Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found

Recommended Posts

Τον Ιανουάριο 17-24 κάποια άτομα από το Snowclub και άλλοι εκτός θα πάμε στο χιονοδρομικό του schladming αν κάποιος ενδιαφέρεται ας στείλει pm 

Δεν έχει σχέση με την ετήσια εκδρομή του συλλόγου . Είναι απλά μια εκδρομή από μια παρέα  

η εκδρομή ή οι εκδρομές του συλλόγου θα ανακοινωθούν από το ΔΣ 

Edited by gatz

Share this post


Link to post
Share on other sites

γράψε τιμή ρε Κώστα επίσης αν κάποιος θέλει ποιο λίγες μέρες γίνεται?


τοιχο-τοιχο :sword::drinks:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΕΚΔΡΟΜΗ 17-24 Ιανουαρίου 
Οι τιμές αφορούν το ξενοδοχείο επιπρόσθετα είναι τα μεταφορικά 

Επιλογές  St.Anton
Περίπου 300km ski σε σύνδεση με Zurs lech warth 

1.Hotel Karl Schranz. 1400 το άτομο με ημιδιατροφή πισίνα και δικό του βανάκι για μεταφορά στα λιφτ 

2. Schladming   Περίπου 120km

Hotel Burgfellnerhof  ski in ski out χωρίς πισίνα με ημιδιατροφή 1370 με skipass στην τιμή 

 

τώρα γιατί τa πρακτορεία δεν δίνουν τιμές πραγματικά δεν ξέρω !!! Προσωπικά σε οσα ξενοδοχεία έστειλα email πήρα απαντήσεις 

Edited by gatz

Share this post


Link to post
Share on other sites

(Μεταφορικά) εννοείς, αεροπορικά+250€ και αυτοκίνητο ανά 3 άτομα +500€ ;

Και όσο αφορά τα άτομα. Για πόσα άτομα ζητάς προσφορά;

Σκοπός των εκδρομών του συλλόγου είναι να είμαστε όλοι μαζί σε ένα ξενοδοχείο. Αφού δεν τα λέμε στο βουνό (45 άτομα σκι μαζί δεν γίνεται) έχουμε το πρωινό και ιδιαίτερα το βραδυνό ώστε να βρεθούμε όλοι μαζί και να κάνουμε πλάκα να μοιραστούμε τις εμπειρίες από το βουνό και τον προγραμματισμό της επόμενης μέρας.

Φέτος δεν έγινε λόγο ότι στο γραφείο ζητήσαμε δύο με διαφορετικές τιμές ώστε να επιλέξει ο κόσμος, συνέπεια αυτού ήταν τα άτομα του ενός να μην πουν κουβέντα με τα άτομα του άλλου οπότε δεν γνωρίστηκαν μεταξύ τους.

Για την εκδρομή του 2026 έχει ζητηθεί να είμαστε όλοι σε ένα ξενοδοχείο.

Οπότε με τα ξενοδοχεία που μιλάς ζητά 20-25 δίκλινα δωμάτια, για να έχουμε ακριβές μέτρο σύγκρισης.

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, gatz said:

ΕΚΔΡΟΜΗ 17-24 Ιανουαρίου 
Οι τιμές αφορούν το ξενοδοχείο επιπρόσθετα είναι τα μεταφορικά 

Επιλογές  St.Anton
Περίπου 300km ski σε σύνδεση με Zurs lech warth 

 

πήγα φέτος ωραία ήταν  

 

Άλλο ??


τοιχο-τοιχο :sword::drinks:

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, gatz said:

 

τώρα γιατί τa πρακτορεία δεν δίνουν τιμές πραγματικά δεν ξέρω !!! Προσωπικά σε οσα ξενοδοχεία έστειλα email πήρα απαντήσεις 

Αφού ξέρεις.......

και εγώ άργησα αλλα το κατάλαβα 


τοιχο-τοιχο :sword::drinks:

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, jimkarys said:

(Μεταφορικά) εννοείς, αεροπορικά+250€ και αυτοκίνητο ανά 3 άτομα +500€ ;

Και όσο αφορά τα άτομα. Για πόσα άτομα ζητάς προσφορά;

Σκοπός των εκδρομών του συλλόγου είναι να είμαστε όλοι μαζί σε ένα ξενοδοχείο. Αφού δεν τα λέμε στο βουνό (45 άτομα σκι μαζί δεν γίνεται) έχουμε το πρωινό και ιδιαίτερα το βραδυνό ώστε να βρεθούμε όλοι μαζί και να κάνουμε πλάκα να μοιραστούμε τις εμπειρίες από το βουνό και τον προγραμματισμό της επόμενης μέρας.

Φέτος δεν έγινε λόγο ότι στο γραφείο ζητήσαμε δύο με διαφορετικές τιμές ώστε να επιλέξει ο κόσμος, συνέπεια αυτού ήταν τα άτομα του ενός να μην πουν κουβέντα με τα άτομα του άλλου οπότε δεν γνωρίστηκαν μεταξύ τους.

Για την εκδρομή του 2026 έχει ζητηθεί να είμαστε όλοι σε ένα ξενοδοχείο.

Οπότε με τα ξενοδοχεία που μιλάς ζητά 20-25 δίκλινα δωμάτια, για να έχουμε ακριβές μέτρο σύγκρισης.

Εγω ζητάω 10 δίκλινα  γιατί δεν την υπολόγιζα για εκδρομή συλλόγου αλλά παρέας για να υπάρχει ευελιξία .πιστεύω ότι αυτή την εποχή και 20 να ζήταγα θα υπήρχε διαθεσιμότητα. Η διαφορά του ιδιώτη σε σχέση με το πρακτορείο είναι ότι στον ιδιώτη δίνει ένα μικρό χρονικό περιθώριο για να μπει προκαταβολή.( κατά κανόνα 20%) το καλό είναι ότι μπορείς να ακυρώσεις ένα μήνα πριν χωρίς καμία χρέωση. Επίσης στα πιο μικρά σχήματα όντως δουλεύει το early booking και στο ξενοδοχείο αλλά κυρίως στα αεροπορικά.

Αρα σε όλους τους τρόπους υπάρχουν θετικά και αρνητικά 

ΘαΤα πούμε την τέταρτη από κοντά 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
49 minutes ago, korn said:

πήγα φέτος ωραία ήταν  

 

Άλλο ??

Hotel Edelweiss in Hochsölden. Auf 2.090 m 
πήγαινε και θα με θυμηθείς!!!!

  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έκλεισε 17-24 Ιανουαρίου χιονοδρομικό schladming  

1. Hotel Burgfellnerhof  ski in ski out χωρίς πισίνα με ημιδιατροφή 1370 με skipass στην τιμή 

2. hotel schronkerhof ski in ski out με ημιδιατροφή 1150 το άτομο 

3. κάποιοι φίλοι θα μείνουν στο Hotel Neuwirt αρκετά πιο οικονομικά γύρω στα 750 το άτομο με ημιδιατροφή αλλά χρειάζεται αυτοκίνητο για τις μετακινήσεις ή ski bus καθότι είναι εκτός χωρίου 

οι τιμές αφορούν μόνο την διαμονή με ημιδιατροφή  Σημ υπάρχει τρένο από το αεροδρόμιο του μοναχού που σε πάει schladming 

Edited by gatz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μια χαρά τιμή είναι ορμάτε 🙂


τοιχο-τοιχο :sword::drinks:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο Γιάννης μάλλον είναι ποιο οικονομικός (μεταφορές από και προς αεροδρόμιο που είναι σημαντικό) αν δε θέλει κάποιος πισίνες και γυμναστήρια και έχεις την ευχέρεια ανάλογα με το καιρό να επιλέγεις χιονοδρομικό .....και το ISHGL θεωρείται το ποιο καλοστρωμένο χιονοδρομικό 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...