dipanou 4 Report post Posted August 22, 2007 ...συγχώρα με που δε καταλαβαίνω τι λένε τα κομπιούτερς κι αριθμοί..... ...όντως έχεις δίκιο...εξήγησε μου όμως γιατί οι ''ειδικοί'' μιλάνε για εγκεφάλους, πνευματικά συστήματα, έξυπνες τετρακινήσεις, και γενικώς τα ανάγουν όλα σε ανθρώπινα μέτρα και σταθμά??....για να καταλαβαίνει ο κόσμος? για να φοβάται ο κόσμος? γιατί? (στο λέω πολύ σοβαρά).... Quote ...great things are done when men and mountains meet.... Share this post Link to post Share on other sites
kostasbmw 989 Report post Posted August 22, 2007 μπορω εγω να εχω ενα borg warner απλο χωρις πλακετες και εγκεφαλους ?? θα μου πεις τι να το κανεις ? θα γινει συλλεκτικο διπανου ειλικρινα πιστευω οτι στους περισσοτερους απο αυτους λειπουν αυτα τα πραγματα κυριως ο εγκεφαλος λολ σοβαρα τωρα πιστευω οτι τα περισοτερα λεγονται για εντυπωσιασμο παρα για ενημερωση Quote Share this post Link to post Share on other sites
odyssey 2 Report post Posted August 22, 2007 Προσωπικά τρέφω μια απέχθεια για τα αυτόματα κιβώτια. Ειδικά τις μούφες που μπαίνουν σε αυτοκίνητα της σειράς (εντάξει δεν μιλάω για Enzo προφανώς). Η αντιπάθεια μου έχει να κάνει με τη συμμετοχικότητα στην οδήγηση. Αν μιλαμε για οδηγηση φυσικα, και όχι πήξιμο στην αθηνα η cruising στην εθνική. Δεν βαριέμαι να κουνήσω το χερι μου για να αλλάζω ταχυτητες, δεν πονάει το πόδι μου απο το συμπλεκτη, δεν εχω αμερικανοποιηθεί τόσο ακόμα Δεν μου αρέσουν τα αυτοκίνητα με αυτοματισμους και ευκολίες που σχετιζονται με την οδηγηση, και αν αγόραζα ποτε (που δεν) κάποιο σουπερκαρ, θα ήταν χειροκίνητο! Είναι τέτοια η επιβραβευση όταν μαθένεις να αλλάζεις σωστά ταχύτητες που εγώ προσωπικά δεν την ανταλλάζω με tarifa style Quote no friends on a powder day Share this post Link to post Share on other sites
cookmangr 0 Report post Posted August 22, 2007 παιδια τα πραγματα ειναι απλα.... σε ολα ρολο παιζει ο οδηγος και τα ποσα αλογα εχεις κατω απο το καπο σου εχω το audi s3 μοντελο 2007 265 αλογα απο την μανα και εγιναν 315 απο τον πατερα του (εμενα) με οτι ταχυτητα και να το εχω φωρτομενο με το που παταω το γκαζι η καρδια πηγαινει στο πορτ μπαγκαζ και τα ματια αρχιζουν και δακρυζουν.....απο συγκινηση..... δεν πιστευω σε ενα τετοιο αμαξι να επαιζε μεγαλη διαφορα το αυτοματο κιβωτιο.....ισα ισα πιστευω οτι θα δυσκολευε και λιγο την αγρια οδηγηση..... και τα πραγματα ειναι απλα εαν θελεις ενα αυτοκινητο για μεσα στην πολη παιρνεις ενα αυτοματο. εαν θελεις να μην κουραζεσαι στην οδηγηση παιρνεις εναν οδηγο..... εαν θελεις ενα αυτοκινητο για πραγματικα αξεχαστες οδιγικες συγκινησεις παιρνεις ενα χειροκινητο.... τωρα αυτο για την εθνικη που διαβασα ελεος.....ποσες φορες αλλαζετε την ταχυτητα στην εθνικη ?????????????? Quote http://www.freewebs.com/greekradicals/ Share this post Link to post Share on other sites
dipanou 4 Report post Posted August 22, 2007 ...απ'ότι κατάλαβα από το video, odyssey, είσαι απο αυτούς που προσπερνάνε μια νταλίκα, την ώρα που πήγαινε να προσπεράσει ένα βυτιοφόρο, ενώ προσπέρναγε ενα τριαξονικό......τετραπλή δίχως αύριο, στις 7000 στροφές....τότε ναι, δε σου κάνει το αυτόματο, έχεις δίκιο :LOL: (αστειεύομαι) ...σαφώς το αυτόματο στα ''κοινά'' αυτοκίνητα, δημιουργεί μια πιο τουριστική οδήγηση...σκέψου όμως, ότι, στους δρόμους της Ελλάδας, μόνο τουριστική οδήγηση μπορείς να κάνεις, αλλιώς γίνεσαι φονιάς.... ...cookmangr συμφωνώ στα λεγόμενα σου, με μια επισήμανση (τώρα το είδα): σε εθνική τύπου Κατερίνη - Θεσσαλονίκη, όντως δεν αλλάζεις ταχύτητα, σε εθνική όμως τύπου Κορίνθου - Πατρών, οι εναλλαγές 5ης - 4ης -3ης είναι μόνιμες.... ΑΥΤΟ Εννοαω Quote ...great things are done when men and mountains meet.... Share this post Link to post Share on other sites
eolos 50 Report post Posted August 22, 2007 ...που εγώ προσωπικά δεν την ανταλλάζω με tarifa style Οταν λες tarifa style εννοείς αυτό; Quote lamiawebcam.gr actionphotos.gr virtual-tours.gr Share this post Link to post Share on other sites
odyssey 2 Report post Posted August 23, 2007 ...απ'ότι κατάλαβα από το video, odyssey, είσαι απο αυτούς που προσπερνάνε μια νταλίκα, την ώρα που πήγαινε να προσπεράσει ένα βυτιοφόρο, ενώ προσπέρναγε ενα τριαξονικό......τετραπλή δίχως αύριο, στις 7000 στροφές....τότε ναι, δε σου κάνει το αυτόματο, έχεις δίκιο (αστειεύομαι) Μιλαμε για κιβωτια αυτοματα η χειροκινητα. Πιστεψε με δεν θελεις να φερεις στο τοπικ θεματα ασφαλειας στο αυτοκινητο. Και τα 2 βιντεο που εβαλα ειναι μεσα σε κλειστο περιβαλλον πιστας και δεν κινδυνευει κανεις. Εξω απο την πιστα, παλι προτιμω το χειροκινητο ναι. Οταν λες tarifa style εννοείς αυτό; Χεχεχε ακριβως... ακομα και η sabine απηυδησε απο τις πολλες αλλαγες και πηρε το καινουριο της ταξι αυτοματο. Ψαξε να την δεις ομως και σε κανα βιντεο που εχει manual εδώ ας πουμε Quote no friends on a powder day Share this post Link to post Share on other sites
kostasbmw 989 Report post Posted August 23, 2007 οταν 5 μερες τη βδομαδα εισαι μεσα στη μεγαλη πολη και βγαινεις για σαββατοκυριακο μαλλον το αυτοματο θαναι καλυτερη λυση αν ζεις στην επαρχια τα δεδομενα αλλαζουν και μπορεις να χαρεις και ενα μηχανικο cook αυτοματο ειναι η μηχανικο?τα αλογα που βγαζεις ειναι στο τροχο? πιστευω οτι δεν ειναι τα λογα το προβλημα (λιγο πολυ τα περισσοτερα βγαζουν απο εως 100) , αλλα ο οδηγος οταν θελεις να προσπερασεις και δεν κουνας το λεβιε απο 5 σε 4 ποση ωρα θελει να προσπερασει το αλλο τουτου που παει με 120 ? χιλιες φορες να εχει αυτοματο και ας εχει ξαπλωσει στο καθισμα λες και ειναι σπιτι του και να παταει μονο το γκαζι Quote Share this post Link to post Share on other sites
tetzas 1 Report post Posted August 23, 2007 τωρα αυτο για την εθνικη που διαβασα ελεος.....ποσες φορες αλλαζετε την ταχυτητα στην εθνικη ?????????????? ...cookmangr συμφωνώ στα λεγόμενα σου, με μια επισήμανση (τώρα το είδα): σε εθνική τύπου Κατερίνη - Θεσσαλονίκη, όντως δεν αλλάζεις ταχύτητα, σε εθνική όμως τύπου Κορίνθου - Πατρών, οι εναλλαγές 5ης - 4ης -3ης είναι μόνιμες.... ΑΥΤΟ Εννοαω Εγώ πάντως όσο και αν προσπαθώ όταν από τα 280 πέφτω στα 170 λόγω κάποιων ενοχλητικών που συναντώ μπροστά μου αναγκάζομαι να κάνω ένα κουραστικό κατεβασματάκι. Ρε παιδιά τι λάθος κάνω; HELP! Quote Share this post Link to post Share on other sites
cookmangr 0 Report post Posted August 23, 2007 kosta ειναι 6ταχυτο μηχανικο ακομα δεν το βαλαμε πανω στην ραμπα να το μετρησουμε αλλα συμφωνα με τον μηχανικο μου τα 315 τα εχουμε μπορει να ειναι και περισοτερα.... Quote http://www.freewebs.com/greekradicals/ Share this post Link to post Share on other sites
kostasbmw 989 Report post Posted August 23, 2007 απλα ρωτησα απο περιεργεια γιατι ξερω οτι εχουν πολλες απωλειες απο το δισκο μεχρι το τροχο οταν το δυναμομετρησεις απο περιεργεια κανε μια αναφορα Quote Share this post Link to post Share on other sites
BOOZER 0 Report post Posted August 28, 2007 Χθες βράδυ, έγιναν όλα όσα ήξερα για τους μοχλούς αλλαγής ταχυτήτων mixer στο μυαλό μου! Γύρναγαν τα πάντα! Είδα από κοντά κάτι καταπληκτικό!!! Μοχλός αλλαγής ταχυτήτων (φορεμένος σε σειριακό κιβώτιο...) όπου προς τα επάνω κατέβαζε ταχύτητες, ενώ προς τα κάτω τις ανέβαζε... M a g n i f i c Εννοείται "λάδωσα" για μια βόλτα στα Μέγαρα! Quote Αυτός που τα κατάφερε στη ζωή του είναι αυτός που έζησε ωραία, που χάρηκε και αγάπησε δυνατά. Αυτός που άφησε ένα καλύτερο κόσμο απ’ αυτόν που βρήκε, εκτιμούσε την ομορφιά της γης και κατάφερε να το εκφράσει. Αυτός που σταθερά έψαχνε ότι καλύτερο στους φίλους του και τους έδινε ότι καλύτερο είχε. Ποιανού η ζωή ήταν έμπνευση και η μνήμη του ευλογία. Δ.Χ. Share this post Link to post Share on other sites
Jey 7 Report post Posted August 28, 2007 Κάτι τέτοιες αψυχολόγητες αλλαγές δεν τις κατάλαβα ποτέ... Θυμάμαι τότε με τις μηχανές/άκια, που δανειζόσουν την μηχανή φίλου και ρωτούσες "...πρώτη κάτω ή πάνω...;". Επικίνδυνο να μην υπάρχει ένα standard. Γιατί άραγε..; Quote Share this post Link to post Share on other sites
ICEMAN 3 Report post Posted August 28, 2007 Είδα από κοντά κάτι καταπληκτικό!!! Μοχλός αλλαγής ταχυτήτων (φορεμένος σε σειριακό κιβώτιο...) όπου προς τα επάνω κατέβαζε ταχύτητες, ενώ προς τα κάτω τις ανέβαζε... Αυτό το κιβώτιο δε "φοράει" η νέα BMW 520i ? ή κάνω λάθος? Δημήτρης Quote Share this post Link to post Share on other sites
BOOZER 0 Report post Posted August 28, 2007 Δεν το ξέρω, εγώ το είδα στο κουτί με την κορδέλα περιτυλίγματος! Στο μοντάρισμα θα μάθω τα υπόλοιπα... Για το BMW δεν το γνωρίζω... Jey, τι προβληματισμοί είναι αυτοί; Quote Αυτός που τα κατάφερε στη ζωή του είναι αυτός που έζησε ωραία, που χάρηκε και αγάπησε δυνατά. Αυτός που άφησε ένα καλύτερο κόσμο απ’ αυτόν που βρήκε, εκτιμούσε την ομορφιά της γης και κατάφερε να το εκφράσει. Αυτός που σταθερά έψαχνε ότι καλύτερο στους φίλους του και τους έδινε ότι καλύτερο είχε. Ποιανού η ζωή ήταν έμπνευση και η μνήμη του ευλογία. Δ.Χ. Share this post Link to post Share on other sites
Jey 7 Report post Posted August 28, 2007 ...Jey, τι προβληματισμοί είναι αυτοί; Απλά σκέφτομαι οτι σε μια κρίσιμη στιγμή όπου τα αντανακλαστικά έχουν τον κύριο λόγο, πχ. απότομο φρενάρισμα προς αποφυγή εμποδίου, μπορεί να γίνει λάθος επιλογή ταχύτητας αν μελλοντικά οι μισοί κατασκευαστές φτιάχνουν το λεβιε να κατεβάζει προς τα κάτω και οι υπόλοιποι μισοί φτιάχνουν το λεβιε να κατεβάζει προς τα πάνω...ΑΓΕΛΑΔΑ!!! ΑΑΑΑΑΑΑ!!!! Τί αυτοκίνητο οδηγώ σήμερα!?!?!?!?!? (όχι ρε γ@μώτο, σήμερα είχα πάρει το άλλο....) Quote Share this post Link to post Share on other sites
odyssey 2 Report post Posted August 28, 2007 Απλά σκέφτομαι οτι σε μια κρίσιμη στιγμή όπου τα αντανακλαστικά έχουν τον κύριο λόγο, πχ. απότομο φρενάρισμα προς αποφυγή εμποδίου, μπορεί να γίνει λάθος επιλογή ταχύτητας αν μελλοντικά οι μισοί κατασκευαστές φτιάχνουν το λεβιε να κατεβάζει προς τα κάτω και οι υπόλοιποι μισοί φτιάχνουν το λεβιε να κατεβάζει προς τα πάνω...ΑΓΕΛΑΔΑ!!! ΑΑΑΑΑΑΑ!!!! Τί αυτοκίνητο οδηγώ σήμερα!?!?!?!?!? (όχι ρε γ@μώτο, σήμερα είχα πάρει το άλλο....) Ευκολο, οταν ανεβαζει προς τα πανω, θα εχει το γκαζι αριστερα και το φρενο δεξια ενω οταν κατεβαζει προς τα πανω θα έχει το γκαζι δεξια και το φρενο αριστερα. Ετσι δε θα μπερδεύεσαι Quote no friends on a powder day Share this post Link to post Share on other sites
TEOXALANDRI 239 Report post Posted August 28, 2007 Θα αλλάζει και η θέση του τιμονιού...???? από δεξιά-αριστερά και το αντίστροφο..??? Quote O Βαθειάς Λάκκας που έγινε Βαθειά Μ@λ@κ@ς Share this post Link to post Share on other sites
BOOZER 0 Report post Posted August 28, 2007 Θα αλλάζει και η θέση του τιμονιού...???? από δεξιά-αριστερά και το αντίστροφο..??? Όχι... Το τιμόνι εκεί θα είναι... αριστερά..., εσύ θα οδηγάς από τη δεξιά πλευρά!!! Quote Αυτός που τα κατάφερε στη ζωή του είναι αυτός που έζησε ωραία, που χάρηκε και αγάπησε δυνατά. Αυτός που άφησε ένα καλύτερο κόσμο απ’ αυτόν που βρήκε, εκτιμούσε την ομορφιά της γης και κατάφερε να το εκφράσει. Αυτός που σταθερά έψαχνε ότι καλύτερο στους φίλους του και τους έδινε ότι καλύτερο είχε. Ποιανού η ζωή ήταν έμπνευση και η μνήμη του ευλογία. Δ.Χ. Share this post Link to post Share on other sites
Odie 869 Report post Posted August 28, 2007 Κάτι τέτοιες αψυχολόγητες αλλαγές δεν τις κατάλαβα ποτέ...Θυμάμαι τότε με τις μηχανές/άκια, που δανειζόσουν την μηχανή φίλου και ρωτούσες "...πρώτη κάτω ή πάνω...;". Επικίνδυνο να μην υπάρχει ένα standard. Γιατί άραγε..; Jey δεν εισαι για αγωνες εσυ Quote τοιχο-τοιχο Share this post Link to post Share on other sites
kostasbmw 989 Report post Posted August 28, 2007 σημερα δεν υπαρχει στανταρ οτι βολευει τον οδηγο ειναι το στανταρ πως ο αλλος γραφει με το αριστερο η με το δεξι εχουμε αναρωτηθει οταν οδηγανε τι τραβανε? αλλα τωρα κολλησατε σε ενα σειριακο της πλακας πως την ειπατε τη μαρκα ZUNDAP οταν λετε πανω τι εννοειται για να μαθαινουμε και μεις οι βλαχοι (μπροστα προς το παρμπριζ) η πισω προς το πορτ μπαγκαζ βαλτε και μια φωτο να μαθαινουμε μπορω να εχω και γω ενα? Quote Share this post Link to post Share on other sites
BOOZER 0 Report post Posted August 28, 2007 οτι βολευει τον οδηγο ειναι το στανταρΣίγουρα η εταιρία αυτή δεν έλαβε υπόψιν την ευκολία του οδηγού... αλλα τωρα κολλησατε σε ενα σειριακο της πλακας πως την ειπατε τη μαρκα ZUNDAP ZUNDAP δεν είναι... βαλτε και μια φωτο να μαθαινουμε Φώτο δεν έχει... το βίντεο του μονταρίσματος θα το παζαρέψω... μπορω να εχω και γω ενα?Αγόρασέ το... Quote Αυτός που τα κατάφερε στη ζωή του είναι αυτός που έζησε ωραία, που χάρηκε και αγάπησε δυνατά. Αυτός που άφησε ένα καλύτερο κόσμο απ’ αυτόν που βρήκε, εκτιμούσε την ομορφιά της γης και κατάφερε να το εκφράσει. Αυτός που σταθερά έψαχνε ότι καλύτερο στους φίλους του και τους έδινε ότι καλύτερο είχε. Ποιανού η ζωή ήταν έμπνευση και η μνήμη του ευλογία. Δ.Χ. Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted August 29, 2007 πως ο αλλος γραφει με το αριστεροΠάλι για μένα μιλάς ; Σου έχω κάνει τίποτα και τα βάζεις συνέχεια μαζί μου ; πως την ειπατε τη μαρκα ZUNDAP Φλορέτα Κώστα...Φλορέτα... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kostasbmw 989 Report post Posted August 29, 2007 γιατι βαζεις δυσκολα τωρα ξεχασα οτι ολοι εκει στη γουρνα σας εισαστε ταγμΕνοι στη ΦΛΟΡΕΤΑ τα προικια του δεν μας ειπες Αννα να δω θα φτασει η προικα που παζαρευω Quote Share this post Link to post Share on other sites
tetzas 1 Report post Posted August 29, 2007 Κάτι τέτοιες αψυχολόγητες αλλαγές δεν τις κατάλαβα ποτέ...Θυμάμαι τότε με τις μηχανές/άκια, που δανειζόσουν την μηχανή φίλου και ρωτούσες "...πρώτη κάτω ή πάνω...;". Επικίνδυνο να μην υπάρχει ένα standard. Γιατί άραγε..; Δεν ξέρω για τ' άυτοκίνητα, στα μηχανάκια πάντως αυτό ισχύει στα μικρού cc μόνο και για συγκεκριμένους λόγους. Στο παρελθόν υπήρχε για πολύ λίγο ένα μικρό μπέρδεμα κυρίως λόγω κόστους και των διάθεσιμων σαζμαν που κυκλοφορούσαν τότε. Σήμερα, σαζμάν με όλες κάτω (ανεβάζεις καταβέζοντας ) έχουν μόνο (ή τουλαχίστον προορίζονται για αυτά) μηχανάκια με διπλό λεβιε ώστε να ανεβάζεις μπροστά και να κατεβάζεις πίσω... λογική που κατά την ταπινή άποψη πρέπει να ισχύσει και στα τουτου. Quote Share this post Link to post Share on other sites