D_Kikeridis 0 Report post Posted September 12, 2006 Είπε απλώς οτι τα φέρνει χρόνια τα Rossignol..Θα περάσω ελατοχώρι σίγουρα.. Θα ρωτήσω για τα ζενίθ..Αν δν γίνεται..Μένω έτσι κ τ'αλλάζω του χρόνου να δν βολέψουν.. :/ Ευχαριστώ κ πάλι παιδιά.. Φιλικά, Δημήτρης Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted September 12, 2006 Aφου ειναι στο κουτι τους δε θα εχει προβλημα να τα αλλαξει, πιεσε τον. Οταν απο την ιδια @@@#$% αλλα και γιατι ηταν σουπερ φτηνα αγορασα ενα ζευγαρι τεχνικου σλαλομ που ειχε ξεμεινει απο τη παραγγελια της Εθνικης, dynastar STC ,την επομενη χρονια τα εδωσα δωρο σε ενα μαγαζι... εχασα μια χρονια απο ενα πεδιλο παρα πολυ σκληρο, δε μου εμαθε σχεδον τιποτα και στη τελικη με πηγαινε και δε το πηγαινα... Το μονο που μου εκανε ειναι να βλεπω πλεον σκι που τα θεωρουσα σκληρα σα παιχνιδια... Δωστα πισω και παρε ενα ζευγαρι με radius 13-14 σε 1.60 Μαλακά! Εισαι maximum 60 κιλα και σχετικα νεος στο σκι οπως λες. lol με τα σκι που πηρες μετα τα 50χλμ θα αρχιζαν να δουλευουν καπως Quote Share this post Link to post Share on other sites
lefteris 0 Report post Posted September 19, 2006 Καλημέρα σε όλους ΕΡΩΤΗΣΗ Last year αγόρασα τα Volkl S1, ενα πέδιλο Length 163 Radius 13.4 Sidecut 116_70_103 To πέδιλο το βρήκα πολύ μαλακό και σαν να μην δίνει την αρτιότερη δύναμη στις στροφές. Σε πολλά σημεία με μικρο ανωμαλίες χιονιου χοροπήδαγε σαν κατσίκι και έχανε στις στροφές. πιστεύω οτι ναι μεν φταίει και η τεχνική μου αλλά και το πέδιλο παιζει ρόλο? Για φέτος σκέφτομαι το MOTO SL ΤΕΑΜ Dimensions 104/63/95 Radius 12m @146 Τι λέτε? ειμαι 1,78 89κιλά ΤΗΝΧ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Chris82 4 Report post Posted September 19, 2006 Υπάρχει κάποιος δείκτης σκληρότητας/ακαμψίας των πέδιλων? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted September 19, 2006 Radius 12m @146 Τα Κ2 sl moto εννοεις? το 1.46 ειναι λαθος (τυπογραφικο μαλλον) Εαν λεμε τα ιδια βγαινουν σε 3 σκληροτητες μη παρεις σιγουρα τα πιο σκληρα (sandwich) εαν ειναι η δευτερη,τριτη χρονια σου. Tα συγκεκριμενα υπαρχουν για τεστ πριν τα αγορασεις να δεις εαν σου ταιριαζουν. Quote Share this post Link to post Share on other sites
donmeli 14 Report post Posted September 20, 2006 Υπάρχει κάποιος δείκτης σκληρότητας/ακαμψίας των πέδιλων? Ο δείκτης ακαμψίας είτε στο διαμήκη άξονα (flex) είτε στον εγκάρσιο άξονα (torsion) και κυρίως ο τρόπος με τον οποίο αυτά τα μεγέθη τροποποιούνται καθ΄όλο το μήκος/πλάτος του πέδιλου, είναι δυο από τα βασικότερα χαρακτηρηστικά ενός σκι και διαμορφώνουν τον "χαρακτήρα" του. Φυσικό λοιπόν είναι οι εταιρίες να μην θέλουν να διαδίδουν τα μυστικά τους κι έτσι όχι μόνο δεν τα κοινοποιούν τα μεγέθη αλλά τα κρύβουν επιμελώς. Quote Αλήθεια στο curling ντοπάρονται? Share this post Link to post Share on other sites
pro-rad 0 Report post Posted September 20, 2006 Καλημέρα σε όλους ΕΡΩΤΗΣΗ Last year αγόρασα τα Volkl S1, ενα πέδιλο Length 163 Radius 13.4 Sidecut 116_70_103 To πέδιλο το βρήκα πολύ μαλακό και σαν να μην δίνει την αρτιότερη δύναμη στις στροφές. Σε πολλά σημεία με μικρο ανωμαλίες χιονιου χοροπήδαγε σαν κατσίκι και έχανε στις στροφές. πιστεύω οτι ναι μεν φταίει και η τεχνική μου αλλά και το πέδιλο παιζει ρόλο? Για φέτος σκέφτομαι το MOTO SL ΤΕΑΜ Dimensions 104/63/95 Radius 12m @146 Τι λέτε? ειμαι 1,78 89κιλά ΤΗΝΧ ΛΕΥΤΕΡΗ ΠΟΣES ΦΟΡΕΣ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΣΚΙ ΣΥΝΟΛΙΚΑ? Α ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ 12M @146 ΕΙΝΑΙ ΑΚΤΙΝΑ 12M SE ΥΨΟΣ ΠΕΔΙΛΟΥ 146 ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΠΕΔΙΛΟ ΑΝΩ ΤΟΥ 160 Quote www.LINESKIS.com Share this post Link to post Share on other sites
lefteris 0 Report post Posted September 20, 2006 ΛΕΥΤΕΡΗ ΠΟΣES ΦΟΡΕΣ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΣΚΙ ΣΥΝΟΛΙΚΑ? Α ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ 12M @146 ΕΙΝΑΙ ΑΚΤΙΝΑ 12M SE ΥΨΟΣ ΠΕΔΙΛΟΥ 146 ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΠΕΔΙΛΟ ΑΝΩ ΤΟΥ 160 ξεκίνησα πέρσυ σκι (πριν ημουν με snowboard) και πήγαινα κάθε ΣΚ. Καμια 25αρια φορές ίσως και παραπάνω. Πίστες όλες αλλα με λάθη στην τεχνική που έχω εντοπίσει. Επίπεδο οπως το βλέπω εγώ μέτριο. Τι λές? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted September 20, 2006 lefteri μιας και δε με διαβασες παραπανω, το γραφω παλι. Τα SL MOTO ειναι της Κ2? 12μ @ 146 ισχυει? ή ειναι τυπογραφικο λαθος. 1.78 υψος και να παρεις 1.46 σκι το θεωρω ως τυπογραφικο λαθος και μονο! εαν ειναι και της Κ2 το sl moto θα χασεις μια χρονια τσαμπα. Quote Share this post Link to post Share on other sites
lefteris 0 Report post Posted September 21, 2006 lefteri μιας και δε με διαβασες παραπανω,το γραφω παλι. Τα SL MOTO ειναι της Κ2? 12μ @ 146 ισχυει? ή ειναι τυπογραφικο λαθος. 1.78 υψος και να παρεις 1.46 σκι το θεωρω ως τυπογραφικο λαθος και μονο! εαν ειναι και της Κ2 το sl moto θα χασεις μια χρονια τσαμπα. Ναι της Κ2, απο έδώ πήρα τα στοιχεία, το 146 δεν ειναι ύψος. http://www.k2skis.com/skis/ski.asp?ProductID=29 Dimensions 104/63/95 Performance High Performance Junior Slalom Radius 12m @146 Construction 132, 139: Torsion Box. 146, 151: Metal Laminate. Core Fir/Aspen Features 132, 139: Triaxial braid. 146, 151: ABS sidewalls Sizes 132, 139, 146, 151 Στο επόμενο στάδιο απο τα Volkl S1 και να τα κρατήσω παραπάνω απο 1 season, ποια προτείνετε?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted September 21, 2006 Τα Κ2 που ειδες ειναι Junior Racing για πιτσιρικαδες 10-12 χρονων δηλαδη με υψος γυρω στο 1,40-1,50 που πανε αερα στους αγωνες. Εσυ πρεπει να κοιτας στα ανδρικα σκι, γυρω στο 160-165. Τα Volkl Star, S2, S3 καλα ακουγονται για σκιερ μετριου επιπεδου που θελει να προχωρησει (το S3 ειναι πιο γρηγορο, λιγο πιο δυσκολο). Ελα το βραδυ στο Flocafe στη Συγγρου (κοντα στο Γυαλινο Θεατρο) να τα πουμε. Φιλικα ΜακηςΜ Quote Share this post Link to post Share on other sites
lefteris 0 Report post Posted September 21, 2006 Τα Κ2 που ειδες ειναι Junior Racing για πιτσιρικαδες 10-12 χρονων δηλαδη με υψος γυρω στο 1,40-1,50 που πανε αερα στους αγωνες. Εσυ πρεπει να κοιτας στα ανδρικα σκι, γυρω στο 160-165. Τα Volkl Star, S2, S3 καλα ακουγονται για σκιερ μετριου επιπεδου που θελει να προχωρησει (το S3 ειναι πιο γρηγορο, λιγο πιο δυσκολο). Ελα το βραδυ στο Flocafe στη Συγγρου (κοντα στο Γυαλινο Θεατρο) να τα πουμε. Φιλικα ΜακηςΜ OK! τα λέμε και απο κοντά το βράδυ!ΤΗΝΧ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted September 21, 2006 Τη σειρα sl moto τα αντρικα θα ελεγα να τη δεις μετα απο 3-4 χρονια! για Κ2 θα μιλησουμε το βραδυ απο κοντα Quote Share this post Link to post Share on other sites