Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
Saltofx

Atomic D2 Doubledeck

Recommended Posts

Φετος πολλες εταιριες βγαζουν σκι με διπλη ακτινα στροφης και αλλα διαφορα συστηματα.

Μηπως κανεις γνωριζει για τα atomic d2 doubldeck?

 

http://www.atomicsnow.com/doubledeck/#/en/...ARIO-CUT-VIDEO/

 

Marketing? Ή καποια καινοτομια..............


πηγαίνω σιγά......γιατί βιάζομαι!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τελευταία (χρόνια) υπάρχει μια τάση απο τις εταιρίες για τέτοιες πατέντες - δηλαδή την αυτόματη κατα κάποιο τρόπο προσαρμογή του radius την ώρα που κάνεις σκι. Βέβαια το ίδιο γίνεται και με ένα μοντέλο για το οποίο ο κατασκευαστής ΔΕΝ υπαινίσσεται οτι αλλάζει αυτόματα η ακτίνα στροφής του, αρκεί βέβαια να ξέρεις να το δουλέψεις στο τερέν οπότε μια χαρά προσαρμόζεται σε όλες τις συνθήκες. (all around μοντέλα)

 

Σε κάθε περίπτωση , δεν νομίζω όμως ότι είναι στεγνό μαρκετινγκ , γιατί τα κόστη είναι πολλά για το τίποτα - κάποια εφαρμογή θα παίζει απλά ακόμα η όποια καινοτομία είναι σε αρχικό στάδιο , και θα πρέπει να γίνουν πολλές δοκιμές και πρακτικές εφαρμογές μέχρι να πούμε οτι τα σκι "σκέφτονται" ! (εγώ είμαι πολύ επιφυλακτικός μπροστά σε κάποια ανατρεπτική αλλαγή για το σκι , χρειάστηκαν κάπου στα 100 χρόνια για να φτάσει η τεχνολογία στην αρχική σύλληψη απο την εποχή του Sondre Norheim , με κλιμάκωση τις δύο τελευταίες δεκαετίες ... :blink: )

 

Συμπέρασμα ; Αφήστε να τα δοκιμάσουν πρώτα πολύ κόσμος , οι πιο ενθουσιώδεις και μετά βλέπουμε τι γίνεται με την πάρτη τους. Αν όντως υπάρχει κάτι καινούριο θα επικρατήσει , αλλά χλωμό το κόβω για εδώ κοντά ...λολ


People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Share this post


Link to post
Share on other sites

τα δοκιμασε κανεις ρε παιδια τα D2 vario cut?

 

ψηνομαι αγρια να τα χτυπησω στο τελος της σαιζον..

 

:P


Drope The Poles!

Carving Is Beautifull!!

ATOMIC SL 11 Race Edition(1,55/1,63)/ ATOMIC GS 11 Race Edition(1,83) ATOMIC C 9 PULS - XENTRIX 412/DYNAMIC 310/NEOX 412/RACE 614

(ΓΕΜΙΣΑΜΕ ΑΤΟΜΙΚΣ!)

IPB Image

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Today's Birthdays

    1. Cancer
      Cancer
      (41 years old)
    2. zagla
      zagla
      (62 years old)
  • ONLINE

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,151
    • Total Posts
      460,817
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,730
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    RichardWab
    Joined
×
×
  • Create New...