Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
Sign in to follow this  
Giatros28

Plss επειγον Aγορά ΣΚΙ

Recommended Posts

Eνδιαφερομαι να αγοράσω μεταχειρισμένα σκι Rossignol 9S(υψος 1.65 μεντελο 03-04,τιμη 200ευρω)ή Atomic sl9(καινουργια γιατι δεν τα βρισκω μεχειρισμενα υψος 1.70 μοντελο 05-06,τιμη 400 ευρω) ή να δω τα Salomon Streetracer 6 + 610 2007 (υψος 1.72 που μου τα δινουν καινουργια 220 ευρω).

Εχω υψος 1.83 και 93 κιλα ,σκι γνωριζω αρκετα καλο ειμαι σε προχωρημενο επιπεδο ασχολούμαι εδω και 10 χρονια αλλα με τα παλια σκι μεχρι σημερα και θελω να περασω στην μετα carving εποχη.

Εχω αυτες τις τρεις προτασεις απο καποιους γνωστους που μου τα πουλανε τι λετε να διαλεξω?

Ειναι για το υψος μου αυτα τα τρια μοντελα σκι?

Περιμενω νεα σας

Share this post


Link to post
Share on other sites

αν θέλεις να ξεκινήσεις carving και τα 3 είναι σκληρά για σένα.

Πολύ καλά σκι και τα 3 αλλα για προχωρημένο επίπεδο στο carving.

Τα SL9 400 ευρώ για 3 χρονών είναι ακριβά υπάρχουν και φτηνότερα αλλα και πιο καινουρια.

 

καλύτερα να τα ζητήσεις για δοκιμή. Εάν κάνεις σκί στο Παρνασσό με χαρά να σε γνωρίσουμε απο κοντά και να τα πουμε στη πράξη το ΣΚ. (Θα έχω και SL9 σε 1.70 να δοκιμάσεις)

Σήμερα Πέμπτη έχουμε συνάντηση και Αθήνα και Θεσσαλονίκη δες στο φορουμ ανακοινώσεις, έλα να τα πούμε απο κοντά.

 

Πάνος

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σας ευχαριστω για τις απαντησεις μακαρι να μπορουσα σημερα να ειμαι στις συναντησεις αλλα δεν μπορω ειμαι εκτος Αθηνας και Θεσσαλονικης

 

Σκι κανω βορεια Ελλαδα (Φαλακρο Λαιλια)

 

Thanks

Share this post


Link to post
Share on other sites

το σαλομον καμια σχεση με τα αλλα δυο που ανεφερες.πολυ πιο μαλακο...ειναι για αρχαριους θα ελεγα γι αυτο και η χαμηλη τιμη.τα ατομικ ειναι ακριβα για να μην πω πανακριβα για μεταχειρισμενα πεδιλα.βεβαια οπως ειπε και ο πανος τα ροσινιολ και τα ατομικ ειναι πολυ σκληρα για να μαθεις καρβινγκ.πιο πολυ θα τα ευχαριστηθεις αν ξερεις ηδη να καρβαρεις. προσεξε ιδιαιτερα στα μεταχειρισμενα την κατασταση τους μην εχουν τιποτα κατεστραμενες γωνιες............


πηγαίνω σιγά......γιατί βιάζομαι!

Share this post


Link to post
Share on other sites

καμια σχεση οσον αφορα και στο ροσι με το ατομικ

πολυ πιο δυσκολο πεδιλο το ροσι


μπορώ και χωρίς ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δοκιμασα εχθες στο φαλακρο τα Rossignol 9s μου αρεσαν αλλα ειχα ενα προβλημα με την δεστρα , η μποτα μου ειναι λιγο πιο μεγαλη απο του παιδιου που μου τα πουλαει και ειναι στο τερμα με αποτελεσμα δυο φορες να μου βγει . Η δεστρα μπορει να βγει απο τα σκι και να ξανα μπει ωστε να ρυθμιστει πανω στην δικη μου μποτα?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ναι ναι

αν θελεις σου πουλαω τα δικα μου 9ς 04-05 165εκ για 200 ευρω, οταν ανεβω στην θεσσαλονικη (καποιο απο τα επομενα σκ)


μπορώ και χωρίς ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

προσωπικα δοκιμασα το φετινο 9ς και μου φανημε πολυ ευκολο........νομιζω οτι δεν εχει και πολυ σχεση με το παλιο(προ 3ετιας) 9ς.το φετινο το δοκιμασα σημερα στο καιμακ και ηταν του αρη................ωραιο πεδιλο ξεκουραστο για καρβαρισμα εντος πιστας.

 

παντως το ατομικ ειναι ψηλο για σενα (1.70)............θα ελεγα οτι η χρυση τομη για το σωματοτυπο σου ειναι το 1.65..........μιλωντας παντα για σλαλομ πεδιλα.


πηγαίνω σιγά......γιατί βιάζομαι!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παιδια για τα Atomic SL 9 Slalom Carver υψος 1.60 cm μοντ 04-05-06 ειναι μικρα για το υψος μου και τα κιλα μου ή ειναι καλα ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

εγω θα ελεγα οτι ειναι χαμηλο αλλα ας πουν και οι αλλοι την γνωμη τους........

εγω παντως που εχω παρομοια χαρακτηριστικα με σενα (υψος -βαρος) σ σλαλομ εχω 1.65...........ενα allround που εχω ειναι 1.70..........αναλογα γιατι χρηση το θελεις.............

παντως εχω φορεσει πολλες φορες και 1.60 αλλα να ξερεις οτι σε χαλασμενα χιονια θα σ δυσκολεψεει πολυ(λογω του βαρους σου).


πηγαίνω σιγά......γιατί βιάζομαι!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τελικά φιλοι μου κατεληξα στα Atomic sl9 και φευγω Σ.Κ για Βσιλιτσα να τα δοκιμασω για να σας πω εντυπωσεις.

Επισης θα ηθελα να μου προτείνετε μια μπότα γιατι εχω ακουσει οτι αναλογα και μετα τα σκι παει και η μποτα ,προς το παρον εχω μια παλλια rossignol ,αλλα παω και εκει για αλλαγη .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

  • Today's Birthdays

    1. cube
      cube
      (16 years old)
    2. petran13
      petran13
      (45 years old)
    3. Valeria
      Valeria
      (45 years old)
  • ONLINE

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,150
    • Total Posts
      460,795
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,728
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    XanderMorris
    Joined
×
×
  • Create New...