεί έχεις την επιδιωκόμενη αναγνωρισιμότητα. Φυσικά η ομάδες αυτές δεν έχουν καμία μα καμία σχέση με ένα φόρουμ ( θα πρέπει να ομολογήσω ότι και το εδώ φόρουμ έχει πολλές φορές βρεθεί εκτός θεματολογίας που θα έπρεπε να επεξεργάζεται , αλλά ποτέ δεν είναι αργά να το διορθώσεις ) Edited April 16, 2025 by vaggelis Quote Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted May 11, 2025 (edited) Τα θέματα που θα συζητηθούν στην ΓΣ εχουν αποφασισθεί ;;;; μέσα σε αυτά είναι και το κλείσιμο ή η διατήρηση του φόρουμ ;; ειναι η δημιουργία επιτροπής εκδρομών όπως λέει ο Κορνήλιος ;; είναι η άμεση αλλαγή καταστατικού ;; (Τριετής θητεία ΔΣ) Edited May 11, 2025 by gatz Quote Share this post Link to post Share on other sites
Odie 869 Report post Posted May 11, 2025 Κώστα θα σας σταλεί mail όσο αφορά την αλλαγή καταστατικού τι ακριβώς εννοεις Quote τοιχο-τοιχο Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted May 11, 2025 Αν μπορέσουμε να έχουμε την απαιτούμενη απαρτία μια και θα είναι και διαδικτυακά η συνέλευση να γινη καταστατική και να βάλουμε τριετή θητεία ΔΣ ώστε να μην έχουμε κάθε χρόνο εκλογές μαζί με τα έξοδα που συνεπάγεται Quote Share this post Link to post Share on other sites
Odie 869 Report post Posted May 11, 2025 Δεν μπορεί να γίνει καταστατική τώρα Το νέο ΔΣ που θα προκύψει από τις εκλογές θα πρέπει να το οργανώσει να γίνει τον Σεπτέμβριο 1 Quote τοιχο-τοιχο Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted May 11, 2025 Η συνέλευση όπως κυκλοφόρησε θα είναι υβριδική ,θα μπορούν να συμμετέχουν και άτομα μέσω zoom που δεν θα βρίσκονται στην αιθουσα αυτά τα άτομα θα μπορούν να ακούνε αυτά που συζητιούνται στην αίθουσα ;;; Quote Share this post Link to post Share on other sites
Odie 869 Report post Posted May 11, 2025 Θα το δούμε πως θα γίνει αυτό περιμένουμε και την δικηγόρο να μας πει λίγη υπομονή Quote τοιχο-τοιχο Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted May 16, 2025 (edited) Η δική μου πρόταση είναι το φόρουμ να παραμείνει αλλά να μπορούν να γράφουν μόνο τα μέλη σε όλες τις ενότητες οι φίλοι του φόρουμ να έχουν την δυνατότητα μόνο να διαβάζουν πάλι όλες τις ενότητες όσον αφορά τις εκδρομές πιστεύω ότι είναι το κύριο ζητούμενο από τα μέλη και τα υποψήφια μέλη οπότε πρέπει να προγραμματιστούν από νωρίς και όσες περισσότερες μπορούμε Όσον αφορά ανακοινώσεις - καταγγελίες για χιονοδρομικά όταν αναφέρονται πρόσωπα θα πρέπει να εγκρίνονται από το ΔΣ την στιγμή που θα χρησιμοποιούνται το φόρουμ ή τα επίσημα ΜΜΕ του συλλόγου Edited May 16, 2025 by gatz Quote Share this post Link to post Share on other sites
vaggelis 2,070 Report post Posted May 17, 2025 15 hours ago, gatz said: Η δική μου πρόταση είναι το φόρουμ να παραμείνει αλλά να μπορούν να γράφουν μόνο τα μέλη Ή δική μου πρόταση είναι τα νέα θέματα προς συζήτηση να ανοίγουν από τους συντονιστές ή και μέλη του συλλόγου οι φίλοι του συλλόγου για να μπορέσουν να εγγραφούν θα πρέπει να καταχωρήσουν τα στοιχεία που ζητούνται από το ερωτηματολόγιο και να και μετά από επαλήθευση στοιχείων να μπορούν να γράφουν για το θέμα που έχει αναρτηθεί από τον σύλλογος , θα μπορεί να παραμείνει φίλος του συλλόγου για περίοδο 6 μηνών εφόσον δεν εγγραφεί μέλος Quote Share this post Link to post Share on other sites