DarK_HumOuR 0 Report post Posted January 14, 2006 (edited) ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΟ ΑΛΛΟ ΤΟΠΙΚ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΕΧΝΙΚΗ CARVING Μεταβαση στο carving καλημερα και καλως σας βρηκα. αλλα ρε παιδια, για να μην τρελλαθω και ξεχασω κι αυτα που με κοπο καταφερα να μαθω το carving ειναι ενα.. δεν ειναι πολλα.. μονο ενα.. και επειδη μια φωτο χιλιες λεξεις, ας δουμε μερικες.. αυτο ειναι καρβινγκ.. αυτο ειναι καρβινγκ κι αυτο ειναι καρβινγκ.. οπως κι αυτο.. κι αυτο.. και πολλες ακομα που βρηκα στο google.. που τα ειδατε τα 20 εκατοστα ανοιγμα στα ποδια!!?? που ειδατε το ισιο το κορμι που κοιτα την πλαγια, οπως στο κλασικο σκι??!! λοιπον μερικα βασικα: στροφες γιγαντιαιου σλαλομ χωρις φρεναρισμα και με εσωτερικο ποδι τοσο ανοιγμενο, που να κοντευει να ακουμπησει το στηθος τα μπατον ειναι αχρηστα. ανοιξτε τα χερια οπως κανατε μικροι το αεροπλανακι, και καντε το ιδιο μεγαλοι! το βαρος ολο μπροστα στα καλαμια. το σωμα ακολουθει την στροφη και ΔΕΝ κοιταει την πλαγια! (οπως στο παλιο κλασικο σκι) το ανοιγμα των ποδιων μπορει να φτασει σε υψηλες ταχυτητες και το 1 μετρο. τα χερια τα προτασσουμε, σαν να θελουμε να στηρηχτουμε στο χιονι (και το κανουμε!). μπροστα και κατω! στην εισοδο της στροφης γωνιαζουμε το εξωτερικο μας σκι (κλασσικα), ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΓΩΝΙΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΡΙΧΝΟΥΜΕ ΒΑΡΟΣ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΜΑΣ ΣΚΙ! προσοχη εδω γιατι αυτη μας η κινηση θα μας δωσει τοση πολλη φορα στην εξοδο, που κυριολεκτικα μπορει να μας εκτοξευσει και να χασουμε την ισορροπια μας! ειναι κλασσικη τεχνικη και στο race πλεον, ολοι μιλανε για την σημασια του εσωτερικου ποδιου, στην ωθηση που δινει στην εξοδο της στροφης. το ιδιο και στο καρβ λοιπον. και η απολυτη ευχαριστηση?! (μην το πω αλλιως!) αποτομες - κοφτες καρβ στροφες με μεγαλη ταχητητα! σαν σλαλομ δηλαδη περιπου (οχι γιγαντιαιο!) το απολυτο! βεβαια στην αρχη μην το δοκιμασετε! καντε πρωτα εξασκηση σε gs καρβ στροφες, με μεγαλυτερη ακτινα και εξοικιωθειτε με την μεγαλη ταχυτητα της στροφης.. το πλαγιασμα του καρβ θελει ταχυτητα για να σε κρατησει σχεδον επιπεδο με το εδαφος! η φυγοκεντρος ειναι τρομακτικη! οπως στο σνοουμπορντ! ε! μολις εξασκηθειτε, δοκιμαστε την τεχνικη και σε σλαλομ (κοφτες και με μικρη ακτινα) στροφες! και μην ξεχνατε! στην στροφη δεν φρεναρουμε! την παμε με μεγαλη ταχυτητα και σαν να ειμαστε σε ραγες τρενου. και δεν φοβομαστε... χιονι ειναι, δεν ποναει , που λεει κ ι ενας φιλος! ειναι τρελλαααααααααααααααααααααααααααααααα!!! ΑΝΤΕ ΑΡΕΙΑΝΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!! ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ! φτιαχτηκα βραδυατικα!.. 80 Edited January 27, 2006 by anemar Quote Drope The Poles! Carving Is Beautifull!! ATOMIC SL 11 Race Edition(1,55/1,63)/ ATOMIC GS 11 Race Edition(1,83) ATOMIC C 9 PULS - XENTRIX 412/DYNAMIC 310/NEOX 412/RACE 614 (ΓΕΜΙΣΑΜΕ ΑΤΟΜΙΚΣ!) Share this post Link to post Share on other sites
anemar 6 Report post Posted January 14, 2006 καλημερα και καλως σας βρηκα. 1.που τα ειδατε τα 20 εκατοστα ανοιγμα στα ποδια!!?? 2.που ειδατε το ισιο το κορμι που κοιτα την πλαγια, οπως στο κλασικο σκι??!! λοιπον μερικα βασικα: 3.στροφες γιγαντιαιου σλαλομ χωρις φρεναρισμα και με εσωτερικο ποδι τοσο ανοιγμενο, που να κοντευει να ακουμπησει το στηθος 4.τα μπατον ειναι αχρηστα. ανοιξτε τα χερια οπως κανατε μικροι το αεροπλανακι, και καντε το ιδιο μεγαλοι! 5.το βαρος ολο μπροστα στα καλαμια. 6.το σωμα ακολουθει την στροφη και ΔΕΝ κοιταει την πλαγια! (οπως στο παλιο κλασικο σκι) 7.το ανοιγμα των ποδιων μπορει να φτασει σε υψηλες ταχυτητες και το 1 μετρο. 8.τα χερια τα προτασσουμε, σαν να θελουμε να στηρηχτουμε στο χιονι (και το κανουμε!). μπροστα και κατω! στην εισοδο της στροφης γωνιαζουμε το εξωτερικο μας σκι (κλασσικα), ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΓΩΝΙΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΡΙΧΝΟΥΜΕ ΒΑΡΟΣ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΜΑΣ ΣΚΙ! προσοχη εδω γιατι αυτη μας η κινηση θα μας δωσει τοση πολλη φορα στην εξοδο, που κυριολεκτικα μπορει να μας εκτοξευσει και να χασουμε την ισορροπια μας! Καλως ηρθες φιλε.Αποτι φαινεται το forum απεκτησε ενα αξιολογο νεο μελος με αρκετες γνωσεις.Συστησου μας και στην ενοτητα "Νεα ΜΕλη" και σου ευχομαι ευχαριστη παραμονη-συμμετοχη στο forum. Στα γραφομενα σου τωρα.Τα παιρνω με την αρχη. 1.Δεν ειπε κανεις για 20 εκ. Απλα ρωτησε αν ειναι ετσι γιατι τωρα ξεκιναει να δοκιμασει το carv.Αποσα ξερω εγω το μηκος πρεπει να ειναι οσο το ανοιγμα των ωμων και οπως πολυ σωστα ειπες αναλογα με το γωνιασμα και την ταχυτητα μεταβαλλεται.Στο slalom πχ. δυσκολα να ξεπερασει το ανοιγμα των ωμων. 2.Δες λιγο τη φωτο 2 που εβαλες.Ο τυπος καθεται λιγο διαφορετικα απο τους αλλους.Δεν πλαγιαζει το κορμι του οπως οι αλλοι στην πλαγια αλλα το κραταει σε μια γωνια σε σχεση με τα κατω ακρα .Θεωρω οτι ετσι αλλαζεις πλευρα πιο ευκολα.Αν ειναι λαθος ή οχι δεν ξερω. 4.Διαφωνω.Εδω θα βρεις τη μεγιστη υποστηριξη απο τον donmeli 5.Σωστος.Ειναι μαλιστα και tip για την εκμαθηση του carv.Προσπαθειστε να πιεζετε τα καλαμια ΚΑΙ στα 2 ποδια. 6.Ναι.Συμφωνω εν μερει 7. Σωστα 8.Διαφωνω για τα χερια.Σωστος και για το rebound energy Σε γενικες γραμμες η θεωρια που στηριζεις μου κανει πιο πολυ για extreme carving ή freeride(πιθανως να μην χρησιμοποιω τον σωστο ορο).Μην ξεχνας ομως οτι carving κανουν και οι αθλητες στους αγωνες το οποιο δεν εχει καμια σχεση με τις φωτο που παρεθεσες Σωστα? Καλως ηρθες ξανα.Χαιρομαι να γραφονται νεα μελη και η πρωτη τους δημοσιευση να εχει σχεση με τεχνικες κτλ. Quote Share this post Link to post Share on other sites
donmeli 14 Report post Posted January 14, 2006 Καλώς τον Dark Humor , οι φωτό που ανέβασες αποτελούν την creme de la creme του carving και δεν θα το συναντήσεις και πολύ συχνά στις πίστες, και δη στις ελληνικές. Πρόκειται για το λεγόμενο extreme carving και το παιχνίδι παίζεται με τον εξής πολύ απλό κανόνα. Κερδίζει όποιος ακουμπήσει το αυτί του πρώτος στο χιόνι. Με τα μπατόν χαίρομαι που γίναμε δυο πλέον Dark, και νομίζω ότι την Κυριακή είδα και μια κοπέλα στα Κελλάρια χωρίς, άρα είμαστε τουλάχιστον τρεις. Οι υπόλοιποι εξακολουθούν να με κράζουν, οπότε τώρα θα επωμιστείς το βάρος που σου αναλογεί. Μέχρι να φτάσω λοιπόν στο παραπάνω επίπεδο και να προσαρμώσω γλύστρες στ΄αυτιά, προσπαθώ να βελτιώσω κάθε φορά την τεχνική μου. @CoRal Εκπαιδευτές ειδικευμένοι στο carving!! θα πρέπει να ψάξεις πολύ έχω την εντύπωση . Quote Αλήθεια στο curling ντοπάρονται? Share this post Link to post Share on other sites
DarK_HumOuR 0 Report post Posted January 14, 2006 καλησπερα και παλι παιδια! και σας ευχαριστω για το καλοσωρισμα! εγω φιλε μου anemar δεν θα διαφωνησω πουθενα μαζι σου!! και αυτο γιατι ειτε οπως το κανω εγω, ειτε οπως το κανεις εσυ, το καρβ παραμενει τρελλαααααααααααα!! μου αλλαξε την κοσμοθεωρια μου στο βουνο, πριν 7-8 χρονια που το πρωτοδοκιμασα! δεν θα ξεχασω τα απειρα βιντεος που κατεβαζα, προκειμενου να μαθω την τεχνικη. μπηκα στο The Barking Bear Forums (δειτε το στο : http://forums.epicski.com/index.php ) μονο και μονο για να τους πριξω να μου εξηγησουν , πως στο καλο γινεται αυτη τη τεχνικη! (απιστευτο και πολυ σοβαρο φορουμ, γραφουν εκπαιδευτες του Ασπεν και πολλων αλλων χιονοδρομικων κολλοσων του πλανητη εκει..) ευτυχως που με συμπονεσαν οι ανθρωποι και μου εγραψαν μερικα πραγματα!.. μονο μια μικρη διαφωνια εχω μαζι σου (οχι για την χρηση ή οχι μπατον, αυτο ειναι προσωπικο στυλ του καθενος! εμενα απλα δεν με βολευουν να τα κραταω!..) αλλα για την ορθια σταση του σωματος! οταν εισαι βαθεια χωμενος στην στροφη, και η φυγοκεντρος ειναι μεγιστη, το σωμα κανει lean (λυγιζει), οπως στην φωτο 1, στου "καρεμπε" και στην φωτο 3 και στις υπολοιπες! οταν ομως ξεκινας να βγαινεις απο την στροφη τοτε το σωμα σιγα σιγα επανερχεται για να διαδεχτει την επομενη του θεση! αρα, σιγα σιγα σηκωνεσαι! πιθανον λοιπον την φωτο 2 να την τραβηξαν ακριβως στην αρχη της εξοδου της στροφης! πιθανον επισης, ο εν λογω καρβερ να μην γουσταρε απλα να πλαγιασει κι αλλο! (ισως λογω της ταχυτητας του!) πολλα πιθανον! αλλα ρε παιδια! αν φτασουμε στο επιπεδο των φωτογραφιων, ε τοτε ας ειναι αυτο το μοναδικο μας προβλημα!! το αν δηλαδη πρεπει να λυγισουμε περισσοτερο ή λιγοτερο το σωμα μας!! εγω, οπως και να σας δω να κανετε καρβ, χιλια μπραβο θα σας πω!! να ειστε ολοι καλα! Σταυρος υγ σας χρωσταω τις εμπειριες μου απο το θετικο και αρνητικο καντινγκ! (μεγαλη υποθεση φιλοι μου!) υγ 2 κανω σκι στα πηγαδια (και σε λιγο μονο στο μπανσκο απ οτι βλεπω) και παντα χωρις μπατον. θα χαρω αν καποια παιδια ανεβαινουν εκει, να βρεθουμε να κανουμε χαζομαρες!! (37 εγινα, και μυαλο δεν εβαλα.. ) Quote Drope The Poles! Carving Is Beautifull!! ATOMIC SL 11 Race Edition(1,55/1,63)/ ATOMIC GS 11 Race Edition(1,83) ATOMIC C 9 PULS - XENTRIX 412/DYNAMIC 310/NEOX 412/RACE 614 (ΓΕΜΙΣΑΜΕ ΑΤΟΜΙΚΣ!) Share this post Link to post Share on other sites
Jokey 126 Report post Posted January 14, 2006 Αν ο Καρεμπέ κάνει τέτοιο σκι φανταστείτε τι κόλπα κάνει η Σκλεναρίκοβα που είναι και κεντρικοευρωπαία. 80 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Μ. 4,192 Report post Posted January 14, 2006 . . . τι να πω περί ορέξεως κολοκυθόπιτα ,αλλά ρε παιδιά τα παραβολικά σκι καθώς και η ιδέα της χαραγμένης στροφής δεν είναι κάτι καινούριο, όταν το 1868 ο Sondre Norheim (ο ιδρυτής του telemark ski ) παρουσίασε για πρώτη φορά σκι με sidecut όπου στην μέση ήταν στενότερα ενώ το μπροστινό tip και το πίσω παρέμειναν πιο πλατιά . Με το ίδιο τρόπο που το camper παρέχει ευελιξία στο υλικό έτσι και τότε ο Sondre με κάποιο τρόπο ήξερε ότι το ski με στενότερη μέση έχει πιο αποτελεσματική στροφή με την έννοια ότι στην στροφή ακολουθείται το σχήμα του σκι ώστε να μειώνεται η πλαγιολίσθηση. Μάλιστα ως το 1900 είχε εξελίξει την κατάβαση με δυναμικές στροφές με αλματώδη ρυθμό. . . . . κτλ κτλ Αυτά τα αεροπλανάκια χωρίς τα μπατόν έχουν μια δόση ελευθερίας από μια άποψη, ωστόσο τι σχέση έχει αυτό με την χιονοδρομία κατάβασης γενικευμένα και περισσότερο με την ευρήτερη έννοια του carve . Το carve ski δεν είναι ένα ξεχωριστό είδος τεχνικής , είναι , ήταν ένα κομμάτι αυτού που ονομάζουμε αλπικό σκι από το 1868 !!!!! Ο εξοπλισμός δε και αναφέρομαι στα μπατόν , όταν προσφέρει περισσότερες δυνατότητες στην κατάβαση δεν είναι δεσμώτης της ελευθερίας που προσφέρει το άθλημα . . .μην τρελαθούμε τώρα . Τάση για πρωτοτυπία δεν λέω, για διάφορους λόγους -εγώ δέχομαι και για προσωπική ευχαρίστηση- αλλά το νόημα αποδίδεται εντελώς σε υποκειμενικούς παράγοντες (μάταιο) και σε καμία περίπτωση δεν αφορά την εξέλιξη του σκι ! 80 Quote People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites
DarK_HumOuR 0 Report post Posted January 15, 2006 Εννοώ, μήπως το carving είναι απλά η τεχνική με την οποία μπορούμε να εκμεταλευτούμε την γεωμετρία των σκι? Και ποιός είναι ο σκοπός στο άθλημα?... Να ανταποκρινόμαστε σε διαφορετικά πεδία?... Να αντλούμε ευχαρίστηση από το τσούλισμα?... Να ακουμπάμε το χέρι (αυτί κλπ) στο χιόνι όταν στρίβουμε? Πολλές οι ερωτήσεις, ε? φιλε θεοδωση! το ιδιο πιστευω με σενα. το καρβ ειναι απλα μια τεχνικη με την οποια μπορουμε να εκμεταλευτουμε στο επακρο την νεα γεωμετρια των σκις! και ποιος ειναι ο σκοπος στο αθλημα?! μα! δεν υπαρχει σκοπος! ο σκοπος ειναι η διασκεδαση! η ευχαριστηση! η τρελλα μιας νεας τεχνικης, και τιποτα παραπανω! οταν το ζησεις, οταν δεις πως ειναι να "πετας πλαγιασμενος" και να εναλλασεσαι απο την μια μερια στην αλλη με ταχυτητα, οταν νιωσεις την φυγοκεντρο σε ολο της το μεγαλειο, θα καταλαβεις τον σκοπο!! Αυτά τα αεροπλανάκια χωρίς τα μπατόν έχουν μια δόση ελευθερίας από μια άποψη, ωστόσο τι σχέση έχει αυτό με την χιονοδρομία κατάβασης γενικευμένα και περισσότερο με την ευρήτερη έννοια του carve . Το carve ski δεν είναι ένα ξεχωριστό είδος τεχνικής , είναι , ήταν ένα κομμάτι αυτού που ονομάζουμε αλπικό σκι από το 1868 !!!!! Τάση για πρωτοτυπία δεν λέω, για διάφορους λόγους -εγώ δέχομαι και για προσωπική ευχαρίστηση- αλλά το νόημα αποδίδεται εντελώς σε υποκειμενικούς παράγοντες (μάταιο) και σε καμία περίπτωση δεν αφορά την εξέλιξη του σκι ! φιλε φιντελιο, εχει μεγαλη σχεση.. αυτο ακριβως ειναι και η εξελιξη του σκι.. το σκι οπως και ολα τα αθληματα εξελλισονται με τον καιρο.. (προσωπικα κανω windsurf απο το 1981 ξερεις τι αλλαγες εχω δει!? απιστευτες! ολα σερφ ειναι φιλε, αλλα αλλο το σερφ του κακλαμανακη, και αλλο το σερφ του ρομπυ νας στα 8μετρα κυμματα με τα διπλα forward loops.. ξερεις με τι σανιδες καναμε τοτε, και με τι σανιδες κανουμε τωρα!!!?? αστο!! ) και φυσικα ολα αλπικο σκι ειναι αλλα οι τεχνικες αλλαζουν, ακομα και στα κλασικα αγωνισματα οπως το σλαλομ και το γιγαντιαιο.. με την ελευση των παραβολικων σκις, στο αθλημα εγινε επανασταση! ολα αλλαξαν! ακομα και το ακαταρριπτο μεχρι χθες μηκος των πεδιλων... νεες τεχνικες γεννηθηκαν, με σκοπο την ευχαριστηση!! για φανταστητε να καναμε ολοι το ιδιο σκι!? τι βαρετο που θα ταν!! καμια προοδος καμια εξελιξη! βγηκε το frestyle kai to freeride βγηκε το carving βγηκε το supercross ολα αλπικα ειναι αλλα ειναι και τοσο μα τοσο διαφορετικα μεταξυ τους, οπως ειμαστε κι εμεις αλλωστε. ειναι ολα διαφορετικες τεχνικες! εγω τρελλαινομαι με το καρβ! αλλος μπορει να το βαριεται! μαγκια του! (εγω τρελλαινομαι να βλεπω φερειπειν εκεινους που κανουν σκι με τα ποδια κολλημενα το ενα με τ αλλο, κατεβαινουν με 15km/hr την πλαγια το πολυ, και πλαγιολισθαινουν κουνωντας τους γοφους τους, νομιζοντας οτι κανουν γαματο σκι!) αλλα αφου το γουσταρουν αυτο το στυλ σκι, εμενα δεν μου πεφτει λογος! (ασχετα που στην παρεα μου τους δουλευουμε!.. ) οι τεχνικες αλλαζουν οπως και το αθλημα φιντελιο και ευτυχως που αλλαζουν για να εχουμε εναν καινουριο στοχο μπροστα μας να κυνηγουμε.. αλλιως, θα ειχαμε βαρεθει ολοι! Quote Drope The Poles! Carving Is Beautifull!! ATOMIC SL 11 Race Edition(1,55/1,63)/ ATOMIC GS 11 Race Edition(1,83) ATOMIC C 9 PULS - XENTRIX 412/DYNAMIC 310/NEOX 412/RACE 614 (ΓΕΜΙΣΑΜΕ ΑΤΟΜΙΚΣ!) Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Μ. 4,192 Report post Posted January 16, 2006 [...]βγηκε το carving[...] Θα μείνω μόνο στο επίμαχο ζήτημα . . . το carving δεν βγήκε πρόσφατα. ! Θα κάνω μια αρκετά μίνι συνέχεια το τελευταίου ποστ μου, . . λέγονται Christian turns και πρωτοπαρουσιάστηκαν εν συνεχεία της telemark στροφής, τα σκι τοποθετούνται παράλληλα με το μέσα σκι λίγο πιο μπροστά από το έξω σκι με σκοπό να χαράξει ο σκιερ την στροφή του . . .παρουσιάστηκε ομοίως το 1868. Carving στροφή ονομάζουμε την στροφή κατά την οποία ο σκιέρ αναπτύσσει γραμμική ταχύτητα στην στροφή του χωρίς πλαγιολίσθηση. Η στροφή όμως στο σκι δεν μπορεί να είναι καλούπι ένεκα των πολλών διαμορφώσεων του terrain , ποικίλα χιονιού κτλ , η χάραξη(carve) της στροφής είναι κομμάτι της τεχνικής του σκι καταβάσεων ανάμεσα σε άλλα όπως στροφή με πατινάρισμα , στροφή με πλάγιο γλίστρημα, γιρλάντα / και με παράλληλα σκι , στροφές με stem άνω / κάτω και παράλληλο stem , στροφή stop, κάθετη ψαλίδα , swing wedeln, stem step . . . και πάει λέγοντας , έχει και άλλα ο κατάλογος. Εκείνο που έκανε την διαφορά και είναι καθαρά μέσα στα πλαίσια της βιομηχανίας και της προώθησης του σκι είναι τα λεγόμενα deep sidecut skies όταν πρωτοπαρουσιάστηκαν στα τέλη του ΄ . Δεν βγήκε κάτι καινούριo το concept έμεινε ίδιο πάνω στην ίδια μηχανική ανάλυση της στροφής. Υπήρξε εξέλιξη των υλικών (και όχι της τεχνικής) ώστε ο σκιέρ ψυχαγωγικού χαρακτήρα να μπορεί να κάνει σκι στα πρότυπα των αθλητών . Για να μπορέσει ο μέσος χιονοδρόμος να χαράξει την στροφή του με τα συμβατικά σκι (που πάντα παρουσιάζουν sidecut) θα έπρεπε να αναπτύξει πολύ μεγάλες ταχύτητες , κάτι που τεχνικά δεν το αντέχει . . . Όλη λοιπόν η νέα τρέλα όπως λες του carving σκι είναι . . .μούφα! Απλώς έγινε επιτυχία στο μάρκετινγκ παγκοσμίως του σκι, με αυτήν την έξυπνη ιδέα και αρκετά λειτουργική για το σκιερ που θέλει να ψυχαγωγείται, να μιμείται τον αθλητή των αγώνων της FIS! Αυτό δεν είναι κακό , αλλά εξέλιξη στο σκι , δεν υφίσταται. Όλες τώρα οι δήθεν επαναστατικές μέθοδοι εκμάθησης , για την δήθεν νέα τεχνική , για το σκι του μέλλοντος δεν ευσταθούν. "επισκεφτείτε το θέρετρό μας, μια νέα εμπειρία σας περιμένει , carving ski για πάντα με τους πιο έμπειρους του χώρου στο νέο αυτό πυρετό" . . τι γίνεται όμως αν πέσεις μέσα στις κροκάλες; Quote People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites
DarK_HumOuR 0 Report post Posted January 16, 2006 ναι, αυτο που λες το ξερω. ετσι ειναι, απο παλια υπηρχε η εννοια καρβινγκ. και δεν νομιζω κανενας να ισχυριζεται οτι το καρβινγκ ειναι το σκι του μελλοντος γιατι ειναι τουλαχιστον γελειο.. απλα, με την ελευση των παραβολικως σκις, τεχνικες σαν αυτη του καρβινγκ εξελιχθηκαν τοσο πολυ, ωστε να θεωρουνται πλεον νεες τεχνικες! γιατι, μην μου πεις οτι πριν απο την ελευση των παραβολικων σκις, εβλεπες σκιερς να κανουν την τεχνικη των φωτος που εβαλα πιο πανω?! οχι! αυτο ειναι μια εξελιγμενη νεα τεχνικη, (χωρις μπατον.. μπλα μπλα μπλα.. χερια αεροπλανακια... μπλα μπλα μπλα...) που βγηκε μολις προσφατα, και συνεδεσε το ονομα της με την στροφη που πολυ καλα μπορουν να κανουν τα παραβολικα σκι δηλαδη το καρβινγκ!! και να σου πω και κατι αλλο?! ακρη δεν θα βγαλεις με μενα, γιατι ειμαι ερωτευμενος με το καρβιγκ! μην μου το θιγετε! ενταξει! ειναι η καψουρα μου! αυτο, και το κολο360 που θελω επιτελους να βγαζω χωρις να πεφτω.. Quote Drope The Poles! Carving Is Beautifull!! ATOMIC SL 11 Race Edition(1,55/1,63)/ ATOMIC GS 11 Race Edition(1,83) ATOMIC C 9 PULS - XENTRIX 412/DYNAMIC 310/NEOX 412/RACE 614 (ΓΕΜΙΣΑΜΕ ΑΤΟΜΙΚΣ!) Share this post Link to post Share on other sites