Odie 869 Report post Posted May 15, 2025 (edited) Ερώτηση έχει βάλει κάποιος/α αξίζει ? είναι εύκολη η τοποθέτηση ? είμαι σχεδόν έτοιμος να το πάρω Edited May 16, 2025 by korn 1 Quote τοιχο-τοιχο Share this post Link to post Share on other sites
kostasbmw 989 Report post Posted May 16, 2025 (edited) διπλο πόστ Edited May 16, 2025 by kostasbmw Quote Share this post Link to post Share on other sites
kostasbmw 989 Report post Posted May 16, 2025 11 hours ago, korn said: Ερώτηση έχει βάλει κάποιος/α αξίζει ? είναι εύκολη η τοποθέτηση ? είμαι σχεδόν έτοιμος να το πάρω εύκολη πανεύκολη.....έχω βάλει 3 σε φίλους .....οι οδηγίες τοποθέτησης είναι σαφεστατες ότι πάρεις να είναι κομπλέ με τη βάση......γιατί μερικοί για να γλυτώσουν κάποια ευρώ έψαχναν για βάση στην εδώ αγορά...όχι ότι είναι κάτι τρομερό με το τηλέφωνο σου μπορείς να δεις αν έχεις το σωστό καθαρό πεδίο βορειοανατολικά...... 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted May 16, 2025 Αξίζει αν δεν έχεις στην περιοχή σου δυνατότητα οπτικής ίνας Στην Αθήνα που υπάρχει οπτική ίνα δεν λεει 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Odie 869 Report post Posted May 16, 2025 Για το χωριό είναι 1 Quote τοιχο-τοιχο Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,261 Report post Posted May 16, 2025 Να κάνω μια αφελή ερώτηση? Θα κοινοποιεί το IP της συσκευής μου η σταρλινκ στην εφορία αν μπαίνω σε πειρατικό site? Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
Odie 869 Report post Posted May 16, 2025 δεν ξέρω ΑΛΛΑ αν αποφασίσω να το παραγγείλω θα την κάνω την ερώτηση 1 Quote τοιχο-τοιχο Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted June 2, 2025 Εμπειρία από starlink στο μαυροβουνι γυθειου στο ξενοδοχείο Σταύρος του νότου που επι χρόνια δεν είχα ούτε σήμα κινητής στα δωμάτια δεν συζητάμε για internet αν και ο ιδιοκτήτης είχε κάνει κάθε προσπάθεια (αναμεταδότες) έβαλε εφέτος starlink ,μέσα στο δωμάτιο ταχύτητα 280 στους εξωτερικούς χώρους το πρωί έφτασε τα 650 Quote Share this post Link to post Share on other sites
kostasbmw 989 Report post Posted June 3, 2025 13 hours ago, gatz said: Εμπειρία από starlink στο μαυροβουνι γυθειου στο ξενοδοχείο Σταύρος του νότου που επι χρόνια δεν είχα ούτε σήμα κινητής στα δωμάτια δεν συζητάμε για internet αν και ο ιδιοκτήτης είχε κάνει κάθε προσπάθεια (αναμεταδότες) έβαλε εφέτος starlink ,μέσα στο δωμάτιο ταχύτητα 280 στους εξωτερικούς χώρους το πρωί έφτασε τα 650 αυτό είναι πρόγραμμα για επιχείρησεις(με τιμές αρκετά τσουχτερές) όχι για ιδιώτες τα οποία ανάλογα με τη κίνηση έχουν περιορισμενη ταχυτητα ......αλλά με ένα 40αρι μια χαρά είναι και τα 100-150 μέσο όρο Quote Share this post Link to post Share on other sites