Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
Odie

Starlink

Recommended Posts

Ερώτηση έχει βάλει κάποιος/α 

αξίζει ? είναι εύκολη η τοποθέτηση ?

είμαι σχεδόν έτοιμος να το πάρω 

 

Edited by korn
  • Like 1

τοιχο-τοιχο :sword::drinks:

Share this post


Link to post
Share on other sites

διπλο  πόστ

Edited by kostasbmw

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, korn said:

Ερώτηση έχει βάλει κάποιος/α 

αξίζει ? είναι εύκολη η τοποθέτηση ?

είμαι σχεδόν έτοιμος να το πάρω 

 

εύκολη πανεύκολη.....έχω βάλει 3 σε φίλους .....οι οδηγίες τοποθέτησης είναι σαφεστατες

ότι πάρεις να είναι κομπλέ με τη βάση......γιατί μερικοί για να γλυτώσουν κάποια ευρώ έψαχναν για βάση στην εδώ αγορά...όχι ότι είναι κάτι τρομερό 

με το τηλέφωνο σου μπορείς να δεις αν έχεις το σωστό καθαρό πεδίο βορειοανατολικά......

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αξίζει αν δεν έχεις στην περιοχή σου δυνατότητα οπτικής ίνας Στην Αθήνα που υπάρχει οπτική ίνα δεν λεει

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για το χωριό είναι 

  • Like 1

τοιχο-τοιχο :sword::drinks:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να κάνω μια αφελή ερώτηση?

Θα κοινοποιεί το IP της συσκευής μου  η σταρλινκ στην εφορία αν μπαίνω σε πειρατικό site? 


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

δεν ξέρω ΑΛΛΑ αν αποφασίσω να το παραγγείλω θα την κάνω την ερώτηση

  • Like 1

τοιχο-τοιχο :sword::drinks:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εμπειρία από starlink

στο μαυροβουνι γυθειου στο ξενοδοχείο Σταύρος του νότου που επι χρόνια δεν είχα ούτε σήμα κινητής στα δωμάτια δεν συζητάμε για internet αν και ο ιδιοκτήτης είχε κάνει κάθε προσπάθεια (αναμεταδότες) έβαλε εφέτος starlink ,μέσα στο δωμάτιο ταχύτητα 280 στους εξωτερικούς χώρους το πρωί έφτασε τα 650 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, gatz said:

Εμπειρία από starlink

στο μαυροβουνι γυθειου στο ξενοδοχείο Σταύρος του νότου που επι χρόνια δεν είχα ούτε σήμα κινητής στα δωμάτια δεν συζητάμε για internet αν και ο ιδιοκτήτης είχε κάνει κάθε προσπάθεια (αναμεταδότες) έβαλε εφέτος starlink ,μέσα στο δωμάτιο ταχύτητα 280 στους εξωτερικούς χώρους το πρωί έφτασε τα 650 

 

αυτό είναι πρόγραμμα για επιχείρησεις(με τιμές αρκετά τσουχτερές)  όχι για ιδιώτες τα οποία ανάλογα με τη κίνηση έχουν περιορισμενη ταχυτητα ......αλλά με ένα 40αρι μια χαρά είναι και τα 100-150 μέσο όρο

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...