Dolomites 1,145 Report post Posted January 12, 2007 http://www.snowclub.gr/nickel/oreivatiko060107.wmv Ορειβατικό Σκί 6/1/2007 (29.5mb) Επιτέλους είδαμε (έστω και άλλους) να κάνουν σκι στα Ελληνικά βουνά. Μπράβο σε όλοι την παρέα σου nickel. Πραγματικά θα ήθελα να ήμουν εκεί... Δεν ξέρω αν είμαι ο μόνος άσχετος αλλά ίσως να είναι σκόπιμο να αναφέρεις με απλά λόγια τον τρόπο που κάνεις το video από miniDV σε wmv και τα 5λεπτά να είναι 28mb. Αρκετοί νομίζω έχουμε σχετικά βιντεάκια. Ας γίνει και ένας κατάλογος μέσα στο snowclub για να τα μοιραζόμαστε (λέω τώρα...). Ρε τι πάθαμε!!! Να βλέπουμε χιόνι... μόνο στην οθόνη. Ας ελπίσουμε να έχουμε τύχη για την αλλαγή καιρού που φαίνεται για τέλος Ιανουαρίου. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted January 12, 2007 Είναι από φωτογραφικές μηχανές CANON τα βίντεα ΙΧUS 500 (makalu) ΙΧUS 900 (moi). Η μεν τραβάει 320χ240 στα 30fps η δε 640χ480 στα 30 πάλι. Αποθηκεύουν σε mpeg (mvi) και μετά απλά τα πετάς στο windows movie maker βάζεις μουσική κλπ Στο τέλος επιλέγεις μέγεθος αποθήκευσης σαν έργο οπότε μπορείς να τα σώσεις σε πολλά μέγέθη Με τις φωτογραφικές ειδικά αν τραβάς πάνω από 20fps περνάς κομπιούτερ και με movie maker είσαι έτοιμος Από κάμερα ενώ έχω περίπου 656493638 ώρες υλικό έχω προσπαθήσει και αποτύχει να φτιάξω ταινία. Ο Jey τα έχει καταφέρει ας γράψει Υ.Σ. Ο εν λόγω πουδροalmodovar εθεάθη με CD Adobe premier movie ή κάτι τέτοιο οπότε αν μας δωθεί η ευκαιρία να κάνουμε καλο σκι να περιμένεις παπάδες (στην πούδρα) ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΑΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟ TOPIC E? Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted January 12, 2007 Εεεεφυγεεε!! Φιλικα ΜακηςΜ Moderating Team Quote Share this post Link to post Share on other sites