Maria Bisti 172 Report post Posted May 1, 2025 Καλημέρα σε όλους και καλό μήνα Εχθές, Τετάρτη 30 Απριλίου 2025, πραγματοποιήθηκε όπως είχαμε συμφωνήσει ως ΔΣ, η 4η διαδικτυακή συνάντηση μελών του snowclub μέσω Zoom με την τεχνική υποστήριξη του Κωνσταντίνου Κάννα, τον οποίο και ευχαριστούμε θερμά. Αυτή τη φορά ΞΕΠΕΡΑΣΑΜΕ τους 13 συμμετέχοντες, τους κάναμε 14!!! ,στους οποίους περιλαμβάνονται: 3 μέλη του ΔΣ, ο σύμβουλος Αλέξης , ενώ οι 7 ήταν από άλλες πόλεις εκτός Αθηνών από τους οποίους οι 2 για πρώτη φορά. Η συνάντηση διήρκεσε 2 ώρες, συναντήθηκαν και πάλι με ιδιαίτερη συγκίνηση παλιοί γνωστοί , συζητήθηκε εκτενώς το θέμα της εκδρομής του εξωτερικού, με σκοπό να ακουστούν προτάσεις που να ληφθούν υπ όψιν από το νέο ΔΣ. Τέθηκε το θέμα συμμετοχής υποψηφίων στις επόμενες εκλογές, το θέμα συμμετοχής στις ομάδες εργασίας του συλλόγου και το θέμα αξιοποίησης των προνομίων που προσφέρει η κάρτα μέλους, θέματα που θα συζητηθούν σε επόμενες διαδικτυακές συναντήσεις. Όλοι ζήτησαν να συνεχιστούν και με το νέο ΔΣ οι διαδικτυακές συναντήσεις 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
jimkarys 579 Report post Posted May 1, 2025 Αντρέα, και ο Αλέξης είχε πρόβλημα αλλά επικοινώνησε με τον Κάννα του ξαναέστειλε το λινκ και τελικά μπήκε. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kostasbmw 989 Report post Posted May 1, 2025 6 hours ago, MAC said: Την ΤΕΤ 30 ΑΠΡ προσπάθησα πολλές φορές να μπω στην 4η Διαδικτυακή συνάντηση, αλλά τουλάχιστο σε εμένα ο σύνδεσμος δε λειτούργησε ποτέ. μια από τα ίδια.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted May 1, 2025 Πρέπει να το δούμε γιατί έγινε αυτο 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites