vro 10,263 Report post Posted May 30 Πάνω από 11 εκατομμύρια το κόστος του τετραθεσιου μη αποσυμπλεκωμενου αναβατήρα στην Βίγλα . Πριν από τρία χρόνια 12 εκατομμύρια ζητούσαν οι δύο εθνικοί προμηθευτές για το τότε εξαπλό αποσυμπλεκομενο Ηρακλή στον Παρνασσό. Ή όντως αγοράζουμε ακριβά τα λιφτ στην Ελλάδα ή υπαρχει φοβερός πληθωρισμός στα είδη σκι . Βασικά υπαρχει ολιγοπώλιο . Και αυτό με ανοιχτό ηλεκτρονικό διαγωνισμό δεν το καταλαβαίνω . Κανονικα επρεπε να είναι διεθνής διαγωνισμός με τεύχη κλπ κλπ. 1 Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites