-
Content Count
8,316 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
172
vro last won the day on May 14
vro had the most liked content!
Community Reputation
9,585 ExcellentAbout vro
- Birthday 08/28/1964
Profile Information
-
Φύλο
Male
-
https://www.notospress.gr/peloponnisos/story/89477/anoiksi-me-2-metra-xioni-i-arktiki-peloponnisos-deite-pou Για όποιον θέλει να πάει μαυρολιμνη στα Καλάβρυτα ο δρόμος άνοιξε μέχρι τον Αρίσταρχο και έχει χιονουρες από πίσω.
-
Ο λυκαβηττος μπήκε επειδή υπάρχει λιφτ . Έχουμε και άλλα νταμάρια στην Αττική αλλά δεν έχουν λιφτ . Να υπενθυμίσω ότι κόπηκε από την φάση Β το ....τραινακι ....στην φτερολακα . Και δεν ξέρω αν θα άντεχε την έντονη ζέστη ο μέσος χιονοδρόμος ( αυτό είναι ελαφρά ειρωνικό). Έχω και μια απορία αν μπορεί να στρωθεί (χωρίς να καταστραφεί από το ρατρακ ) το πλαστικό όταν χιονίσει ....
-
Όποιος θέλει να πάει χιόνι έχει και το αμάξι φτανει στα μαντριά . Από το FB του γνωστού Αγρινιώτη.
-
https://www.leitner.com/en/products/ropeway-components/directdrive/ Σύμφωνα με τις προδιαγραφές του διαγωνισμού αυτός θα είναι ο τύπος του μοτέρ και στα δύο λιφτ. Και έτσι θα είναι τα γκαράζ https://www.leitner.com/en/products/ropeway-components/detail/leitner-garaging-system/
-
https://www.junwaysports.com/new/how-much-does-it-cost-to-build-a-dry-ski-slope.html Βλέπωντας που καταλήγει το dry slope στο καπαονικ μπούμε να καταλάβουμε γιατί δεν πρέπει να γίνει στα κελάρια αλλά στον Λυκαβηττό.
-
50 χιλιάρικα συν ΦΠΑ . Το κράτος να είναι καλά . Υπάρχει περίπτωση ιδιώτης να τα βάλει από την τζεπη του; Βαπορίσια τα υλικά στην χιονοδρομια. Μάλλον απαραίτητα τα συγκεκριμένα γιατί τον χειμώνα ψάχνουν να βρουν τα συρματόσχοινα να δέσουν το βίντσι. Η λογική λέει ότι από την στιγμή που θα ανέβει μπετονιερα για την τσιμεντένια βάση σε 6, Ηρακλή και Βάκχο θα γίνουν και χωματουργικά στις πίστες .
-
Ελλαδα είμαστε , όλα αλλάζουν και όλα τα ίδια μένουν . Ότι βγαίνει επίσημα ξέρω. Ανεπίσημα γνωρίζω ότι οι Καλαβρυτινοί έχουν παραδώσει το πρότζεκτ στον περιφερειάρχη και εκείνος αποφασίζει. Άλλωστε όποιος βάζει τα λεφτά κάνει κουμάντο. Και τα λεφτά λένε ότι για να μπει κάτι άλλο ή θα κάνει δωρεά ο νουλικας ( μην το αποκλείεις) ή κάτι άλλο θα κοπεί .... Κοντός ψαλμός αλληλούια . Τα μηχανήματα πρέπει να παραγγελθούν.
-
Με μια λογική ματιά αφού η καμπίνα θα ανεβάζει 1500 άτομα /ώρα ( θα έχει δυνατότητα για 2000 αλλά αγοράζουν λιγωτερες καμπίνες ), η δυναμική του εξαπλού με 1200 άτομα / ώρα φαίνεται λογική. Στο κάτω κάτω μια πλαγιά όλη και όλη είναι . Μικρό είναι το βουνό. Και θα βουλιάζει σ/κ με καλό καιρό ότι και να βάλουν. Το θέμα κατά την γνώμη μου είναι άλλο. Μπήκε το κατάλληλο λιφτ για να ανοίγει πάντα είτε έχει αερα , είτε έχει παγοποιηση, είτε λόγο κόστους λειτουργίας (καθημερινή); Δυστυχως επειδή λεφτά υπάρχουν (του φορολογούμενου) δεν νομίζω ότι απασχόλησαν τους σχεδιαστες(?) παρόμοιοι "απλοϊκοί" προβληματισμοί . Δεν θέλω να κάνω τον έξυπνο αλλά διαβάζω τα "άθλια" σκεπτικα , όπως αυτό που ανέβασα για το πέτρινο. Ότι βλακεία υπάρχει σε αυτόν τον κόσμο την διαβάζεις . Δεν διάβασα όμως καμμία αναφορά στους αέρηδες στην κορφή ( στατιστικά και προσανατολισμοί ) , ούτε για αντιπαγωτικη (στο μέτρο του δυνατού ) κατασκευή . Αναρωτιέμαι , αν το πλήρωνα πχ εγώ το έργο θα υπήρχε πάλι τέτοια έλλειψη ή θα τα σεβόμουνα τα ευρουδάκια μου και θα ζητούσα ....τα αυτονόητα . Αναρωτιέμαι αν οι άνθρωποι που θα εκπαιδευτούν να δουλεύουν τα καινούργια λιφτ θα πληρώνονται όπως τώρα ( αν ανοίξει το χιονοδρομικό....) γιατι αν το πλήρωνα εγώ πρώτη μου σκέψη θα ήτανε αν αντέχω οικονομικά να το δουλέψω. Να πω ότι το έργο ( για την Στύγα πάντα μιλάω) ειναι δύσκολο; Δεν είναι παίξε γέλασε ο τερματικός στην κορφή. Και η παλιά Στύγα που μπήκε εκεί ήταν έργο με "μπαμπαλα". Και η συντήρηση της πάντα ήταν δύσκολη .
-
10 Μάη πέρσυ όπου κόβεται η Στύγα 2 ( που κάποια στιγμή είχε γίνει συρωμενη από εναέρια ) , κόβονται τα 2 κόμπυ και γίνονται καμπίνα και εξαπλη . Αλλά σημασία έχει το σκεπτικό . Όπου φαίνεται ότι τα πάντα όλα είναι να ανέβει επισκέπτης χωρίς σκι στην βαθειά λάκα κυρίως και δευτερευόντως να μπορεί να γράφει το χιονοδρομικό ότι έχει εξαπλο στην Στύγα , ασχέτως αν .... Είχε πέσει και ιδέα για μετεγκατάσταση του Αχιλλέα αλλά δεν.... Κριμα . Θα είχε πολύ γέλιο. Για να καταλαβαίνουμε πως σχεδιάζονται τα χιονοδρομικά στο ελλαδισταν "Κατά τον αναλυτικό σχεδιασμό του έργου διαπιστώθηκε πως το κτίριο της Καντίνας δεν δύναται να χρησιμοποιηθεί ως χώρος εξυπηρέτησης επισκεπτών αλλά μόνο ως χώρος εξυπηρέτησης χιονοδρόμων, καθώς για να το επισκεφθούν οι μη χιονοδρόμοι θα πρέπει να διασχίζουν κάθετα τις χιονοδρομικές πίστες, που είναι απαγορευτικό από όλους τους κανονισμούς ασφαλούς λειτουργίας Χιονοδρομικών Κέντρων. Για τον ανωτέρω λόγο προτείνεται η αναβάθμιση του Πέτρινου κτιρίου, με εγκατάσταση σύγχρονου εξοπλισμού και υλικών, ώστε να εξυπηρετείται η αναμενόμενη αυξανόμενη κίνηση επισκεπτών με χρήση του αναβαθμισμένου αναβατήρα Αχιλλέα, ως αναπόσπαστο κομμάτι της αναβάθμισης του τρόπου εξυπηρέτησης των επισκεπτών." .........Το ότι ο σταθμός της καμπίνας μπορούσε να είναι παράλληλα και πριν την καντίνα προφανώς ειναι πυρηνική επιστήμη την εποχή του νεατερνταλ..... Αλλά έχοντας αρχικό σχέδιο να πηγαίνει καμπίνα στον Αρίσταρχο , αφού δεν βγαιναν πια τα ευρα αντί να βάλουν ένα λιφτ παραπάνω διάλεξαν να μην....ακυρώσουν το πέτρινο. Ποιος ξέρει(χαχαχαχ) για πιο λόγο....και έτσι έμεινε και η καμπίνα και η νέα στυγα στην ίδια διάταξη ....
-
Οι κλεμες του Ηρακλή μαζεύτηκαν και συσκευαστηκαν στα δύο μεγάλα ξύλινα κιβώτια που τα βλέπαμε μέρες τώρα στην κάμερα και θα σταλουν Γαλλία με την ελπίδα να γίνουν λειτουργικά αποδεκτές για να δουλέψει το λιφτ με ασφάλεια την επόμενη σεζόν .
-
Παρακαλω άμεσα να γίνει οριστική και αμετάκλητη διαγραφή του ονόματος μου και της συμμετοχής μου στο παρόν φόρουμ. Η συναναστροφή με βοθρολύματα δεν είναι του γούστου μου. Θα εξασκήσω κάθε νομιμο δικαίωμα μου αν δεν γίνει η διαγραφή καθώς και για οποιαδήποτε αναφορά στο όνομα μου. Θα εκτιμούσα αν διαγραφατε και όλα τα ποστ μου . Άλλωστε χαμένα πάνε στον συγκεκριμενο βόθρο . Κωνσταντίνε σε παρακαλώ πολύ μην διαγράφεις τα ποστ μου. Διέγραψε την συμμετοχή μου . Ευχαριστώ πολυ.
-
Πάλι edit mod . Τελείωνει ο λιγνίτης στην Ελλάδα.; Ναι η όχι; Πότε τελειώνει ; Έγραψες ότι τελειώνει . Έχε τουλάχιστον την εντιμότητα να γράψεις ότι έκανες λάθος . Η επιστήμη πάει μπροστά από την αναγνώριση των λαθών . Άσε τα ντουμάνια για όσους καπνίζουν . Edit mod (προσωπική επίθεση) Γράφεις μια ανακρίβεια , στο επισημαίνουν , γράφεις ένα σεντόνι περί ανέμων και υδάτων και για την ανακρίβεια , edit mod.. "Είναι σαφές ότι γράφω για την δυνατότητα ροής πολύ λιγνίτη σε πολλές μονάδες συνεχώς φτηνά και όχι για το αν υπάρχει γενικά" Δεν είναι καθόλου σαφές . Έγραψες ότι τελειώνει . Πάμε λοιπόν επιστημονικά αν το αντέχεις βέβαια Δυνατότητα ροής . Τι ακριβώς εννοείς ; Πολύ , κάντο λίγο πιο επιστημονικά , τι ακριβώς εννοείς πολύ , σε σχέση με κάτι λίγο πχ Πολλές μονάδες , τι ακριβώς εννοείς ; Υπάρχουσες , μελοντικες και υπάρχουσες , μελλοντικές μόνο ; Πόσα Mw τέλος πάντων. Συνεχώς , τι ακριβώς εννοείς ; Με διακοπές ; Μονο τους μόνους μήνες; Φτηνά, δώσε μια τιμή για να καταλάβω τι εννοείς φθηνά . Σε ευρώ ανά τόνο , πριν την είσοδο για καύση , κατά την εξόρυξη . Δώσε τέλος πάντων ένα ορισμό του φθηνού . ( Οκ ξέρω ότι δεν θα κάτσεις να ασχοληθείς , αλλά έτσι για το γμτ )
-
Σεντονιαδα Για τις ανακρίβειες που έγραψες για τον λιγνίτη που τάχα τελειώνει , άκρα του τάφου σιωπή. Επαναλαμβάνεται το μοτίβο που περιεγραψα . Δεν έχει νόημα η συζήτηση. Το θέμα δεν είναι ηθικό , είναι οικονομικό . Χρήστο άμα ήτανε όλοι να βουταγαμε το χέρακι μας στην επιδότηση δεν θα είχαμε καπιταλισμό αλλά κομμουνισμό.