pandora 0 Report post Posted November 19, 2006 Γειά σας και από 'μένα!! Πρώτη φορά πέρσυ έκανα σκι κι ενθουσιάστηκα. Αν και είμαι καλοκαιρινός τύπος ανυπομονώ για τα χιόνια τα καλά. Ελπίζω να είστε ανεκτικοί απέναντι στις βούτες μου γιατί είμαι αρχάρια ακόμα , με πολύ διάθεση όμως να μάθω περισσότερα. Η συνάντηση της Πέμπτης ήταν super και φυσικά θα ξαναέρθω (δε γλιτώνετε τόσο εύκολα από 'μένα! χι χι χι) Καλή χιονοδρομική περίοδο σε όλους! Πανδώρα! Quote Share this post Link to post Share on other sites
KonstantinosV 0 Report post Posted November 19, 2006 Καλώς ήρθες Πανδώρα στο σύλλογο!! Και ο γράφων κάποτε περνούσε καλά μόνο τα καλοκαίρια πλέον και το χειμώνα ! Είμαι σίγουρος πως στον σύλλογο θα βρεις μια εξαιρετική παρέα που θα σε συνοδεύει στις χειμερινές σου εξορμήσεις. Καλό χειμώνα παιδιά, είναι προ των πυλών... Φιλικά, KonstantinosV Quote Share this post Link to post Share on other sites
lena 0 Report post Posted November 19, 2006 Γειά σας και από 'μένα!! Πρώτη φορά πέρσυ έκανα σκι κι ενθουσιάστηκα. Αν και είμαι καλοκαιρινός τύπος ανυπομονώ για τα χιόνια τα καλά. Ελπίζω να είστε ανεκτικοί απέναντι στις βούτες μου γιατί είμαι αρχάρια ακόμα , με πολύ διάθεση όμως να μάθω περισσότερα. Η συνάντηση της Πέμπτης ήταν super και φυσικά θα ξαναέρθω (δε γλιτώνετε τόσο εύκολα από 'μένα! χι χι χι) Καλή χιονοδρομική περίοδο σε όλους! Πανδώρα! γεια σου μικρη πυγολαμπιδα!!νομιζω οτι ειμαι ανευ συναγωνισμου στις βουτιες!! παμε στοιχημα?? μηπως θες να σου θυμησω το καιμακτσαλαν?? λεμε τωρα! που να γλυτώσουν οι ανθρωποι με εμας που έμπλεξαν!!αντε καλη χιονοδρομικη περιοδο!! θα περασω να σε παρω με το τουτου την Πεμπτη για τη συναντηση!! Όποτε προειδοποιώ τους υπόλοιπους ότι θα κυκλοφορω με αυτοκινητο!! !! η αγαπητη χιονοστοιβαδα!! Quote bones heal , glory is FOREVER! Σαβουριάζομαι και Μαθαίνω!!! Share this post Link to post Share on other sites