sirros 0 Report post Posted October 24, 2006 brat ολε ολε ολε . Quote Share this post Link to post Share on other sites
pro-rad 0 Report post Posted November 24, 2006 ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΜΑΘΕ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝ ΧΙΟΝΙΣΕ ΧΘΕΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΠΑΡΝΑΣΣΟ? Quote www.LINESKIS.com Share this post Link to post Share on other sites
JohNi 21 Report post Posted November 24, 2006 Πρεπει να χιονισε επειδη και Καλαβρυτα ψηλα (webcam) εχει ασπρισει ολη η Στυγα... Quote Share this post Link to post Share on other sites
TANNIS 0 Report post Posted November 24, 2006 Πρεπει να χιονισε επειδη και Καλαβρυτα ψηλα (webcam) εχει ασπρισει ολη η Στυγα... Δυστυχώς όχι!Σημερινή φωτογραφία από snowreport. Quote Share this post Link to post Share on other sites
snowizard 0 Report post Posted November 27, 2006 Παιδια παλι τα ιδια και φετος ενω αρχησαμε καλα με χιονια και κρυα μας βλεπω σιγα σιγα να βγαζουμε τα μαγιω Οχι αλλη ζεστη και ηλιος! Ξερει κανεις τι θα γινει με τον φετηνο χειμώνα? ή θα κανουμε σκι το Φλεβαρη? Quote Κλείνω τα μάτια μα τα τύμπανα βαράνε ακόμα, τώρα θα παίξουν στον δικό μου ρυθμό, είναι οι διάβολοι που μέσα μου χoρεύουν και με σπρώχνουν να σου πω, πως πάντα θα είμαι εδώ... Share this post Link to post Share on other sites