Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
BOOZER

Αυτόματο ή Μηχανικό Κιβώτιο

Recommended Posts

...συγχώρα με που δε καταλαβαίνω τι λένε τα κομπιούτερς κι αριθμοί.....

 

 

 

...όντως έχεις δίκιο...εξήγησε μου όμως γιατί οι ''ειδικοί'' μιλάνε για εγκεφάλους, πνευματικά συστήματα, έξυπνες τετρακινήσεις, και γενικώς τα ανάγουν όλα σε ανθρώπινα μέτρα και σταθμά??....για να καταλαβαίνει ο κόσμος? για να φοβάται ο κόσμος? γιατί? (στο λέω πολύ σοβαρά)....


...great things are done when men and mountains meet....

Share this post


Link to post
Share on other sites

μπορω εγω να εχω ενα borg warner απλο χωρις πλακετες και εγκεφαλους ??

θα μου πεις τι να το κανεις ?

 

θα γινει συλλεκτικο

 

διπανου

ειλικρινα πιστευω οτι στους περισσοτερους απο αυτους λειπουν αυτα τα πραγματα κυριως ο εγκεφαλος λολ

 

σοβαρα τωρα πιστευω οτι τα περισοτερα λεγονται για εντυπωσιασμο παρα για ενημερωση

Share this post


Link to post
Share on other sites

Προσωπικά τρέφω μια απέχθεια για τα αυτόματα κιβώτια. Ειδικά τις μούφες που μπαίνουν σε αυτοκίνητα της σειράς (εντάξει δεν μιλάω για Enzo προφανώς). Η αντιπάθεια μου έχει να κάνει με τη συμμετοχικότητα στην οδήγηση. Αν μιλαμε για οδηγηση φυσικα, και όχι πήξιμο στην αθηνα η cruising στην εθνική. Δεν βαριέμαι να κουνήσω το χερι μου για να αλλάζω ταχυτητες, δεν πονάει το πόδι μου απο το συμπλεκτη, δεν εχω αμερικανοποιηθεί τόσο ακόμα :) Δεν μου αρέσουν τα αυτοκίνητα με αυτοματισμους και ευκολίες που σχετιζονται με την οδηγηση, και αν αγόραζα ποτε (που δεν) κάποιο σουπερκαρ, θα ήταν χειροκίνητο!

 

Είναι τέτοια η επιβραβευση όταν μαθένεις να αλλάζεις σωστά ταχύτητες που εγώ προσωπικά δεν την ανταλλάζω με tarifa style :lol:

 


no friends on a powder day

Share this post


Link to post
Share on other sites

παιδια τα πραγματα ειναι απλα....

 

σε ολα ρολο παιζει ο οδηγος και τα ποσα αλογα εχεις κατω απο το καπο σου

 

εχω το audi s3 μοντελο 2007

 

265 αλογα απο την μανα και εγιναν 315 απο τον πατερα του (εμενα)

 

με οτι ταχυτητα και να το εχω φωρτομενο με το που παταω το γκαζι η καρδια πηγαινει στο πορτ μπαγκαζ και τα ματια αρχιζουν και δακρυζουν.....απο συγκινηση.....

 

δεν πιστευω σε ενα τετοιο αμαξι να επαιζε μεγαλη διαφορα το αυτοματο κιβωτιο.....ισα ισα πιστευω οτι θα δυσκολευε και λιγο την αγρια οδηγηση.....

 

και τα πραγματα ειναι απλα

 

εαν θελεις ενα αυτοκινητο για μεσα στην πολη παιρνεις ενα αυτοματο.

 

εαν θελεις να μην κουραζεσαι στην οδηγηση παιρνεις εναν οδηγο.....

 

εαν θελεις ενα αυτοκινητο για πραγματικα αξεχαστες οδιγικες συγκινησεις παιρνεις ενα χειροκινητο....

 

 

τωρα αυτο για την εθνικη που διαβασα ελεος.....ποσες φορες αλλαζετε την ταχυτητα στην εθνικη ??????????????

Share this post


Link to post
Share on other sites

...απ'ότι κατάλαβα από το video, odyssey, είσαι απο αυτούς που προσπερνάνε μια νταλίκα, την ώρα που πήγαινε να προσπεράσει ένα βυτιοφόρο, ενώ προσπέρναγε ενα τριαξονικό......τετραπλή δίχως αύριο, στις 7000 στροφές....τότε ναι, δε σου κάνει το αυτόματο, έχεις δίκιο :):lol: :LOL: (αστειεύομαι)

 

...σαφώς το αυτόματο στα ''κοινά'' αυτοκίνητα, δημιουργεί μια πιο τουριστική οδήγηση...σκέψου όμως, ότι, στους δρόμους της Ελλάδας, μόνο τουριστική οδήγηση μπορείς να κάνεις, αλλιώς γίνεσαι φονιάς....

 

...cookmangr συμφωνώ στα λεγόμενα σου, με μια επισήμανση (τώρα το είδα): σε εθνική τύπου Κατερίνη - Θεσσαλονίκη, όντως δεν αλλάζεις ταχύτητα, σε εθνική όμως τύπου Κορίνθου - Πατρών, οι εναλλαγές 5ης - 4ης -3ης είναι μόνιμες.... ΑΥΤΟ Εννοαω


...great things are done when men and mountains meet....

Share this post


Link to post
Share on other sites
...απ'ότι κατάλαβα από το video, odyssey, είσαι απο αυτούς που προσπερνάνε μια νταλίκα, την ώρα που πήγαινε να προσπεράσει ένα βυτιοφόρο, ενώ προσπέρναγε ενα τριαξονικό......τετραπλή δίχως αύριο, στις 7000 στροφές....τότε ναι, δε σου κάνει το αυτόματο, έχεις δίκιο :P;):D (αστειεύομαι)
:) Μιλαμε για κιβωτια αυτοματα η χειροκινητα. Πιστεψε με δεν θελεις να φερεις στο τοπικ θεματα ασφαλειας στο αυτοκινητο. Και τα 2 βιντεο που εβαλα ειναι μεσα σε κλειστο περιβαλλον πιστας και δεν κινδυνευει κανεις. Εξω απο την πιστα, παλι προτιμω το χειροκινητο ναι.

 

 

Οταν λες tarifa style εννοείς αυτό;
Χεχεχε ακριβως... ακομα και η sabine απηυδησε απο τις πολλες αλλαγες και πηρε το καινουριο της ταξι αυτοματο. Ψαξε να την δεις ομως και σε κανα βιντεο που εχει manual

 

εδώ ας πουμε :lol::lol:


no friends on a powder day

Share this post


Link to post
Share on other sites

οταν 5 μερες τη βδομαδα εισαι μεσα στη μεγαλη πολη και βγαινεις για σαββατοκυριακο μαλλον το αυτοματο θαναι καλυτερη λυση

αν ζεις στην επαρχια τα δεδομενα αλλαζουν και μπορεις να χαρεις και ενα μηχανικο

cook αυτοματο ειναι η μηχανικο?τα αλογα που βγαζεις ειναι στο τροχο?

 

πιστευω οτι δεν ειναι τα λογα το προβλημα (λιγο πολυ τα περισσοτερα βγαζουν απο :) εως 100) , αλλα ο οδηγος

οταν θελεις να προσπερασεις και δεν κουνας το λεβιε απο 5 σε 4 ποση ωρα θελει να προσπερασει το αλλο τουτου που παει με 120 ?

χιλιες φορες να εχει αυτοματο και ας εχει ξαπλωσει στο καθισμα λες και ειναι σπιτι του και να παταει μονο το γκαζι

Share this post


Link to post
Share on other sites
τωρα αυτο για την εθνικη που διαβασα ελεος.....ποσες φορες αλλαζετε την ταχυτητα στην εθνικη ??????????????
...cookmangr συμφωνώ στα λεγόμενα σου, με μια επισήμανση (τώρα το είδα): σε εθνική τύπου Κατερίνη - Θεσσαλονίκη, όντως δεν αλλάζεις ταχύτητα, σε εθνική όμως τύπου Κορίνθου - Πατρών, οι εναλλαγές 5ης - 4ης -3ης είναι μόνιμες.... ΑΥΤΟ Εννοαω

Εγώ πάντως όσο και αν προσπαθώ όταν από τα 280 πέφτω στα 170 λόγω κάποιων ενοχλητικών που συναντώ μπροστά μου αναγκάζομαι να κάνω ένα κουραστικό κατεβασματάκι.

Ρε παιδιά τι λάθος κάνω; HELP!

Share this post


Link to post
Share on other sites

kosta ειναι 6ταχυτο μηχανικο

 

ακομα δεν το βαλαμε πανω στην ραμπα να το μετρησουμε αλλα συμφωνα με τον μηχανικο μου τα 315 τα εχουμε μπορει να ειναι και περισοτερα....

Share this post


Link to post
Share on other sites

απλα ρωτησα απο περιεργεια γιατι ξερω οτι εχουν πολλες απωλειες απο

 

το δισκο μεχρι το τροχο

 

οταν το δυναμομετρησεις απο περιεργεια κανε μια αναφορα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χθες βράδυ, έγιναν όλα όσα ήξερα για τους μοχλούς αλλαγής ταχυτήτων mixer στο μυαλό μου! Γύρναγαν τα πάντα!

 

Είδα από κοντά κάτι καταπληκτικό!!! Μοχλός αλλαγής ταχυτήτων (φορεμένος σε σειριακό κιβώτιο...) όπου προς τα επάνω κατέβαζε ταχύτητες, ενώ προς τα κάτω τις ανέβαζε...

 

M a g n i f i c :(

 

Εννοείται "λάδωσα" για μια βόλτα στα Μέγαρα! :lol:


Αυτός που τα κατάφερε στη ζωή του είναι αυτός που έζησε ωραία, που χάρηκε και αγάπησε δυνατά.

Αυτός που άφησε ένα καλύτερο κόσμο απ’ αυτόν που βρήκε, εκτιμούσε την ομορφιά της γης και κατάφερε να το εκφράσει.

Αυτός που σταθερά έψαχνε ότι καλύτερο στους φίλους του και τους έδινε ότι καλύτερο είχε.

Ποιανού η ζωή ήταν έμπνευση και η μνήμη του ευλογία.

 

Δ.Χ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κάτι τέτοιες αψυχολόγητες αλλαγές δεν τις κατάλαβα ποτέ...

Θυμάμαι τότε με τις μηχανές/άκια, που δανειζόσουν την μηχανή φίλου και ρωτούσες "...πρώτη κάτω ή πάνω...;". Επικίνδυνο να μην υπάρχει ένα standard.

Γιατί άραγε..;

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Είδα από κοντά κάτι καταπληκτικό!!! Μοχλός αλλαγής ταχυτήτων (φορεμένος σε σειριακό κιβώτιο...) όπου προς τα επάνω κατέβαζε ταχύτητες, ενώ προς τα κάτω τις ανέβαζε...

 

 

Αυτό το κιβώτιο δε "φοράει" η νέα BMW 520i ? ή κάνω λάθος? :(

 

Δημήτρης

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν το ξέρω, εγώ το είδα στο κουτί με την κορδέλα περιτυλίγματος! :lol:

Στο μοντάρισμα θα μάθω τα υπόλοιπα... :lol:

 

Για το BMW δεν το γνωρίζω...

 

 

Jey, τι προβληματισμοί είναι αυτοί; :(


Αυτός που τα κατάφερε στη ζωή του είναι αυτός που έζησε ωραία, που χάρηκε και αγάπησε δυνατά.

Αυτός που άφησε ένα καλύτερο κόσμο απ’ αυτόν που βρήκε, εκτιμούσε την ομορφιά της γης και κατάφερε να το εκφράσει.

Αυτός που σταθερά έψαχνε ότι καλύτερο στους φίλους του και τους έδινε ότι καλύτερο είχε.

Ποιανού η ζωή ήταν έμπνευση και η μνήμη του ευλογία.

 

Δ.Χ.

Share this post


Link to post
Share on other sites
...Jey, τι προβληματισμοί είναι αυτοί; :lol:
Απλά σκέφτομαι οτι σε μια κρίσιμη στιγμή όπου τα αντανακλαστικά έχουν τον κύριο λόγο, πχ. απότομο φρενάρισμα προς αποφυγή εμποδίου, μπορεί να γίνει λάθος επιλογή ταχύτητας αν μελλοντικά οι μισοί κατασκευαστές φτιάχνουν το λεβιε να κατεβάζει προς τα κάτω και οι υπόλοιποι μισοί φτιάχνουν το λεβιε να κατεβάζει προς τα πάνω...

ΑΓΕΛΑΔΑ!!! ΑΑΑΑΑΑΑ!!!! Τί αυτοκίνητο οδηγώ σήμερα!?!?!?!?!? (όχι ρε γ@μώτο, σήμερα είχα πάρει το άλλο....)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Απλά σκέφτομαι οτι σε μια κρίσιμη στιγμή όπου τα αντανακλαστικά έχουν τον κύριο λόγο, πχ. απότομο φρενάρισμα προς αποφυγή εμποδίου, μπορεί να γίνει λάθος επιλογή ταχύτητας αν μελλοντικά οι μισοί κατασκευαστές φτιάχνουν το λεβιε να κατεβάζει προς τα κάτω και οι υπόλοιποι μισοί φτιάχνουν το λεβιε να κατεβάζει προς τα πάνω...

ΑΓΕΛΑΔΑ!!! ΑΑΑΑΑΑΑ!!!! Τί αυτοκίνητο οδηγώ σήμερα!?!?!?!?!? (όχι ρε γ@μώτο, σήμερα είχα πάρει το άλλο....)

Ευκολο, οταν ανεβαζει προς τα πανω, θα εχει το γκαζι αριστερα και το φρενο δεξια ενω οταν κατεβαζει προς τα πανω θα έχει το γκαζι δεξια και το φρενο αριστερα. Ετσι δε θα μπερδεύεσαι

no friends on a powder day

Share this post


Link to post
Share on other sites
:lol::lol::lol: Θα αλλάζει και η θέση του τιμονιού...???? από δεξιά-αριστερά και το αντίστροφο..??? :lol::lol::lol:

O Βαθειάς Λάκκας που έγινε Βαθειά Μ@λ@κ@ς


1956280u02tpdods5.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
:lol::lol::lol: Θα αλλάζει και η θέση του τιμονιού...???? από δεξιά-αριστερά και το αντίστροφο..??? :lol::lol::lol:

Όχι... Το τιμόνι εκεί θα είναι... αριστερά..., εσύ θα οδηγάς από τη δεξιά πλευρά!!! :lol::lol::lol:


Αυτός που τα κατάφερε στη ζωή του είναι αυτός που έζησε ωραία, που χάρηκε και αγάπησε δυνατά.

Αυτός που άφησε ένα καλύτερο κόσμο απ’ αυτόν που βρήκε, εκτιμούσε την ομορφιά της γης και κατάφερε να το εκφράσει.

Αυτός που σταθερά έψαχνε ότι καλύτερο στους φίλους του και τους έδινε ότι καλύτερο είχε.

Ποιανού η ζωή ήταν έμπνευση και η μνήμη του ευλογία.

 

Δ.Χ.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Κάτι τέτοιες αψυχολόγητες αλλαγές δεν τις κατάλαβα ποτέ...

Θυμάμαι τότε με τις μηχανές/άκια, που δανειζόσουν την μηχανή φίλου και ρωτούσες "...πρώτη κάτω ή πάνω...;". Επικίνδυνο να μην υπάρχει ένα standard.

Γιατί άραγε..;

Jey δεν εισαι για αγωνες εσυ :rolleyes::P

τοιχο-τοιχο :sword::drinks:

Share this post


Link to post
Share on other sites

σημερα δεν υπαρχει στανταρ

 

οτι βολευει τον οδηγο ειναι το στανταρ

 

πως ο αλλος γραφει με το αριστερο η με το δεξι

 

εχουμε αναρωτηθει οταν οδηγανε τι τραβανε?

 

αλλα τωρα κολλησατε σε ενα σειριακο της πλακας πως την ειπατε τη μαρκα ZUNDAP

οταν λετε πανω τι εννοειται για να μαθαινουμε και μεις οι βλαχοι (μπροστα προς το παρμπριζ) η πισω προς το πορτ μπαγκαζ

βαλτε και μια φωτο να μαθαινουμε

 

μπορω να εχω και γω ενα?

Share this post


Link to post
Share on other sites
οτι βολευει τον οδηγο ειναι το στανταρ

Σίγουρα η εταιρία αυτή δεν έλαβε υπόψιν την ευκολία του οδηγού...

 

αλλα τωρα κολλησατε σε ενα σειριακο της πλακας πως την ειπατε τη μαρκα ZUNDAP

ZUNDAP δεν είναι...

 

βαλτε και μια φωτο να μαθαινουμε

Φώτο δεν έχει... το βίντεο του μονταρίσματος θα το παζαρέψω...

 

μπορω να εχω και γω ενα?Αγόρασέ το...


Αυτός που τα κατάφερε στη ζωή του είναι αυτός που έζησε ωραία, που χάρηκε και αγάπησε δυνατά.

Αυτός που άφησε ένα καλύτερο κόσμο απ’ αυτόν που βρήκε, εκτιμούσε την ομορφιά της γης και κατάφερε να το εκφράσει.

Αυτός που σταθερά έψαχνε ότι καλύτερο στους φίλους του και τους έδινε ότι καλύτερο είχε.

Ποιανού η ζωή ήταν έμπνευση και η μνήμη του ευλογία.

 

Δ.Χ.

Share this post


Link to post
Share on other sites
πως ο αλλος γραφει με το αριστερο

Πάλι για μένα μιλάς ; Σου έχω κάνει τίποτα και τα βάζεις συνέχεια μαζί μου ;

 

 

πως την ειπατε τη μαρκα ZUNDAP

Φλορέτα Κώστα...Φλορέτα...

Share this post


Link to post
Share on other sites

γιατι βαζεις δυσκολα τωρα

 

ξεχασα οτι ολοι εκει στη γουρνα σας εισαστε ταγμΕνοι στη ΦΛΟΡΕΤΑ

 

τα προικια του δεν μας ειπες Αννα να δω θα φτασει η προικα που παζαρευω

Share this post


Link to post
Share on other sites
Κάτι τέτοιες αψυχολόγητες αλλαγές δεν τις κατάλαβα ποτέ...

Θυμάμαι τότε με τις μηχανές/άκια, που δανειζόσουν την μηχανή φίλου και ρωτούσες "...πρώτη κάτω ή πάνω...;". Επικίνδυνο να μην υπάρχει ένα standard.

Γιατί άραγε..;

Δεν ξέρω για τ' άυτοκίνητα, στα μηχανάκια πάντως αυτό ισχύει στα μικρού cc μόνο και για συγκεκριμένους λόγους. Στο παρελθόν υπήρχε για πολύ λίγο ένα μικρό μπέρδεμα κυρίως λόγω κόστους και των διάθεσιμων σαζμαν που κυκλοφορούσαν τότε. Σήμερα, σαζμάν με όλες κάτω (ανεβάζεις καταβέζοντας :unsure: ) έχουν μόνο (ή τουλαχίστον προορίζονται για αυτά) μηχανάκια με διπλό λεβιε ώστε να ανεβάζεις μπροστά και να κατεβάζεις πίσω... λογική που κατά την ταπινή άποψη πρέπει να ισχύσει και στα τουτου.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Today's Birthdays

    1. Cancer
      Cancer
      (41 years old)
    2. zagla
      zagla
      (62 years old)
  • ONLINE

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,151
    • Total Posts
      460,817
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,730
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    RichardWab
    Joined
×
×
  • Create New...