Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
Odie

Σκεψεις - Προτάσεις πριν από την Γενική Συνέλευση 2025

Recommended Posts

1 hour ago, korn said:

Όλα τα χρονια ο Σύλλογος πλήρωνε κοντα στα 1000€ το χρόνο για το φόρουμ. Φέτος μίλησα με την Hostmein και κατάφερα μια καλύτερη τιμή έτσι  του χρόνου θα  πληρώσουμε  465€ ΑΛΛΑ θα  έχει περιορισμένους χρηστες που θα μπορούν να γράψουν ταυτόχρονα  

Στο φόρουμ γράφουν το πολύ 20 άτομα  οι περισσότεροι απ αυτούς  δεν είναι μελη και πλέον το ρολο του φόρουμ το έχει πάρει η σελίδα  η Αλήθεια για τα χιονοδρομικά κέντρα στο facebook

Πρέπει ο σύλλογος να πληρώνει αυτό το κόστος ? 

Όσο για τα αλλα που λες έλα να δηλώσεις υποψηφιότητα   στις εκλογές και θα καταλάβεις 🙂

Ευχαριστώ για την προτροπή να δηλώσω υποψηφιότητα αλλά δεν πιστεύω ότι στα 78 μου μπορώ να αγωνιστώ περισσότερο για την ελληνική χιονοδρομία ,παραμένω σε ένα σύλλογο μόνο για να αποτελώ ένα αριθμό μέλους  προς ενίσχυση ότι αυτό σημαίνει 

Τα έσοδα είμαι βέβαιος ότι μπορούν να καλύψουν τα €1000  έχοντας στα υπόψιν ότι υπάρχουν σπόνσορες που συμμετέχουν και προσφέρουν και στα μέλη.

αλλα ας υποθέσουμε ότι καταργείται το forum που είναι η μόνη προσφορά του συλλόγου ,ο οποίος έχει απαξιωθεί από συμπεριφορές των ανθρώπων που χρησιμοποιούν το forum και τον σύλλογο για ,ας πούμε αυτοπροβολή ,αυτές οι συμπεριφορές οδήγησαν την διάλυση του συλλόγου στην Θεσσαλονίκη αλλά ας το αφήσουμε αυτό 

η εκδρομές είναι το βασικό στοιχείο για να γνωρίσεις την χιονοδρομία , ας δούμε το επίτευγμα του Κλαουδάτου με το  Pierra Creta θα το θεωρήσω την μεγαλύτερη προσφορά στη ελληνική χιονοδρομία και όχι μόνο ,καθώς πόλοι ορειβατικοί σύλλογοι έγιναν χιονοδρομικοί και προσφέρουν, δεν θέλω να υποτιμήσω τον σύλλογο μας ,αλλά η προσφορά μας είναι να δώσουμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε τα ξακουστά χιονοδρομικά των Άλπεων (αιώνια παγωμένα βουνά που έλεγαν στην διαφήμιση , εάν την θυμάστε ) τα ελληνικά τα πήγαμε μόνοι 

για να μην ταλαιπωρώ περισσότερο  μην φέρετε το forum για ψήφιση προς κατάργηση θα είναι απόφαση μειοψηφίας, και το επόμενο θα είναι γιατί να είμαι στο Snowclub και όχι  μόνο στο snow report ….
 

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
48 minutes ago, vaggelis said:

 

Τα έσοδα είμαι βέβαιος ότι μπορούν να καλύψουν τα €1000  έχοντας στα υπόψιν ότι υπάρχουν σπόνσορες που συμμετέχουν και προσφέρουν και στα μέλη.

 

 

 

Σπόνσορες : όταν καταλάβουν ότι πληρώνουν και τους βλέπουν 20 άτομα τι θα γινει ? Γιατί αυτά δεν τα ξέρουν 

Όταν τελειώσουν τα χρήματα τι θα κάνει ο σύλλογος?

* Ο Κλαουδατος μας έχει ένα χρόνο μέσα 

48 minutes ago, vaggelis said:

 

αλλα ας υποθέσουμε ότι καταργείται το forum που είναι η μόνη προσφορά του συλλόγου ,ο οποίος έχει απαξιωθεί από συμπεριφορές των ανθρώπων που χρησιμοποιούν το forum και τον σύλλογο για ,ας πούμε αυτοπροβολή ,αυτές οι συμπεριφορές οδήγησαν την διάλυση του συλλόγου στην Θεσσαλονίκη αλλά ας το αφήσουμε αυτό 

η εκδρομές είναι το βασικό στοιχείο για να γνωρίσεις την χιονοδρομία , 

για να μην ταλαιπωρώ περισσότερο  μην φέρετε το forum για ψήφιση προς κατάργηση θα είναι απόφαση μειοψηφίας, και το επόμενο θα είναι γιατί να είμαι στο Snowclub και όχι  μόνο στο snow report ….
 

 

 

Δεν είπα να καταργηθούν οι εκδρομές αντίθετα πιστεύω πως αν φτιαχτεί μια επιτροπή -ομάδα εκδρομών- η οποία θα είναι ανεξάρτητη από το ΔΣ θα μπορέσει να ''τρέξει'' καλύτερα  τις εκδρομές με έναν σωστό προγραμματισμό 3ετη στόχο και παραπάνω όσο αντέχουν / θέλουν

Θα είναι απόφαση ΓΣ αν περάσει γι αυτό ρωτάω εκτος Αθηνών θέλει να έρθει κάποιος/οι να βρούμε τον τρόπο.

48 minutes ago, vaggelis said:

Ευχαριστώ για την προτροπή να δηλώσω υποψηφιότητα αλλά δεν πιστεύω ότι στα 78 μου μπορώ να αγωνιστώ περισσότερο για την ελληνική χιονοδρομία ,παραμένω σε ένα σύλλογο μόνο για να αποτελώ ένα αριθμό μέλους  προς ενίσχυση ότι αυτό σημαίνει 

 

 

 

μικρός είσαι ακόμα έλα 

Edited by korn
  • Like 1

τοιχο-τοιχο :sword::drinks:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όσο και να κοστίζει πρέπει το forum θα μείνει ανοιχτό. Μόνο για τις απόψεις που γράφτηκαν τις τελευταίες ημέρες στο thread του Παρνασσού 450 το χρόνο τα δίνω.

Βαγγέλη είσαι πολύ μικρός έλα

  • Thanks 1

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, ΜΙΚ said:

Όσο και να κοστίζει πρέπει το forum θα μείνει ανοιχτό. Μόνο για τις απόψεις που γράφτηκαν τις τελευταίες ημέρες στο thread του Παρνασσού 450 το χρόνο τα δίνω.

Βαγγέλη είσαι πολύ μικρός έλα

Εύγε ΜΙΚ αφού αναλαμβάνεις  το κόστος του φόρουμ την παίρνω πίσω την πρόταση μου δεν χρειάζεται να κλείσει το φόρουμ 

ΜΙΚ Σ'ευχαριστουμε 

  • Like 1

τοιχο-τοιχο :sword::drinks:

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, korn said:

Εύγε ΜΙΚ αφού αναλαμβάνεις  το κόστος του φόρουμ την παίρνω πίσω την πρόταση μου δεν χρειάζεται να κλείσει το φόρουμ 

ΜΙΚ Σ'ευχαριστουμε 

Θα προτιμούσα να μείνουν και 50 μέλη να το μοιραστούμε. 

  • Like 1

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με το να μην υπάρχει το forum ο σύλλογος θα απαλλαγεί από  το τεράστιο ποσό των χιλίων ευρώ  και θα περιοριστεί επικοινωνιακά προφανώς στο fb με μηδενικό κόστος αλλά  και χωρίς συνδρομητικά μέλη , είναι αναμενόμενο η μη πληρωμή συνδρομής για ένα σύλλογο του fb .

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/9/2025 at 2:34 PM, vaggelis said:

Δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να κλείσει το forum , και ο σύλλογος να πρέπει να παραπέσει  στο fb , θα είναι κάτι σαν το snow report!!! 
το ΔΣ ακολουθεί ότι λέει ο κανονισμός του συλλόγου , το ΔΣ θα εγκρίνει ή όχι τις αποφάσεις της ομάδας εκδρομών και δεν θα φέρει την ευθύνη την ευθύνη ποιος θα την έχει 

Όλα τα άτομα του ΔΣ θα ασχολούνται με τα προβλήματα της ελληνικής χιονοδρομίας  , δηλαδή θα ασχολείται με την επίλυση των προβλημάτων των ελληνικών χιονοδρομικών, η θα υπάρχουν καταγεγραμμένα προβλήματα τα οποία ο συλλογισμός αναλαμβάνει να λύσει ;

Θα σας πρότεινα να σταλεί ένα ερωτηματολόγιο σαν όλα τα μέλη του συλλόγου για να έχετε καλύτερη εικόνα απόψεων των μελών  

Καλή επιτυχία σε όποιες αποφάσεις πάρετε 

Θα πρότεινα να βάλεις υποψηφιότητα στο νέο ΔΣ. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μια και η ΓΓ ορίστηκε για τις 18/05,όπως είπε και ο Κορνήλιος, προτείνω 1 - 15/05 να κάνουμε μία διαδικτυακή συνάντηση, για να μας δωθεί η ευκαιρία να συζητήσουμε τις προτάσεις και απόψεις που ήδη έχουν κατατεθεί μέχρι τώρα εδώ. Θα είναι μία προετοιμασία για την τελική συζήτηση που θα γίνει στην ΓΓ. Τα θέματα είναι σοβαρά και κατά την ταπεινή μου ΄'αποψη. δεν μπορούν να αντιμετωπιστούν με 2-3 μηνύματα που ανταλλάσσονται εδώ μέσα. Χρειάζεται χρόνος και ο κάθε ένας να σκεφτεί την θέση που θα υποστηρίξει. Το κέθε μέλος βλέπει το θέμα από διαφορετική οπτική γωνία και θεωρώ απαραίτητο να ακουστεί η γνώμη του. Φυσικά , εφ όσον συμφωνέίτε , θα βγει και αντίστοιχη ανακοίνωση στο Forum και ας έρθουν όσοι πραγματικά ενδιαφέρονται και μπορούν την δεδομένη στιγμή να διαθέσουν χρόνο.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/9/2025 at 2:55 PM, korn said:

Όλα τα χρονια ο Σύλλογος πλήρωνε κοντα στα 1000€ το χρόνο για το φόρουμ. Φέτος μίλησα με την Hostmein και κατάφερα μια καλύτερη τιμή έτσι  του χρόνου θα  πληρώσουμε  465€ ΑΛΛΑ θα  έχει περιορισμένους χρηστες που θα μπορούν να γράψουν ταυτόχρονα  

Στο φόρουμ γράφουν το πολύ 20 άτομα  οι περισσότεροι απ αυτούς  δεν είναι μελη και πλέον το ρολο του φόρουμ το έχει πάρει η σελίδα  η Αλήθεια για τα χιονοδρομικά κέντρα στο facebook

Πρέπει ο σύλλογος να πληρώνει αυτό το κόστος ? 

Όσο για τα αλλα που λες έλα να δηλώσεις υποψηφιότητα   στις εκλογές και θα καταλάβεις 🙂

Αυτά ακριβώς που γράφει ο Κορνήλιος. προτείνω να τα ανεβάσει ως ανακοίνωση στο Forum, ώστε να τα δουν και αυτοί που γράφουν χωρίς να δίνουν έστω τα 25€/χρόνο. Μην ξεχνάτε όμως πως ο Σύλλογος τους έχει δώσει αυτό το δικαίωμα!!!! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο forum του συλλόγου όταν γράφεις δεν υπάρχει αναγνωρισιμότητα που έχεις όταν το γράφεις στο fb , στα φόρουμ δεν υπάρχουν celebrities ,δεν γενικεύω υπάρχουν και ομάδες στο fb ( αλλά όχι σύλλογοι) που έχουν καταφέρει να έχουν ενδιαφέρον , ομάδες που είναι κλειστές και δεν μπορείς να τις προσεγγίσεις εάν δεν γνωρίζεις καλά το θέμα που τους ενδιαφέρει .

Από ότι  καταλαβαίνω η ομάδα του Snowclub στο fb είναι κοσμική, από τη  καλή πλευρά του ,για να μην παρεξηγηθώ, εκεί έχεις την επιδιωκόμενη αναγνωρισιμότητα.

Φυσικά η ομάδες αυτές δεν έχουν καμία μα καμία σχέση με ένα φόρουμ ( θα πρέπει να ομολογήσω ότι και το εδώ φόρουμ έχει πολλές φορές βρεθεί εκτός θεματολογίας που θα έπρεπε να επεξεργάζεται , αλλά ποτέ δεν είναι αργά να το διορθώσεις ) 

Edited by vaggelis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα θέματα που θα συζητηθούν στην ΓΣ εχουν αποφασισθεί ;;;;

μέσα σε αυτά είναι και το κλείσιμο ή η διατήρηση του φόρουμ ;;

ειναι η δημιουργία επιτροπής εκδρομών όπως λέει ο Κορνήλιος ;;

είναι η άμεση αλλαγή καταστατικού ;;  (Τριετής θητεία ΔΣ)

Edited by gatz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κώστα θα σας σταλεί mail όσο αφορά την αλλαγή καταστατικού τι ακριβώς εννοεις


τοιχο-τοιχο :sword::drinks:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν μπορέσουμε να έχουμε την απαιτούμενη απαρτία μια και θα είναι και διαδικτυακά η συνέλευση να γινη καταστατική και να βάλουμε τριετή θητεία ΔΣ ώστε να μην έχουμε κάθε χρόνο εκλογές μαζί με τα έξοδα που συνεπάγεται 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν μπορεί να γίνει καταστατική τώρα 

Το νέο ΔΣ που θα προκύψει από τις εκλογές θα πρέπει να το οργανώσει να γίνει τον Σεπτέμβριο 

  • Like 1

τοιχο-τοιχο :sword::drinks:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η συνέλευση όπως κυκλοφόρησε θα είναι υβριδική ,θα μπορούν να συμμετέχουν και άτομα μέσω zoom που δεν θα βρίσκονται στην αιθουσα αυτά τα άτομα θα μπορούν να ακούνε αυτά που συζητιούνται στην αίθουσα ;;;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα το δούμε πως θα γίνει αυτό περιμένουμε και την δικηγόρο να μας πει 

λίγη υπομονή 🙂


τοιχο-τοιχο :sword::drinks:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η δική μου πρόταση είναι το φόρουμ να παραμείνει αλλά να μπορούν να γράφουν μόνο τα μέλη σε όλες τις ενότητες οι φίλοι του φόρουμ να έχουν την δυνατότητα μόνο να διαβάζουν πάλι όλες τις ενότητες 

όσον αφορά τις εκδρομές πιστεύω ότι είναι το κύριο ζητούμενο από τα μέλη και τα υποψήφια μέλη οπότε πρέπει να προγραμματιστούν από νωρίς και όσες περισσότερες μπορούμε 

Όσον αφορά ανακοινώσεις - καταγγελίες για χιονοδρομικά όταν αναφέρονται πρόσωπα θα πρέπει να εγκρίνονται από το ΔΣ την στιγμή που θα χρησιμοποιούνται το φόρουμ ή τα επίσημα ΜΜΕ του συλλόγου 

Edited by gatz

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, gatz said:

Η δική μου πρόταση είναι το φόρουμ να παραμείνει αλλά να μπορούν να γράφουν μόνο τα μέλη

Ή δική μου πρόταση είναι τα νέα θέματα προς συζήτηση να ανοίγουν από τους συντονιστές ή και μέλη του συλλόγου 

οι φίλοι του συλλόγου για να μπορέσουν να εγγραφούν θα πρέπει να καταχωρήσουν τα στοιχεία που ζητούνται από το ερωτηματολόγιο  και να και μετά από επαλήθευση στοιχείων να μπορούν να γράφουν για το θέμα που έχει αναρτηθεί από τον σύλλογος , θα μπορεί να παραμείνει φίλος του συλλόγου για περίοδο 6 μηνών εφόσον δεν εγγραφεί μέλος 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Today's Birthdays

    1. Casavant77
      Casavant77
      (42 years old)
    2. frodo512
      frodo512
      (55 years old)
    3. vbessas88
      vbessas88
      (38 years old)
  • ONLINE

    No members to show

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,150
    • Total Posts
      460,795
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,728
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    XanderMorris
    Joined
×
×
  • Create New...