Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
dmar

Με Εφεραν τα Πρώτα χιόνια

Recommended Posts

Γεία σας φίλες και φίλοι .

Ηρθα και έγω στην μεγάλη παρέα σας.

Δυστηχώς έχω μείνει χωρίς παρέα δύο-τρείς φίλους που έχω και πηγαίναμε μαζί,το σταμάτησαν το άθλημα και ανεβαίνω στο βουνό μόνος σαν τον λύκο.

Ελπίζω να σας συναντήσω σε κάποια χιονοπαρέα και γιατί όχι και σε έκδρομή.

Χαιρετισμούς

 

dmar

Share this post


Link to post
Share on other sites
Γεία σας φίλες και φίλοι .

Ηρθα και έγω στην μεγάλη παρέα σας.

Δυστηχώς έχω μείνει χωρίς παρέα δύο-τρείς φίλους που έχω και πηγαίναμε μαζί,το σταμάτησαν το άθλημα και ανεβαίνω στο βουνό μόνος σαν τον λύκο.

Ελπίζω να σας συναντήσω σε κάποια χιονοπαρέα και γιατί όχι και σε έκδρομή.

Χαιρετισμούς

 

dmar

Απο σένα εξαρτάται φίλε, εμείς είμαστε εδώ. (Και στα βουνά φυσικά)!! :lol:


Στην τέχνη, αλλά κυρίως στη ζωή χρειάζεται έμπνευση!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλώς ήρθες Dmar.

 

Είσαι στο σωστό μέρος για να βρείς κι αλλους ομοιοπάθείς :lol: με σένα και να ανεβαίνεις μαζί τους στα βουνά. Πες μας περισσότερα για σένα. Σε ποιο βουνό πήγαίνεις, αν κάνεις σκι η σανίδι κτλ.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Γεία σας φίλες και φίλοι .

Ηρθα και έγω στην μεγάλη παρέα σας.

Δυστηχώς έχω μείνει χωρίς παρέα δύο-τρείς φίλους που έχω και πηγαίναμε μαζί,το σταμάτησαν το άθλημα και ανεβαίνω στο βουνό μόνος σαν τον λύκο.Ελπίζω να σας συναντήσω σε κάποια χιονοπαρέα και γιατί όχι και σε έκδρομή.

Χαιρετισμούς

 

dmar

 

 

Μην ανησυχείς...τώρα θα μπορείς να ανεβαίνεις στο βουνό μαζί με το υπόλοιπο κοπάδι (λύκους, αλεπούδες κτλ)

 

Καλώς ήρθες

 

Φιλικά

Νανά


...μέτριο, ούτε τον καφε δεν πίνω...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dmar καλώς ήρθες στο φόρουμ. Μου ακούγεσαι σαν να βρίσκεσαι στο σωστό μέρος :lol: Μάλλον δεν θα ξαναχρειαστεί να ανέβεις μόνος σου στα βουνά φτάνει να μας παρακολουθείς και να συμμετέχεις στις εξορμήσεις μας. Όπως λέει κι ο Στάθης, πες μας μερικά πράγματα για σένα. Από Αθήνα είσαι, Θεσ/κη, πού; Με τί ασχολείσαι; Άλλα σπορς; Πες μας ό,τι θέλεις τέλος πάντων... :lol:


Ανεμομαζώματα - διαβολοσκορπίσματα.........

Share this post


Link to post
Share on other sites
Μην ανησυχείς...τώρα θα μπορείς να ανεβαίνεις στο βουνό μαζί με το υπόλοιπο κοπάδι (λύκους, αλεπούδες κτλ)

 

Καλώς ήρθες

 

Φιλικά

Νανά

 

Νανα τα αγρια πανε σε αγελες (λυκων κλπ)... :lol: ακου.... κοπαδι :P

 

Anyway, Καλως ωρισες Dmar (αληθεια πως προφερεται; Ντι-μαρ; :mellow: Νταμαρ'; :lol: Ντουμαρ; :D ).

 

Λοιπον ο Dmar ειναι απο Αθηνα, περισσοτερα ελπιζω να μας πει ο ιδιος (ειμαστε περιεργοι εμεις εδω...) ;)

 

Φιλικα

 

ΜακηςΜ

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dmar καλώς ήρθες στο φόρουμ. Μου ακούγεσαι σαν να βρίσκεσαι στο σωστό μέρος ;) Μάλλον δεν θα ξαναχρειαστεί να ανέβεις μόνος σου στα βουνά φτάνει να μας παρακολουθείς και να συμμετέχεις στις εξορμήσεις μας. Όπως λέει κι ο Στάθης, πες μας μερικά πράγματα για σένα. Από Αθήνα είσαι, Θεσ/κη, πού; Με τί ασχολείσαι; Άλλα σπορς; Πες μας ό,τι θέλεις τέλος πάντων... ;)

 

 

Λοιπόν ,

Μένω Αθήνα και μου αρέσει πάρα πολύ το χειμερινό Σκί [αν καταφέρω και το Σανίδι δεν θαμε χαλάσει].

Το θεωρώ πιο πολύ σαν άθλημα-πόρωση,κάνω απο το 1999, με κορύφωση εκδρομή στο San johhan στο Τυρόλο Αυστρία :lol: .

Τον προηγούμενο χειμώνα πήγα Βίγλα-Πισοδέρι[πρέπει να ξαναπάω είναι ΣΟΥΠΕΡ],ποίοτητα χιονιού-πίστες-τοποθεσία :lol: .

 

Πηγαίνω συνήθως :P Καλάβρυτα- :D Μαίναλο- :P Παρνασσό.

ε κάνω και λίγο ποδήλατο για να συντηρώ τα πόδια μου το καλοκαίρι,και γυμναστήριο.

Εκανα και WINDSURF αλλά σταμάτησα γιατί μου κόστιζε[διπλά και τριπλά πανιά,σανίδια και.και.και..] και έπρεπε να διαλέξω.

 

Θέλω να πάω και αλλού στο εξωτερικό[χωρίς όμως την ΤΙΜ] :mellow:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μάκης Μ

είσαι Αγία,ελπίζω τα πέδιλα να μην τα έβαλες πρόπερσι σε κατηφόρες και χάλασες τους δρόμους.

 

 

dmar[ντί-μαρ]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αγια Παρασκευη και σε κατηφορα μπλε παρακαλω. :mellow:

 

Δυστυχως, περσι που χιονισε και ημουν ετοιμος για κατεβασιες το πρωι...ΕΡΙΞΕ Ο ΠΡΟΚΟΜΜΕΝΟΣ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΛΑΤΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ!!!! :lol::P

 

Εσυ που μενεις;

 

Φιλικα

 

ΜακηςΜ

 

ΥΓ: St Johan πηγα και περσι και προπερσι τα Χριστουγεννα :lol::D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στην Ηπείρου.

 

Τυχερέ,η Αυστρία και ειδικά η τοποθεσία του St.Johan είναι πολύ καλή.

Είχα πάει με τον Σύλλογο Αχαρνών.

Share this post


Link to post
Share on other sites

καλώς τον ντι μαρ

και συ από τα ΒΠ, πολύ καλά πάμε!

 

Τσακός μεριά εγώ! τα λέμε!!!!!!!!!!


ζητήται πούδρα κατάλληλη για βιασμό

πληροφορίες μόνο με pm

Share this post


Link to post
Share on other sites
Γεία σας φίλες και φίλοι .

Ηρθα και έγω στην μεγάλη παρέα σας.

Δυστηχώς έχω μείνει χωρίς παρέα δύο-τρείς φίλους που έχω και πηγαίναμε μαζί,το σταμάτησαν το άθλημα και ανεβαίνω στο βουνό μόνος σαν τον λύκο.

Ελπίζω να σας συναντήσω σε κάποια χιονοπαρέα και γιατί όχι και σε έκδρομή.

Χαιρετισμούς

 

dmar

 

Μετα απο ενα χρονο μπορει και να παρακαλας να μεινεις μονος σου, στο βουνο :P

 

walkie talkie να εχεις στο 8/20 και θα ξανανιωσεις καταλαβεις... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dmar καλως ήρθες στην παρέα μας, ειναι σίγουρο οτι πια δεν θα ανεβαίνεις μονος στο βουνό αλλά θα σου δώσω μία φιλική συμβουλή σαν νέος που είσαι βεβαίως...... βεβαιως........ να προσέχεις μόνο με ποιους θα ανεβαίνεις στο βουνό B)ειναι τρελοί αυτοί οι Γαλάτες ..... - μονο εγώ είμαι λογική εδω μέσα B)

 

 

 

:):P


The greatest pleasure in life is doing what people say you can not do!!!
http://www.snowsummit.eu - Private transfers to/from Geneva Airport

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Today's Birthdays

    1. cube
      cube
      (16 years old)
    2. petran13
      petran13
      (45 years old)
    3. Valeria
      Valeria
      (45 years old)
  • ONLINE

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,150
    • Total Posts
      460,795
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,728
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    XanderMorris
    Joined
×
×
  • Create New...