Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
Sign in to follow this  
D_Kikeridis

Λίγο τα φώτα σας για αγορά εξοπλισμού..Πλίζ

Recommended Posts

Είπε απλώς οτι τα φέρνει χρόνια τα Rossignol..Θα περάσω ελατοχώρι σίγουρα..

Θα ρωτήσω για τα ζενίθ..Αν δν γίνεται..Μένω έτσι κ τ'αλλάζω του χρόνου να δν βολέψουν..

:/

Ευχαριστώ κ πάλι παιδιά..

 

Φιλικά,

Δημήτρης


Share this post


Link to post
Share on other sites

Aφου ειναι στο κουτι τους δε θα εχει προβλημα να τα αλλαξει, πιεσε τον.

 

Οταν απο την ιδια @@@#$% αλλα και γιατι ηταν σουπερ φτηνα αγορασα ενα ζευγαρι τεχνικου σλαλομ που ειχε ξεμεινει απο τη παραγγελια της Εθνικης,

dynastar STC ,την επομενη χρονια τα εδωσα δωρο σε ενα μαγαζι... εχασα μια χρονια απο ενα πεδιλο παρα πολυ σκληρο, δε μου εμαθε σχεδον τιποτα και στη τελικη με πηγαινε και δε το πηγαινα... Το μονο που μου εκανε ειναι να βλεπω πλεον σκι που τα θεωρουσα σκληρα σα παιχνιδια...

 

Δωστα πισω και παρε ενα ζευγαρι με radius 13-14 σε 1.60 Μαλακά!

Εισαι maximum 60 κιλα και σχετικα νεος στο σκι οπως λες.

 

 

lol με τα σκι που πηρες μετα τα 50χλμ θα αρχιζαν να δουλευουν καπως :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους

 

ΕΡΩΤΗΣΗ

 

Last year αγόρασα τα Volkl S1, ενα πέδιλο

 

Length 163

Radius 13.4

Sidecut 116_70_103

 

To πέδιλο το βρήκα πολύ μαλακό και σαν να μην δίνει την αρτιότερη δύναμη στις στροφές. Σε πολλά σημεία με μικρο ανωμαλίες χιονιου χοροπήδαγε σαν κατσίκι και έχανε στις στροφές.

 

πιστεύω οτι ναι μεν φταίει και η τεχνική μου αλλά και το πέδιλο παιζει ρόλο?

 

Για φέτος σκέφτομαι το MOTO SL ΤΕΑΜ

Dimensions 104/63/95

Radius 12m @146

Τι λέτε?

 

ειμαι 1,78 89κιλά

 

 

ΤΗΝΧ

Share this post


Link to post
Share on other sites
Radius 12m @146

Τα Κ2 sl moto εννοεις? το 1.46 ειναι λαθος (τυπογραφικο μαλλον)

 

Εαν λεμε τα ιδια βγαινουν σε 3 σκληροτητες μη παρεις σιγουρα τα πιο σκληρα (sandwich) εαν ειναι η δευτερη,τριτη χρονια σου.

Tα συγκεκριμενα υπαρχουν για τεστ πριν τα αγορασεις να δεις εαν σου ταιριαζουν.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Υπάρχει κάποιος δείκτης σκληρότητας/ακαμψίας των πέδιλων?

Ο δείκτης ακαμψίας είτε στο διαμήκη άξονα (flex) είτε στον εγκάρσιο άξονα (torsion) και κυρίως ο τρόπος με τον οποίο αυτά τα μεγέθη τροποποιούνται καθ΄όλο το μήκος/πλάτος του πέδιλου, είναι δυο από τα βασικότερα χαρακτηρηστικά ενός σκι και διαμορφώνουν τον "χαρακτήρα" του. Φυσικό λοιπόν είναι οι εταιρίες να μην θέλουν να διαδίδουν τα μυστικά τους κι έτσι όχι μόνο δεν τα κοινοποιούν τα μεγέθη αλλά τα κρύβουν επιμελώς.


Αλήθεια στο curling ντοπάρονται?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Καλημέρα σε όλους

 

ΕΡΩΤΗΣΗ

 

Last year αγόρασα τα Volkl S1, ενα πέδιλο

 

Length 163

Radius 13.4

Sidecut 116_70_103

 

To πέδιλο το βρήκα πολύ μαλακό και σαν να μην δίνει την αρτιότερη δύναμη στις στροφές. Σε πολλά σημεία με μικρο ανωμαλίες χιονιου χοροπήδαγε σαν κατσίκι και έχανε στις στροφές.

 

πιστεύω οτι ναι μεν φταίει και η τεχνική μου αλλά και το πέδιλο παιζει ρόλο?

 

Για φέτος σκέφτομαι το MOTO SL ΤΕΑΜ

Dimensions 104/63/95

Radius 12m @146

Τι λέτε?

 

ειμαι 1,78 89κιλά

ΤΗΝΧ

ΛΕΥΤΕΡΗ ΠΟΣES ΦΟΡΕΣ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΣΚΙ ΣΥΝΟΛΙΚΑ?

 

Α ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ 12M @146 ΕΙΝΑΙ ΑΚΤΙΝΑ 12M SE ΥΨΟΣ ΠΕΔΙΛΟΥ 146 ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΠΕΔΙΛΟ ΑΝΩ ΤΟΥ 160


 

www.LINESKIS.com

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
ΛΕΥΤΕΡΗ ΠΟΣES ΦΟΡΕΣ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΣΚΙ ΣΥΝΟΛΙΚΑ?

 

Α ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ 12M @146 ΕΙΝΑΙ ΑΚΤΙΝΑ 12M SE ΥΨΟΣ ΠΕΔΙΛΟΥ 146 ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΠΕΔΙΛΟ ΑΝΩ ΤΟΥ 160

ξεκίνησα πέρσυ σκι (πριν ημουν με snowboard) και πήγαινα κάθε ΣΚ. Καμια 25αρια φορές ίσως και παραπάνω. Πίστες όλες αλλα με λάθη στην τεχνική που έχω εντοπίσει.

 

Επίπεδο οπως το βλέπω εγώ μέτριο.

 

Τι λές?

Share this post


Link to post
Share on other sites

lefteri μιας και δε με διαβασες παραπανω,

το γραφω παλι.

Τα SL MOTO ειναι της Κ2?

12μ @ 146 ισχυει? ή ειναι τυπογραφικο λαθος.

 

1.78 υψος και να παρεις 1.46 σκι το θεωρω ως τυπογραφικο λαθος και μονο!

εαν ειναι και της Κ2 το sl moto θα χασεις μια χρονια τσαμπα.

Share this post


Link to post
Share on other sites
lefteri μιας και δε με διαβασες παραπανω,

το γραφω παλι.

Τα SL MOTO ειναι της Κ2?

12μ @ 146 ισχυει? ή ειναι τυπογραφικο λαθος.

 

1.78 υψος και να παρεις 1.46 σκι το θεωρω ως τυπογραφικο λαθος και μονο!

εαν ειναι και της Κ2 το sl moto θα χασεις μια χρονια τσαμπα.

 

 

Ναι της Κ2, απο έδώ πήρα τα στοιχεία, το 146 δεν ειναι ύψος.

http://www.k2skis.com/skis/ski.asp?ProductID=29

 

 

Dimensions 104/63/95

Performance High Performance Junior Slalom

Radius 12m @146

Construction 132, 139: Torsion Box. 146, 151: Metal Laminate.

Core Fir/Aspen

Features 132, 139: Triaxial braid. 146, 151: ABS sidewalls

Sizes 132, 139, 146, 151

Στο επόμενο στάδιο απο τα Volkl S1 και να τα κρατήσω παραπάνω απο 1 season, ποια προτείνετε??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα Κ2 που ειδες ειναι Junior Racing για πιτσιρικαδες 10-12 χρονων δηλαδη με υψος γυρω στο 1,40-1,50 που πανε αερα στους αγωνες. Εσυ πρεπει να κοιτας στα ανδρικα σκι, γυρω στο 160-165. Τα Volkl Star, S2, S3 καλα ακουγονται για σκιερ μετριου επιπεδου που θελει να προχωρησει (το S3 ειναι πιο γρηγορο, λιγο πιο δυσκολο).

 

Ελα το βραδυ στο Flocafe στη Συγγρου (κοντα στο Γυαλινο Θεατρο) να τα πουμε. :P

Φιλικα

 

ΜακηςΜ

Share this post


Link to post
Share on other sites
Τα Κ2 που ειδες ειναι Junior Racing για πιτσιρικαδες 10-12 χρονων δηλαδη με υψος γυρω στο 1,40-1,50 που πανε αερα στους αγωνες. Εσυ πρεπει να κοιτας στα ανδρικα σκι, γυρω στο 160-165. Τα Volkl Star, S2, S3 καλα ακουγονται για σκιερ μετριου επιπεδου που θελει να προχωρησει (το S3 ειναι πιο γρηγορο, λιγο πιο δυσκολο).

 

Ελα το βραδυ στο Flocafe στη Συγγρου (κοντα στο Γυαλινο Θεατρο) να τα πουμε. :P

Φιλικα

 

ΜακηςΜ

 

OK! τα λέμε και απο κοντά το βράδυ!ΤΗΝΧ!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τη σειρα sl moto τα αντρικα θα ελεγα να τη δεις μετα απο 3-4 χρονια!

 

για Κ2 θα μιλησουμε το βραδυ απο κοντα :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

  • Today's Birthdays

    1. Cancer
      Cancer
      (41 years old)
    2. zagla
      zagla
      (62 years old)
  • ONLINE

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,151
    • Total Posts
      460,817
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,730
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    RichardWab
    Joined
×
×
  • Create New...