pro-rad 0 Report post Posted November 1, 2006 ΜΟΛΙΣ ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΜΟΥ ΦΕΡΑΝΕ ΓΙΑ PS2 ΤΟ SSX ON TOUR ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ FOUL FREESTYLE SKI. ΠΑΙΧΝΙΔΑΡΑ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΣΟΥΛΗΣΩ ΘΑ ΤΣΟΥΛΑΩ ΜΕ PLAY ΠΡΟΧΘΕΣ ΕΧΩΣΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ UNNATURAL 1080 ME ENA ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ PUBLIC ENEMY ΜΟΛΙΣ ΧΘΕΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ RAILS, OFF AXIS ΚΑΙ AIR JAPANS ΠΗΡΑ ΜΟΥ ΤΑ ΠΡΩΤΑ 4FRNT (ΕΙΔΕΣ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΝΑ ΤΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΣΠΟΝΣΟΡΑΡΑΝΕ ΜΕΤΑ ΤΗ ΠΡΩΤΙΑ ΣΤΟ XΘESINO SLOPESTYLÉ SESSION. χαχα ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΧΙΟΝΙΑ ME ΑΣΦΑΛΕΙΑ!!! ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΑΡΚΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ? Quote www.LINESKIS.com Share this post Link to post Share on other sites
Snowflake 9 Report post Posted November 1, 2006 Δημήτρη που θα το βρούμε και εμέις αυτο γιατι εγω εχω ενα αλλο με σκι μεγαλο χαλι... Quote The greatest pleasure in life is doing what people say you can not do!!!http://www.snowsummit.eu - Private transfers to/from Geneva Airport Share this post Link to post Share on other sites
odyssey 2 Report post Posted November 1, 2006 Τρομερο παιχνιδακι το SSX on tour, αρκετα καρτουνιστικο και οχι με τοσο εμφαση στο ρεαλισμο, που το κανει και πιο ελκυστικο βεβαια (γουστα ειναι αυτα) Το κακο ειναι οτι μολις φτασεις καπου 40-30 στο raniking (ξεκινας απο 100) τα events γινονται υπερβολικα δυσκολα και θελουν 3-4 φορες το καθενα για να βγει. Καιρο τωρα εχω κολλησει στο 18 και δε μπορω να κερδισω ουτε ενα. Quote no friends on a powder day Share this post Link to post Share on other sites
panagiotis 209 Report post Posted November 1, 2006 Ωπ! Αν ήξερα ότι το πήρες, σήμερα το βραδάκι που πέρασα θα σου έδειχνα κολπάκια για να πέρνεις bonus βαθμούς Πολύ καλό παιχνιδάκι, το έχω στο PSP. Αλλά είναι σαφώς κατώτερο του προκάτοχού του, του SSX 3. Odyssey, αυτό που λες μου έκανε κι εμένα εντύπωση. Δεν το περίμενα τόσο δύσκολο. Αλλά τα κατάφερα τα χρυσά (στο freestyle όμως) Quote JAPOW!!! Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted November 2, 2006 ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΑΡΚΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ? [off topic] Οταν θα μπορουν να εχουν 3-4 ασθενοφορα ετοιμοπολεμα... Μια φορα βρεθηκα σε πραγματικο freestyle παρκο και πονεσε η ψυχη μου. Οταν λεμε πραγματικο δε λεμε τα παρκα που βλεπεις στης αλπεις αλλα για extreme αλματα σαν και αυτα που βλεπεις στα dvd Στο τερμα του παρκου υπηρχε κτηριο Γιατρειο, εμπαινες απο τη μια και απο την αλλη περιμενε το ασθενοφορο με τη πορτα ανοιχτη με το που εμπαινες στο γιατρειο σου εκαναν της πρωτες βοηθειες και σε εβγαζαν απο τη πισω πορτα κατευθειαν μεσα στο ασθενοφορο, εφευγε και κολλωνε το αλλο [/off topic] αντε ριχτε και κανα αλλο χιονοπαιχνιδο για ps2, τι θα κανουμε στη Σουβαλα τα βραδυα. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted November 2, 2006 [Off topic 2] Λαικον Ασμα: "Δυο πορτες εχει η ζωη... ανοιξα μια και μπηκα και μεχρι να'ρθει το πρωι ...απο την αλλη βγηκα" Φιλικα ΜακηςΜ Quote Share this post Link to post Share on other sites
odyssey 2 Report post Posted November 2, 2006 Nickel δηλαδη ετσι οπως το λες, το παρκο εκλεινε μολις εφευγε το τελευταιο ασθενοφορο και μετα ανοιγε μολις ερθει ξανα το 1ο. Παιδιαααα, κλεινει λιγο το παρκο, μειναμε απο ασθενοφορα!!! :D:D:D Quote no friends on a powder day Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted November 3, 2006 κι ομως δεν εμεινε ποτε απο ασθενοφορο... στη χειροτερη θα τους στοιβαζανε απεξω μεχρι να ερθει... σιγα οι πιο πολλοι ηταν σανιδαδες :LOL: Quote Share this post Link to post Share on other sites