Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found

Recommended Posts

Ρε Ανεστη ζαλιστηκα απο link σε link..

Τελικα δεν βρηκα πως κατεβαινει..αυτα τα site ειναι μεγαλος μπελας..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εύγε Ανέστη

 

εισαι αξιος :D;) και πραγματικα ακόμα και χωρίς τα μπατον το πήγες πολυ καλα....

 

Λιγο πιο καλή αναλυση το βιντεακι και θα ηταν perfect

 

 

 

 

 

 

anemar ala "donmeli" (χωρις μπατον).Video made by odysseas 13/2/06 (χεχε,οι συντονιστες, συντονιζουν το forum πανω στις πιστες :lol: )

 

http://rapidshare.de/files/13243194/anemarseli.3gp.html

 

 

 

Αρη

 

πάτα το FREE στο link που θα σου ανοιξει και μετα εκεί που λεέι no premium-user Please enter xxx here: .....

 

 

στο κενο θα βαλεις τους αριθμους και τα γραμματα που σου παρουσιάζει στο xxx

 

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

παρτε καμια καμερα τοσα λεφτα σας πληρωνει ο ΣΤΧ για το moderating μας εχετε βγαλει τα ματια :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπράβο Ανέστη και σ΄ανώτερα.

 

Υ.Γ τα μπατόν σου τώρα πια πέρασε τα με μια λεπτή στρώση λαδάκι για να μη σκουριάσουν στο υπόγειο.


Αλήθεια στο curling ντοπάρονται?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΑΨΟΓΟΣ!

ΛΙΓΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΤΕΛΕΙΟΣ!


Drope The Poles!

Carving Is Beautifull!!

ATOMIC SL 11 Race Edition(1,55/1,63)/ ATOMIC GS 11 Race Edition(1,83) ATOMIC C 9 PULS - XENTRIX 412/DYNAMIC 310/NEOX 412/RACE 614

(ΓΕΜΙΣΑΜΕ ΑΤΟΜΙΚΣ!)

IPB Image

Share this post


Link to post
Share on other sites
ΑΨΟΓΟΣ!

ΛΙΓΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΤΕΛΕΙΟΣ!

 

Συμφωνω με τον dark_Humour για τη σταση του σωματος. Στη τελευταια στροφη φαινεται οτι δεν

εισαι τελειως μπροστα. Επισης απ'οτι καταλαβα τραβηξες το βιντεακι στο συνδετικο το οποιο δεν εχει

μεγαλη κλιση. Νομιζω πως αν δοκιμασεις στην Ανατολικη ή στο Αρσουμπασι θα δεις καλυτερα αποτελεσματα.

Οχι οτι αυτο που κανεις δεν ειναι 3 φορες καλυτερο απο αυτο που κανω εγω .. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ΑΨΟΓΟΣ!

ΛΙΓΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΤΕΛΕΙΟΣ!

Στην πιστα που τραβηξαμε το videaki δεν εχει κλιση και το χιονι ηταν μαλακο <_< Απλα ετυχε να βρεθουμε εκει...

Share this post


Link to post
Share on other sites

οριστε και μαθηματα carving από Ιρανικό site :P

 

http://www.skifed.ir/fun_carving.asp

http://www.skifed.ir/race_carving1.asp


''...ουκ εν το πολλώ το ευ...'' ...εκτός κι αν είναι χιόνι ή κυβικά

armada_alpha1.jpg

τα μυαλά και τα αλεξίπτωτα δουλεύουν μόνο ανοιχτά

6179.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...