Giatros28 0 Report post Posted January 17, 2008 Eνδιαφερομαι να αγοράσω μεταχειρισμένα σκι Rossignol 9S(υψος 1.65 μεντελο 03-04,τιμη 200ευρω)ή Atomic sl9(καινουργια γιατι δεν τα βρισκω μεχειρισμενα υψος 1.70 μοντελο 05-06,τιμη 400 ευρω) ή να δω τα Salomon Streetracer 6 + 610 2007 (υψος 1.72 που μου τα δινουν καινουργια 220 ευρω). Εχω υψος 1.83 και 93 κιλα ,σκι γνωριζω αρκετα καλο ειμαι σε προχωρημενο επιπεδο ασχολούμαι εδω και 10 χρονια αλλα με τα παλια σκι μεχρι σημερα και θελω να περασω στην μετα carving εποχη. Εχω αυτες τις τρεις προτασεις απο καποιους γνωστους που μου τα πουλανε τι λετε να διαλεξω? Ειναι για το υψος μου αυτα τα τρια μοντελα σκι? Περιμενω νεα σας Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted January 17, 2008 αν θέλεις να ξεκινήσεις carving και τα 3 είναι σκληρά για σένα. Πολύ καλά σκι και τα 3 αλλα για προχωρημένο επίπεδο στο carving. Τα SL9 400 ευρώ για 3 χρονών είναι ακριβά υπάρχουν και φτηνότερα αλλα και πιο καινουρια. καλύτερα να τα ζητήσεις για δοκιμή. Εάν κάνεις σκί στο Παρνασσό με χαρά να σε γνωρίσουμε απο κοντά και να τα πουμε στη πράξη το ΣΚ. (Θα έχω και SL9 σε 1.70 να δοκιμάσεις) Σήμερα Πέμπτη έχουμε συνάντηση και Αθήνα και Θεσσαλονίκη δες στο φορουμ ανακοινώσεις, έλα να τα πούμε απο κοντά. Πάνος Quote Share this post Link to post Share on other sites
D_Kikeridis 0 Report post Posted January 17, 2008 Πάνο,τα χρήματα για τα 9S δε τα βρίσκεις πολλά(03-04 γαρ)..? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Giatros28 0 Report post Posted January 17, 2008 Σας ευχαριστω για τις απαντησεις μακαρι να μπορουσα σημερα να ειμαι στις συναντησεις αλλα δεν μπορω ειμαι εκτος Αθηνας και Θεσσαλονικης Σκι κανω βορεια Ελλαδα (Φαλακρο Λαιλια) Thanks Quote Share this post Link to post Share on other sites
Saltofx 1 Report post Posted January 17, 2008 το σαλομον καμια σχεση με τα αλλα δυο που ανεφερες.πολυ πιο μαλακο...ειναι για αρχαριους θα ελεγα γι αυτο και η χαμηλη τιμη.τα ατομικ ειναι ακριβα για να μην πω πανακριβα για μεταχειρισμενα πεδιλα.βεβαια οπως ειπε και ο πανος τα ροσινιολ και τα ατομικ ειναι πολυ σκληρα για να μαθεις καρβινγκ.πιο πολυ θα τα ευχαριστηθεις αν ξερεις ηδη να καρβαρεις. προσεξε ιδιαιτερα στα μεταχειρισμενα την κατασταση τους μην εχουν τιποτα κατεστραμενες γωνιες............ Quote πηγαίνω σιγά......γιατί βιάζομαι! Share this post Link to post Share on other sites
tktis 24 Report post Posted January 18, 2008 Αν κατάλαβα καλά τα Atomic είναι καινούργια αλλά παλιότερο μοντέλο Quote Share this post Link to post Share on other sites
TiLT 0 Report post Posted January 19, 2008 καμια σχεση οσον αφορα και στο ροσι με το ατομικ πολυ πιο δυσκολο πεδιλο το ροσι Quote μπορώ και χωρίς ... Share this post Link to post Share on other sites
Giatros28 0 Report post Posted January 19, 2008 Δοκιμασα εχθες στο φαλακρο τα Rossignol 9s μου αρεσαν αλλα ειχα ενα προβλημα με την δεστρα , η μποτα μου ειναι λιγο πιο μεγαλη απο του παιδιου που μου τα πουλαει και ειναι στο τερμα με αποτελεσμα δυο φορες να μου βγει . Η δεστρα μπορει να βγει απο τα σκι και να ξανα μπει ωστε να ρυθμιστει πανω στην δικη μου μποτα? Quote Share this post Link to post Share on other sites
TiLT 0 Report post Posted January 19, 2008 ναι ναι αν θελεις σου πουλαω τα δικα μου 9ς 04-05 165εκ για 200 ευρω, οταν ανεβω στην θεσσαλονικη (καποιο απο τα επομενα σκ) Quote μπορώ και χωρίς ... Share this post Link to post Share on other sites
Saltofx 1 Report post Posted January 19, 2008 προσωπικα δοκιμασα το φετινο 9ς και μου φανημε πολυ ευκολο........νομιζω οτι δεν εχει και πολυ σχεση με το παλιο(προ 3ετιας) 9ς.το φετινο το δοκιμασα σημερα στο καιμακ και ηταν του αρη................ωραιο πεδιλο ξεκουραστο για καρβαρισμα εντος πιστας. παντως το ατομικ ειναι ψηλο για σενα (1.70)............θα ελεγα οτι η χρυση τομη για το σωματοτυπο σου ειναι το 1.65..........μιλωντας παντα για σλαλομ πεδιλα. Quote πηγαίνω σιγά......γιατί βιάζομαι! Share this post Link to post Share on other sites
Giatros28 0 Report post Posted January 19, 2008 Παιδια για τα Atomic SL 9 Slalom Carver υψος 1.60 cm μοντ 04-05-06 ειναι μικρα για το υψος μου και τα κιλα μου ή ειναι καλα ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Saltofx 1 Report post Posted January 20, 2008 εγω θα ελεγα οτι ειναι χαμηλο αλλα ας πουν και οι αλλοι την γνωμη τους........ εγω παντως που εχω παρομοια χαρακτηριστικα με σενα (υψος -βαρος) σ σλαλομ εχω 1.65...........ενα allround που εχω ειναι 1.70..........αναλογα γιατι χρηση το θελεις............. παντως εχω φορεσει πολλες φορες και 1.60 αλλα να ξερεις οτι σε χαλασμενα χιονια θα σ δυσκολεψεει πολυ(λογω του βαρους σου). Quote πηγαίνω σιγά......γιατί βιάζομαι! Share this post Link to post Share on other sites
Giatros28 0 Report post Posted January 25, 2008 Τελικά φιλοι μου κατεληξα στα Atomic sl9 και φευγω Σ.Κ για Βσιλιτσα να τα δοκιμασω για να σας πω εντυπωσεις. Επισης θα ηθελα να μου προτείνετε μια μπότα γιατι εχω ακουσει οτι αναλογα και μετα τα σκι παει και η μποτα ,προς το παρον εχω μια παλλια rossignol ,αλλα παω και εκει για αλλαγη . Quote Share this post Link to post Share on other sites